Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Eemeli - 24.06.11 - klo:12:38

Otsikko: Akrimarketin tehtävä
Kirjoitti: Eemeli - 24.06.11 - klo:12:38
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/06/fi_FI/kriisipuhelin_auttaa_pyhanakin/

Hoitaa asiakkailleen henkistä kriisipalvelua, kun loota pamahtanut hyvällä kymppitonnilla, taas kerran.
Otsikko: Vs: Akrimarketin tehtävä
Kirjoitti: Santeri - 24.06.11 - klo:17:27
Soittaja maksaa, soitti sitten Akri- tai Agrimarkettiin. Maksulliset puhelinpalvelut ovat reipasta asiakkaan lypsämistä.
Otsikko: Vs: Akrimarketin tehtävä
Kirjoitti: pötsjölööm - 24.06.11 - klo:19:43
Soittaja maksaa, soitti sitten Akri- tai Agrimarkettiin. Maksulliset puhelinpalvelut ovat reipasta asiakkaan lypsämistä.

Yleensä tuommoseen palvelunumeroon soittaessa, lypsy pitää suorittaa itse.  ;D
Otsikko: Vs: Akrimarketin tehtävä
Kirjoitti: JoHaRa - 24.06.11 - klo:20:43
Soittaja maksaa, soitti sitten Akri- tai Agrimarkettiin. Maksulliset puhelinpalvelut ovat reipasta asiakkaan lypsämistä.

Yleensä tuommoseen palvelunumeroon soittaessa, lypsy pitää suorittaa itse.  ;D

Njäh njäh  :D Mutta näiden A&K -markettien lypsynumeroiden kulut voi vähentää verotuksesta. Ihan laillisestikkin  ;D