Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Heino Leino - 28.12.10 - klo:18:41
-
alakasi olla 406:nen vissiin vaehtovirreessä, onko tuo 407 yhtää parempi ku tuo 406. Se 505 oli sentään varma kulukupeli tähän nykyseen verrattuna. Sillä ajettiin pitkästi yli 400 000. Oesha niitä tolokumpieki merkkie, vaen kun ne on niiin purkkeleen kalliita
-
Sen mitä pösöistä tiedän ja olen kuullu niin 406 on luotettavin näistä uudemmista ja taitaa olla tilavampikin kuin 407. Joten jos ei tarvi nätimpää muotoilua ja pitää olla pösö niin 406 tuosta keskiluokasta.
-
bensavehkeenä tietääkseni suht luotettava vaan hdi-koneeseen älä koske..
-
Eikös ollut niin että parhaat ranskalaiset saa grilliltä!
Joku tämän vuosituhannen puolella valmistettu 406 varmaan ok, ei vanhemmissakaan kauheasti vikoja pitäis olla?
Mitä nyt koiranluita ym. tietysti menee.
Uudemmissa moottorissa kaite paljon uutta, paremmat jakkarat ym.
Tarkastaa vaan talvella huohotinletkut että ei tukkosten letkujen takia työnnä öljyjään pihalle pakkasilla.
-
Eikös ollut niin että parhaat ranskalaiset saa grilliltä!
Joku tämän vuosituhannen puolella valmistettu 406 varmaan ok, ei vanhemmissakaan kauheasti vikoja pitäis olla?
Mitä nyt koiranluita ym. tietysti menee.
Uudemmissa moottorissa kaite paljon uutta, paremmat jakkarat ym.
Tarkastaa vaan talvella huohotinletkut että ei tukkosten letkujen takia työnnä öljyjään pihalle pakkasilla.
pitäskö tosta päätellä auton tasoa?? ;D
-
Eikös ollut niin että parhaat ranskalaiset saa grilliltä!
Joku tämän vuosituhannen puolella valmistettu 406 varmaan ok, ei vanhemmissakaan kauheasti vikoja pitäis olla?
Mitä nyt koiranluita ym. tietysti menee.
Uudemmissa moottorissa kaite paljon uutta, paremmat jakkarat ym.
Tarkastaa vaan talvella huohotinletkut että ei tukkosten letkujen takia työnnä öljyjään pihalle pakkasilla.
No enpä tiedä noista grilliltä saatavista, enempää kuin 407:stakaan.
MUTTA. Seinen rannan kahvilasta sai kerran sellaisen ranskalaisen, sanojensa mukaan 21, ja kyyti sellainen, ettei suomipoika tiennyt sellaasta olevankaan.
Eikä pahasti huohottanutkaan.
-
Eikös ollut niin että parhaat ranskalaiset saa grilliltä!
Joku tämän vuosituhannen puolella valmistettu 406 varmaan ok, ei vanhemmissakaan kauheasti vikoja pitäis olla?
Mitä nyt koiranluita ym. tietysti menee.
Uudemmissa moottorissa kaite paljon uutta, paremmat jakkarat ym.
Tarkastaa vaan talvella huohotinletkut että ei tukkosten letkujen takia työnnä öljyjään pihalle pakkasilla.
No enpä tiedä noista grilliltä saatavista, enempää kuin 407:stakaan.
MUTTA. Seinen rannan kahvilasta sai kerran sellaisen ranskalaisen, sanojensa mukaan 21, ja kyyti sellainen, ettei suomipoika tiennyt sellaasta olevankaan.
Eikä pahasti huohottanutkaan.
Ja se vaan pöhis, vaikka pakoputken tulppasit ;D Madamoiselle pohjolan jääpuikko ovaaliin. Kultturellia sano.
-
Eikös ollut niin että parhaat ranskalaiset saa grilliltä!
Joku tämän vuosituhannen puolella valmistettu 406 varmaan ok, ei vanhemmissakaan kauheasti vikoja pitäis olla?
Mitä nyt koiranluita ym. tietysti menee.
Uudemmissa moottorissa kaite paljon uutta, paremmat jakkarat ym.
Tarkastaa vaan talvella huohotinletkut että ei tukkosten letkujen takia työnnä öljyjään pihalle pakkasilla.
No enpä tiedä noista grilliltä saatavista, enempää kuin 407:stakaan.
MUTTA. Seinen rannan kahvilasta sai kerran sellaisen ranskalaisen, sanojensa mukaan 21, ja kyyti sellainen, ettei suomipoika tiennyt sellaasta olevankaan.
Eikä pahasti huohottanutkaan.
Mutta huohottiko Ala-Pertti? ??? :D
-
bensavehkeenä tietääkseni suht luotettava vaan hdi-koneeseen älä koske..
mikä hooteeiissä vikana? Tuossa kartanolla läsöttävässä 406:sessa on hti ja ajettu 409 000
-
Eikös ollut niin että parhaat ranskalaiset saa grilliltä!
Joku tämän vuosituhannen puolella valmistettu 406 varmaan ok, ei vanhemmissakaan kauheasti vikoja pitäis olla?
Mitä nyt koiranluita ym. tietysti menee.
Uudemmissa moottorissa kaite paljon uutta, paremmat jakkarat ym.
Tarkastaa vaan talvella huohotinletkut että ei tukkosten letkujen takia työnnä öljyjään pihalle pakkasilla.
No enpä tiedä noista grilliltä saatavista, enempää kuin 407:stakaan.
MUTTA. Seinen rannan kahvilasta sai kerran sellaisen ranskalaisen, sanojensa mukaan 21, ja kyyti sellainen, ettei suomipoika tiennyt sellaasta olevankaan.
Eikä pahasti huohottanutkaan.
eikö ees alapeän tehva vuotanu... eikä lastentautiista tietovakkaa... nee
-
bensavehkeenä tietääkseni suht luotettava vaan hdi-koneeseen älä koske..
mikä hooteeiissä vikana? Tuossa kartanolla läsöttävässä 406:sessa on hti ja ajettu 409 000
kokemukset -00 306hdi ja jätti 4kertaa välille jos jonninmoisten löpönsyöttövikojen takia.. liekö maanantain tekele sitte..
-
Kyllä se niin on, että 406 oli viimeinen kunnollinen Peugeot. Sen jälkeen on menty jyrkkää alamäkeä. Citroën C5:iin on 406:ia paljon vaihtunut.
-
Eikös ollut niin että parhaat ranskalaiset saa grilliltä!
Joku tämän vuosituhannen puolella valmistettu 406 varmaan ok, ei vanhemmissakaan kauheasti vikoja pitäis olla?
Mitä nyt koiranluita ym. tietysti menee.
Uudemmissa moottorissa kaite paljon uutta, paremmat jakkarat ym.
Tarkastaa vaan talvella huohotinletkut että ei tukkosten letkujen takia työnnä öljyjään pihalle pakkasilla.
No enpä tiedä noista grilliltä saatavista, enempää kuin 407:stakaan.
MUTTA. Seinen rannan kahvilasta sai kerran sellaisen ranskalaisen, sanojensa mukaan 21, ja kyyti sellainen, ettei suomipoika tiennyt sellaasta olevankaan.
Eikä pahasti huohottanutkaan.
Ja se vaan pöhis, vaikka pakoputken tulppasit ;D Madamoiselle pohjolan jääpuikko ovaaliin. Kultturellia sano.
Noista matamoiselleista en tiedä, olin silloin jo akottunut mies, ja tuo ranskalainen oli karvanaamainen ukko, ja se kyyti annettiin veneellä.
Sellainen suunnilleen soutuveneen pituinen, kovemmista tarpeista tehty rinnakkain istuttava malli.
Moottorina remmiahtimella terästetty V8. Ja voin sanoa valehtelematta, että kulki. Harvoin olen minkään vekottimen kyydissä pelännyt, mutta silloin meinasin saada paskahalvauksen.
Tukka pysyi ilman geeliä suorana varmaan kolme viikkoa ja turvavöiden jäljet näkyivät iholla vielä kauemmin.