http://www.konedata.net/Traktorit/fendt711.htm
Tuosta kun kattoo 714 käppyrät nii paljo on parantunu
vajaas 4000:s tunnis mun vario, sinetit paikallaan
tapista 145,5 hp ja väännöt 775,5 nm.
Moottoris laskennallisesti 161,6 hepoa, aiemmin n. 500
tunnin kohilla moottoris max 150 ja käyrä tosi laakee,
nyt reilummin tehonnousua 1800 rmp kohalla pukkas 161,6
hepoo penkkiin, savutusta ei näkyny... ;DVarion ylivoima lisääntyy tuntien mukana ittekseen ;D
http://www.konedata.net/Traktorit/fendt711.htm
Tuosta kun kattoo 714 käppyrät nii paljo on parantunu
vajaas 4000:s tunnis mun vario, sinetit paikallaan
tapista 145,5 hp ja väännöt 775,5 nm.
Moottoris laskennallisesti 161,6 hepoa, aiemmin n. 500
tunnin kohilla moottoris max 150 ja käyrä tosi laakee,
nyt reilummin tehonnousua 1800 rmp kohalla pukkas 161,6
hepoo penkkiin, savutusta ei näkyny... ;DVarion ylivoima lisääntyy tuntien mukana ittekseen ;D
http://www.konedata.net/Traktorit/fendt711.htm
Tuosta kun kattoo 714 käppyrät nii paljo on parantunu
vajaas 4000:s tunnis mun vario, sinetit paikallaan
tapista 145,5 hp ja väännöt 775,5 nm.
Moottoris laskennallisesti 161,6 hepoa, aiemmin n. 500
tunnin kohilla moottoris max 150 ja käyrä tosi laakee,
nyt reilummin tehonnousua 1800 rmp kohalla pukkas 161,6
hepoo penkkiin, savutusta ei näkyny... ;DVarion ylivoima lisääntyy tuntien mukana ittekseen ;D
Tuohan käytännös vääntönsä puolesta vastais T-191 mallia... ::)
Polttoaineen kulutus vajaa puolet Valtusta !
takas maan pinnalle ojala!
*** Uusimmassa Profissa testasivat 820:n ja löytyi Fendtin "heikko" kohta. Ohjaamo, sai vain arvosanan hyvä (muut arvostelukohteet olivatkin sitten erittäin hyviä).
Tehoa antoi tapista 135,8 kW kun tehdas lupaa moottorista 140 kW.
Vetopyörätehokin oli maksimissaan 119,9 kW, eli ihan hyvin "mehumaijalta".
Miten nää jutut liittyy 8160 ruuvaukseen ::)
Mulla on turbotettu 8160 ja olen menossa penkittämään sen. Ajattelin samalla ruuvata siitä 140-150 hv ulos, jos siinä ei jo ole sen verran. Miten on pitääkö säätää muuta kuin syöttöä lisää? Huoltomies vaan muisteli, että niissä missä on turbo tehtaalta pitäisi myös säätää jotain alipainetta jos haluaa kunnolla tehoa lisää, mutta mulla kun ei ole alunperin turboa ei tuota alipainesäätöä edes olisi joten menis ihan pelkällä syötön lisäämisellä.
Mulla on turbotettu 8160 ja olen menossa penkittämään sen. Ajattelin samalla ruuvata siitä 140-150 hv ulos, jos siinä ei jo ole sen verran. Miten on pitääkö säätää muuta kuin syöttöä lisää? Huoltomies vaan muisteli, että niissä missä on turbo tehtaalta pitäisi myös säätää jotain alipainetta jos haluaa kunnolla tehoa lisää, mutta mulla kun ei ole alunperin turboa ei tuota alipainesäätöä edes olisi joten menis ihan pelkällä syötön lisäämisellä.
Syöttöä lisää ei muuta.Tuo alipaine liittyy imusarjasta tulevaan ahtopaine tunnistimeen eli ali tai ylipainehan siellä on kun paine nousee niin pyydetään lisää ruokaa ja kampiakseli hurjistuu entisestään,erityisesti Brittiimperiumin moottoreilla varustetut koneet saattavat aiheuttaa tuon tapahtuman aikana voimakkaan erektion joten poistin käytöstä
Mulla on turbotettu 8160 ja olen menossa penkittämään sen. Ajattelin samalla ruuvata siitä 140-150 hv ulos, jos siinä ei jo ole sen verran. Miten on pitääkö säätää muuta kuin syöttöä lisää? Huoltomies vaan muisteli, että niissä missä on turbo tehtaalta pitäisi myös säätää jotain alipainetta jos haluaa kunnolla tehoa lisää, mutta mulla kun ei ole alunperin turboa ei tuota alipainesäätöä edes olisi joten menis ihan pelkällä syötön lisäämisellä.
Syöttöä lisää ei muuta.Tuo alipaine liittyy imusarjasta tulevaan ahtopaine tunnistimeen eli ali tai ylipainehan siellä on kun paine nousee niin pyydetään lisää ruokaa ja kampiakseli hurjistuu entisestään,erityisesti Brittiimperiumin moottoreilla varustetut koneet saattavat aiheuttaa tuon tapahtuman aikana voimakkaan erektion joten poistin käytöstä
Siis poistit ton painekellon pois käytöstä? Oliko vaikutusta ja jos oli niin minkalaista? Kuinka se otetaan pois käytöstä?
Mulla on turbotettu 8160 ja olen menossa penkittämään sen. Ajattelin samalla ruuvata siitä 140-150 hv ulos, jos siinä ei jo ole sen verran. Miten on pitääkö säätää muuta kuin syöttöä lisää? Huoltomies vaan muisteli, että niissä missä on turbo tehtaalta pitäisi myös säätää jotain alipainetta jos haluaa kunnolla tehoa lisää, mutta mulla kun ei ole alunperin turboa ei tuota alipainesäätöä edes olisi joten menis ihan pelkällä syötön lisäämisellä.
Syöttöä lisää ei muuta.Tuo alipaine liittyy imusarjasta tulevaan ahtopaine tunnistimeen eli ali tai ylipainehan siellä on kun paine nousee niin pyydetään lisää ruokaa ja kampiakseli hurjistuu entisestään,erityisesti Brittiimperiumin moottoreilla varustetut koneet saattavat aiheuttaa tuon tapahtuman aikana voimakkaan erektion joten poistin käytöstä
Siis poistit ton painekellon pois käytöstä? Oliko vaikutusta ja jos oli niin minkalaista? Kuinka se otetaan pois käytöstä?
Tietenkään ei niin ärhäkkäästi vedä kun ruokaa ei anneta ylimääräistä ahtopaineen noustessa silti nostin syöttöä ja vetää jo alemmilta kierroksilta.
Imusarjasta lähtevä putki poikki ja tukkoon.Pumpun kyljessä oleva kello jää sillensä(Bosch).