Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: viljami - 08.12.10 - klo:20:58
-
Agcon pääjohtaja on tavannut Fiatin johtajan asian merkeissä. Näinköhän USA:n ja EU:n kilpailuviranomaiset suostuisivat kauppaan?
-
Agcon pääjohtaja on tavannut Fiatin johtajan asian merkeissä. Näinköhän USA:n ja EU:n kilpailuviranomaiset suostuisivat kauppaan?
No tää traktorimaailma on pian yhtä fenttiä sitte ;D Saadaan kunnon portaaton laatikko ja perä mukaan, sun muuta kivaa caseen ja hollanteriinkin :o
-
Agcon pääjohtaja on tavannut Fiatin johtajan asian merkeissä. Näinköhän USA:n ja EU:n kilpailuviranomaiset suostuisivat kauppaan?
No tää traktorimaailma on pian yhtä Casea sitte ;D Saadaan kunnon portaaton laatikko ja perä mukaan, sun muuta kivaa agcon tuotteisii 8)
-
Fiat is splitting into two separately listed companies as of January 2011, one for its automotive business and the other comprising Iveco and CNH.
-
Agcon pääjohtaja on tavannut Fiatin johtajan asian merkeissä. Näinköhän USA:n ja EU:n kilpailuviranomaiset suostuisivat kauppaan?
No tää traktorimaailma on pian yhtä Casea sitte ;D Saadaan kunnon portaaton laatikko ja perä mukaan, sun muuta kivaa agcon tuotteisii 8)
Ojala voi antaa tähän puolueettoman kommentin ;D
-
Montakos konkurssikypsää siinä sitte olis yhdes :o
-
Jospa ajetaan takaa samaa asiaa kuin metsäpuolen "pääurakoitsija" hommassa, eli on yksi yrittäjä jolla on kaikki hommat leimikon suunnittelusta tehtaalle ajoon asti ja hällä tekee hommia omat koneet & aliurakoitsijat. Tällä haetaan sitä, että huonoina aikoina aliurakoitsijat voidaan lempata pihalle ja toisaalta kun on oma kalusto sen verran mahtavaa ei pankki uskalla ajaa firmaa konkurssiin kun on liian iso kaadettavaksi. Toimiiko vai pelkkä legenda, siitä en ota vastuuta mutta vähän sama haiskahtaa tässäkin ???
-
ja parikyttonnii ekstraa hintalappuun, onhan se ylivoimalle sukua sitte.. ;D
-
Agcon pääjohtaja on tavannut Fiatin johtajan asian merkeissä. Näinköhän USA:n ja EU:n kilpailuviranomaiset suostuisivat kauppaan?
Mistä tuollainen uutinen löytyy?
-
Agcon pääjohtaja on tavannut Fiatin johtajan asian merkeissä. Näinköhän USA:n ja EU:n kilpailuviranomaiset suostuisivat kauppaan?
Mistä tuollainen uutinen löytyy?
http://www.guardian.co.uk/business/feedarticle/9397177
-
Onko Worsan saunas ollu tästä mitää puhetta? :o
-
Ei kyllä jaksa ymmärtää miksi Agnellit myis sitä osaa perhefirmasta, joka on tehnyt voittoa silloinkin kun Puntot ja Bravot ei oo menneet kaupaksi?
-
Agco ostaa pian jonnikankin. Saadaan jonnuun vihdoin kunnollinen portaaton vaihteisto.
-
TM:ssä oli juttua että Volkkari on kiinnostunut ostamaan Fiatin. Taitaa traktorit mennä itään ???
-
Jos nua haluavatkin ostaa vain yhden Casen ??? Lumihommiin tai lavetin eteen ??? Täytyy sentään joka talossa yksi työkonekkin olla ;D
-
Agco ostaa pian jonnikankin. Saadaan jonnuun vihdoin kunnollinen portaaton vaihteisto.
Taitaa käydä toisinpäin ja sitten voidaankin myydä pelkästään jonnikkaa kun noiden muitten myynti on niin pientä ;D
-
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Minen usko ennekuin asia on julkaistu Forzan saunassa
,,,,
Ja VW oli kai kiinnostuntut ostamaan Alfa Romeon mut sais muutkin tekohengitetyt merkit riesakseen (mm. Lancia, Fiat) En kyl ymmärrä mikä siinä Alfassa kiehtoo, 75 oli vielä peli mut nämä etuvetoräpellykset ei käy järkeen.
-
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Minen usko ennekuin asia on julkaistu Forzan saunassa
,,,,
Ja VW oli kai kiinnostuntut ostamaan Alfa Romeon mut sais muutkin tekohengitetyt merkit riesakseen (mm. Lancia, Fiat) En kyl ymmärrä mikä siinä Alfassa kiehtoo, 75 oli vielä peli mut nämä etuvetoräpellykset ei käy järkeen.
Oiskohan se, ettei se oo samaa konsernikauraa kuin VW:n merkit. Tekohengityksestähän VW tietää paljon Seatin myötä, laittais sen "Auto Émocionin" markkinaosuudet kohdilleen ennen kuin alkaa muita persoonallisia merkkejä pilaamaan. Eikä se Alfa mitään myynnissä olekaan, kuten Marchionne totesikin. Hyvässä nousukiidossa koko merkki: Mito, Giulietta, Giulia, Multiair ja tuleva takavetolippulaiva.
-
Tahtoo ne Alfat olla vähä niinkuin koeajoa varten viritettyjä. Mukava kurvailla kun ei ole oma auto, mut kun sen ostaa omaksi huomaa miten kalliit huollot ja osat siihen on ja nitinää ja natinaa piisaa. Vakuutukset yhtä kalliit kuin BMW:ssä mut siihen ne yhtäläisyydet jääkin.
Monet ostaa nämä nykyalfat vain 2 kertaa, ensimmäisen ja viimeisen, toisin kuin VAG konsernin laitteet.
-
Tahtoo ne Alfat olla vähä niinkuin koeajoa varten viritettyjä. Mukava kurvailla kun ei ole oma auto, mut kun sen ostaa omaksi huomaa miten kalliit huollot ja osat siihen on ja nitinää ja natinaa piisaa. Vakuutukset yhtä kalliit kuin BMW:ssä mut siihen ne yhtäläisyydet jääkin.
Monet ostaa nämä nykyalfat vain 2 kertaa, ensimmäisen ja viimeisen, toisin kuin VAG konsernin laitteet.
Kait niissä jotain sanomista on ollut, mutta uutuudet tosi kilpailukykyisiä. 159:kin vielä sai loppuajakseen melkoisen helmen moottoripalettiin; 1750TBi. Dieseleissä ei pahemmin ole ollutkaan valittamista sen jälkeen kun Fiat aikanaan lanseerasi commonrailin markkinoille.