Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: malanko - 28.11.11 - klo:19:40
-
Jolla korvataan mm A-sarjan Valtra. Milloin tulossa, ja onko tietoa,minkälaista tekniikkaa?
-
No lyhkäseks jäis A 3 sarjan ura.
-
Olihan se yhtä lyhytaikainen power-plussa sarjakin, sekä fergu-valmetit, eli toimivat savuverhona uutuuksille. Tottakai uutta tulee jatkuvasti, ei ne tuotekehitysyksikössä ole lomautettuna minkään sarjan osalta. Mistä huhu uudesta A:n korvaajasta?
-
Olihan se yhtä lyhytaikainen power-plussa sarjakin, sekä fergu-valmetit, eli toimivat savuverhona uutuuksille. Tottakai uutta tulee jatkuvasti, ei ne tuotekehitysyksikössä ole lomautettuna minkään sarjan osalta. Mistä huhu uudesta A:n korvaajasta?
Aikoja sitten, olikohan sontasiionissa tai Koneviestissä. asiasta mainittiin.
-
Jos puhtaalta pöydältä lähdetään mallia kehittämään niin meneehän siinä aika monta vuotta ennenkuin niitä linjalta tulee ulos valmiina. Alkaa se autoissakin seuraajan kehittely heti uuden mallin tultua markkinoille, ja traktorisukupolvet yleensä paljon pidempään markkinoilla kuin automallit.
-
Jos puhtaalta pöydältä lähdetään mallia kehittämään niin meneehän siinä aika monta vuotta ennenkuin niitä linjalta tulee ulos valmiina. Alkaa se autoissakin seuraajan kehittely heti uuden mallin tultua markkinoille, ja traktorisukupolvet yleensä paljon pidempään markkinoilla kuin automallit.
täytyy vaan toivoo ettei tuu tuommosta risottoo ku pikkunyyt tai jonnikat, ojaan jos lipeät viimestä vetoo kynnettäessä niin saat alkaa palasia kerään, puhumattakaan että metässä koittas ajaa
-
Jotain uutta "globaalia" alustaa tosiaan suunnitteilla vuoden takaisen sijoittajakeskustelun perusteella ainakin.
"Ingrid Aja - JPMorgan: If you could just maybe talk about, you recently announced plan to increase investment in China. Just wondering if you could talk about your investment in the region and your outlook for the agricultural equipment market in the region?
Martin H. Richenhagen - Chairman, President and CEO: The plans we have in general is to put all our small tractors and this is, let's say, known under the project Centurion, all our small tractor below 100 kilowatt, which is about 125 horsepower on one common platform globally and the components for those tractors will be localized in China, which makes us very competitive in this business, outside China, like in South America, North America and also Europe and creates a platform, which can also be used for local assembly and helps us to get into the local Chinese market."
ja uudempi uutinen
http://www.bloomberg.com/news/2011-07-28/agco-to-spend-up-to-350-million-in-china-for-tractor-production.html
eli kone joka sopii myös kiinan markkinoille ja tuotannosta komponentteja myös vientiin. saadaan ihan kotimainen kiinatraktori, jos päättävät tuoda osia tänne asti..
-
Noin kuuttasataa t-190 ne on kiinaan vieny ainakin tänä ja viimevuonna ;D Äkkiä vois ajatella, että sinne viedään jotain a-malleja, mutta ne ostaakin ihan *****versioita suurimmasta ja aina parisataa kipaletta kerralla. Siinä saattaa saada vähän suorankaupan alennusta :o Onhan sielä vissiin uudet tehtaa aikalailla valmiit, että alkavat tehdä sielä koneita.
-
Joo niinhän se vei John Deerekin
vanhat valumuotit kiinaan esim puimurien tekoa varten,,,,,
Saman vois tehdä että valtun muotit kiinalaisille ja Fendt muotit suolahteen sekä ranskaan
A luokkaa siis Eurooppaan
B luokkaa kaukoitään