Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: jusßa - 23.02.11 - klo:12:15
-
http://www.youtube.com/watch?v=3WXyBiVoOtU
Päivitystä maasikaan
-
Joo. Mutta onhan MF ennenkin onnistunut noiden luiskanokkien kanssa: http://www.lantbruksnet.se/lantmarknad/sok/annons.php?aid=77580 ;)
-
Saako Deutzia Man koneellla ?
Fendttiä saa jo taas tilauksesta
YES
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;Å
-
Komee maasika.Katto vaan eri paria.
-
Aika tuima ilme! Ei sinänsä ruma ollenkaan. :)
-
Numerot oli vielä 5400-sarjaa, onkohan nuo jäämässä jonkunlaisena perusversiona syksyllä tulevan 5600-sarjan rinnalle?
http://www.masseyferguson.com/static/asp/DownloadHandler.aspx?file=/EMEA/GB/static/documents/MF_5400-API.pdf
-
Tuosta 5400 sarjasta taitaa olla jo niin monta eri versiota ettei fanaattisinkaa massikisti ota selvää pelkästä mallinumerosta. ;D
-
Ongelmanahan tossa 5400-sarjassa on edelleenkin 50km/h perien puute ja täysin onneton etukuormaimen hallintamahdollisuus. 6400:ssa sentään pikkustagalla kuormain ja myöskin pikavaihdeautomatiikka Dyna-6:ssa. Ja viidenkympin perät.
-
Ongelmanahan tossa 5400-sarjassa on edelleenkin 50km/h perien puute ja täysin onneton etukuormaimen hallintamahdollisuus. 6400:ssa sentään pikkustagalla kuormain ja myöskin pikavaihdeautomatiikka Dyna-6:ssa. Ja viidenkympin perät.
Miksi pitäisi olla? Hankkii sitten 6400-sarjaisen jos haluaa tuollaisia. Sitä varten on useampi erilainen mallisarja, olisi jotenkin tyhmää jos 5400 ja 6400 -sarjat olisivat ihan samalaiset.
Ei taida tosin muillakaan pikkumallit kulkea viittäkymppiä, pikaisesti tarkastettuna Vatran A-sarja tai pikku-N:t ei kulje, NH 5000 ei, JD 5-sarja ei.
-
Ongelmanahan tossa 5400-sarjassa on edelleenkin 50km/h perien puute ja täysin onneton etukuormaimen hallintamahdollisuus. 6400:ssa sentään pikkustagalla kuormain ja myöskin pikavaihdeautomatiikka Dyna-6:ssa. Ja viidenkympin perät.
Miksi pitäisi olla? Hankkii sitten 6400-sarjaisen jos haluaa tuollaisia. Sitä varten on useampi erilainen mallisarja, olisi jotenkin tyhmää jos 5400 ja 6400 -sarjat olisivat ihan samalaiset.
Ei taida tosin muillakaan pikkumallit kulkea viittäkymppiä, pikaisesti tarkastettuna Vatran A-sarja tai pikku-N:t ei kulje, NH 5000 ei, JD 5-sarja ei.
Aamen. :D
-
Ilme on kuin 8360R jonnikalla ;D
-
Ongelmanahan tossa 5400-sarjassa on edelleenkin 50km/h perien puute ja täysin onneton etukuormaimen hallintamahdollisuus. 6400:ssa sentään pikkustagalla kuormain ja myöskin pikavaihdeautomatiikka Dyna-6:ssa. Ja viidenkympin perät.
Miksi pitäisi olla? Hankkii sitten 6400-sarjaisen jos haluaa tuollaisia. Sitä varten on useampi erilainen mallisarja, olisi jotenkin tyhmää jos 5400 ja 6400 -sarjat olisivat ihan samalaiset.
Ei taida tosin muillakaan pikkumallit kulkea viittäkymppiä, pikaisesti tarkastettuna Vatran A-sarja tai pikku-N:t ei kulje, NH 5000 ei, JD 5-sarja ei.
Mutta näiden perussarjojen isompiin malleihin kaipaisi silti sitä 50km/h perää. Mf 5465, 5475, 5480, JD 6630-6930 Standart yms.
-
Montas Hi-Vis- keulasta saa 50km/h perillä? Sais nyt edes jonku 125-heppasen ni vois ostaa pois.
On pilattu muutoin hyvä kone juuttumalla menneisyyteen. Tuostakun sais aika kovan kilpailuvaltin.
Menis tolla Dyna-4:llakin kunhan vaan sais kuormaimen ohjauksen pikkustagalla ja 50km/h perillä. Muilta osin ei tarvis niitä 6400-sarjan ominaisuuksia. Onko vaikea asia ymmärtää?
-
Montas Hi-Vis- keulasta saa 50km/h perillä? Sais nyt edes jonku 125-heppasen ni vois ostaa pois.
On pilattu muutoin hyvä kone juuttumalla menneisyyteen. Tuostakun sais aika kovan kilpailuvaltin.
Menis tolla Dyna-4:llakin kunhan vaan sais kuormaimen ohjauksen pikkustagalla ja 50km/h perillä. Muilta osin ei tarvis niitä 6400-sarjan ominaisuuksia. Onko vaikea asia ymmärtää?
Reutsin 120MK3/135MK3 on tuollaisella hi-vis keulalla ;D Ja kulkee 50...
-
Jos sais 6400-sarjalaisen tuolla keulalla, niin olisi ehkä kiinnostavampi merkki. Näkisi eteen muutakin kuin horisontin. ???
-
6400-sarja on jotain ihan eri muutenkin; suunnanvaihtoautomatiikka, syvyydensäätö, sähkölohkot, pikavaihteet, sähkötikku ja Datatronic antavat ihan eri käyttömahdollisuudet kuin 5400, joka on lähinnä sähköistetty manuaaliversio. Noiden sarjojen välinen ongelma on ollut 5400-sarjan aivan liian kallis hinta suhteessa ominaisuuksiin. Käytetty 6400 on halvempi ja tuplasti parempi kuin uusikin 5400, monikäyttöpäätraktoriksi.
100 hv ei jaksa viedä muuta kuin tyhjän traktorin yli 45 km/h, joten 50-perä hyydyttäisi sitä joka mäkeen. Tämä 54X0-sarja löytää varmaa ostajansa, järkevän tuntuinen paketti. Sähköhallinnan voi järjestää vaikka Ergo-kahvalla.
-
Seikkailin tuossa Murtolan puolella. Siellähän on sitä vaktatietoa?
Juuri näistä halvemmista verkusonneista ja tästä uudesta mallisarjasta tarinaa.
Eli tiivistettynä jos sen verkun saa käyntiin niin sitten siitä halakiaa hydepumppu.... ???
Tietenkin jos ei ole sitä päivitystä joka estää sen lisähydepumpun käytön pakkasella...
Vielä sitä ihmetellään miks ei oo verkua meijän kartanolla... ;D
-
Kaunis on katsella :o
Mutta.. miksi konepellissä on noita kuoppia ??? Etukuormauskäytössä konepellille putoaa paskaa ja kiviä, pitäisi olla sellainen peitto, että sade pesee sen puhtaaksi 8)
-
Kaunis on katsella :o
Mutta.. miksi konepellissä on noita kuoppia ???
Jotta nokikanan munat pysyy kyydissä. ;D Kun kuusen juurella seisoo, osia keskolta oottelee...
-
Kaunis on katsella :o
Mutta.. miksi konepellissä on noita kuoppia ???
Jotta nokikanan munat pysyy kyydissä. ;D Kun kuusen juurella seisoo, osia keskolta oottelee...
Ai niin, voihan noissa kuopissa paistaa vaikka risottoa työpäivän tauolla.
-
Sininen luiska nokka, Kaikki mitä ne verkun mainoksessa on tossa;
http://www.blocket.se/ystad/Ford_4630_med_lastare_32289686.htm?ca=11&w=3
-
Mikäs hitto on tuo "diary farm" minne nämä on suunniteltu.. ??? ;D
-
Diary farm on sellanen josta unelmoidaan päiväkirjoissa? Onhan tuo niinku tyttöjen värinenki ja tytöt yleensä pitää niitä päiväkirjoja.
-
Seikkailin tuossa Murtolan puolella. Siellähän on sitä vaktatietoa?
Juuri näistä halvemmista verkusonneista ja tästä uudesta mallisarjasta tarinaa.
Eli tiivistettynä jos sen verkun saa käyntiin niin sitten siitä halakiaa hydepumppu.... ???
Tietenkin jos ei ole sitä päivitystä joka estää sen lisähydepumpun käytön pakkasella...
Vielä sitä ihmetellään miks ei oo verkua meijän kartanolla... ;D
;D Sisun koneella lähtee käyntiin ;D Ei niitä pumppuja ole pakko yhdistää kylmänä ja kovilla kierroksilla, vaikka ei olisi päivitettykään :P Ja Kesko on kyllä pitänyt huolen, että päivityksen siihen aikoinaan ilman sai. Itsekkin sen hommasin, periaatteella koskaanhan ei tiedä jos joku muu särkee 8) Monessako merkissä muuten nostolaitetta ja ulkopuolista hydeä voi käyttää samanaikaisesti toisen siitä kärsimättä? Ja perushommissa ei tarvi edes noita tuottoja yhdistellä, joten turhaa pelkäät pumpun "koplinki" vikaa ::)
-
Seikkailin tuossa Murtolan puolella. Siellähän on sitä vaktatietoa?
Juuri näistä halvemmista verkusonneista ja tästä uudesta mallisarjasta tarinaa.
Eli tiivistettynä jos sen verkun saa käyntiin niin sitten siitä halakiaa hydepumppu.... ???
Tietenkin jos ei ole sitä päivitystä joka estää sen lisähydepumpun käytön pakkasella...
Vielä sitä ihmetellään miks ei oo verkua meijän kartanolla... ;D
Voi hoh hoi nää pumppu-koplinki jutut jotakin kolmen neljän vuoden takasia hommia..... Kesko on noita pumppja, varmaankin tehtaan avustuksella, ajat sitten päivittänyt. Yhtä väsynyttä juttua ku jontikan pyöränpultti-hommat...
Kannattaa kattoa niitä päivämääriäkin jos yrittää olla "kätevää poikaa" kommenteissaan..... :P
;D ;D ;D ;D