Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Timppa - 27.06.11 - klo:19:29
-
http://www.youtube.com/watch?v=9E36mO6_oh0&feature=related
-
Eipä oikein urakka koneelta näytä! :)
-
Terä on melkein pellistä tehty, eikä vahvistuksia ;)
-
Kiva traktori veti 8)
Mutta ei ole uusi keksintö. "Kämmäkkä" sisältää saman ominaisuuden eikä se tarvitse siihen edes hydrauliikkaa ;D
-
Kiva traktori veti 8)
Mutta ei ole uusi keksintö. "Kämmäkkä" sisältää saman ominaisuuden eikä se tarvitse siihen edes hydrauliikkaa ;D
Olikos kipassa samanlainen toiminto ilman hydrauliikkaa . Ihan hyvän tuntuinen peli .
-
Kova peli, savu vain nousi terästä ja jälkeä syntyy.
-
ihan hyvän näkönen lana kunhan kestää, hintaa vaan on ihan tarpeeksi. Meikäläinen joutuu tyytymään eestiläiseen 3m:ään.
-
Onko DynaVT tasaushommissa ja ojavallin levityksessäkin paras traktori? ???
-
Onko DynaVT tasaushommissa ja ojavallin levityksessäkin paras traktori? ???
Sanoisin että on. Ja sanonkin että on.
-
http://www.youtube.com/watch?v=9E36mO6_oh0&feature=related
Ihan vitsi :P
-
http://www.youtube.com/watch?v=9E36mO6_oh0&feature=related
Ihan vitsi :P
No voi vit....si sun kans! Kattos hiukan mitkä ainevahvuudet tossa perälevyssä on.
-
http://www.youtube.com/watch?v=9E36mO6_oh0&feature=related
Kattelin tuota viime kesänä Uuraisilla. Levy on pokattu 20mm lootusta. Muutenkin raudan äärellä tehty. Minusta oiva oivallus tuo terän kääntö ja ottavuuden säätö samassa. Vähänki jos enempi takalevyn tarvetta niin tuosta ehdottomasti.
-
Mites pyörät tuommoseen, vai tartteeko ollenkaan? ???
-
Ei ollenkaan pöllömmän näköinen peli, eikä oo sitä VM,stä tuttua alkuunsa väljistyvää levynkääntöä ollenkaan. ;D
-
Mites pyörät tuommoseen, vai tartteeko ollenkaan? ???
Katso enemmän kuvia tuolta. Näyttäis olevan korvalliset pyörille paikallaan.
http://www.polannetera.fi/
Uuraisten esittelystä sen verta. Sotkamon pojat ajoivat 7530 jonnulla Sotkamosta Uuraisiin Vankkuri kärri perässä. Meni kuulemma muutama tunti. :D. Matkaa Googlen mukaan noin 350km sivu.
Lisäys. Painoakin on yli tonni jo tuolla 3 metrisellä lanalla. Ihan pellistä tuo paino ei tule. itsellä ollut tuo Scrofa 3300 eikä mitään ongelmia kestävyyden suhteen. Kollegalla polanneterän edessä 340 hp NH painoa 12000t, eikä polanneterässä kestävyys ongelmia, pikemmin päinvastoin.
-
Mites pyörät tuommoseen, vai tartteeko ollenkaan? ???
DynaVT:ssä on kato niin hyvä nostolaitteen asennonsäätö ja painonsiirto, ettei pyöriä tarvitse kuvitellakkaan.
Tulee melkein ittellään tasaista... ;D
-
Mites pyörät tuommoseen, vai tartteeko ollenkaan? ???
Katso enemmän kuvia tuolta. Näyttäis olevan korvalliset pyörille paikallaan.
http://www.polannetera.fi/
Uuraisten esittelystä sen verta. Sotkamon pojat ajoivat 7530 jonnulla Sotkamosta Uuraisiin Vankkuri kärri perässä. Meni kuulemma muutama tunti. :D. Matkaa Googlen mukaan noin 350km sivu.
Lisäys. Painoakin on yli tonni jo tuolla 3 metrisellä lanalla. Ihan pellistä tuo paino ei tule. itsellä ollut tuo Scrofa 3300 eikä mitään ongelmia kestävyyden suhteen. Kollegalla polanneterän edessä 340 hp NH painoa 12000t, eikä polanneterässä kestävyys ongelmia, pikemmin päinvastoin.
Jo on painava NH!! :o
-
Asiallinen perälevy.
http://www.youtube.com/watch?v=K86NeDYC7wY&feature=related
-
http://www.tamsaluept.ee/toote_pilt/LumeroopLR4.jpg
tommonen lana nyt ittellä käytössä, vaikuttaa pätevältä tien tasaukseen mitä vähän ehditty kokeilla.
-
Asiallinen tiehöylä.
http://www.youtube.com/watch?v=SYsQOR6Ofgw
-
http://www.tamsaluept.ee/toote_pilt/LumeroopLR4.jpg
tommonen lana nyt ittellä käytössä, vaikuttaa pätevältä tien tasaukseen mitä vähän ehditty kokeilla.
Muistuttaa tappia myöten eskoa. :o Täysin identtinen itse asiassa.
(http://www.laaksonmetalli.fi/photo/takal_300_2.jpg)
-
http://www.tamsaluept.ee/toote_pilt/LumeroopLR4.jpg
tommonen lana nyt ittellä käytössä, vaikuttaa pätevältä tien tasaukseen mitä vähän ehditty kokeilla.
Muistuttaa tappia myöten eskoa. :o Täysin identtinen itse asiassa.
(http://www.laaksonmetalli.fi/photo/takal_300_2.jpg)
Sylinterin varsi on arassa paikassa jossa kivi voipi kierähtää ja tuhoa saada aikaiseksi.
Lisäksi 3 meetristä ei voi hydraulisesti kääntää vetävästä työntäväksi.
-
http://www.tamsaluept.ee/toote_pilt/LumeroopLR4.jpg
tommonen lana nyt ittellä käytössä, vaikuttaa pätevältä tien tasaukseen mitä vähän ehditty kokeilla.
Muistuttaa tappia myöten eskoa. :o Täysin identtinen itse asiassa.
(http://www.laaksonmetalli.fi/photo/takal_300_2.jpg)
Eikös tuo oo niinkuin vanha VM? Ei siitä sylinteriä varmaan koskaan korjattu mutta kaikki muu ;D
Sylinterin varsi on arassa paikassa jossa kivi voipi kierähtää ja tuhoa saada aikaiseksi.
Lisäksi 3 meetristä ei voi hydraulisesti kääntää vetävästä työntäväksi.
-
http://www.tamsaluept.ee/toote_pilt/LumeroopLR4.jpg
tommonen lana nyt ittellä käytössä, vaikuttaa pätevältä tien tasaukseen mitä vähän ehditty kokeilla.
Muistuttaa tappia myöten eskoa. :o Täysin identtinen itse asiassa.
(http://www.laaksonmetalli.fi/photo/takal_300_2.jpg)
No sehän onkin vironpoikien tekosia. Teko- lanat taitaa olla myös samojen käsien tekosia....
-
mitäs tuallaasella teköö esim lumihommis jos terää ei saa ympäri?
-
mitäs tuallaasella teköö esim lumihommis jos terää ei saa ympäri?
Eikö muka teränkäännön 260 astetta riitä sulla lumihommiin?? ;D
-
kyllä tuo terä ainakin meidän kolmimetrisessä pyörähtää samoin kuin kaikissa muissakin lanoissa, Sylinteri on hieman arassa paikassa juu, mutta ei meillä entisen vm 250h;n kanssakaan ollut ikinä ongelmia vaikka siinä oli samoin kanssa sylkky. Tukipyörät ja rungon hydr.kääntö tekevät lanasta tienhoitokoneen.