Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: JoHaRa - 22.03.11 - klo:10:18

Otsikko: Toyotan tekniikkaa
Kirjoitti: JoHaRa - 22.03.11 - klo:10:18
Onkohan Fugushimassa käytetty liikaa Toyotan tekniikkaa koska reaktorien sytytysjärjestys näyttää olevan sama kuin Tojon neloskoneissa  ???
Otsikko: Vs: Toyotan tekniikkaa
Kirjoitti: Timppa - 22.03.11 - klo:10:20
Fukushiman prefektuurin motto:

"Hayoshikoo Toyotashiii !!!!!"

 :D
Otsikko: Vs: Toyotan tekniikkaa
Kirjoitti: Kamikatze - 22.03.11 - klo:10:21
1,2,4,3 taitaa olla yleisin  neloskoneella, mites se fukushima menikään  ???
Otsikko: Vs: Toyotan tekniikkaa
Kirjoitti: JoHaRa - 22.03.11 - klo:11:08
1,2,4,3 taitaa olla yleisin  neloskoneella, mites se fukushima menikään  ???

Suunnilleen noin, mut en mä tiedä kumpi pää on Fugulassa jakopää.
Otsikko: Vs: Toyotan tekniikkaa
Kirjoitti: landehande - 22.03.11 - klo:11:15
Onkohan Fugushimassa käytetty liikaa Toyotan tekniikkaa koska reaktorien sytytysjärjestys näyttää olevan sama kuin Tojon neloskoneissa  ???
Ei.  Tojotat ovat kestäviä, mutta japsit ovat olleet aikoinaan kovia poikia teollisuusvakoilemaan. Suurin todennäköisyys, lyhyen elinkaaren vuoksi, on syytä epäillä ooppelin kopiota. Nokka-akseli epsanjalaatua jne. Pikkuvikoja täynnänsä, varsinkin sähkövikoja.
Otsikko: Vs: Toyotan tekniikkaa
Kirjoitti: JoHaRa - 22.03.11 - klo:12:18
Onkohan Fugushimassa käytetty liikaa Toyotan tekniikkaa koska reaktorien sytytysjärjestys näyttää olevan sama kuin Tojon neloskoneissa  ???
Ei.  Tojotat ovat kestäviä, mutta japsit ovat olleet aikoinaan kovia poikia teollisuusvakoilemaan. Suurin todennäköisyys, lyhyen elinkaaren, vuoksi on syytä epäillä ooppelin kopiota. Nokka-akseli epsanjalaatua jne. Pikkuvikoja täynnänsä, varsinkin sähkövikoja.

Voi tuolla tietysti olla Opelinkin virranjakaja koska se sytyttää monta kerralla ja välillä kaikki ovat pimeinä  8)
Otsikko: Vs: Toyotan tekniikkaa
Kirjoitti: Ala-Pertti - 22.03.11 - klo:12:39
Minä olisin vähän erimieltä tuosta syttyjärjestyksestä.

Olisko 1 3 4 2 yleisempi nelosessa ja 1 8  4 3 6 5 7 2 kasissa ja niistä perättäisistä sytyistä samalla puolella tulee se kasin soundi. ;)
Otsikko: Vs: Toyotan tekniikkaa
Kirjoitti: JoHaRa - 22.03.11 - klo:13:23
Minä olisin vähän erimieltä tuosta syttyjärjestyksestä.

Olisko 1 3 4 2 yleisempi nelosessa ja 1 8  4 3 6 5 7 2 kasissa ja niistä perättäisistä sytyistä samalla puolella tulee se kasin soundi. ;)

Opel ainakin pyrkii sytyttämään järjestyksessä 1-3-4-2. Ja yleensä onnistuu tehtävässään  8) Tosin muillakin vaihtoehdoilla voi kokeilla jos tahtoo hassuja ääniä, esim 1-4-3-2 -vaihtoehdolla käy vielä "asiallisesti" jos bensana on jotain itsesyttyvää rojua ja puristukset ovat kunnossa  8)

Otsikko: Vs: Toyotan tekniikkaa
Kirjoitti: sorkkis - 22.03.11 - klo:21:44
Laitas 3421 järjestykseksi , pysyis ooppeli pihalla . Mikä parannus liikenneturvallisuuteen
Otsikko: Vs: Toyotan tekniikkaa
Kirjoitti: Husokki - 22.03.11 - klo:21:47
Onkohan Fugushimassa käytetty liikaa Toyotan tekniikkaa koska reaktorien sytytysjärjestys näyttää olevan sama kuin Tojon neloskoneissa  ???
Ei.  Tojotat ovat kestäviä, mutta japsit ovat olleet aikoinaan kovia poikia teollisuusvakoilemaan. Suurin todennäköisyys, lyhyen elinkaaren vuoksi, on syytä epäillä ooppelin kopiota. Nokka-akseli epsanjalaatua jne. Pikkuvikoja täynnänsä, varsinkin sähkövikoja.

Saa hyvällä syyllä laittaa tähänkin topikkiin tämän http://www.youtube.com/watch?v=dxb8S_zv2Xk&feature=related

 ;D
Otsikko: Vs: Toyotan tekniikkaa
Kirjoitti: JoHaRa - 23.03.11 - klo:08:36
Laitas 3421 järjestykseksi , pysyis ooppeli pihalla . Mikä parannus liikenneturvallisuuteen

Mulla GSI -Kadetti kireällä nokalla lähti käymään vaikka puolanjohto oli irti  8) Ja tämä tarina on TOSI. Että se ei tarvinnu jakajaa ollenkaan  ;D
Otsikko: Vs: Toyotan tekniikkaa
Kirjoitti: Oksa - 23.03.11 - klo:08:39
höh, ja tojotan laatu ei ole enää mitään!    eilen hylkäs inssi ihan suotta miun hiluksin koska vasen etupyörä ei jarruttanu kuin ihaaan vähän vaikka seisoi polkimella!   ihmo nipotusta!   ja jarrut katottu vasta 11 vuotta sitten!   yhtenään pitää aukoa noita ja rassata!      oispa fiuden avolava niin eipä tartteis niistä välittää!        ei ne toimis laitettunakaan! ;D
Otsikko: Vs: Toyotan tekniikkaa
Kirjoitti: landehande - 23.03.11 - klo:13:44
Laitas 3421 järjestykseksi , pysyis ooppeli pihalla . Mikä parannus liikenneturvallisuuteen

Mulla GSI -Kadetti kireällä nokalla lähti käymään vaikka puolanjohto oli irti  8) Ja tämä tarina on TOSI. Että se ei tarvinnu jakajaa ollenkaan  ;D

Nonii, sama tekniikka kuin jaappanilaisten ytinvoimaloissa. MOT  ;D