Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Eemeli - 24.06.11 - klo:12:38
-
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/06/fi_FI/kriisipuhelin_auttaa_pyhanakin/
Hoitaa asiakkailleen henkistä kriisipalvelua, kun loota pamahtanut hyvällä kymppitonnilla, taas kerran.
-
Soittaja maksaa, soitti sitten Akri- tai Agrimarkettiin. Maksulliset puhelinpalvelut ovat reipasta asiakkaan lypsämistä.
-
Soittaja maksaa, soitti sitten Akri- tai Agrimarkettiin. Maksulliset puhelinpalvelut ovat reipasta asiakkaan lypsämistä.
Yleensä tuommoseen palvelunumeroon soittaessa, lypsy pitää suorittaa itse. ;D
-
Soittaja maksaa, soitti sitten Akri- tai Agrimarkettiin. Maksulliset puhelinpalvelut ovat reipasta asiakkaan lypsämistä.
Yleensä tuommoseen palvelunumeroon soittaessa, lypsy pitää suorittaa itse. ;D
Njäh njäh :D Mutta näiden A&K -markettien lypsynumeroiden kulut voi vähentää verotuksesta. Ihan laillisestikkin ;D