Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Mäksä - 03.01.11 - klo:20:48
-
Onkos tämä jollain pienellä neloskoneella vielä ??? http://www.vaihtokone.com/product.aspx?did=mtkesko&ctl=agriculture&prodid={D04EC262-9C44-441D-9CB3-9C96B2845854}&ctgn=tractors_100_120
-
Onkos tämä jollain pienellä neloskoneella vielä ??? http://www.vaihtokone.com/product.aspx?did=mtkesko&ctl=agriculture&prodid={D04EC262-9C44-441D-9CB3-9C96B2845854}&ctgn=tractors_100_120
en tiiä mut vois käydä tosta kaupaa kyl hieromassa :)
-
neloskone on.
-
Turboneloskuuleri. http://www.konedata.net/Traktorit/dfAgrotron80MK3.htm
-
ja nimenomaan se pieni alle 3,2 litraa tilavuus.
-
ja nimenomaan se pieni alle 3,2 litraa tilavuus.
Ja kuin ihmeen kaupalla velho saa pienestä SUUREN. Kallioporissa käytetään tismalleen samaa
moottoria, mut eri ohjelmaa. Suurin teho 170 hevosvoimaa! Tosin kaasu pohjassa ja vääntökäyristä ei
sen parempaa tietoa... Mutta uskaltaa ostaa. Ja "päivittää" jälkikäteen.
Virittäminen on sitten jo kiellettyä ihan päästöjenkin takia... ;D ;D
-
Juu juu. Elikkä epäilykset osuivat oikeaan. Ainakin "paperiarvot" sitten vähän heikommat, kuin tuossa mikä on lähdössä poies sitten kun sopiva löytyy.
Edit. Siis nuo vakio paperiarvot.. 170hv olis jo hiukan enemmän :)
-
Joskus ajattelin itellekin tollasta 100:sta, mutta se kariutui tohon Zf-7100 laatikkoon. Muuten olis ollu ihan jees peli paalien nosteluun.
-
Tullu ajeltua tuollaisella 150 agrotronilla joku tuhat tuntia ,taitaa olla käyttöominaisuudet tosiaan 7200 sarjan laatikoilla olevissa huomattavasti paremmat, eivätkä ole edes paljon kalliimpiakaan kun sattuu sopivasti kohdalle!
-
Syksyllä tuli käytetty 110 agrotron just tuon 7200- sarjan laatikon ja erittäin hyvän näkyvyyden ansiosta.
Lisäksi edustusten vaihtojen ym. takia vaihtokoneissa hinnat kohillaan. Joskus jopa halvempiakin kuin
Saksassa, tai ainakin vähemmän ajettuja. Ja lokomo puree naftaa ainakin puolet enemmän... >:(
-
Syksyllä tuli käytetty 110 agrotron just tuon 7200- sarjan laatikon ja erittäin hyvän näkyvyyden ansiosta.
Lisäksi edustusten vaihtojen ym. takia vaihtokoneissa hinnat kohillaan. Joskus jopa halvempiakin kuin
Saksassa, tai ainakin vähemmän ajettuja. Ja lokomo puree naftaa ainakin puolet enemmän... >:(
Kesko ampu lypsävän lehmän. Ja toistamiseen ;D No, se kun muotia nykyään kaikenlainen monopoli, mutta sentäs autokapoissa kyllä saa samasta putiikista, vähän monen merkkistä koslaa.
-
Elikkä ne 24+8 vaihteiset on sillä 7100 laatikolla ja 24+24 7200:lla :-\
-
Elikkä ne 24+8 vaihteiset on sillä 7100 laatikolla ja 24+24 7200:lla :-\
Ni.
-
Elikkä ne 24+8 vaihteiset on sillä 7100 laatikolla ja 24+24 7200:lla :-\
7100-sarjan laatikolla max.teho 140hv.
7200-sarjan laatikolla 100 hv. enemmän
8)