Agronet

Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: SAS - 11.01.11 - klo:16:16

Otsikko: Volvo maastureiden kärkeen.
Kirjoitti: SAS - 11.01.11 - klo:16:16
Honda joutui luovuttamaan ykköspaikan maastureiden kilvassa.
http://www.kauppalehti.fi//5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=20110154429
Otsikko: Vs: Volvo maastureiden kärkeen.
Kirjoitti: +200 - 11.01.11 - klo:16:46
Isot maasturit muka isoruokaisia.ML400 8,3 litraa satkulla 8)
Otsikko: Vs: Volvo maastureiden kärkeen.
Kirjoitti: nAGGI-nYLYGGI - 11.01.11 - klo:16:47
Eihän nuo oo maastokelposta Volvoo nähneetkään, vaan toista ne on nämä pelit:  ;D ;D ;D

http://www.youtube.com/watch?v=42P93B_GzGA
Otsikko: Vs: Volvo maastureiden kärkeen.
Kirjoitti: talutehnika - 11.01.11 - klo:17:20
Honda joutui luovuttamaan ykköspaikan maastureiden kilvassa.
http://www.kauppalehti.fi//5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=20110154429


Maastureiden vai "maastureiden"?

http://www.youtube.com/watch?v=x9w1Mf_xLAg

http://www.youtube.com/watch?v=8Q-fnBFWl94&feature=related
Otsikko: Vs: Volvo maastureiden kärkeen.
Kirjoitti: agricult - 11.01.11 - klo:17:29
Honda joutui luovuttamaan ykköspaikan maastureiden kilvassa.
http://www.kauppalehti.fi//5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=20110154429


Maastureiden vai "maastureiden"?

http://www.youtube.com/watch?v=x9w1Mf_xLAg

http://www.youtube.com/watch?v=8Q-fnBFWl94&feature=related

Ehdottomasti "maastureiden".
Otsikko: Vs: Volvo maastureiden kärkeen.
Kirjoitti: jamako - 11.01.11 - klo:17:34
Tää menee vakionakin ihan kohtuullisesti:

http://www.youtube.com/watch?v=n8Nfvr4iWeQ&feature=related

Latviasta ylivuotinen ajamaton 2010 (jo facelift malli) Suomen kilpiin aseteltuna reipas 80000 euroa (TD V8 HSE), Inchapen rosvot haluaa Suomessa 137000 (vast. varusteilla) euroa virallisen organisaation kautta.

Itsellä TD V8 HSE 2010 leasingillä Virossa ja ainoastaan savuttava Webasto riesana.

Suosittelen ja Volvo lähinnä kai auraamattomille metsäautoteille; ei tositoimiin.
Otsikko: Vs: Volvo maastureiden kärkeen.
Kirjoitti: nänninnyplääjä - 11.01.11 - klo:19:02
jos ne ois vaan neliveto farkkuja.. kyllähän ne maasturit on ihan erinäkösiä ja niissä ei pari runtua haittaa.. ;D
Otsikko: Vs: Volvo maastureiden kärkeen.
Kirjoitti: agri_cola - 11.01.11 - klo:19:11
Siten kun ollaan jumissa niin säädetään oikeen kunnolla! ;D :D ;)

http://www.youtube.com/watch?v=HJA3J--g_yI&feature=fvw
Otsikko: Vs: Volvo maastureiden kärkeen.
Kirjoitti: Teroman - 11.01.11 - klo:19:44

Volvo ei tee maastureita,,,,,,,,,Å
Otsikko: Vs: Volvo maastureiden kärkeen.
Kirjoitti: Ala-Pertti - 11.01.11 - klo:19:45
Taas minulla lipeksii tyhjää, mikä nyt sinällään ei mitään uutta.

Mutta en ymmärrä mikä kytkös asioilla on jos puhutaan maastureista ja Hondasta ja Volvosta.
Ei se tarkoita suoraan maasturia, jos mainitaan niinsanottu neliveto.
Otsikko: Vs: Volvo maastureiden kärkeen.
Kirjoitti: bobbari - 11.01.11 - klo:20:15
Minusta vasta Range Rover, Land Rover, Hummer ym. alansa esimerkit ovat maastureita.

Tuulitunnelin läpi muotoillut kiiltävät kravattijuppien "maasturit" ovat sitä bling blingiä.  ;D ;D
Otsikko: Vs: Volvo maastureiden kärkeen.
Kirjoitti: talutehnika - 11.01.11 - klo:20:24
Tää menee vakionakin ihan kohtuullisesti:

http://www.youtube.com/watch?v=n8Nfvr4iWeQ&feature=related

Latviasta ylivuotinen ajamaton 2010 (jo facelift malli) Suomen kilpiin aseteltuna reipas 80000 euroa (TD V8 HSE), Inchapen rosvot haluaa Suomessa 137000 (vast. varusteilla) euroa virallisen organisaation kautta.

Itsellä TD V8 HSE 2010 leasingillä Virossa ja ainoastaan savuttava Webasto riesana.

Suosittelen ja Volvo lähinnä kai auraamattomille metsäautoteille; ei tositoimiin.

Tuo paljonparjattu nykytekniikka (alamäkihidastimet ja luistonestot ym.) tekee toisinaan ihmeitä.
Otsikko: Vs: Volvo maastureiden kärkeen.
Kirjoitti: Teroman - 11.01.11 - klo:21:53

Audi mainosti että volvo on pennin venyttäjille,,,,,,

Liekö totta ?

Otsikko: Vs: Volvo maastureiden kärkeen.
Kirjoitti: 3070 E - 12.01.11 - klo:19:12
Ei tollasella liene mitään käyttöä, ei maasto ominaisuuksia, eikä tarpeeksi tilaa kuljettaa työkaluja.