Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Sepedeus - 21.03.11 - klo:15:58
-
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011032113408151_uu.shtml
Muistakaa nyt kurkistaa jokaisen kolmion taakse, kun ajatte etuajo.oikeutettua tietä. Se etuajo-oikeus ei merkitse mitään. ;D
-
Sdp:läistä oikeudenmukaisuutta. Joku pitää naulita vahingostakin....
-
Sdp:läistä oikeudenmukaisuutta. Joku pitää naulita vahingostakin....
Onko demarit kaapannu oikeuslaitoksen. Luulin sitä riippumattomaksi. Kyllä asia on niin ,että puolueet ja eduskunta säätää lait ja oikuslaitos pelkästään tulkitsee. Eduskunnan pitää muuttaa lakia.
Nyt tehdään rekkakuskista työkyvytöntä. Halpaa varmaan yhteiskunnalle. Järjetöntä siinä suhteessa, että porukka tais olla viinanhakureissulla ja rekkakuski työssä. ;D
-
nyt vaan ootellaan maanviljelijän kommentteja.. ::)
-
"aiheutti osaltaan...."
törkeä liikenteen vaarantaminen kai sitten. kuolemantuottamus olisi aika kova syyte.
Jos pikku risteyskolhuissakin molemmille osapuolille laitetaan syytteet, niin aivan ilmeistä, että kuolonkolarissakin toisen vaikkakin vähemmän syyllisen liikennerikkomukset tuottavat kovemmat syytteet.
Katsotaan nyt tuomio loppuun asti. Liikenteessä on kaikilla vastuu onnettomuuksien ehkäisystä.
-
Sekin on väärin,että 13 % vankiloissa olevista vangeista on ulkomaalaisia.Miksi niitä ei karkoteta omaan maahansa???? >:(
-
Ne nopeusrajoitukset risteysalueilla on sitä varten että myös sivutieltä tulevilla on mahdollisuus päästä tielle tai ylittää se turvallisesti varsinkin jos näkyvyys on rajoitettu tai liikennemäärät sivutieltä suuret. Jos päätietä posotellaan reipasta ylinopeutta niin kyllä silloin osa vastuusta kolaritapauksessa siirtyy ylinopeutta ajaneelle. Tässäkin tapauksessa tuo henkilöauto olisi ehtinyt alta pois jos rekka, taimikälie so what, olisi ajanut rajoituksen mukaan. Minulla on rekalla ajamiseen oikeuttava ajokortti, tiedoksi.
-
Mitä tarkoittaa etuajo.oikeus :o ::)
-
Ne nopeusrajoitukset risteysalueilla on sitä varten että myös sivutieltä tulevilla on mahdollisuus päästä tielle tai ylittää se turvallisesti varsinkin jos näkyvyys on rajoitettu tai liikennemäärät sivutieltä suuret. Jos päätietä posotellaan reipasta ylinopeutta niin kyllä silloin osa vastuusta kolaritapauksessa siirtyy ylinopeutta ajaneelle. Tässäkin tapauksessa tuo henkilöauto olisi ehtinyt alta pois jos rekka, taimikälie so what, olisi ajanut rajoituksen mukaan. Minulla on rekalla ajamiseen oikeuttava ajokortti, tiedoksi.
Ei kortilla ajeta . :D
Tee palvelus , pysypoissa liikenteestä .
-
Mitä tarkoittaa etuajo.oikeus :o ::)
Ei ainakaan = päälleajo-oikeus
-
Ne nopeusrajoitukset risteysalueilla on sitä varten että myös sivutieltä tulevilla on mahdollisuus päästä tielle tai ylittää se turvallisesti varsinkin jos näkyvyys on rajoitettu tai liikennemäärät sivutieltä suuret. Jos päätietä posotellaan reipasta ylinopeutta niin kyllä silloin osa vastuusta kolaritapauksessa siirtyy ylinopeutta ajaneelle. Tässäkin tapauksessa tuo henkilöauto olisi ehtinyt alta pois jos rekka, taimikälie so what, olisi ajanut rajoituksen mukaan. Minulla on rekalla ajamiseen oikeuttava ajokortti, tiedoksi.
Ei kortilla ajeta . :D
Tee palvelus , pysypoissa liikenteestä .
??? mistä syystä?
-
Sekin on väärin,että 13 % vankiloissa olevista vangeista on ulkomaalaisia.Miksi niitä ei karkoteta omaan maahansa???? >:(
Mutta hyvä että edes tuon verran roistoista on saatu telkien taakse :D
-
Sekin on väärin,että 13 % vankiloissa olevista vangeista on ulkomaalaisia.Miksi niitä ei karkoteta omaan maahansa???? >:(
Mutta hyvä että edes tuon verran roistoista on saatu telkien taakse :D
Sinä olet vapaalla mutta kuinka kauan . ;D
-
Esimerkiksi näitä peltipoliiseja moni kiroaa, mutta en ymmärrä miksi?
Kun ajaa rajoitusten mukaan, niin peltipoliiseista ei tarvitse välittää, mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää? jos ajaa ylinopeutta, on ansainnut sakot ja sillä siisti, mikä siinäkin on niin vaikeaa ymmärää?
-
Ne nopeusrajoitukset risteysalueilla on sitä varten että myös sivutieltä tulevilla on mahdollisuus päästä tielle tai ylittää se turvallisesti varsinkin jos näkyvyys on rajoitettu tai liikennemäärät sivutieltä suuret. Jos päätietä posotellaan reipasta ylinopeutta niin kyllä silloin osa vastuusta kolaritapauksessa siirtyy ylinopeutta ajaneelle. Tässäkin tapauksessa tuo henkilöauto olisi ehtinyt alta pois jos rekka, taimikälie so what, olisi ajanut rajoituksen mukaan. Minulla on rekalla ajamiseen oikeuttava ajokortti, tiedoksi.
Eli sinun mukaasi Konginkankaan turmarekan ajaja on sitten syytön. Linja-auto ajoi koko matkan Helsingistä Konginkankaale ylinopeutta.
-
Ne nopeusrajoitukset risteysalueilla on sitä varten että myös sivutieltä tulevilla on mahdollisuus päästä tielle tai ylittää se turvallisesti varsinkin jos näkyvyys on rajoitettu tai liikennemäärät sivutieltä suuret. Jos päätietä posotellaan reipasta ylinopeutta niin kyllä silloin osa vastuusta kolaritapauksessa siirtyy ylinopeutta ajaneelle. Tässäkin tapauksessa tuo henkilöauto olisi ehtinyt alta pois jos rekka, taimikälie so what, olisi ajanut rajoituksen mukaan. Minulla on rekalla ajamiseen oikeuttava ajokortti, tiedoksi.
Eli sinun mukaasi Konginkankaan turmarekan ajaja on sitten syytön. Linja-auto ajoi koko matkan Helsingistä Konginkankaale ylinopeutta.
Ei kolarihetkellä eikä sillä ollut siihen onnettomuuteen vaikutusta, Rekka tuli poikittain tiellä vastaan ylinopeutta.
-
Mutta hyvä että edes tuon verran roistoista on saatu telkien taakse :D
[/quote]--------nehän on Suomen vankiloissa ihan mielellään,kun tietävät,että olot paremmat kuin kotimaassa.Menkööt omiin vankiloihinsa lusimaan. >:(
-
Ne nopeusrajoitukset risteysalueilla on sitä varten että myös sivutieltä tulevilla on mahdollisuus päästä tielle tai ylittää se turvallisesti varsinkin jos näkyvyys on rajoitettu tai liikennemäärät sivutieltä suuret. Jos päätietä posotellaan reipasta ylinopeutta niin kyllä silloin osa vastuusta kolaritapauksessa siirtyy ylinopeutta ajaneelle. Tässäkin tapauksessa tuo henkilöauto olisi ehtinyt alta pois jos rekka, taimikälie so what, olisi ajanut rajoituksen mukaan. Minulla on rekalla ajamiseen oikeuttava ajokortti, tiedoksi.
Ei kortilla ajeta . :D
Tee palvelus , pysypoissa liikenteestä .
Sillä sorkkis saattaa olla mitsun kans,välttämättä ei ole pysähtynyt kolmion taa.
-
Esimerkiksi näitä peltipoliiseja moni kiroaa, mutta en ymmärrä miksi?
Kun ajaa rajoitusten mukaan, niin peltipoliiseista ei tarvitse välittää, mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää? jos ajaa ylinopeutta, on ansainnut sakot ja sillä siisti, mikä siinäkin on niin vaikeaa ymmärää?
Eihän tolpista niin väliä kunhan niitten paikat muistaa ;D Yks perkele on sitten keskinopeusvalvonta >:(
Keväällä on puuduttavaa ajella 80 mukaan kuivia ja sulia pääteitä pitkin ennenkuin tulee 100 rajoitukset.
Pakosti joutuu ajamaan kovempaa ettei nukahda rattiin ;D
-
Ne nopeusrajoitukset risteysalueilla on sitä varten että myös sivutieltä tulevilla on mahdollisuus päästä tielle tai ylittää se turvallisesti varsinkin jos näkyvyys on rajoitettu tai liikennemäärät sivutieltä suuret. Jos päätietä posotellaan reipasta ylinopeutta niin kyllä silloin osa vastuusta kolaritapauksessa siirtyy ylinopeutta ajaneelle. Tässäkin tapauksessa tuo henkilöauto olisi ehtinyt alta pois jos rekka, taimikälie so what, olisi ajanut rajoituksen mukaan. Minulla on rekalla ajamiseen oikeuttava ajokortti, tiedoksi.
Eli sinun mukaasi Konginkankaan turmarekan ajaja on sitten syytön. Linja-auto ajoi koko matkan Helsingistä Konginkankaale ylinopeutta.
Ei kolarihetkellä eikä sillä ollut siihen onnettomuuteen vaikutusta, Rekka tuli poikittain tiellä vastaan ylinopeutta.
Jos linja-auto olisi ajanut rajoitusten mukaan, niin linja-auto ja rekka eivät olisi ikinä kohdanneet siinä kohtaan sillä hetkellä. Eli jälkeen päib on hyvä olla jälki viisas.
-
Ne nopeusrajoitukset risteysalueilla on sitä varten että myös sivutieltä tulevilla on mahdollisuus päästä tielle tai ylittää se turvallisesti varsinkin jos näkyvyys on rajoitettu tai liikennemäärät sivutieltä suuret. Jos päätietä posotellaan reipasta ylinopeutta niin kyllä silloin osa vastuusta kolaritapauksessa siirtyy ylinopeutta ajaneelle. Tässäkin tapauksessa tuo henkilöauto olisi ehtinyt alta pois jos rekka, taimikälie so what, olisi ajanut rajoituksen mukaan. Minulla on rekalla ajamiseen oikeuttava ajokortti, tiedoksi.
Eli sinun mukaasi Konginkankaan turmarekan ajaja on sitten syytön. Linja-auto ajoi koko matkan Helsingistä Konginkankaale ylinopeutta.
Ei kolarihetkellä eikä sillä ollut siihen onnettomuuteen vaikutusta, Rekka tuli poikittain tiellä vastaan ylinopeutta.
Jos linja-auto olisi ajanut rajoitusten mukaan, niin linja-auto ja rekka eivät olisi ikinä kohdanneet siinä kohtaan sillä hetkellä. Eli jälkeen päib on hyvä olla jälki viisas.
Se linja-auto ajoi sillä hetkellä ihan laillisesti omalla kaistalla. Ihan turha yrittää syyllistää sitä kuskia rekkamiehen rikoksesta.
Rekkakuski ei tuntenut minkäänlaista katumusta koska kehtasi jopa valittaa saamastaan sangen lievästä tuomiosta. Esimerkiksi Kimmo Sasi ei valittanut siitä omasta tuomiostaan ja kävi jopa tapaamassa uhrin omaisia.
-
Ne nopeusrajoitukset risteysalueilla on sitä varten että myös sivutieltä tulevilla on mahdollisuus päästä tielle tai ylittää se turvallisesti varsinkin jos näkyvyys on rajoitettu tai liikennemäärät sivutieltä suuret. Jos päätietä posotellaan reipasta ylinopeutta niin kyllä silloin osa vastuusta kolaritapauksessa siirtyy ylinopeutta ajaneelle. Tässäkin tapauksessa tuo henkilöauto olisi ehtinyt alta pois jos rekka, taimikälie so what, olisi ajanut rajoituksen mukaan. Minulla on rekalla ajamiseen oikeuttava ajokortti, tiedoksi.
Eli sinun mukaasi Konginkankaan turmarekan ajaja on sitten syytön. Linja-auto ajoi koko matkan Helsingistä Konginkankaale ylinopeutta.
Ei kolarihetkellä eikä sillä ollut siihen onnettomuuteen vaikutusta, Rekka tuli poikittain tiellä vastaan ylinopeutta.
Jos linja-auto olisi ajanut rajoitusten mukaan, niin linja-auto ja rekka eivät olisi ikinä kohdanneet siinä kohtaan sillä hetkellä. Eli jälkeen päib on hyvä olla jälki viisas.
Se linja-auto ajoi sillä hetkellä ihan laillisesti omalla kaistalla. Ihan turha yrittää syyllistää sitä kuskia rekkamiehen rikoksesta.
Rekkakuski ei tuntenut minkäänlaista katumusta koska kehtasi jopa valittaa saamastaan sangen lievästä tuomiosta. Esimerkiksi Kimmo Sasi ei valittanut siitä omasta tuomiostaan ja kävi jopa tapaamassa uhrin omaisia.
No sittenhän Enon rekkakuski on sinun mielestä syytön. Se henkilöauto oli rekan kaistalla, vaikka rekka ajoikin ylinopeutta.
-
Ne nopeusrajoitukset risteysalueilla on sitä varten että myös sivutieltä tulevilla on mahdollisuus päästä tielle tai ylittää se turvallisesti varsinkin jos näkyvyys on rajoitettu tai liikennemäärät sivutieltä suuret. Jos päätietä posotellaan reipasta ylinopeutta niin kyllä silloin osa vastuusta kolaritapauksessa siirtyy ylinopeutta ajaneelle. Tässäkin tapauksessa tuo henkilöauto olisi ehtinyt alta pois jos rekka, taimikälie so what, olisi ajanut rajoituksen mukaan. Minulla on rekalla ajamiseen oikeuttava ajokortti, tiedoksi.
Aika nopeasti on painava rekka pysähtynyt onnettomuuden jälkeen vaikka painoa oli 63 tonnia joten ei kovin suuresta ylinopeudesta ei ole ollut kysymys http://yle.fi/alueet/pohjois-karjala/2010/12/enon_kuolonkolarin_tutkinta_pian_valmis_2184828.html Onnettomuus kohta on niillä paikkeilla missä kuvan ukko ihmettelee