Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: roadrunner - 11.11.11 - klo:18:24
-
Mitenkäs raadilla on pelittäneet kulmavaihteet pilkkojissa? Meillä on menossa eräässä pelissä jo kolmas vaihde >:( >:(
-
Mitenkäs raadilla on pelittäneet kulmavaihteet pilkkojissa? Meillä on menossa eräässä pelissä jo kolmas vaihde >:( >:(
Mikäs sulla niistä rikkoutuu???Mulla on n.20 vuotta vanha japa johon olen pariin kertaan laakerit ja stefat vaihtanut.
Öljyt vähän useammin :-[ :-[
-
Ei kai vaan ole remmet liian kireällä, alumiinivaihde ei sitten kestä yhtään sitä, että remmiä vedetään turhan kireelle. Itellä on tosin valukulma, eikä siinä vielä ole ollut mitään, mutta tuohan on vasta sisäänajo vaiheessa, yli 13000 heittomottia pienitty.
-
Meilläkin tuo japa. Porukkakone on , mutta en tiedä missä mättää. Saattaa olla tuo remmihomma :-\
-
just! paljastit juuri sen suurimman virheen; porukkakone! ne on niiiiin hentoja käytössä että! on kyllä taivaan tosi että vaikka olis vain ratakiskon pätkä porukkakoneena niin joku sen kuiteskin rikki sais! tolkku ja porukkakone ovat ihan eri planeetoilta! valitettavasti!
-
Toinen kulmavaihde palaxissa menossa vm 2002.... Särkyi alkuun liian kireisiin remmeihin...
-
Nooh meidän porukassa ei ole kuin kolme osakasta, mutta tiedä häntä........
-
Yleisin syy on tuo remmien kireys, varsinkin jos se on toistuvaa, kiilahihna vetää reunoillaan, ei sen niin mielettömän kireällä tarvi olla. Tuo jousi kiristin on kyllä ehdoton, ei vedä liikaa mutta kumminkin tarpeeksi.
-
ei mulla ainakaan missään koneessa ole noiden kulmavaihteiden kanssa ollut ongelmia, japassa piti huolehtia että remmi oli just oikein, lujalla olisi rikkonut kulman ja taas himppu liika löysällä ei vetänyt kunnialla.
-
Siinä oiva konstruktio. Tuskin hevillä särkyy, kun voimakone on säätyvätehoinen..
http://www.youtube.com/watch?v=QFeR8Qlkrfg&feature=related