Agronet
Keskusteluaiheet => Metsätalous => Aiheen aloitti: koneäijä - 31.07.11 - klo:14:13
-
Eli kyseisessä sellainen vika tai ominaisuus kun roikkuu valjaissa ja on käynnissä kun kallistaa oikealle niin sammuu, eli onko se vika?
-
Tuskin tuo mikään haluttu ominaisuuskaan on :D Ainakin lentokoneissa olisi tosi v-mäinen :-\
Kauanko se käy siinä vinossa ja vaikuttaako tankin täyttöaste käymiseen ?
Onko tuossa tankki moottorin etupuolella vaiko alla.
-
Sammuu kun kääntää kyljelleen ja tankki on etupuolella moottoria.
-
Miksi raivurin pitäisi käydä kyljellään..
Jos se polttoaineletku on jumittunut tankin vasempaan reunaan.
-
kerroppa mitä teit ja mitä vaikutti että jos jollain muulla samaa vikaa nin tietäis!
-
Niin löytyikö tähän muuta ratkaisua kuin kiertoon??? Itsellä sama ongelma, myös tyhjäkäynnillä väliin sammuu ilman tuntuvaa syytä.
-
Huskun raivaussahassa bensaletku murtuu ja alkaa päästämään ilmaa. Jos tässäkin olisi pieni murtuma bensaletkussa? Tarkista ainakin bensatankin läheltä ja koko letkusto. Omassa on ollut murtumia bensaletkussa. En tiedä onko tämä siihen liittyvä.
-
hyvin yleinen vika huskuissa! en tiiä että mistä helekutin tehtaasta net sitä letkua hankkii mut kaikki husot missä käyntihäikkää ollu on jääny kiinni ekaks tuosta, seuraavat syyt on sit jo konstikkaampia.
jonkin toisen merkin letkua haet ja kokeilet, yllätyt iloisesti. kaverin huso toimii kuin unelma säleikkö dolmarin osilla.
-
Huskujen laatu on pudonnut ,on meinaan varastossa rivi nelonen ja toimii ikinä ei ole letkua uusittu eikämuutakaan ja sahattu kuinka paljon lie.Nykyään ei sillä sahata kun tahtoo täristä aika lailla nykysahoihin.
-
Huskujen laatu on pudonnut ,on meinaan varastossa rivi nelonen ja toimii ikinä ei ole letkua uusittu....
Saattaa olla, että kaikkien kumivalmisteiden kestävyys on huonontunut kun osa kumiseosten lisä- ja valmistusaineista on kielletty ympäristösyistä.
-
Huskujen laatu on pudonnut ,on meinaan varastossa rivi nelonen ja toimii ikinä ei ole letkua uusittu....
Saattaa olla, että kaikkien kumivalmisteiden kestävyys on huonontunut kun osa kumiseosten lisä- ja valmistusaineista on kielletty ympäristösyistä.
Sinäpä sen sanoit siitä saattaa johtua ja nykyajan bensa on surkeaa.
-
Täyttö nokkakin jumii nyky bensojen takia. Pitkässä nelosessa ei pysyny teräöljyt säiliössä, sen takia lähti.
-
Täyttö nokkakin jumii nyky bensojen takia. Pitkässä nelosessa ei pysyny teräöljyt säiliössä, sen takia lähti.
Sanoko lähtiessään mihin menee ? ;DSiellä oli joku sauma raollaan.
-
Täyttö nokkakin jumii nyky bensojen takia. Pitkässä nelosessa ei pysyny teräöljyt säiliössä, sen takia lähti.
Sanoko lähtiessään mihin menee ? ;DSiellä oli joku sauma raollaan.
Ei vaan tuli siitä henkireiästä pihalle! Sanotaan sit, että vein ja toin 254 tilalle ;D
-
Mulla on kanssa tuollanen 254 kuin uusi sillä ei ole paljoa sahattu.Painava ja tehokas saha.Muutaman talven tein sillä ensiharvennuksia ,siihen liian järeä.
-
on se ikävä kun on uudenveroisia sahoja käyttämättömänä nurkissa. sahatkaa niilä, ei ne parane seisoessaan. nykysahoista vaan sen verta että miksei noissa muissa merkeissä happane letkut kuin husoissa vaikka samoilla pensoilla käyttää?
-
Taas 355 oli yhteistyö haluton. Kävi vain sen aikaa kun praimerilla pumpattu pensa riitti, sitte homma uusiksi. Syyksi paljastui lukuisat pensaletkun pätkät jotka liitoksistaan vuotivat. Liitoksien parntelu rautalankalla ja kaasuttimen ja sylinterin välissä olevan kumiletkun paikkaus erkkarilla auttoi asiaa.
-
mistä ihmeestä husoihin ostetaan kumitavara???? en jaksa ymmärtää kuin nuin pieni virma jaksaa kusettaa käyttäjiään tuollaisella paskalaadulla, jo viime vuosituhannen lopulla oli noita samoja ongelmia ja vielä nytkin. ja toislla merkeillä ei ole kuultukaan noista ongelmista. tilheissä ei paljon letkuja huolloissa mene ja dolmarilla ei edes varastossa letkuja. vaihda jonkun muun merkin letkut niin pitäis toimia.