Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: icefarmer - 19.09.11 - klo:22:13

Otsikko: tähänkin piti tulla muutos vaalien myötä
Kirjoitti: icefarmer - 19.09.11 - klo:22:13
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/taysi-kaaos-helsingin-rautatieasemalla-mitta-on-aivan-taysi/art-1288415173507.html
Otsikko: Vs: tähänkin piti tulla muutos vaalien myötä
Kirjoitti: minä-itte - 19.09.11 - klo:22:20
Jeps, lähes kaikki hommelit on ulkoistettu, mutta nämä yritykset eivät osaa hoitaa hommiaan.

- olisiko syytä vaihtaa alihankkijoita?
Otsikko: Vs: tähänkin piti tulla muutos vaalien myötä
Kirjoitti: de Citonni - 19.09.11 - klo:22:21
Eiku hallitus tarttis vaihtaa, soon kataisen vika.  ;D
Otsikko: Vs: tähänkin piti tulla muutos vaalien myötä
Kirjoitti: icefarmer - 19.09.11 - klo:22:25
Jeps, lähes kaikki hommelit on ulkoistettu, mutta nämä yritykset eivät osaa hoitaa hommiaan.

- olisiko syytä vaihtaa alihankkijoita?
eikös tuo ulkoistaminen ole kokoomukselle sydämmenasia, tarkoitus pyhittää tuloksen ;D    expressbussi se näkyy taas menevän minuutilleen, vaikka ilma on mitä on >:(
Otsikko: Vs: tähänkin piti tulla muutos vaalien myötä
Kirjoitti: minä-itte - 19.09.11 - klo:23:01
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011091914417763_uu.shtml
Otsikko: Ilmanparannusneuvo...
Kirjoitti: Aulis Anttila - 19.09.11 - klo:23:29
expressbussi se näkyy taas menevän minuutilleen, vaikka ilma on mitä on >:(

No ruvetkaa kepuvetelykset ilmastotalkoisiin... kävelkää   :P :P :P
Otsikko: Vs: Ilmanparannusneuvo...
Kirjoitti: icefarmer - 19.09.11 - klo:23:32
expressbussi se näkyy taas menevän minuutilleen, vaikka ilma on mitä on >:(

No ruvetkaa kepuvetelykset ilmastotalkoisiin... kävelkää   :P :P :P
miks ku kartanovolvoki on keksitty ;D
Otsikko: No voi perkele...
Kirjoitti: Aulis Anttila - 19.09.11 - klo:23:33
expressbussi se näkyy taas menevän minuutilleen, vaikka ilma on mitä on >:(
No ruvetkaa kepuvetelykset ilmastotalkoisiin... kävelkää   :P :P :P
miks ku kartanovolvoki on keksitty ;D

Ai nii juu   ::)  ::)   ;D ;D ;D
Otsikko: Vs: tähänkin piti tulla muutos vaalien myötä
Kirjoitti: LuMon - 19.09.11 - klo:23:43
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011091914417763_uu.shtml

Kiittäkäämme nykyhallitusta ja liikenneministeri Merja Kyllöstä tästäkin asiasta,
ulkoistetuista työstä firmalle joka paskaa kehuu  :D :D :D
Otsikko: Vs: tähänkin piti tulla muutos vaalien myötä
Kirjoitti: minä-itte - 20.09.11 - klo:04:40
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011091914417763_uu.shtml

Kiittäkäämme nykyhallitusta ja liikenneministeri Merja Kyllöstä tästäkin asiasta,
ulkoistetuista työstä firmalle joka paskaa kehuu  :D :D :D

Eiköhän nämä hommelit ole perua edelliseltä kepu-liikenneministeriltä.
Otsikko: Vs: tähänkin piti tulla muutos vaalien myötä
Kirjoitti: Tapani - 20.09.11 - klo:06:01
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011091914417763_uu.shtml

Kiittäkäämme nykyhallitusta ja liikenneministeri Merja Kyllöstä tästäkin asiasta,
ulkoistetuista työstä firmalle joka paskaa kehuu  :D :D :D

Eiköhän nämä hommelit ole perua edelliseltä kepu-liikenneministeriltä.
Vehviläisen aikaan ei kulkeneet junat pakkasten takia.
Tän uuden ministerin aikaan ei kulje kesällä eivät saa myytyä lippuja matkustajille, että ois jotain kuljetettavaa.
Uusi liikenneministeri lupas mennä talvella ite lapion varteen, eipä tuota näy lippuja myymässä, ois varmaan helpompaa. :)
Otsikko: Ihmeiden aikaa eletään...
Kirjoitti: Aulis Anttila - 20.09.11 - klo:07:40
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011091914417763_uu.shtml
Kiittäkäämme nykyhallitusta ja liikenneministeri Merja Kyllöstä tästäkin asiasta, ulkoistetuista työstä firmalle joka paskaa kehuu  :D :D :D
Eiköhän nämä hommelit ole perua edelliseltä kepu-liikenneministeriltä.
Vs: tähänkin piti tulla muutos vaalien myötä  -  Vehviläisen aikaan ei kulkeneet junat pakkasten takia. Tän uuden ministerin aikaan ei kulje kesällä eivät saa myytyä lippuja matkustajille, että ois jotain kuljetettavaa. Uusi liikenneministeri lupas mennä talvella ite lapion varteen, eipä tuota näy lippuja myymässä, ois varmaan helpompaa. :)

Niinpä... alkaa vissiin noi pulmat toteuttaa itteensä... kaikki mikä tehään menee päin helevettiä  :o :o :o
Otsikko: Vs: tähänkin piti tulla muutos vaalien myötä
Kirjoitti: Last Man Standing - 20.09.11 - klo:07:54
>miks ku kartanovolvoki on keksitty

Aika on kyllä kävellyt noista rohjoista jo ohi.Kaikille asia ei ole
vielä selvinnyt ja aiheuttavat lähinnä sääliä kanssaeläjiltä.

Otsikko: Vs: tähänkin piti tulla muutos vaalien myötä
Kirjoitti: minä-itte - 20.09.11 - klo:08:06
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011091914417763_uu.shtml

Kiittäkäämme nykyhallitusta ja liikenneministeri Merja Kyllöstä tästäkin asiasta,
ulkoistetuista työstä firmalle joka paskaa kehuu  :D :D :D

Eiköhän nämä hommelit ole perua edelliseltä kepu-liikenneministeriltä.
Vehviläisen aikaan ei kulkeneet junat pakkasten takia.
Tän uuden ministerin aikaan ei kulje kesällä eivät saa myytyä lippuja matkustajille, että ois jotain kuljetettavaa.
Uusi liikenneministeri lupas mennä talvella ite lapion varteen, eipä tuota näy lippuja myymässä, ois varmaan helpompaa. :)

Alihankkijat oli hankittu edellisen ministerin aikana.
Otsikko: Vs: tähänkin piti tulla muutos vaalien myötä
Kirjoitti: vms1 - 20.09.11 - klo:08:15
tiedättekö muuten millä saatais rautatiet toimimaan. No sillä että myytäis junat yksityisille yrittäjille ja annettais ratapihan hoito myös yksityiselle. Nämä kun rupeaisivat kilpailemaan asiakkaista ja palvelusta niin pikkuhiljaa muodostuis organisaatio joka toimis. Sen se kuitenkin vaatii että jokaisen kaverin työpaikka on tarpeeksi löysällä jos homma ei toimi. Nyt siellä ei ketään ota tai pysty ottamaan asiaa henkilökohtaisesti jos joku vaihde ei käännykään ratapihalla kun juna on tulossa mutta jos asia olisi yksittäisen urakoitsijan vastuulla niin hän olisi aivan varmasti järjestänyt koneen putsaamaan lumet siitä pois jo etukäteen..
Otsikko: Vs: tähänkin piti tulla muutos vaalien myötä
Kirjoitti: Adam Smith - 20.09.11 - klo:08:24
Alihankkijat oli hankittu edellisen ministerin aikana.
Ihan ihanan aina kaikki on aina ja ainiaan muiden syytä ;D ;D
Otsikko: Öhömmmmmm... no totanoin...
Kirjoitti: Aulis Anttila - 20.09.11 - klo:08:28
tiedättekö muuten millä saatais rautatiet toimimaan. No sillä että myytäis junat yksityisille yrittäjille ja annettais ratapihan hoito myös yksityiselle.

Kannattais tutustua brittien rautatiekaaokseen - ja sen syihin - ensin... ja sitten vasta...  ::)  :P  :o
Otsikko: Vs: Öhömmmmmm... no totanoin...
Kirjoitti: Lehtimäki - 20.09.11 - klo:08:31
tiedättekö muuten millä saatais rautatiet toimimaan. No sillä että myytäis junat yksityisille yrittäjille ja annettais ratapihan hoito myös yksityiselle.

Kannattais tutustua brittien rautatiekaaokseen - ja sen syihin - ensin... ja sitten vasta...  ::)  :P  :o

englannin  rautateitä  on  yksityistetty  ja  kansallistettu  sen mukaan  mikä
puolue  on ollut  vallassa,,,,,ei  minkäänlaista jatkuvuutta,,,,,myykää kakot
venäläisille se  vr ,,,,,,ne  osaa :P
Otsikko: Vs: Öhömmmmmm... no totanoin...
Kirjoitti: Greenpwr - 20.09.11 - klo:08:41
tiedättekö muuten millä saatais rautatiet toimimaan. No sillä että myytäis junat yksityisille yrittäjille ja annettais ratapihan hoito myös yksityiselle.

Kannattais tutustua brittien rautatiekaaokseen - ja sen syihin - ensin... ja sitten vasta...  ::)  :P  :o

 Juna  tulee, juna tulee myöhässä, juna on kadonnut....weri in diid...
Otsikko: Vs: Öhömmmmmm... no totanoin...
Kirjoitti: Terminator - 20.09.11 - klo:10:13
tiedättekö muuten millä saatais rautatiet toimimaan. No sillä että myytäis junat yksityisille yrittäjille ja annettais ratapihan hoito myös yksityiselle.

Kannattais tutustua brittien rautatiekaaokseen - ja sen syihin - ensin... ja sitten vasta...  ::)  :P  :o

Finnair ja VR pitää heti myydä pois valtiolta. Eipähän pääse enempää tuhoja tekemään tämä nykyinen liikenneministeri mikä on kävelevä katastroffi.
Otsikko: Kävelevä...
Kirjoitti: Aulis Anttila - 20.09.11 - klo:11:02
nykyinen liikenneministeri mikä on kävelevä katastroffi.

Onneks edellinen oli täyttä rautaa   ;D ;D ;D   ;D ;D ;D
Otsikko: Vs: Kävelevä...
Kirjoitti: Terminator - 20.09.11 - klo:11:16
nykyinen liikenneministeri mikä on kävelevä katastroffi.

Onneks edellinen oli täyttä rautaa   ;D ;D ;D   ;D ;D ;D

No silloin toimi sentään lipunmyynti ja junat oli suurinpiirtein puolet vuodesta aikataulusta, mutta tällä tahdilla nykyisen ministerin jäljiltä vuoden loppuun ei enää yksikään juna liiku asemalta.
Otsikko: Vs: Öhömmmmmm... no totanoin...
Kirjoitti: Tapani - 20.09.11 - klo:11:55
tiedättekö muuten millä saatais rautatiet toimimaan. No sillä että myytäis junat yksityisille yrittäjille ja annettais ratapihan hoito myös yksityiselle.

Kannattais tutustua brittien rautatiekaaokseen - ja sen syihin - ensin... ja sitten vasta...  ::)  :P  :o

Finnair ja VR pitää heti myydä pois valtiolta. Eipähän pääse enempää tuhoja tekemään tämä nykyinen liikenneministeri mikä on kävelevä katastroffi.
Jos myytäisiin, niin Kakolaisia ei pitäs päästää lähellekkään myyntipöytiä. Antasivat vielä rahaa mukaan.
Otsikko: Vs: tähänkin piti tulla muutos vaalien myötä
Kirjoitti: icefarmer - 20.09.11 - klo:11:59
tiedättekö muuten millä saatais rautatiet toimimaan. No sillä että myytäis junat yksityisille yrittäjille ja annettais ratapihan hoito myös yksityiselle. Nämä kun rupeaisivat kilpailemaan asiakkaista ja palvelusta niin pikkuhiljaa muodostuis organisaatio joka toimis. Sen se kuitenkin vaatii että jokaisen kaverin työpaikka on tarpeeksi löysällä jos homma ei toimi. Nyt siellä ei ketään ota tai pysty ottamaan asiaa henkilökohtaisesti jos joku vaihde ei käännykään ratapihalla kun juna on tulossa mutta jos asia olisi yksittäisen urakoitsijan vastuulla niin hän olisi aivan varmasti järjestänyt koneen putsaamaan lumet siitä pois jo etukäteen..
periaatteessa noin, mutta kilpailu voisi myös mennä perseelleen kun alkais tappelu parhaista vuoroista, kaks junaa kun ei voi kovinkaan kätevästi sivuuttaa toisiaan, eikä niitä asemallekkaan mahdu määräänsä enempää. Ja jos radat ja ratapihat yksityistetään kokoomus kyllä pitää huolen että ne menee ulkomaalaisille yrittäjille pilkkahintaan ???
Otsikko: Vs: tähänkin piti tulla muutos vaalien myötä
Kirjoitti: selassi - 20.09.11 - klo:12:02
Eihän Suomessa junat kuljeta kahta konttia päällekkäin , niinkuin jossain päin maailmaa.

Onko ylikulkusillat liian matalalla ja samoin ehkä johot roikkuu liian allaalla.
Kaksi konttia yltää 5,2m korkeuteen.
http://www.youtube.com/watch?v=HUhFeP2o49U
Otsikko: Vs: Öhömmmmmm... no totanoin...
Kirjoitti: JoHaRa - 20.09.11 - klo:14:05
tiedättekö muuten millä saatais rautatiet toimimaan. No sillä että myytäis junat yksityisille yrittäjille ja annettais ratapihan hoito myös yksityiselle.

Kannattais tutustua brittien rautatiekaaokseen - ja sen syihin - ensin... ja sitten vasta...  ::)  :P  :o

Finnair ja VR pitää heti myydä pois valtiolta. Eipähän pääse enempää tuhoja tekemään tämä nykyinen liikenneministeri mikä on kävelevä katastroffi.

Norjalaisille  :D
Otsikko: Vs: tähänkin piti tulla muutos vaalien myötä
Kirjoitti: vms1 - 20.09.11 - klo:14:18
tiedättekö muuten millä saatais rautatiet toimimaan. No sillä että myytäis junat yksityisille yrittäjille ja annettais ratapihan hoito myös yksityiselle. Nämä kun rupeaisivat kilpailemaan asiakkaista ja palvelusta niin pikkuhiljaa muodostuis organisaatio joka toimis. Sen se kuitenkin vaatii että jokaisen kaverin työpaikka on tarpeeksi löysällä jos homma ei toimi. Nyt siellä ei ketään ota tai pysty ottamaan asiaa henkilökohtaisesti jos joku vaihde ei käännykään ratapihalla kun juna on tulossa mutta jos asia olisi yksittäisen urakoitsijan vastuulla niin hän olisi aivan varmasti järjestänyt koneen putsaamaan lumet siitä pois jo etukäteen..
periaatteessa noin, mutta kilpailu voisi myös mennä perseelleen kun alkais tappelu parhaista vuoroista, kaks junaa kun ei voi kovinkaan kätevästi sivuuttaa toisiaan, eikä niitä asemallekkaan mahdu määräänsä enempää. Ja jos radat ja ratapihat yksityistetään kokoomus kyllä pitää huolen että ne menee ulkomaalaisille yrittäjille pilkkahintaan ???

niin kyllä kaikki on mahdollista mutta kun vuorot mietittäisi ennakolta ja jaettais sopivasti niin homma vois pelata. pääasia olisi että yritykset olisi niin pieniä että yksi ihminen voisi ottaa vastuun koko yrityksestä eli esimerkiksi 10 hengen yritys mikä omistais ja käyttäis yhtä junaa ja kolmen hengen yritys millä olis esimerkiksi puoli hehtaaria ratapihaa... jne. silloin olisi helpompi löytää ongelmanaiheuttaja jos homma ei toimisi. Nyt on ongelmana se että koneviestiä lainatakseni vr:ssä on valtavasti väkeä jotka tutkii, raportoi ja suunnittelee mutta käytännössä ei tee yhtään mitään ja niitä ei oikein pystytä valvomaan ja hallitsemaan.
Otsikko: Vs: tähänkin piti tulla muutos vaalien myötä
Kirjoitti: LuMon - 20.09.11 - klo:21:51
Oulun ja Joesuun välillä kulkee kesällä jonkun kerran vanha lättähattu, on jonkun rautatie
harrastajien hanke.....ja kulkee ja pysyy aikataulussa ????
Otsikko: Vs: tähänkin piti tulla muutos vaalien myötä
Kirjoitti: ENTER - 20.09.11 - klo:22:30
pentoliinot pystys ajeleen 220km/h

mutta kiskot on nii huonossa kunnossa että körryyttävät 80km/h

pitäs olla niitä höyryvetureja, ratatki on sillä tasolla

mitä on ennen rakennettu , ei kokkoomuksen valtaan päästyä pystytä etes kunnossa pitämään
Otsikko: Vs: tähänkin piti tulla muutos vaalien myötä
Kirjoitti: Terminator - 20.09.11 - klo:22:38
pentoliinot pystys ajeleen 220km/h

mutta kiskot on nii huonossa kunnossa että körryyttävät 80km/h

pitäs olla niitä höyryvetureja, ratatki on sillä tasolla

mitä on ennen rakennettu , ei kokkoomuksen valtaan päästyä pystytä etes kunnossa pitämään

Kreikaan syydettävillä rahoilla oli niillä vakuudet tai ei Suomen koko rataverkko korjataisiin ja tiet raakennettaisiin uudestaan. Suurimmat tiet vt1-vt8 tehtäisiin vielä 6 kaistaisiksi moottoriteiksi, mutta kun ei pitää näitä perseaukisia euromaita rahoittaa ja itse euron pääarkitehti Lipponen salailee yhtiönsä tulotietoja kaupparekisteristä.
Otsikko: Vs: tähänkin piti tulla muutos vaalien myötä
Kirjoitti: ENTER - 20.09.11 - klo:22:50
pentoliinot pystys ajeleen 220km/h

mutta kiskot on nii huonossa kunnossa että körryyttävät 80km/h

pitäs olla niitä höyryvetureja, ratatki on sillä tasolla

mitä on ennen rakennettu , ei kokkoomuksen valtaan päästyä pystytä etes kunnossa pitämään

Kreikaan syydettävillä rahoilla oli niillä vakuudet tai ei Suomen koko rataverkko korjataisiin ja tiet raakennettaisiin uudestaan. Suurimmat tiet vt1-vt8 tehtäisiin vielä 6 kaistaisiksi moottoriteiksi, mutta kun ei pitää näitä perseaukisia euromaita rahoittaa ja itse euron pääarkitehti Lipponen salailee yhtiönsä tulotietoja kaupparekisteristä.

niihä se tahtoo olla

ja polliisitkaa ei saa lipposen tekemissiin kuulemma puuttua

"Vaikka poliisi tulee kyselemään, minulla ei ole mitään velvollisuutta selvittää jonkin Wikileaksin perusteella näitä juttuja"

tuntuu olevan lakien yläpuolella