Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: jps - 24.02.08 - klo:13:14
-
tai en ole itse huomannut Ojalan hehkutusta.
Profissa 12/07 Agcon pääjohtaja Martin Richenhagen kehuu, että muuttuneet markkinat maataloustuotteiden osalta johtavat siihen että, premium-luokan traktoreiden kysyntä tulee kasvamaan. Tästä syystä Agco pyrkii kasvattamaan Marktoberdorfin tuotannon 12157 kpl:sta (2006) 15000 kappaleeseen.
Eli Agcon mielestä heidän yhtiönsä premium traktorimerkki on FENDT.
-
Premium tarkoittaa sellaista tavallista, keskiluokkaista. Kuten Fendt.
Super on Premiumin yläpuolella.
Agcon Super-merkki on Massey-Ferguson.
-
tai en ole itse huomannut Ojalan hehkutusta.
Profissa 12/07 Agcon pääjohtaja Martin Richenhagen kehuu, että muuttuneet markkinat maataloustuotteiden osalta johtavat siihen että, premium-luokan traktoreiden kysyntä tulee kasvamaan. Tästä syystä Agco pyrkii kasvattamaan Marktoberdorfin tuotannon 12157 kpl:sta (2006) 15000 kappaleeseen.
Eli Agcon mielestä heidän yhtiönsä premium traktorimerkki on FENDT.
Eihän mulla Fendttiä vastaan mitään ole, mutta onko jps hehkutukseltaan huomannu, mistä maasta toi Richenhagen on kotoisin. Nimestäkin sen jo näkee, mutta varmistin kuitenkin.
http://www.nndb.com/people/848/000126470/
Martin Richenhagen
Että oliskohan tuollakin jotain vaikutusta sanomisiin...
-
Enemmin tuossa olisi uutista ollut jos Fendt
vähentäisi tuotantoaan tuhanteen viiteen sataan
premiumiin.
Saman suuntaiset tuotannon ja myynnin kasvu
suunnitelmat on myös Brnossa. Zetorilla on tuotantolinjat
kunnossa viidentoista tuhannen traktorin valmistukseen.
Saattaa käydä niin, että Marktoberdorfissa alkavat puntit
tutista kun Zetor kauppias myy isännälle nippelinappeli
premiumin edestä puolta halvemman, varman ja pitkäikäisen
Zetor simplify your life traktorin.
-
Onneksi luoja on mua toistaiseksi varjellu itävehkeiltä. Kerran oon joutunu siirtämään yhtä zetoria 10 metriä, mutta sekin tehtiin fergulla hinaten.
-
Onneksi luoja on mua toistaiseksi varjellu itävehkeiltä. Kerran oon joutunu siirtämään yhtä zetoria 10 metriä, mutta sekin tehtiin fergulla hinaten.
Niinpä, ja näyttää tuo luoja varjelleen historian ja
maantiedon opinnoiltakin. Mutta mikään ei ole myöhäistä.
-
Onneksi luoja on mua toistaiseksi varjellu itävehkeiltä. Kerran oon joutunu siirtämään yhtä zetoria 10 metriä, mutta sekin tehtiin fergulla hinaten.
Niinpä, ja näyttää tuo luoja varjelleen historian ja
maantiedon opinnoiltakin. Mutta mikään ei ole myöhäistä.
Mulle Zetori on ikuisesti itävehje, vaikka poliittinen maantiede olis muuttunukki. Ehkä aikoinaan ennen kansandemokratioita ns. itäblokin maat oli pullollaan kyvykkäitä insinöörejä, mutta se onkin jo toinen juttu.
-
Enemmin tuossa olisi uutista ollut jos Fendt
vähentäisi tuotantoaan tuhanteen viiteen sataan
premiumiin.
Saman suuntaiset tuotannon ja myynnin kasvu
suunnitelmat on myös Brnossa. Zetorilla on tuotantolinjat
kunnossa viidentoista tuhannen traktorin valmistukseen.
Saattaa käydä niin, että Marktoberdorfissa alkavat puntit
tutista kun Zetor kauppias myy isännälle nippelinappeli
premiumin edestä puolta halvemman, varman ja pitkäikäisen
Zetor simplify your life traktorin.
Kyllähän setori hyvä on, kun sen kierrättää Kuusakosken kautta joksikin toiseksi merkiksi. ;D