Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Ojala - 11.03.11 - klo:14:35
-
Ihan ylivoimasta taas 8)
http://www.dlg-test.de/pbdocs/traktoren/Fendt_828_Vario.pdf
8) 8) ;D
-
Muuta ei tavan pulliainen ymmärtäny, vaan nuo kolmannen sivun diagrammit täytyy olla myyntikäyriä? Mitä Prenttejä sieltä Ojalan hallista sitten löytyy, kun ne niin ylivoomasia tuntuu olevan?
-
Muuta ei tavan pulliainen ymmärtäny, vaan nuo kolmannen sivun diagrammit täytyy olla myyntikäyriä? Mitä Prenttejä sieltä Ojalan hallista sitten löytyy, kun ne niin ylivoomasia tuntuu olevan?
Tuvan puolella on metallihohtoviininpunaane 936 ja tavalline 818, viileemmäs hallis 714 ja 415 8)
-
Jos ne nyt vaan saisi pienempiinkin mallisarjoihin kunnon hytin. :)
-
Muuta ei tavan pulliainen ymmärtäny, vaan nuo kolmannen sivun diagrammit täytyy olla myyntikäyriä? Mitä Prenttejä sieltä Ojalan hallista sitten löytyy, kun ne niin ylivoomasia tuntuu olevan?
Tuvan puolella on metallihohtoviininpunaane 936 ja tavalline 818, viileemmäs hallis 714 ja 415 8)
sitten heräsit ja päästit kissan ulos :P
-
Muuta ei tavan pulliainen ymmärtäny, vaan nuo kolmannen sivun diagrammit täytyy olla myyntikäyriä? Mitä Prenttejä sieltä Ojalan hallista sitten löytyy, kun ne niin ylivoomasia tuntuu olevan?
Tuvan puolella on metallihohtoviininpunaane 936 ja tavalline 818, viileemmäs hallis 714 ja 415 8)
sitten heräsit ja päästit kissan ulos :P
vaimitensenytoli.. ;D
-
Ihan ylivoimasta taas 8)
http://www.dlg-test.de/pbdocs/traktoren/Fendt_828_Vario.pdf
8) 8) ;D
Kusen kulutuskin näytti olevan sielä: 22 g/kWh... ;)
-
Muuta ei tavan pulliainen ymmärtäny, vaan nuo kolmannen sivun diagrammit täytyy olla myyntikäyriä? Mitä Prenttejä sieltä Ojalan hallista sitten löytyy, kun ne niin ylivoomasia tuntuu olevan?
Tuvan puolella on metallihohtoviininpunaane 936 ja tavalline 818, viileemmäs hallis 714 ja 415 8)
sitten heräsit ja päästit kissan ulos :P
Kyllä toi pitää paikkaansa, paitsi noi tuvassa olevat voivat olla vaikka polkumalleja. ;)
-
Muuta ei tavan pulliainen ymmärtäny, vaan nuo kolmannen sivun diagrammit täytyy olla myyntikäyriä? Mitä Prenttejä sieltä Ojalan hallista sitten löytyy, kun ne niin ylivoomasia tuntuu olevan?
Tuvan puolella on metallihohtoviininpunaane 936 ja tavalline 818, viileemmäs hallis 714 ja 415 8)
sitten heräsit ja päästit kissan ulos :P
Kyllä toi pitää paikkaansa, paitsi noi tuvassa olevat voivat olla vaikka polkumalleja. ;)
löytyykös sulta nykyään 415???
-
viileemmäs hallis 714 ja 415
***Mopoja. :D
-
viileemmäs hallis 714 ja 415
***Mopoja. :D
Tiiä häntä. 415 pesee aika joukon löysiä kuutosia. Puhtia piisaa ja on ketterä. :-*
-
viileemmäs hallis 714 ja 415
***Mopoja. :D
Tiiä häntä. 415 pesee aika joukon löysiä kuutosia. Puhtia piisaa ja on ketterä. :-*
Ai niinkuin noin vai? http://www.youtube.com/watch?v=Hl1pBgfTBQw :)
-
Prentissä oli kiinnityspiste korkeemmalla -> keventi perää! ;D Katoin nimittäin tuon videon Basildonista saatujen lasien läpi!
-
Prentissä oli kiinnityspiste korkeemmalla -> keventi perää! ;D Katoin nimittäin tuon videon Basildonista saatujen lasien läpi!
Seli seli ;D
-
Prentissä oli kiinnityspiste korkeemmalla -> keventi perää! ;D Katoin nimittäin tuon videon Basildonista saatujen lasien läpi!
nesteet renkaissa ja kiinnityspiste oli korkeammalla
-
viileemmäs hallis 714 ja 415
***Mopoja. :D
Tiiä häntä. 415 pesee aika joukon löysiä kuutosia. Puhtia piisaa ja on ketterä. :-*
--mites on peseekö puhdikas 415 saman talon 'löysän'? 714n.Jos oikein kattelin 415 on paperilla tehokkaampi ja taloudellisempi.Ojala osannee vastata jos molemmat löytyy
-
viileemmäs hallis 714 ja 415
***Mopoja. :D
Tiiä häntä. 415 pesee aika joukon löysiä kuutosia. Puhtia piisaa ja on ketterä. :-*
--mites on peseekö puhdikas 415 saman talon 'löysän'? 714n.Jos oikein kattelin 415 on paperilla tehokkaampi ja taloudellisempi.Ojala osannee vastata jos molemmat löytyy
Kyl se 415 ärhäkämpi on ::)
714 v e t ä ä kuitenkin niin laakealla tehokäyrällä älyttömän joustavasti ja laajalla kierrosalueella.
Koneet ihan eri tyyppisiä kun cr kone vastaa kuormitukseen raivokkaasti niin vanha kuutonen
huokaa mut silti vetää pyörtymättä ::) Pidempi akseliväli tekee 714 Variosta vakaan ja kankeamman
raskaan perävaunun edes. Esim tänään hyppyytin n.100km reissun 714:lla vaikka uudempi olis
kulkenu kovempaa 55,3 km/h , liukkaalla etupainon kans vanha on vakaampi ajaa 8)
-
Mites tuo polliisille selvitetää ku kaikki rentit kulkee mielenhäiriös yli sallitun ???
-
viileemmäs hallis 714 ja 415
***Mopoja. :D
Tiiä häntä. 415 pesee aika joukon löysiä kuutosia. Puhtia piisaa ja on ketterä. :-*
--mites on peseekö puhdikas 415 saman talon 'löysän'? 714n.Jos oikein kattelin 415 on paperilla tehokkaampi ja taloudellisempi.Ojala osannee vastata jos molemmat löytyy
Kyl se 415 ärhäkämpi on ::)
714 v e t ä ä kuitenkin niin laakealla tehokäyrällä älyttömän joustavasti ja laajalla kierrosalueella.
Koneet ihan eri tyyppisiä kun cr kone vastaa kuormitukseen raivokkaasti niin vanha kuutonen
huokaa mut silti vetää pyörtymättä ::) Pidempi akseliväli tekee 714 Variosta vakaan ja kankeamman
raskaan perävaunun edes. Esim tänään hyppyytin n.100km reissun 714:lla vaikka uudempi olis
kulkenu kovempaa 55,3 km/h , liukkaalla etupainon kans vanha on vakaampi ajaa 8)
Kuinka sä oot sen 55,3 km/h saanut kulkemaan. Mulla ei mene kuin 52km/h(navin mukaan) vaikka mittarissa onkin 56km/h. Alamäessä menee kyllä kovempaakin. :D Todellista keskinopeutta ei kyllä yli 50km/h saa, ainakaan kärryn kanssa. Eipä saa kyllä millään muullakaan, ainakaan jos täytyy pihasta lähteä. Joten erot ovat kuitenkin marginaalisia. Ja parin-kolmen minuutin ajan säästämiseksi ei kannata polttoainetta tuhlata ajamalla ihan nopeus tapissa, vaikka kierroksia ei olekaan kuin 1700-1800 rpm. Tiputtamalla vakkarinopeutta muutamalla kilsalla, säästyy polttoainetta aika merkittävästi, silti matka taittuu.
Tai mitäs minä tässä mestaria rupean neuvomaan. :-\
-
Mites tuo polliisille selvitetää ku kaikki rentit kulkee mielenhäiriös yli sallitun ???
Niin kulkee jonnutkin ;D Naapurin 6830 kulkee gepsin mukaan 56km/h ja toisen naapurin entinen 7430 kulki saman 56km/h eli kolometrin tarkkuudella samanverran :o Reutsi ei kulje kuin 52km/h ??? En oo kuullut että valmetti miehetkään olis moitteita saaneet vaikka melkein jokainen lähiseudn liikennevallu kulkee 58km/h ::)
-
viileemmäs hallis 714 ja 415
***Mopoja. :D
Tiiä häntä. 415 pesee aika joukon löysiä kuutosia. Puhtia piisaa ja on ketterä. :-*
--mites on peseekö puhdikas 415 saman talon 'löysän'? 714n.Jos oikein kattelin 415 on paperilla tehokkaampi ja taloudellisempi.Ojala osannee vastata jos molemmat löytyy
Kyl se 415 ärhäkämpi on ::)
714 v e t ä ä kuitenkin niin laakealla tehokäyrällä älyttömän joustavasti ja laajalla kierrosalueella.
Koneet ihan eri tyyppisiä kun cr kone vastaa kuormitukseen raivokkaasti niin vanha kuutonen
huokaa mut silti vetää pyörtymättä ::) Pidempi akseliväli tekee 714 Variosta vakaan ja kankeamman
raskaan perävaunun edes. Esim tänään hyppyytin n.100km reissun 714:lla vaikka uudempi olis
kulkenu kovempaa 55,3 km/h , liukkaalla etupainon kans vanha on vakaampi ajaa 8)
Kuinka sä oot sen 55,3 km/h saanut kulkemaan. Mulla ei mene kuin 52km/h(navin mukaan) vaikka mittarissa onkin 56km/h. Alamäessä menee kyllä kovempaakin. :D Todellista keskinopeutta ei kyllä yli 50km/h saa, ainakaan kärryn kanssa. Eipä saa kyllä millään muullakaan, ainakaan jos täytyy pihasta lähteä. Joten erot ovat kuitenkin marginaalisia. Ja parin-kolmen minuutin ajan säästämiseksi ei kannata polttoainetta tuhlata ajamalla ihan nopeus tapissa, vaikka kierroksia ei olekaan kuin 1700-1800 rpm. Tiputtamalla vakkarinopeutta muutamalla kilsalla, säästyy polttoainetta aika merkittävästi, silti matka taittuu.
Tai mitäs minä tässä mestaria rupean neuvomaan. :-\
Onko Vinnamo laittanu deutzin vaihtoon ja ostanut ventin?? Minkä mallisen ventin oot ostanu?
-
Viikko aikaa mittasin massikan vauhin liikkuvien tutkalla. Näytti 56 km/h ja maksoi 85 € rikesakon verran. Mittari kyllä näytti vaan 54, oli se hyvä että tuli tarkistettua. Ja kone on MF 6485 -07.
-
viileemmäs hallis 714 ja 415
***Mopoja. :D
Tiiä häntä. 415 pesee aika joukon löysiä kuutosia. Puhtia piisaa ja on ketterä. :-*
Kaverilla on 415 ja sanoi paalinajossa menevän samaa tahtia kuin lastutettu T140 Valtra, tosin sillä erotuksella että samalla reissulla menee Fendtillä alle puolet polttoaineesta eikä lastatessa tartte polokia puolta hehtaaria.
Niin ja kärryllä kulukee 22 paalia, tehty McHalella.
-
Nii, eikä tarvii olla repullista käsinojan joikkareita matkassa. ;)
-
Kuinka sä oot sen 55,3 km/h saanut kulkemaan. Mulla ei mene kuin 52km/h(navin mukaan) vaikka mittarissa onkin 56km/h. Alamäessä menee kyllä kovempaakin. :D Todellista keskinopeutta ei kyllä yli 50km/h saa, ainakaan kärryn kanssa. Eipä saa kyllä millään muullakaan, ainakaan jos täytyy pihasta lähteä. Joten erot ovat kuitenkin marginaalisia. Ja parin-kolmen minuutin ajan säästämiseksi ei kannata polttoainetta tuhlata ajamalla ihan nopeus tapissa, vaikka kierroksia ei olekaan kuin 1700-1800 rpm. Tiputtamalla vakkarinopeutta muutamalla kilsalla, säästyy polttoainetta aika merkittävästi, silti matka taittuu.
Tai mitäs minä tässä mestaria rupean neuvomaan. :-\
Ei se vanhempi mene navin mukaan kun sen 50 noin, uudemmas ei navia ole viä kokeeltu, pers
tuntumalta meni selevästi kovempaa ::)
-
Kuinka sä oot sen 55,3 km/h saanut kulkemaan. Mulla ei mene kuin 52km/h(navin mukaan) vaikka mittarissa onkin 56km/h. Alamäessä menee kyllä kovempaakin. :D Todellista keskinopeutta ei kyllä yli 50km/h saa, ainakaan kärryn kanssa. Eipä saa kyllä millään muullakaan, ainakaan jos täytyy pihasta lähteä. Joten erot ovat kuitenkin marginaalisia. Ja parin-kolmen minuutin ajan säästämiseksi ei kannata polttoainetta tuhlata ajamalla ihan nopeus tapissa, vaikka kierroksia ei olekaan kuin 1700-1800 rpm. Tiputtamalla vakkarinopeutta muutamalla kilsalla, säästyy polttoainetta aika merkittävästi, silti matka taittuu.
Tai mitäs minä tässä mestaria rupean neuvomaan. :-\
Ei se vanhempi mene navin mukaan kun sen 50 noin, uudemmas ei navia ole viä kokeeltu, pers
tuntumalta meni selevästi kovempaa ::)
Kyllähän joka vehkeessä pitää olla oma navigaattori. Ei ne paljoa maksa. :P
-
[
Kyllähän joka vehkeessä pitää olla oma navigaattori. Ei ne paljoa maksa. :P
Jos ajaa alle 100m matkaa niim just vielä pärjää ilman ::)
-
[
Kyllähän joka vehkeessä pitää olla oma navigaattori. Ei ne paljoa maksa. :P
Jos ajaa alle 100m matkaa niim just vielä pärjää ilman ::)
Pärjäähän sitä moni ilman radiotakin, mutta navigaattori traktorissa luo agri-uskottavuutta! :D :D