Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: zetor8045 - 21.02.11 - klo:00:06
-
Nyt tuli nelisylinterisetkin TTV Agrotronit 8) Nämä kattaa 114-142hv luokan... http://www.deutz-fahr.com/en-EN/pressdetailei.html?idInfo=558
-
25D OLI PARAS DEUTSI, ilma jäähdytetty luki kulessä
-
Nyt tuli nelisylinterisetkin TTV Agrotronit 8) Nämä kattaa 114-142hv luokan... http://www.deutz-fahr.com/en-EN/pressdetailei.html?idInfo=558
http://www.deutz-fahr.com/en-EN/pressdetailei.html?idInfo=556
Tahtoo tän päivitetyn Samen vaihteiston pienempiinkin Agrotroneihin... 12-portainen pikavaihde (ennen 9), ryömintä, pelto ja tiealueet. Ja nyt myös viidenkympin versio.
-
Nyt tuli nelisylinterisetkin TTV Agrotronit 8) Nämä kattaa 114-142hv luokan... http://www.deutz-fahr.com/en-EN/pressdetailei.html?idInfo=558
http://www.deutz-fahr.com/en-EN/pressdetailei.html?idInfo=556
Tahtoo tän päivitetyn Samen vaihteiston pienempiinkin Agrotroneihin... 12-portainen pikavaihde (ennen 9), ryömintä, pelto ja tiealueet. Ja nyt myös viidenkympin versio.
Luojan kiitos eivät ole siirtyneet noihin täyspowershifteihin :o Hitto että mä vihaan sitä napsuttelua.... Joko keppiloota tai sitten portaaton mutta ei mitään tollasia samen jäänteitä :P
-
Nyt tuli nelisylinterisetkin TTV Agrotronit 8) Nämä kattaa 114-142hv luokan... http://www.deutz-fahr.com/en-EN/pressdetailei.html?idInfo=558
http://www.deutz-fahr.com/en-EN/pressdetailei.html?idInfo=556
Tahtoo tän päivitetyn Samen vaihteiston pienempiinkin Agrotroneihin... 12-portainen pikavaihde (ennen 9), ryömintä, pelto ja tiealueet. Ja nyt myös viidenkympin versio.
Luojan kiitos eivät ole siirtyneet noihin täyspowershifteihin :o Hitto että mä vihaan sitä napsuttelua.... Joko keppiloota tai sitten portaaton mutta ei mitään tollasia samen jäänteitä :P
Toi 12-portainen on ihan uus kehitelmä Samelta. Hienoahan tossa on just se, että ei ole täysPS, vaan tie- ja peltoalueet erikseen. Ja jos automatiikka vielä pelaa, niin napsuttelu jää minimiin.
-
Nyt tuli nelisylinterisetkin TTV Agrotronit 8) Nämä kattaa 114-142hv luokan... http://www.deutz-fahr.com/en-EN/pressdetailei.html?idInfo=558
http://www.deutz-fahr.com/en-EN/pressdetailei.html?idInfo=556
Tahtoo tän päivitetyn Samen vaihteiston pienempiinkin Agrotroneihin... 12-portainen pikavaihde (ennen 9), ryömintä, pelto ja tiealueet. Ja nyt myös viidenkympin versio.
Luojan kiitos eivät ole siirtyneet noihin täyspowershifteihin :o Hitto että mä vihaan sitä napsuttelua.... Joko keppiloota tai sitten portaaton mutta ei mitään tollasia samen jäänteitä :P
Toi 12-portainen on ihan uus kehitelmä Samelta. Hienoahan tossa on just se, että ei ole täysPS, vaan tie- ja peltoalueet erikseen. Ja jos automatiikka vielä pelaa, niin napsuttelu jää minimiin.
Totta tuokin ;D Mä kun luulin että uus 155 puma olis oikeen kova kones mutta ei saatana kun sai oikein odottaa uutta vaihdetta >:( Versu ihan samanlainen ovat vaan liian hitaita nuo automatiikat... Deutsin automatiikka on alkuun liian hidas ja sitten samantien se lyö kaikki pikavaihteet peräkkäin ja sitten loppuu puhti ja sitten kun se kone tajuaa sen niin sitten se pienentää ja suurentaa taas kohta :-\
-
http://www.youtube.com/watch?v=WZN_j9I2kHM Aikas hurjan näköinen nokka ;D
-
tolokun näkönen peli oli mitä simassa potkiskelin... Yrma sössii kumminkin myynnin...
-
tolokun näkönen peli oli mitä simassa potkiskelin... Yrma sössii kumminkin myynnin...
Totta tai ei, mut älä lähde teroturon linjalle.
-
Vähän pidempi video http://www.youtube.com/watch?v=ETIgLTHyFh0
-
On muuten ihan kiinnostavan olonen kones. JOS Yrmalla ollaan hereillä ja saadaan hinnoittelu kohilleen niin äkkipäätään voisin sanoa että tollasella koneella on sitä menekkiä Suomessakin.
Onkohan kenelläkään vielä tietoa miten hinta tulee sijoittuimaan verrattuna vaikkapa samankokoseen raputtomaan JD:hen tai DynaVT:hen?
-
Onkohan kenelläkään vielä tietoa miten hinta tulee sijoittuimaan verrattuna vaikkapa samankokoseen raputtomaan JD:hen tai DynaVT:hen?
Varmaan 30000 euroa enemmän. Ei vaan...ei kait sitä tiedä kukaan, paitsi että hinnat nousevat koko ajan. Eikä se raudan hinta nyt sentään koko 2000-lukua ole noussut.
-
Onkohan kenelläkään vielä tietoa miten hinta tulee sijoittuimaan verrattuna vaikkapa samankokoseen raputtomaan JD:hen tai DynaVT:hen?
Varmaan 30000 euroa enemmän. Ei vaan...ei kait sitä tiedä kukaan, paitsi että hinnat nousevat koko ajan. Eikä se raudan hinta nyt sentään koko 2000-lukua ole noussut.
Kyllähän tuolla deussile hinta löytyy :
http://www.kaytannonmaamies.fi/traktorivertailu/traktorien-teknisten-tietojen-vertailu
-
Onkohan kenelläkään vielä tietoa miten hinta tulee sijoittuimaan verrattuna vaikkapa samankokoseen raputtomaan JD:hen tai DynaVT:hen?
Varmaan 30000 euroa enemmän. Ei vaan...ei kait sitä tiedä kukaan, paitsi että hinnat nousevat koko ajan. Eikä se raudan hinta nyt sentään koko 2000-lukua ole noussut.
Kyllähän tuolla deussile hinta löytyy :
http://www.kaytannonmaamies.fi/traktorivertailu/traktorien-teknisten-tietojen-vertailu
siellä on vaan agrofarm ttv 430, ei agrotron ttv 430...
-
Onko Zetor 8045:sen 120 deutzi pantu myyntii? On muuten tosi siisti kones ;)
http://www.nettikone.com/deutz-fahr/120/934997
Ollahanko sitä uudempaa deutzia pantu tilaukseen ;D
-
Onko Zetor 8045:sen 120 deutzi pantu myyntii? On muuten tosi siisti kones ;)
http://www.nettikone.com/deutz-fahr/120/934997
Ollahanko sitä uudempaa deutzia pantu tilaukseen ;D
Juu pomo tuotti briteistä uudemman ja paremmilla varusteilla olevan (ja tärkein varuste oli ilma-jousitus hytissä)...
-
Onko Zetor 8045:sen 120 deutzi pantu myyntii? On muuten tosi siisti kones ;)
http://www.nettikone.com/deutz-fahr/120/934997
Ollahanko sitä uudempaa deutzia pantu tilaukseen ;D
Juu pomo tuotti briteistä uudemman ja paremmilla varusteilla olevan (ja tärkein varuste oli ilma-jousitus hytissä)...
Aivan, minkäkokoonen tuli? Mistä firmasta briteistä koneen ostitta?
Kyllä ilmajousitettuohjaamo on ihan ykkönen ;D
-
Onko Zetor 8045:sen 120 deutzi pantu myyntii? On muuten tosi siisti kones ;)
http://www.nettikone.com/deutz-fahr/120/934997
Ollahanko sitä uudempaa deutzia pantu tilaukseen ;D
Juu pomo tuotti briteistä uudemman ja paremmilla varusteilla olevan (ja tärkein varuste oli ilma-jousitus hytissä)...
Aivan, minkäkokoonen tuli? Mistä firmasta briteistä koneen ostitta?
Kyllä ilmajousitettuohjaamo on ihan ykkönen ;D
Koppiselta... *******mallin M640 melkeimpä kaikilla varusteilla mutta vain profilinen mukana tulevat ominaisuudet puuttuu eli päisteautomatiikka, automaatti pikavaihteet ja sähkölohkot... Mutta 120l/min pumppu on ja ryömintävaihteet ja jne... Tuo deutsi on moottoriltaan huomattavan paljon vääntävämpi kuin M620 ohjelmoituna ::)
-
Onko Zetor 8045:sen 120 deutzi pantu myyntii? On muuten tosi siisti kones ;)
http://www.nettikone.com/deutz-fahr/120/934997
Ollahanko sitä uudempaa deutzia pantu tilaukseen ;D
Juu pomo tuotti briteistä uudemman ja paremmilla varusteilla olevan (ja tärkein varuste oli ilma-jousitus hytissä)...
Aivan, minkäkokoonen tuli? Mistä firmasta briteistä koneen ostitta?
Kyllä ilmajousitettuohjaamo on ihan ykkönen ;D
Koppiselta... *******mallin M640 melkeimpä kaikilla varusteilla mutta vain profilinen mukana tulevat ominaisuudet puuttuu eli päisteautomatiikka, automaatti pikavaihteet ja sähkölohkot... Mutta 120l/min pumppu on ja ryömintävaihteet ja jne... Tuo deutsi on moottoriltaan huomattavan paljon vääntävämpi kuin M620 ohjelmoituna ::)
Eikös M640 ole jo 4-venttiilikannella muistaakseni... niin se varmasti vaikuttaa asiaan ;D
-
Onko Zetor 8045:sen 120 deutzi pantu myyntii? On muuten tosi siisti kones ;)
http://www.nettikone.com/deutz-fahr/120/934997
Ollahanko sitä uudempaa deutzia pantu tilaukseen ;D
Juu pomo tuotti briteistä uudemman ja paremmilla varusteilla olevan (ja tärkein varuste oli ilma-jousitus hytissä)...
Aivan, minkäkokoonen tuli? Mistä firmasta briteistä koneen ostitta?
Kyllä ilmajousitettuohjaamo on ihan ykkönen ;D
Koppiselta... *******mallin M640 melkeimpä kaikilla varusteilla mutta vain profilinen mukana tulevat ominaisuudet puuttuu eli päisteautomatiikka, automaatti pikavaihteet ja sähkölohkot... Mutta 120l/min pumppu on ja ryömintävaihteet ja jne... Tuo deutsi on moottoriltaan huomattavan paljon vääntävämpi kuin M620 ohjelmoituna ::)
Eikös M640 ole jo 4-venttiilikannella muistaakseni... niin se varmasti vaikuttaa asiaan ;D
Kyllä kyllä :)