Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Kamikatze - 09.03.11 - klo:15:59
-
http://www.tekniikkatalous.fi/duuniauto/article590672.ece?s=n
-
Jaa että viimiset Hiasekaupat joutuu kohta tekemmään. Jos niitä ei pian saa... :'(
-
Nyt pitää tehdä kiireesti parintonnin sijoitus, ruosteiseen jaappanin rautaan, ennen kun hinnat nousee pilviin. ;D Kaverilta ruostu koko takaluukun lukon helapaska irti, ja laitto lattaraudan pätkän puskurin välistä luukkua vasten. Katsastusmies tuumasi vaan, et lukkohan se on tuokin. Nää on niitä autoja millä ajetaan pakkelin ja popniittien avulla milj000000na.
-
ja kuskataan miljuunia kiloja tavaroo paikasta toiseen ja halavalla! ei siihen pysty kui ransetti!
-
Jo oli aikakin päästä eroon "helistäjästä".
Valtiolle näitä ei ole koskaan kelpuutettu ,vai oletteko nähneet esim poliisi käytössä helistäjää.
Kylällä eräs ukko osti uuden helistäjän ja meni tyämaalle jossa oli miehet kattoa tekemässä ne alkoivat huutelemaan että otit ilman maalia katon ,ukko ihmeltteli mitä ne piruilee ja pian hänellekin selvisi että kattoa ei oltu maalattu ollenkaan ulkopuolelta. :D
Kaikissa testeissä on helistäjä ollut peränpitäjänä lähinnä kehnojen ajoominaisuuksien takia.Myös kestäminen on niin ja näin esim moottorin joutuu avamaan aika varmasti 200 tuhannen paikeilla,kannen päälle alkaa valumaan öljyä aika huljakkaasti, ei auta kuin ottaa koko kansi auki,sama vika hiluksissa.
-
Naapurin poika hiase miehiä vimpan päälle, tojossa vauhtiraidat pysty suuntaan...elegant, ja vielä egologinen valinta: hävitttää itse itsensä...
-
Jo oli aikakin päästä eroon "helistäjästä".
Valtiolle näitä ei ole koskaan kelpuutettu ,vai oletteko nähneet esim poliisi käytössä helistäjää.
Kylällä eräs ukko osti uuden helistäjän ja meni tyämaalle jossa oli miehet kattoa tekemässä ne alkoivat huutelemaan että otit ilman maalia katon ,ukko ihmeltteli mitä ne piruilee ja pian hänellekin selvisi että kattoa ei oltu maalattu ollenkaan ulkopuolelta. :D
Kaikissa testeissä on helistäjä ollut peränpitäjänä lähinnä kehnojen ajoominaisuuksien takia.Myös kestäminen on niin ja näin esim moottorin joutuu avamaan aika varmasti 200 tuhannen paikeilla,kannen päälle alkaa valumaan öljyä aika huljakkaasti, ei auta kuin ottaa koko kansi auki,sama vika hiluksissa.
ja mikä kaikkein pahinta...tilat ahtaat niin ohjaamossa kuin tavaratilassa
-
Jaa että viimiset Hiasekaupat joutuu kohta tekemmään. Jos niitä ei pian saa... :'(
Ei hätää, haetaan Afriikasta takaisin jos täältä loppuu!
Kuitenkin sitä ennen meillä riittää hiasseja vielä pitkään. Minkä muun merkkisiä 80-luvun pakuja tulee maanteillä vastaan yhtenään niinkuin hiasseja? Muita merkkejä ei tule ollenkaan. Siinä on vissi laadun merkki. Puoli miljoonaa kilometriä hiasselle on vasta alkua.
-
Kyllä tätä on odoteltukkin ...
-
Mitähän se hiace oikein tarkoittaa Hi ace "huippu ässä" :P
Trans it "kuljeta tällä" "lasti tänne" ::)
Tuo hiacen nimikin on jotenkin harhaanjohtava.
-
Aina kun hiassesta puhutaan, niin jostakin alkaa kuulua kateellisten horinaa!
-
Lyhyt -84 Hiace on kyllä niitä kamalimpia ajettavia mitä kohdalle on sattunut. Tasasellakaan ei voinut olla varma milloin perä irtoo, soralla aivan arvaamaton. Skoda 110 S oli samaa sarjaa. Koneen lämpöjen kanssa oli ongelmia useamman kerran. Kuskinpenkki meni läpi pellistä ja muutenkin ruostui käsiin. Ohjaamo on mitoitettu vielä pienemmälle (169 cm) kuin minä. Leveyttä ei kolmelle aikamiehelle alkuunkaan.
Ducatossa on tilaa ja ajo-ominaisuuksia, kannattaa kokeilla, yllättyy. 2,5 D Sofim on myös kova moottori, sitä ei ajamalla loppuun saa. Joku vääntää tosta vuosimallista kohta jotain, niin Ducato on vuotta vanhemoi!
-
Lyhyt -84 Hiace on kyllä niitä kamalimpia ajettavia mitä kohdalle on sattunut. Tasasellakaan ei voinut olla varma milloin perä irtoo, soralla aivan arvaamaton. Skoda 110 S oli samaa sarjaa. Koneen lämpöjen kanssa oli ongelmia useamman kerran. Kuskinpenkki meni läpi pellistä ja muutenkin ruostui käsiin. Ohjaamo on mitoitettu vielä pienemmälle (169 cm) kuin minä. Leveyttä ei kolmelle aikamiehelle alkuunkaan.
Ducatossa on tilaa ja ajo-ominaisuuksia, kannattaa kokeilla, yllättyy. 2,5 D Sofim on myös kova moottori, sitä ei ajamalla loppuun saa. Joku vääntää tosta vuosimallista kohta jotain, niin Ducato on vuotta vanhemoi!
Edellisestä yksilötapauksesta huolimatta vanhatkin hiasset ovat ahkerassa käytössä maanteillä. Vanhat Ducatot ovat hävinneet jo aikoja sitten prässiin ja uudemmatkin. Kaikista vanhimmat hiasset kelpaavat vielä kovempaan ajoon afrikkalaisiksi taksesiksi. Vaikkei Suomen polliisi olekkaan käyttänyt tojotaa, niin kun katsoo kehitysapuhommia, niin muuta autoa siellä ei juuri näe kuin tojotia. Ankariin olosuhteisiin tarvitaan luotettavat menopelit. Nykyiset viiatti-, sitikka-, pösöpakut ovat sellaisia häiriönpesiä, ettei niihin kannata sortua jos pitää liikkua ja palata reissulta kotia.
-
Mitähän se hiace oikein tarkoittaa Hi ace "huippu ässä" :P
Trans it "kuljeta tällä" "lasti tänne" ::)
Tuo hiacen nimikin on jotenkin harhaanjohtava.
Lausutaan Suomeksi "Haisee" ;D
-
Mitähän se hiace oikein tarkoittaa Hi ace "huippu ässä" :P
Trans it "kuljeta tällä" "lasti tänne" ::)
Tuo hiacen nimikin on jotenkin harhaanjohtava.
Lausutaan Suomeksi "Haisee" ;D
Karvaooppelis haisee! ;D
-
Jaa että viimiset Hiasekaupat joutuu kohta tekemmään. Jos niitä ei pian saa... :'(
Ei hätää, haetaan Afriikasta takaisin jos täältä loppuu!
Kuitenkin sitä ennen meillä riittää hiasseja vielä pitkään. Minkä muun merkkisiä 80-luvun pakuja tulee maanteillä vastaan yhtenään niinkuin hiasseja? Muita merkkejä ei tule ollenkaan. Siinä on vissi laadun merkki. Puoli miljoonaa kilometriä hiasselle on vasta alkua.
Takamoottori Transporttereita tulee tienpäällä vähänvälia vastaan.
-
Jaa että viimiset Hiasekaupat joutuu kohta tekemmään. Jos niitä ei pian saa... :'(
Ei hätää, haetaan Afriikasta takaisin jos täältä loppuu!
Kuitenkin sitä ennen meillä riittää hiasseja vielä pitkään. Minkä muun merkkisiä 80-luvun pakuja tulee maanteillä vastaan yhtenään niinkuin hiasseja? Muita merkkejä ei tule ollenkaan. Siinä on vissi laadun merkki. Puoli miljoonaa kilometriä hiasselle on vasta alkua.
Takamoottori Transporttereita tulee tienpäällä vähänvälia vastaan.
Niin se Salon ainoa...
-
Jos mennään kehtiyskaaressa eteenpäin niin kymmenen vuoden päästä nykyiset haisu-miehet kehuu parta vaahdossa että mulla se on vain 500t ajettu Hyundai H-1, ei sen parempaa ja lujempaa. H-1 seuraavaksi ankein ja alkukantaisin ajoneuvo.
Paljonkohan on Suomeen tuoduista chevy vaneista liikenteessä edelleen? Ja paljonko ajettuina?
-
Aina kun hiassesta puhutaan, niin jostakin alkaa kuulua kateellisten horinaa!
Jep, kateellisten höpötyksiä. Muita en kelpuuta,HIASSSE!!
-
http://www.youtube.com/watch?v=Wn8kdtzZuao
ransitteilla mentiin ennen pöllimehtään..
virmalla oli kaksi samanlaista menovehjettä....kytkinremontit tuli suurinpiirtein samoilla kilometreillä..tankattaessa täytetiin myös omat varakallonat..ja moottorisha pensaan sekoitettiin vain öljyt..johan n jappaanilais saha homeliitti pelasi..vaikka tulikin valloista..suuret myrskyt kaasi mettää ruottinmaalla...polakki meni päivässä mullan alle..,, ei ne käyttäneet mitää suojavälineitä ..puolalaiset.., silloin oli WALESAKIN VIELÄ HITSAAJANA..GEE DANSKISSA...
-
ja kuskataan miljuunia kiloja tavaroo paikasta toiseen ja halavalla! ei siihen pysty kui ransetti!
Hei, nyt puhutaan autoista, ei foortista. ;D VW:llä kuskaa miljoona kiloa tavaraa, ja kaiken lisäksi siinä 20 vuoden kuluttuakin enemmän rautaa kun pakkelia. Näissä japanin mätisäkeissä pakkeli pitoisuus kasvaa prosenteissa vuosien mukaan, eli 20 vuotta 20%.
-
älä, ookkona koskaan pitänny huolta koslastais? kyllä tojo nyt keposeen parkymppiä täyttää ennenkuin tarttee jotai pakkelia käyttää, - se on niitä akkojen kotkotuksia! :o