Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: zetor8045 - 28.05.11 - klo:23:47
-
Siis uutta jonnikkaa pukkaa markkinoille kohta 8) http://www.youtube.com/watch?v=nTI-yAK_bgk ;D Näyttää olevan kokonaan uusi ja isompi hytti ainakin ja muutenkin aikas erilainen... Omaan silmään näyttää ainakin aikas hyvältä :D
-
Siis uutta jonnikkaa pukkaa markkinoille kohta 8) http://www.youtube.com/watch?v=nTI-yAK_bgk ;D Näyttää olevan kokonaan uusi ja isompi hytti ainakin ja muutenkin aikas erilainen... Omaan silmään näyttää ainakin aikas hyvältä :D
agri-uskovaiset kusee hunajaa......
vuoden 2002 jälkeen jontikan laatu on ollut täysi nolla.
-
Vanha hytti alkaakin jo olla perseestä. Ja voihan se näyttää hyvältäkin, vaikka laatu oliskin yhtä huonoa. Täysi nolla on sentään hieman liioittelua.
-
Vaihteistot valmiiksi jumissa kun pysyy noin vähällä sitomisella kyydis...? ???
-
Siis uutta jonnikkaa pukkaa markkinoille kohta 8) http://www.youtube.com/watch?v=nTI-yAK_bgk ;D Näyttää olevan kokonaan uusi ja isompi hytti ainakin ja muutenkin aikas erilainen... Omaan silmään näyttää ainakin aikas hyvältä :D
agri-uskovaiset kusee hunajaa......
vuoden 2002 jälkeen jontikan laatu on ollut täysi nolla.
En nyt tiedä kyllä tuo 2005 jonnikka on ainakin toiminut moitteetta 4000h ::) Kaikki laitteet on vuosien saatossa vaan laadultaan huonontuneet kun eihän uusia sais enää myytyä jos vanhat kestäisi maailman loppuun asti :P
-
Siis uutta jonnikkaa pukkaa markkinoille kohta 8) http://www.youtube.com/watch?v=nTI-yAK_bgk ;D Näyttää olevan kokonaan uusi ja isompi hytti ainakin ja muutenkin aikas erilainen... Omaan silmään näyttää ainakin aikas hyvältä :D
agri-uskovaiset kusee hunajaa......
vuoden 2002 jälkeen jontikan laatu on ollut täysi nolla.
En nyt tiedä kyllä tuo 2005 jonnikka on ainakin toiminut moitteetta 4000h ::) Kaikki laitteet on vuosien saatossa vaan laadultaan huonontuneet kun eihän uusia sais enää myytyä jos vanhat kestäisi maailman loppuun asti :P
uudistettu 7,1 versio kestävyydeltään legendaariseksi muodostuneesta autopower voimansiirrosta ;D ;D ;D ;D mutta onhan tuo jo paremman näkönen ja varmaan löytää ottajansa :-\ :-\ :-\ :-\
-
Vaihteistot valmiiksi jumissa kun pysyy noin vähällä sitomisella kyydis...? ???
Menikös valtut joskus ennenvanhaan junakyydillä ihan ilman vöitä?
-
Vaihteistot valmiiksi jumissa kun pysyy noin vähällä sitomisella kyydis...? ???
Menikös valtut joskus ennenvanhaan junakyydillä ihan ilman vöitä?
eihän kaljatuoppikaan kaadu ravintolavaunussa ;) ;) ;) ;) jonttumiehet on niin herkkiä tuon vaihteiston kans :D
-
Vaihteistot valmiiksi jumissa kun pysyy noin vähällä sitomisella kyydis...? ???
Mutta se on siitä kätevä kun ottaa sen suunnanvaihtimen pois sieltä parkilukko asennosta vaikkapa eteenpäin tai taaksepäin niin jo liikkuu ;D
-
Onkohan uutena vaihteistovaihtoehtona sama kuin 7R:ssä eli 'CommandQuad'?
Vanha AutoQuad (4 pikavaihdetta) sähköhydraulisella alueenvaihdolla... JD olisi saanut pystyä parempaankin.
-
Onkohan uutena vaihteistovaihtoehtona sama kuin 7R:ssä eli 'CommandQuad'?
Vanha AutoQuad (4 pikavaihdetta) sähköhydraulisella alueenvaihdolla... JD olisi saanut pystyä parempaankin.
Joko portaaton tai sitten keppiloota neljällä pikavaihteella mutta ei tuommosia systeemeitä niiden kanssa menee hermot kun saa nappeja rämpytellä kokoajan kun kepin kanssa sais suoraan hypättyä suurimmalta pienimmällä ja päinvastoin mutta sähköhydraulisia joutuu odottamaan ihan joka merkissä :-\
-
Vaihteistot valmiiksi jumissa kun pysyy noin vähällä sitomisella kyydis...? ???
Menikös valtut joskus ennenvanhaan junakyydillä ihan ilman vöitä?
eihän kaljatuoppikaan kaadu ravintolavaunussa ;) ;) ;) ;) jonttumiehet on niin herkkiä tuon vaihteiston kans :D
Elä ainakaan tännepäin osoittele....Pohjolalla ap-rikkovakuutus 150€/vuosi, ei tuon takia näppyjä pintaan nouse...
-
Vaihteistot valmiiksi jumissa kun pysyy noin vähällä sitomisella kyydis...? ???
Menikös valtut joskus ennenvanhaan junakyydillä ihan ilman vöitä?
eihän kaljatuoppikaan kaadu ravintolavaunussa ;) ;) ;) ;) jonttumiehet on niin herkkiä tuon vaihteiston kans :D
Elä ainakaan tännepäin osoittele....Pohjolalla ap-rikkovakuutus 150€/vuosi, ei tuon takia näppyjä pintaan nouse...
Korvaako se muuta kuin Ap:n?
-
Pitääkö paikkansa että uusissa Jonnuissa on samanlainen panttimaksu kuin pulloissa ja tölkeissä ???
Et kun se sisältä hajoaa niin sen ulkokuoren voi palauttaa A-markettiin ja saada osan rahoista takaisin ;D
??? ;D ???
-
Vaihteistot valmiiksi jumissa kun pysyy noin vähällä sitomisella kyydis...? ???
Menikös valtut joskus ennenvanhaan junakyydillä ihan ilman vöitä?
eihän kaljatuoppikaan kaadu ravintolavaunussa ;) ;) ;) ;) jonttumiehet on niin herkkiä tuon vaihteiston kans :D
Elä ainakaan tännepäin osoittele....Pohjolalla ap-rikkovakuutus 150€/vuosi, ei tuon takia näppyjä pintaan nouse...
Korvaako se muuta kuin Ap:n?
Joo...siis, Pohjolan konerikkovakuutus korvaa äkkinäiset moottori-vaihteisto-sähkölaite-viat, yks naapurin isäntä laittoi -02 6920AP, joutui pyytämään konemyyjältä anteeksi, kun ei eka sanomisella hintaluokkaa todeksi uskonut...liekö uudemmissa sitten kalliimpaa??
-
Onkohan uutena vaihteistovaihtoehtona sama kuin 7R:ssä eli 'CommandQuad'?
Vanha AutoQuad (4 pikavaihdetta) sähköhydraulisella alueenvaihdolla... JD olisi saanut pystyä parempaankin.
Joko portaaton tai sitten keppiloota neljällä pikavaihteella mutta ei tuommosia systeemeitä niiden kanssa menee hermot kun saa nappeja rämpytellä kokoajan kun kepin kanssa sais suoraan hypättyä suurimmalta pienimmällä ja päinvastoin mutta sähköhydraulisia joutuu odottamaan ihan joka merkissä :-\
Näinhän se on ja tuota lähinnä tarkoitinkin, että ei kovin kaksinen keksintö Deereltä tuo sähköhydraulinen alueenvaihto neljän pikavaihteen kera. Tuollainen siis tulossa ainakin 7R:ään yhdeksi vaihtoehdoksi.
Kyllähän alueen nappivaihto menettelee, jos porrastus on sellainen, ettei aluetta tarvitse vaihtaa peltotöissä ja siirtoajoon riittää korkeintaan yksi alueenvaihto, mutta JD:n 4 pikavaihdetta eivät välttämättä tuohon aina riitä.
JD:llä olisi ollut hyviä powershiftejä takataskussa, kuten 55-sarjalaisten 15-portainen, joka oli niin liukas loota, että sillä pystyi hyppimään vaihteita. Siihen nappihallinta kyynärnojaan niin avot, mut kun ei niin ei.
-
Onkohan uutena vaihteistovaihtoehtona sama kuin 7R:ssä eli 'CommandQuad'?
Vanha AutoQuad (4 pikavaihdetta) sähköhydraulisella alueenvaihdolla... JD olisi saanut pystyä parempaankin.
Joko portaaton tai sitten keppiloota neljällä pikavaihteella mutta ei tuommosia systeemeitä niiden kanssa menee hermot kun saa nappeja rämpytellä kokoajan kun kepin kanssa sais suoraan hypättyä suurimmalta pienimmällä ja päinvastoin mutta sähköhydraulisia joutuu odottamaan ihan joka merkissä :-\
Näinhän se on ja tuota lähinnä tarkoitinkin, että ei kovin kaksinen keksintö Deereltä tuo sähköhydraulinen alueenvaihto neljän pikavaihteen kera. Tuollainen siis tulossa ainakin 7R:ään yhdeksi vaihtoehdoksi.
Kyllähän alueen nappivaihto menettelee, jos porrastus on sellainen, ettei aluetta tarvitse vaihtaa peltotöissä ja siirtoajoon riittää korkeintaan yksi alueenvaihto, mutta JD:n 4 pikavaihdetta eivät välttämättä tuohon aina riitä.
JD:llä olisi ollut hyviä powershiftejä takataskussa, kuten 55-sarjalaisten 15-portainen, joka oli niin liukas loota, että sillä pystyi hyppimään vaihteita. Siihen nappihallinta kyynärnojaan niin avot, mut kun ei niin ei.
Tuoko on sitten dynäkutosesta versio...jippiii...ehkä....
Kasi-sarjassa ollut automaatti powershift -10:stä lähtien...aika pitkään malttoivat autopoweria vältellä noissa vetureissa...
-
http://www.xtremeshack.com/scheda/93380_john-deere-6210r.jpg.html http://www.xtremeshack.com/scheda/94200_492151-6210r-john-deere.jpg.html http://www.xtremeshack.com/scheda/94199_492149-6210r-john-deere.jpg.html
-
http://www.xtremeshack.com/scheda/93380_john-deere-6210r.jpg.html http://www.xtremeshack.com/scheda/94200_492151-6210r-john-deere.jpg.html http://www.xtremeshack.com/scheda/94199_492149-6210r-john-deere.jpg.html
6210R...jääkös manhaimin seiska pois valikoimista? ...putken mutkassa hiukkasloukku pilkistää...
-
http://www.xtremeshack.com/scheda/93380_john-deere-6210r.jpg.html http://www.xtremeshack.com/scheda/94200_492151-6210r-john-deere.jpg.html http://www.xtremeshack.com/scheda/94199_492149-6210r-john-deere.jpg.html
6210R...jääkös manhaimin seiska pois valikoimista? ...putken mutkassa hiukkasloukku pilkistää...
No kai se jää, jos takertuu siihen seiskaan numerona, mutta onhan noi isoimmat 6R:t selkeesti samoissa raameissa ja tehoa enempi kuin 7430&7530.
-
http://www.youtube.com/watch?v=Zum0C3mZ4mo&feature=player_embedded Uutta vireoo ihan tehtaan puolesta 8) Komia peli kyllä ;) http://www.youtube.com/watch?v=Geb4XoYpoes&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=weq64qOWQKA http://www.youtube.com/watch?v=mrPJtOXsZag
-
Kaksoiskytkinvaihteistoa saa ilmeisesti kohta kun ovat mainosvideonkin asian tiimoilta tehneet... http://www.deere.com/media/player/player_en_int.html?src=s/flash/deerecompany/othercountries/fi/direct_drive_emo_fi_h.mp4&lowsrc=s/flash/deerecompany/othercountries/fi/direct_drive_emo_fi_m.mp4&autostart=true Ikävä kyllä vertaavat sitä VAG konsernin vastaavaan ja toivottavasti jonnikan tekele on paaaljon parempi ;D Ja direct drivea ei saa kuin 6140R ylöspäin vaikka jossain oli alkuun juttua se olisi juurikin neljä sylinteristen vaihteisto... http://www.deere.co.uk/common/docs/products/equipment/tractors/6r_series/brochure/6r_series.html?page=31
-
Herrajestas minkä kokoinen keula >:(
-
Herrajestas minkä kokoinen keula >:(
Varman kätevä etukuormainhommissa tuollainen koukku ***** nokka... :o
-
Se on sitä tulevaisuutta.
-
Se on sitä tulevaisuutta.
Ei kyllä se on silkkaa paskaa
-
Ottais setori sen käden pois housuista ja keksis jotain rakentavampaa tekemistä noitten jonnulinkkejen kattomisen ja tänne lähettämisen sijaan... ;D
-
Ottais setori sen käden pois housuista ja keksis jotain rakentavampaa tekemistä noitten jonnulinkkejen kattomisen ja tänne lähettämisen sijaan... ;D
Vedä sä ***** päähän ja vihellä ;)
-
Herrajestas minkä kokoinen keula >:(
Varman kätevä etukuormainhommissa tuollainen koukku ***** nokka... :o
Semmonen se on parin vuoden päästä muissakin :-[
-
Herrajestas minkä kokoinen keula >:(
Varman kätevä etukuormainhommissa tuollainen koukku ***** nokka... :o
Semmonen se on parin vuoden päästä muissakin :-[
Pidä mielessä nämä sanat, ja tule *****ilemaan sitten, mutta EN USKO.
-
Herrajestas minkä kokoinen keula >:(
Varman kätevä etukuormainhommissa tuollainen koukku ***** nokka... :o
Semmonen se on parin vuoden päästä muissakin :-[
Pidä mielessä nämä sanat, ja tule *****ilemaan sitten, mutta EN USKO.
EGR/DPF/DOC laitteet tulee niihin muihinkin urean lisäksi joka vaatii lisää jäähdytystehoa... Jonnikkaan tulee urea kohta noiden lisäksi eli nyt harjoittelevat tuon tekniikan joka on astetta monimutkaisempi ja toiset rupeaa vasta opettelemaan niitä :-[ Kehitys on perseestä kun se on ajettu väärään suuntaan ei voi mitään... Enkä edes *****ile näin se vaan on.
-
Herrajestas minkä kokoinen keula >:(
Varman kätevä etukuormainhommissa tuollainen koukku ***** nokka... :o
Semmonen se on parin vuoden päästä muissakin :-[
Pidä mielessä nämä sanat, ja tule *****ilemaan sitten, mutta EN USKO.
EGR/DPF/DOC laitteet tulee niihin muihinkin urean lisäksi joka vaatii lisää jäähdytystehoa... Jonnikkaan tulee urea kohta noiden lisäksi eli nyt harjoittelevat tuon tekniikan joka on astetta monimutkaisempi ja toiset rupeaa vasta opettelemaan niitä :-[ Kehitys on perseestä kun se on ajettu väärään suuntaan ei voi mitään... Enkä edes *****ile näin se vaan on.
2 vuotta on aika iso aika. Zetor muunmuassa on pärjännyt tänneasti rivipumppukoneilla, kun toisilla on jo eegeeärrää sun muuta. Uskon vahvasti, että nyt tuotekehityksissä panostetaan noihin jotta vältytään mokomilta *****nokilta, ja uskon, että 2 vuotta on aika jona-aikana kehitetään jotain millä päästään eroon tuosta.
-
Herrajestas minkä kokoinen keula >:(
Varman kätevä etukuormainhommissa tuollainen koukku ***** nokka... :o
Semmonen se on parin vuoden päästä muissakin :-[
Pidä mielessä nämä sanat, ja tule *****ilemaan sitten, mutta EN USKO.
EGR/DPF/DOC laitteet tulee niihin muihinkin urean lisäksi joka vaatii lisää jäähdytystehoa... Jonnikkaan tulee urea kohta noiden lisäksi eli nyt harjoittelevat tuon tekniikan joka on astetta monimutkaisempi ja toiset rupeaa vasta opettelemaan niitä :-[ Kehitys on perseestä kun se on ajettu väärään suuntaan ei voi mitään... Enkä edes *****ile näin se vaan on.
2 vuotta on aika iso aika. Zetor muunmuassa on pärjännyt tänneasti rivipumppukoneilla, kun toisilla on jo eegeeärrää sun muuta. Uskon vahvasti, että nyt tuotekehityksissä panostetaan noihin jotta vältytään mokomilta *****nokilta, ja uskon, että 2 vuotta on aika jona-aikana kehitetään jotain millä päästään eroon tuosta.
Epäilen... Ja jonnikoissa nyt on isot nokat ollut jo 90-luvulta asti ja hyvin niillä on pärjätty... Toki MK3 deutsin oikeasti pieni nokka tai Fendt GTA:n nokat on todella mukavia etukuormainhommissa... Mutta ei oo mun päätöksestä kiinni niin en voi kuin vierestä katsella tätä perseilyä puuta ylöspäin ;)
-
Kyllähän se on jd joka tässä moottoriasioita joutuu opettelemaan, kuin muut merkit. Kilpailijoilla on tekniikat hallussa jo kuorkki-puolelta niin en uskoisi että niillä tulee minkään sortin vaikeuksia siirtyä päästöluokissa ylöspäin. Laittaa vaan tarvittavat palikat koneen kylkeen lisäksi.
Jd oli vakaasti sillä linjalla että kyllä pakokaasun kierrätys on ainoa oikea vaihtoehto, mutta se usko/vakuuttelu kuluttajille kesti pari vuotta, ja niin vain ilmestyi kusilitkuttimetkin pellin alle.
Herrajestas minkä kokoinen keula >:(
Varman kätevä etukuormainhommissa tuollainen koukku ***** nokka... :o
Semmonen se on parin vuoden päästä muissakin :-[
Pidä mielessä nämä sanat, ja tule *****ilemaan sitten, mutta EN USKO.
EGR/DPF/DOC laitteet tulee niihin muihinkin urean lisäksi joka vaatii lisää jäähdytystehoa... Jonnikkaan tulee urea kohta noiden lisäksi eli nyt harjoittelevat tuon tekniikan joka on astetta monimutkaisempi ja toiset rupeaa vasta opettelemaan niitä :-[ Kehitys on perseestä kun se on ajettu väärään suuntaan ei voi mitään... Enkä edes *****ile näin se vaan on.
Valmistaja voi asiansa aina esittää kuluttajille omasta näkövinkkelistään edullisesti.
ps.Itsehän sitten pidän näitä päästöjuttuja aivan hapatuksena, tuskin maailmaa näillä pelastetaan.
Niimpä kun Afrikkaan saa viedä vaikkapa sampoja semmmosilla koneilla missä on varmaan suuret suuttimet että yks ******* mahtuu läpi jne...
-
Ehkä Kentuckyn Bob vaan on niin ***** tyhmä et se on 90-luvulta treenannu tota roippeiden sovittamista konepellin alle ja parempaan se vaan ei pysty.
Onhan kato Sakemanni sit ihan tekijämies tollaseen maissipontikan litkijään verrattuna.
-
Ehkä Kentuckyn Bob vaan on niin ***** tyhmä et se on 90-luvulta treenannu tota roippeiden sovittamista konepellin alle ja parempaan se vaan ei pysty.
Onhan kato Sakemanni sit ihan tekijämies tollaseen maissipontikan litkijään verrattuna.
Siellä ameriikan ihmeen komposiitin alla on esim. ilmasta-ilmaan cuuleria, variaattori jäähdyttimen siivikon käytössä, ilmastoinin kompura moottorin takapäässä...yms... ja sitten jos haluaa kankeasti kääntyvän jiideen niin laittaa manhaiminseiskan...
-
Ehkä Kentuckyn Bob vaan on niin ***** tyhmä et se on 90-luvulta treenannu tota roippeiden sovittamista konepellin alle ja parempaan se vaan ei pysty.
Onhan kato Sakemanni sit ihan tekijämies tollaseen maissipontikan litkijään verrattuna.
Siellä ameriikan ihmeen komposiitin alla on esim. ilmasta-ilmaan cuuleria, variaattori jäähdyttimen siivikon käytössä, ilmastoinin kompura moottorin takapäässä...yms... ja sitten jos haluaa kankeasti kääntyvän jiideen niin laittaa manhaiminseiskan...
Halleluja, hienoja keksintöjähän noi on. Tosin jos pitää valita ni mä otan silti sellasen koneen mistä näkee kuormaajalle ku nekin pelaa usein jopa paremmin.
Mannheimin inssejä ei lasketa sakuiks. Ne oikeet inssit on toisessa paikkaa
-
Ehkä Kentuckyn Bob vaan on niin ***** tyhmä et se on 90-luvulta treenannu tota roippeiden sovittamista konepellin alle ja parempaan se vaan ei pysty.
Onhan kato Sakemanni sit ihan tekijämies tollaseen maissipontikan litkijään verrattuna.
Siellä ameriikan ihmeen komposiitin alla on esim. ilmasta-ilmaan cuuleria, variaattori jäähdyttimen siivikon käytössä, ilmastoinin kompura moottorin takapäässä...yms... ja sitten jos haluaa kankeasti kääntyvän jiideen niin laittaa manhaiminseiskan...
Halleluja, hienoja keksintöjähän noi on. Tosin jos pitää valita ni mä otan silti sellasen koneen mistä näkee kuormaajalle ku nekin pelaa usein jopa paremmin.
Mannheimin inssejä ei lasketa sakuiks. Ne oikeet inssit on toisessa paikkaa
Kaikin mokomin, ihan vapaasti vaan, käteviä ek-rattoreita ei taida tehdä usassa kukaan...
-
Ja mitä sitten.
-
Ihan turhaan tekevät uusia jonnuja, koska vanhat ovat niin hyviä 8)
-
Ketä kiinnostaa jonnikkaat.
;D
Mulle on ihan sama millainen konepelli jossain jonnuromussa on.
;D
-
Enpä tiiä...mutta yks taho joka tässä päästöhommassa taatusti rikastuu on aftermarket moottorinohjauksen optimoijat. Sen mitä tehtaalla väsäävät uutta koodia jolla päästöt minimoidaan, niin perästä tulee kyläsepät jotka purkaa näitä virityksiä ...ja koneesta optimoidaan pois päästöhärpäkkeet. Kunnei vaan seki päivä nähtäisi kun traktorit katsastetaan ja päästömitataan.
-
Enpä tiiä...mutta yks taho joka tässä päästöhommassa taatusti rikastuu on aftermarket moottorinohjauksen optimoijat. Sen mitä tehtaalla väsäävät uutta koodia jolla päästöt minimoidaan, niin perästä tulee kyläsepät jotka purkaa näitä virityksiä ...ja koneesta optimoidaan pois päästöhärpäkkeet. Kunnei vaan seki päivä nähtäisi kun traktorit katsastetaan ja päästömitataan.
Onneksi typen oksideja, joita näillä härpäkkeillä minimoidaan, ei pystytä mittaamaan normaalissa päästömittauksessa. Onhan noita "optimoituja" autojakin huru mykke ja läpi menee että pätkähtää...
-
Enpä tiiä...mutta yks taho joka tässä päästöhommassa taatusti rikastuu on aftermarket moottorinohjauksen optimoijat. Sen mitä tehtaalla väsäävät uutta koodia jolla päästöt minimoidaan, niin perästä tulee kyläsepät jotka purkaa näitä virityksiä ...ja koneesta optimoidaan pois päästöhärpäkkeet. Kunnei vaan seki päivä nähtäisi kun traktorit katsastetaan ja päästömitataan.
Onneksi typen oksideja, joita näillä härpäkkeillä minimoidaan, ei pystytä mittaamaan normaalissa päästömittauksessa. Onhan noita "optimoituja" autojakin huru mykke ja läpi menee että pätkähtää...
0,04 oli viime katsastuksessa päästöt vaikka mustaa tulee riittävästi putkesta ;) Ja kyllä toi Ad-bluen hinta vielä nousee paljon :-[
-
Ketä kiinnostaa jonnikkaat.
;D
Mulle on ihan sama millainen konepelli jossain jonnuromussa on.
;D
Nilsiässä pyörii sininen Massikka. 30X0. Ei voi traktoria enää tuomita pelkän värin perusteella :-\
-
Taas näitä taloustutkimuksen galluppeja... http://www.kauppalehti.fi/5/i/auto/uutinen.jsp?oid=201206186803
-
Siis uutta jonnikkaa pukkaa markkinoille kohta 8) http://www.youtube.com/watch?v=nTI-yAK_bgk ;D Näyttää olevan kokonaan uusi ja isompi hytti ainakin ja muutenkin aikas erilainen... Omaan silmään näyttää ainakin aikas hyvältä :D
agri-uskovaiset kusee hunajaa......
vuoden 2002 jälkeen jontikan laatu on ollut täysi nolla.
En nyt tiedä kyllä tuo 2005 jonnikka on ainakin toiminut moitteetta 4000h ::) Kaikki laitteet on vuosien saatossa vaan laadultaan huonontuneet kun eihän uusia sais enää myytyä jos vanhat kestäisi maailman loppuun asti :P
Joopa joo... Niin kesti mullakin. Sen jälkeiset 1600 tuntia onkin ollu sitten yhtä helvettiä :( Kannattais hankkiutua eroon...
-
Siis uutta jonnikkaa pukkaa markkinoille kohta 8) http://www.youtube.com/watch?v=nTI-yAK_bgk ;D Näyttää olevan kokonaan uusi ja isompi hytti ainakin ja muutenkin aikas erilainen... Omaan silmään näyttää ainakin aikas hyvältä :D
agri-uskovaiset kusee hunajaa......
vuoden 2002 jälkeen jontikan laatu on ollut täysi nolla.
En nyt tiedä kyllä tuo 2005 jonnikka on ainakin toiminut moitteetta 4000h ::) Kaikki laitteet on vuosien saatossa vaan laadultaan huonontuneet kun eihän uusia sais enää myytyä jos vanhat kestäisi maailman loppuun asti :P
Joopa joo... Niin kesti mullakin. Sen jälkeiset 1600 tuntia onkin ollu sitten yhtä helvettiä :( Kannattais hankkiutua eroon...
Melkein sama kone kuin yli 11500h ajettu 6200 niin tuskimpa se nyt sen kummosemmin menee...
-
Mahtaako meidän 2040 hajota ennen kuin tuo 4000 h tulee mittariin. Siis toista kierrosta menossa tietenkin :-*