Agronet

Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Ed - 11.03.11 - klo:12:56

Otsikko: Jälkimarkkinointi
Kirjoitti: Ed - 11.03.11 - klo:12:56
Äsken posti toi laatikkoon paketin pentin pajalta,,,? hydeletku kaatopään giljotiinille. On kuulemma alkuperäinen mahdollisesti liian lyhyt,, pyydettin vaihtamaan.
Vuosi sitten pyysivät lähettämään vetorullat pajalle jousien vaihtoa varten, oli kuulemma kehitetty parempi versio.
Harvassa taitaa olla ne firmat kun em. tavalla huolehtii tuotteistaan ja asiakkaistaan.?
Onko muita vastaavia yhtiöitä tiedossa?
Otsikko: Vs: Jälkimarkkinointi
Kirjoitti: Heino Leino - 11.03.11 - klo:13:24
elähä mittää, mulle tuli tekstiviestillä kiitokset autonholtovirmasta, vaekka en oo ikinä siinä virmassa autoa huolattanukkaa
Otsikko: Vs: Jälkimarkkinointi
Kirjoitti: sirkussonni - 11.03.11 - klo:13:41
Paalauskoneeseen toivat päivityksen, soittelivat, että levykytkin tultaisiin vaihtamaan räikkäkytkimeen. Ihan äimän käkenä meikäläinen, kun ei mitään moista osannut edes kaivata. Samalla kävi koneen läpi muutoinkin, eikä ole sen koommin laskulla muistettu. Kyseessä Hale.
Otsikko: Vs: Jälkimarkkinointi
Kirjoitti: nAGGI-nYLYGGI - 11.03.11 - klo:15:01
Pöttingerin murskainyksikössä tällä hetkellä 1 kevään ajetut muovisormiset laput -> ilmottivat että vaihtavat velotuksetta metallisiin sormiin. Kertovat vielä että voin ajaa rauhassa entisen loppuun, mikäli ei mitään ongelmia ilmenny niittäessä. Kuulemma laitetaan sitten vasta "takuuseen" uus tilalle.

Samoin Junkkarin hapottimen toimintaa kysellessä ko. tehtaalta ja valiteltuani, ettei kerkeä happoa työntämään minkä lupaa -> uudet suuttimet veloituksetta.
Otsikko: Vs: Jälkimarkkinointi
Kirjoitti: Fuse - 11.03.11 - klo:15:33
Agronic Oy lähetti paalaimeen noukkimen renkaat varalta koska joillain oli ollut pykimis ongelmia.
Otsikko: Vs: Jälkimarkkinointi
Kirjoitti: lypsyukko - 11.03.11 - klo:15:49
KESKO pyysi varaamaan ajan huoltoon missä päivitettiin Massikan "hydepumppujen koplingin kytkeytyminen"  ;D    . Muutenkin juteltiin huoltomiehen kans mukavia ja sai kunnolla mojunutta kahvia   :P

Elhon käärijään tuli pikku sälää tehtaalta ilmatteeksi , mutta siitä piti kyllä jossain näyttelyssä vähän esittelijälle palautetta ensin antaa  :-\
Otsikko: Vs: Jälkimarkkinointi
Kirjoitti: - 11.03.11 - klo:18:20
Konefarmilla tuntuis kyllä tämä homma pelaavan. Jotakin pultteja tuli postissa kun näyttelyssä asiasta mainitsin. olisko ollu viime vuona kun sieltä myyjä soitteli ja kyseli kuulumisia ja onko kone pelannut niinkuin pitää (viis vuotta vanha kone) eikä edes yrittäny myydä mitään  :o
Otsikko: Vs: Jälkimarkkinointi
Kirjoitti: SomeBody77 - 11.03.11 - klo:18:39
Vastauksissa näyttää Konefarmin osuus olevan melko iso ja jatkan samalla linjalla. Huoltopäällikkö kävi Ranskasta katsomassa ongelmaa ja keskustelun perusteella sovittiin muutososista. Myyntipäälikkö toi ne osat samana päivänä henkilökohtaisesti ja toi asennuspulloksi mustan rellun.  ;D

Multivan pakkeri oli aikanaan huonosti koottu ja Keskon huoltomies kävi sen korjaamassa pellolla lauantaina aamupäivällä, kun perjantai-iltana soitin asiasta. Eikä tullut laskua...  :o

Valtran huolto on kans pelannut, kun tietävät että kone on käytössä päivittäin. Sitä ei ole kyllä tarvinnut koettaa kuin kaks kertaa.  ;)

Jukolle kans pitää antaa pisteet. Varaosia hain kerran lauantai-iltana melko myöhään ja tulivat antamaan ne, vaikka varsinaista huoltopäivystystä ei ollut. Varaosat on siellä tehtaalla kohtuullisesti hinnoiteltu. (about 20% halvemmat kuin Greneltä vastaavat osat)