Agronet

Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: keskomies - 30.03.08 - klo:22:03

Otsikko: Maakärryt
Kirjoitti: keskomies - 30.03.08 - klo:22:03
Juu tossa sellanen vaiva iskeny päällensä, kun maakärryn puute. En tiiä saisko tälläsia tavaraa tarvitsijoille palstaa täällä olla, mutta poistakoot jos tahtoo. Siis sisun alustalla ja normaali kuorma-auton kuuppa siinä päällä. Ja akseli pitäs olla S päinen eli sisu akslen valmistama napavälitys. Tälläsia jos ylmääräsenä niin tarjota saa joko tähän tai yv:nä. Ja vain hyväkuntoset ois tervetulleita, eli riippuu jokasen omasta luokittelukyvystä 8).
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: keskomies - 09.03.10 - klo:18:31
Muutetaampas pikkasen. Minkälaista kärryä ehottelisitte ja hyväksi havaitsisitte tuossa 12-16 tonnin luokassa maatilakäyttöön? Tietty sais olla aikas jämäkät jottei heti tarvii parsia. Ja jos jollain ois noit ylmääräsenä niin tarjota saa. Puhutaan siis nyt tehdas tai omatekemistä ja ilman rekan renkaita.
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: zetor8045 - 09.03.10 - klo:19:33
Muutetaampas pikkasen. Minkälaista kärryä ehottelisitte ja hyväksi havaitsisitte tuossa 12-16 tonnin luokassa maatilakäyttöön? Tietty sais olla aikas jämäkät jottei heti tarvii parsia. Ja jos jollain ois noit ylmääräsenä niin tarjota saa. Puhutaan siis nyt tehdas tai omatekemistä ja ilman rekan renkaita.
Teko 18T....  Halvat ja on laadukkaat ja kestävät ja ainoa moite on että entisiin tempoihin verraten raskaat mutta nyt kulkee taas kiitos tehotuonnin.... 
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: JTJ - 09.03.10 - klo:20:05
Minkäslainen nuihin maanajokärryihin on väsätä rehukonttia päälle? Ja vielä ajaakkin sillä?
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: keskomies - 09.03.10 - klo:20:16
Ite pohtinu samaa, sillä pitäskin olla monikäyttöset ja hyvät. Multivaa katellu, pirun kalliit. Nuo ei oikeen sytytä nuo isot venäläiset. Liian isot kyllä nuo venäläiset. Pitäs olla sirot ja muutenkin kestävät. Onko tuollaisia olemassakaan. Kontin saa tehtyä melko kivuttomasti, jolla rehua saa ajettua, näin apropoinut.
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: zetor8045 - 09.03.10 - klo:20:25
Ite pohtinu samaa, sillä pitäskin olla monikäyttöset ja hyvät. Multivaa katellu, pirun kalliit. Nuo ei oikeen sytytä nuo isot venäläiset. Liian isot kyllä nuo venäläiset. Pitäs olla sirot ja muutenkin kestävät. Onko tuollaisia olemassakaan. Kontin saa tehtyä melko kivuttomasti, jolla rehua saa ajettua, näin apropoinut.
  No ei nuo kyllä ole liian suuret ja lisalaidat saa jo tehtaalta joilla tilavuus on 220 hehtoa ja ei oo muuten venäläiset vaan latviasta... No ei kyllä saa joka traktorilla kipattua kun kippi vie 40 ööliä mutta maakärryistä ei voi jos ovat näitä pienemmät tai ohkasemmat jostain kohtaa....
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: keskomies - 09.03.10 - klo:20:32
No kait se on uskottava. Mutta tarkotus ei ole kuitenkaan noin suuria ottaa. Veturina vähän pienemmät pelit mitä sulla siellä. Ja ei olla kuorma-autoja vastaan kilpailemassa. Kuletuskapasiteetti sais siis olla tuon alta 16 tonnia. Mitä mieltä porukka weckmannin tekeleistä? Ja onko olemassa jotain muuta järkevää merkkiä mallia tuohon luokkaan ku kipa, multiva tai tuhti?
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: zetor8045 - 09.03.10 - klo:20:39
No kait se on uskottava. Mutta tarkotus ei ole kuitenkaan noin suuria ottaa. Veturina vähän pienemmät pelit mitä sulla siellä. Ja ei olla kuorma-autoja vastaan kilpailemassa. Kuletuskapasiteetti sais siis olla tuon alta 16 tonnia. Mitä mieltä porukka weckmannin tekeleistä? Ja onko olemassa jotain muuta järkevää merkkiä mallia tuohon luokkaan ku kipa, multiva tai tuhti?
No etkös sä ensin puhunut sisun alustasta kun kevyempi tuo on kuin semmonen... Ja eikä tuo veturi mikään iso ole vaan reilu 160hv alkujaan... 
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: keskomies - 09.03.10 - klo:20:51
Juu tuo alotus on jostain kaukaa vuosien takaa.. Sillon tutulle etittiin kärryjä ja sellaset löydettiin. Nyt tuli sitten itelle tarve. Katotaan millasia vastaan tulee.
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: zetor8045 - 10.03.10 - klo:00:11
Juu tuo alotus on jostain kaukaa vuosien takaa.. Sillon tutulle etittiin kärryjä ja sellaset löydettiin. Nyt tuli sitten itelle tarve. Katotaan millasia vastaan tulee.
Aivan juu niin olikin  :D
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: redbull - 10.03.10 - klo:00:43
Muutetaampas pikkasen. Minkälaista kärryä ehottelisitte ja hyväksi havaitsisitte tuossa 12-16 tonnin luokassa maatilakäyttöön? Tietty sais olla aikas jämäkät jottei heti tarvii parsia.

HYVÄ AIHIO.Tähän 600x22,5 renkaat ja poikki pokkauksen kohdalta ja aisa kiinni, niin se on siinä...
http://www.nettikone.com/viewMachine.php?id_machine=809346&page=4&sortCol=&ord=&status=F&id_machineType=1&id_ssub_type=60&pfrom=2500&pto=8000&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?page=4@sortCol=@ord=@status=F@id_machineType=1@id_ssub_type=60@pfrom=2500@pto=8000
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: keskomies - 10.03.10 - klo:09:11
Ei oo paha. Tuosta varmaa pitäs peränylitystä kans vähä lyhentää. Miettimään, täytyy nyt vähän kyllä miettiä millasen sitä oikeesti tarvii. Ei viittis 2 kertaa kärryjä ostaa pitäs mennä kerralla arvalla kohalle. Mistäs lavan sais käpsästi, jollei ite tinaile? Mitäs mieltä olis porukka noista tempon maakärryistä?
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: SAS - 10.03.10 - klo:13:52
Joka pyörä vetää Magirus id numero :813698
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: zetor8045 - 10.03.10 - klo:14:01
Ei oo paha. Tuosta varmaa pitäs peränylitystä kans vähä lyhentää. Miettimään, täytyy nyt vähän kyllä miettiä millasen sitä oikeesti tarvii. Ei viittis 2 kertaa kärryjä ostaa pitäs mennä kerralla arvalla kohalle. Mistäs lavan sais käpsästi, jollei ite tinaile? Mitäs mieltä olis porukka noista tempon maakärryistä?
No kyllä tempot maatalouden ajoissa säilyy ja on ihan hyvätkin mutta kyllä ne maansiirto touhuissa oli aikas pehmeet... Mutta just sun käyttöön varmaan sopivat eli joku sepeli/maakuorma sillointällöin ja iso rehukontti päällä kesäaikaan niin siihen oikeinkin passelit...
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: keskomies - 10.03.10 - klo:14:05
Eipä oikeen antanu mitään tuolla numerolla. Kuitenkin silleen oon miettiny, et kuorkin perästä tehty pitää olla merkittävästi halvempi kuin vastaava tehastekoinen. Ja nuista veollisista värkeistä viel et ei oo talossa ku 844 XL natikka jossa ajovoimanotto. Ja sen verran kuorkinperästä tehtyjä testaillu et ei niillä mitään tee verrattuna oikeen kunnollisiin kärryihin verraten. Ajettiin kaksilla kärryillä: ite T190 ja kuorkin perästä tehyt kärryt ja kaverilla JLD 16 ja T171. Noilla yhistelmillä vaikka t190 oli perävedolla varustettu niin T171 meni pahempaan paikkaan. Mutta siis tällä pohjalla ei auta ku jahistaa kärryjä.
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: keskomies - 10.03.10 - klo:14:09
No tuollaset sydeemit mieles niinku Zetorri kirjjootti. Mutta silti kuitenkin haluais painottaa laatua ja ei tehä väärää valintaa. Tossa miettiny kanssa käytetyjä vaunuja, yks mahollinen ois kipan 160 maavaunu. En vaan oo viel nähny kuvia tosta kärrystä.
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: zetor8045 - 10.03.10 - klo:14:11
No tuollaset sydeemit mieles niinku Zetorri kirjjootti. Mutta silti kuitenkin haluais painottaa laatua ja ei tehä väärää valintaa. Tossa miettiny kanssa käytetyjä vaunuja, yks mahollinen ois kipan 160 maavaunu. En vaan oo viel nähny kuvia tosta kärrystä.
Kipa muistuttaa lähinnä kiren kärryjä ulkonäöltään http://www.mascus.fi/Maatalous/Kaytetyt-Kippiperavaunut-Maatalous/KIPA-MAANSIIRTOVAUNU-16-TN:-MSV-16-T/5d02def3-053b-4d00-8c69-ba4b0c76be91.html... Ja tempo on kyllä ehdottomasti paras vaihtoehto kokoluokassaan mutta hinta niissäkin on todella lähellä noita Tekon 18t kärryjä  :o  http://www.mascus.fi/Maatalous/Kaytetyt-Kippiperavaunut-Maatalous/HYVAKONE-HKY-25-18-B-VILJAVAUNU-25-M3/8c77b64e-121c-41d3-afea-74de6ddcb8f6.html  tässä olis vilja/rehukärry...
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: keskomies - 10.03.10 - klo:15:31
Muuten tuo viimisin linkitys hyvä, mutta ainoo onkelma on oikeen se alkuperäinen tarkotus. Eli pitää myös pystyy ajaan maita ja kiviä. Kattokaapas laadunvarmistajat kuvia sen hyväkoneen kärryn alta. On sauma aikas onnettoman näkönen ja sivussa. Mutta varmaan tarkotukseensa sopiva sitä en epäile.
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: Tracman - 10.03.10 - klo:15:49
Muuten tuo viimisin linkitys hyvä, mutta ainoo onkelma on oikeen se alkuperäinen tarkotus. Eli pitää myös pystyy ajaan maita ja kiviä. Kattokaapas laadunvarmistajat kuvia sen hyväkoneen kärryn alta. On sauma aikas onnettoman näkönen ja sivussa. Mutta varmaan tarkotukseensa sopiva sitä en epäile.

nykyään hyväkone ei muistaakseni teetä lavoja ja runkoja enää virossa vaan ne tekee ne itse  ;D ni laatu pitäs olla ihan hyvä... on niitä ongelmia ollu naapurilla tuossa J-18 vai mikä se nyt oli tuo junkkarin maakärri... se on aika hauska ku on semmoset kuun puolikkaat takasaranat lavassa ja pultti alla ettei pääse nousemaan pois tilasta ja kipattaessa takasaranat on niin väljät et ne pomppaa ensin ylöspäin ja sit vasta lava alkaa nousta  ;D niin ja multiva,weckman,kipa,hyväkone,junkkari,wepe,stark ja teko ja mitä niitä muita nyt oli niin käyttää tätä nurmen traktori mallin kippisylinteriä millä ei tee sitte.... en edes viitti sanoa kuinka huono se on  >:(

itte tuos syksyllä ostettiin uudet kärrit ja tuo huippu sylinterihän se sielä oli.... no ei oo enää ku haettiin jo syksyllä kah-trucksista käytetty k-a:n kippi 21tonninen NUMMI ja avattiin se ja pantiin uudet tiivisteet varooksi ni kyllä nyt pelaa hienosti  ;D

on vain parin rakkorin perä hajotettu tuolla nurmen rakkorimallin kipillä ku on menny lastua perään lavaa laskettaessa alhaalle ku se on niin väljä... niin enää ei käytetä tuota kippi sylinteriä meidän kärryissä!!!!!! ja paine suodatin on hyvä myös olla josko joskus sattuu jotaki ni ei mee rautaa rakkorin perään...  semmonenki laitettiin viä noihin kärryihin.
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: Astral - 10.03.10 - klo:20:40
Muuten tuo viimisin linkitys hyvä, mutta ainoo onkelma on oikeen se alkuperäinen tarkotus. Eli pitää myös pystyy ajaan maita ja kiviä. Kattokaapas laadunvarmistajat kuvia sen hyväkoneen kärryn alta. On sauma aikas onnettoman näkönen ja sivussa. Mutta varmaan tarkotukseensa sopiva sitä en epäile.

nykyään hyväkone ei muistaakseni teetä lavoja ja runkoja enää virossa vaan ne tekee ne itse  ;D ni laatu pitäs olla ihan hyvä... on niitä ongelmia ollu naapurilla tuossa J-18 vai mikä se nyt oli tuo junkkarin maakärri... se on aika hauska ku on semmoset kuun puolikkaat takasaranat lavassa ja pultti alla ettei pääse nousemaan pois tilasta ja kipattaessa takasaranat on niin väljät et ne pomppaa ensin ylöspäin ja sit vasta lava alkaa nousta  ;D niin ja multiva,weckman,kipa,hyväkone,junkkari,wepe,stark ja teko ja mitä niitä muita nyt oli niin käyttää tätä nurmen traktori mallin kippisylinteriä millä ei tee sitte.... en edes viitti sanoa kuinka huono se on  >:(

itte tuos syksyllä ostettiin uudet kärrit ja tuo huippu sylinterihän se sielä oli.... no ei oo enää ku haettiin jo syksyllä kah-trucksista käytetty k-a:n kippi 21tonninen NUMMI ja avattiin se ja pantiin uudet tiivisteet varooksi ni kyllä nyt pelaa hienosti  ;D

on vain parin rakkorin perä hajotettu tuolla nurmen rakkorimallin kipillä ku on menny lastua perään lavaa laskettaessa alhaalle ku se on niin väljä... niin enää ei käytetä tuota kippi sylinteriä meidän kärryissä!!!!!! ja paine suodatin on hyvä myös olla josko joskus sattuu jotaki ni ei mee rautaa rakkorin perään...  semmonenki laitettiin viä noihin kärryihin.

Oikeen traktoreissa on hydeöljyt ja peräöljyt erikseen  ;)
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: keskomies - 10.03.10 - klo:20:48
Niin muttei poista ongelmaa silti. Vai Astraalilla se kone taitaa olla ku ei hydrauliikkaan tarvi ku pelkän säiliön että voi tuollai retostaa ilman koneen paskomisen vaaraa.
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: Simpauttaja - 10.03.10 - klo:22:05
Muuten tuo viimisin linkitys hyvä, mutta ainoo onkelma on oikeen se alkuperäinen tarkotus. Eli pitää myös pystyy ajaan maita ja kiviä. Kattokaapas laadunvarmistajat kuvia sen hyväkoneen kärryn alta. On sauma aikas onnettoman näkönen ja sivussa. Mutta varmaan tarkotukseensa sopiva sitä en epäile.

nykyään hyväkone ei muistaakseni teetä lavoja ja runkoja enää virossa vaan ne tekee ne itse  ;D ni laatu pitäs olla ihan hyvä... on niitä ongelmia ollu naapurilla tuossa J-18 vai mikä se nyt oli tuo junkkarin maakärri... se on aika hauska ku on semmoset kuun puolikkaat takasaranat lavassa ja pultti alla ettei pääse nousemaan pois tilasta ja kipattaessa takasaranat on niin väljät et ne pomppaa ensin ylöspäin ja sit vasta lava alkaa nousta  ;D niin ja multiva,weckman,kipa,hyväkone,junkkari,wepe,stark ja teko ja mitä niitä muita nyt oli niin käyttää tätä nurmen traktori mallin kippisylinteriä millä ei tee sitte.... en edes viitti sanoa kuinka huono se on  >:(

itte tuos syksyllä ostettiin uudet kärrit ja tuo huippu sylinterihän se sielä oli.... no ei oo enää ku haettiin jo syksyllä kah-trucksista käytetty k-a:n kippi 21tonninen NUMMI ja avattiin se ja pantiin uudet tiivisteet varooksi ni kyllä nyt pelaa hienosti  ;D

on vain parin rakkorin perä hajotettu tuolla nurmen rakkorimallin kipillä ku on menny lastua perään lavaa laskettaessa alhaalle ku se on niin väljä... niin enää ei käytetä tuota kippi sylinteriä meidän kärryissä!!!!!! ja paine suodatin on hyvä myös olla josko joskus sattuu jotaki ni ei mee rautaa rakkorin perään...  semmonenki laitettiin viä noihin kärryihin.

Itse asiassa se J-18 on yllättävänkin laadukkaan näköinen kapistus, eikä siinä muuten oo mitään kuun puolikkaita. Veikkaisin että se on J15 tai J16, ja se J15 on verrattavissa ihan näihin halppis vaunuihin muutenkin. Ilmeisesti ei kuitenkaan enää valmisteta.

Nuo Nurmen kippisylinterit on pitänyt pintansa yllättävän sitkeästi. Mutta on niihinkin löytynyt vaihtoehtoja. Agrimarketista kehuskeltiin, että just tähän J-18 dumpperiin sais ainakin kromatut kipit, jotka ei oo Nurmen valmistamat. Tiedä häntä sitten... kuinkahan paljon agriboonusta niistä vois saadakaan  ;D

Kyllähän noita kärryvalmistajia ja tarjoajia on aivan saakelisti tänä päivänä, joten luulisi kaikille mieluisen löytyvän.
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: keskomies - 10.03.10 - klo:22:45
Ohan nuit valmistajia, nyt päivän kyselyjen jälkeen tuntuu siltä että käytetyt on meille soppelit.
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: Astral - 10.03.10 - klo:23:34
Niin muttei poista ongelmaa silti. Vai Astraalilla se kone taitaa olla ku ei hydrauliikkaan tarvi ku pelkän säiliön että voi tuollai retostaa ilman koneen paskomisen vaaraa.

Kysymys oli käsittääkseni perän hajoomisesta?

Eipä niitäkään oo hajonnu ku ymmärtää aina et mitä on tekemässä ja millä. Eikä muuten pumppujakaan  ;)
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: zetor8045 - 11.03.10 - klo:01:15
Tekossa on kyllä italialainen 26tn kippi  :D
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: Teroman - 11.03.10 - klo:09:36

Maanajoon vain K-auton perästä tehdyt Pallorenkailla,,,,,

Kaupan pomppokärryillä ei tee mitään ;  MUltiva , Tempo, Tuhti, kipa jne,,,,,,,,
 :-X

Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: zetor8045 - 11.03.10 - klo:10:54

Maanajoon vain K-auton perästä tehdyt Pallorenkailla,,,,,

Kaupan pomppokärryillä ei tee mitään ;  MUltiva , Tempo, Tuhti, kipa jne,,,,,,,,
 :-X


Tuleppa katsomaan tekoja työssä ne kestää saman kuin kuorma-auton peräkin  :D
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: Teroman - 11.03.10 - klo:21:48

Ei muuten varmana KESTÄ
 8)
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: keskomies - 11.03.10 - klo:22:21
Nyt taas arpageneraattori puuttu näemmä peliin ilman todellisuuspohjaa. Onko teromännin pakko sotkee kaikki asiallisetkin aiheet????
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: Verku - 11.03.10 - klo:22:25
Nyt taas arpageneraattori puuttu näemmä peliin ilman todellisuuspohjaa. Onko teromännin pakko sotkee kaikki asiallisetkin aiheet????

On. :)
 
Mutta aiheeseen palaten, osui tämmöinen silmään, taitaa olla sulle  pieni mutta pyyntihinta ei ihan paha ja asiallisen näköinen kärry jos jotakuta muuta kiinnostaa.....

http://eurocom-service.com/?page=products

Sen kärryn kuvan alta kun aukaisee linkin niin sieltä tule PDF josta löyty kaikki tiedot ja hinnat, aika asiallisesti esitetty, saispa saman kaikkien kotimaistenkin myyjien sivuilta........
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: keskomies - 11.03.10 - klo:22:30
Noniin, juuri tätä hajetaan. Ohan tuo pikkusen pienennäppi, mutta lyö vaan 80 millin rhs tuohon laidan päälle pystyyn nii saa tilavuutta ja 40 sentin lisälaidat kuivan köökin ajoon. Kiitoksia nyt tässä vaiheessa onnistuneesta linkityksestä.
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: Teroman - 11.03.10 - klo:22:38
Sininen Euro multiva Pomppo
 :'(
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: Verku - 11.03.10 - klo:22:41

Suninen Euro multiva Pomppo
 :'(


?

 ;D
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: Teroman - 11.03.10 - klo:22:42

Pano vihre, tuli jo korjattua,,,,,
 :'(
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: Verku - 11.03.10 - klo:22:44
Noniin, juuri tätä hajetaan. Ohan tuo pikkusen pienennäppi, mutta lyö vaan 80 millin rhs tuohon laidan päälle pystyyn nii saa tilavuutta ja 40 sentin lisälaidat kuivan köökin ajoon. Kiitoksia nyt tässä vaiheessa onnistuneesta linkityksestä.

Joo eipä kestä, tiiä sitten mikä on mutta mielenkiintoselta vaikutti, hardoksilavalla pyyntihinta about kahdeksan tonnia alkaa olla jo järkevän kuuloinen hinta ja pienempi alle seitsämän tonnia....?

Saa olla eri mieltä. ;)
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: Lese - 11.03.10 - klo:23:56

Maanajoon vain K-auton perästä tehdyt Pallorenkailla,,,,,

Kaupan pomppokärryillä ei tee mitään ;  MUltiva , Tempo, Tuhti, kipa jne,,,,,,,,
 :-X


Tuleppa katsomaan tekoja työssä ne kestää saman kuin kuorma-auton peräkin  :D

Rohkenen epäillä...
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: zetor8045 - 12.03.10 - klo:00:17

Maanajoon vain K-auton perästä tehdyt Pallorenkailla,,,,,

Kaupan pomppokärryillä ei tee mitään ;  MUltiva , Tempo, Tuhti, kipa jne,,,,,,,,
 :-X


Tuleppa katsomaan tekoja työssä ne kestää saman kuin kuorma-auton peräkin  :D

Rohkenen epäillä...
Eppäillä soppii aina... Miljoonan ajettu kuorma-auton runko nyt ei oo kovin erikoinen...
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: Lese - 12.03.10 - klo:00:51

Maanajoon vain K-auton perästä tehdyt Pallorenkailla,,,,,

Kaupan pomppokärryillä ei tee mitään ;  MUltiva , Tempo, Tuhti, kipa jne,,,,,,,,
 :-X


Tuleppa katsomaan tekoja työssä ne kestää saman kuin kuorma-auton peräkin  :D

Rohkenen epäillä...
Eppäillä soppii aina... Miljoonan ajettu kuorma-auton runko nyt ei oo kovin erikoinen...

No sitikin se hakkaa uudet tehdastekoiset multivat ym. paskat 6-0. Mut turha tästä on enempää väitellä. Pääasia, että on homma toimii.  :)

T. Ryssä tekon omistaja  :P
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: Teroman - 12.03.10 - klo:09:18

Tuossa Forzan Maanrakennus hommassa testattu kaikki kaupan kärryt ja kaikki neet on vaihtuneet auton periin alta 3 kk käytön niin halvat kuin kalliimmatkin,,,,,,

Valtun toimiston vieressä niiden varikko kannatta poiketa kyseleen kuulumisia kärryistä tai sitten suoraan vaan Forzan Saunaan illalla ; saatte sisäpiirin tietoa koneiden voista muutoinkin myyjltä ja huoltajilta,,,,,
 8)
Otsikko: Vs: Maakärryt
Kirjoitti: zetor8045 - 13.03.10 - klo:00:41

Maanajoon vain K-auton perästä tehdyt Pallorenkailla,,,,,

Kaupan pomppokärryillä ei tee mitään ;  MUltiva , Tempo, Tuhti, kipa jne,,,,,,,,
 :-X


Tuleppa katsomaan tekoja työssä ne kestää saman kuin kuorma-auton peräkin  :D

Rohkenen epäillä...
Eppäillä soppii aina... Miljoonan ajettu kuorma-auton runko nyt ei oo kovin erikoinen...

No sitikin se hakkaa uudet tehdastekoiset multivat ym. paskat 6-0. Mut turha tästä on enempää väitellä. Pääasia, että on homma toimii.  :)

T. Ryssä tekon omistaja  :P

No mä puhunkin uusista latvian tekoista enkä mistään multivan romuista  :D