Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Hulta - 02.12.10 - klo:19:10
-
Nettikoneessa näytti olevan PALAS merkkistä etukuormainta kaupan.Myyjä väitti että on sama kuormain kuin John Deeren kuormain!?Miten on?kannattaako kyseiseen kuormaajaan sekaantua?Hinta oli varusteet huomioon ottaen kohillaan,MUTTA!
-
sama askarruttaa täälläkin.myyjä soitti tänään ja kertoi olevan sama jd:n kanssa ja valmistetaan espanjassa.Suunnitelmissa vähän toinen merkki.
-
Netti on ihmeellinen ;D
http://www.bmh.es/en/palas-bmh.html
-
Ulkomaiset nettisivut ja myyjän suuret lupaukset ei oikein vakuuta vielä.
-
Vissihin.
-
Mulla oli John Deere-merkkinen etukuormain 5820:ssä ja täytyy rehellisyyden nimissä sanoa että se oli huono. Onneksi Agrimarket suostui vaihtamaan sen Quickeen ilman välirahaa.
-
Mulla oli John Deere-merkkinen etukuormain 5820:ssä ja täytyy rehellisyyden nimissä sanoa että se oli huono. Onneksi Agrimarket suostui vaihtamaan sen Quickeen ilman välirahaa.
Niiden kannattaisi ryhtyä kuikkaa maalaamaan agrilla vihreeksi, jos joku hienohipiäinen ei siedä värivikasella ajella. ;D
-
Mulla oli John Deere-merkkinen etukuormain 5820:ssä ja täytyy rehellisyyden nimissä sanoa että se oli huono. Onneksi Agrimarket suostui vaihtamaan sen Quickeen ilman välirahaa.
Mulla oli John Deere-merkkinen etukuormain 5820:ssä ja täytyy rehellisyyden nimissä sanoa että se oli huono. Onneksi Agrimarket suostui vaihtamaan sen Quickeen ilman välirahaa.
Niiden kannattaisi ryhtyä kuikkaa maalaamaan agrilla vihreeksi, jos joku hienohipiäinen ei siedä värivikasella ajella. ;D
Ja quicke se vasta huono onkin mutta onneksi on muitakin ;) Ja quickeahan saa vihreänä mutta yhtä huono se on silti...
-
Ja keskolta punaasena,siinä se värikartta sitten onkin perus harmaa/mustan lisäksi.
-
Ja keskolta punaasena,siinä se värikartta sitten onkin perus harmaa/mustan lisäksi.
Ja nyt kun aiheeseen päästiin niin stolliahan saa traktorin värisenä kunhan muistaa tilata ja sehän on deutsin ja NH/casen ensisijainen kuormain maailmalla ;D Ja toi palas ei ole sama kuin jonnikan kuormain ja jonnikan kuormainkin on varsin hassusti toteutettu joistain kohdista mutta sen selittää ranskalainen suunnittelu ja valmistus...
-
taitaisi melkein ismen puoleen homma kääntyä jos nyt kuormainta ostaisin. Siro mutta silti kestävä rakenne, näyttää kestävän urakkamiehilläkin. No on se quicke parempi kuin polmot joka aikanaan oli urkissa. Triman 3.40 olikin sitten velttoudessaan oma lukunsa, se oli heti ku lakeria. Trima ei kymmenen sentin väännöstä huolimatta jäänyt ikään kieroon.
-
taitaisi melkein ismen puoleen homma kääntyä jos nyt kuormainta ostaisin. Siro mutta silti kestävä rakenne, näyttää kestävän urakkamiehilläkin. No on se quicke parempi kuin polmot joka aikanaan oli urkissa. Triman 3.40 olikin sitten velttoudessaan oma lukunsa, se oli heti ku lakeria. Trima ei kymmenen sentin väännöstä huolimatta jäänyt ikään kieroon.
Trima oli kyllä hyvä kun palautui vääntymisen jälkeen hetkessä mutta tuo uusi quicke ei eikä sen takaa näe mitään ja tapit rupee pyörii... Softdrive on huonompi kuin vanhemmissa ja kauhankulmat on perseestä... Niin ja kauhan hydraulilukitus systeemi on myös kyllä tehty huonosti niinkuin mekaaninenkin kun sen pystyy tekemään ilman tuollaisia vipusysteemejä niinkuin stollissa ja taitaa myös jonnikan kuormaimessakin olla samanlainen... :P
-
Mää ainakin tilasin Palaksen ... tullee ens vuoden alussa.Näytti hyvältä muutoinkin kuin kuvissa.Hinta oli kohdallaan vaikka kaikki "herkut".
-
Stolli varmaan hyvä,mut puoli oudoksi merkiksi hinta aiva totaalisen mettäs ja sitte viä se Kjellman.
-
Stolli varmaan hyvä,mut puoli oudoksi merkiksi hinta aiva totaalisen mettäs ja sitte viä se Kjellman.
Se on vaan täällä perämettissä outo merkki... Ja yrman kauttahan tuota kuormaajaa saa myös ettei tartte pistää perunaa suuhun kun rupee kauppaa tekemään :D Mutta jokainen saa mun puolestani katsoa kukkaroansa ja punnita tarpeensa ja päättää minkä ostaa ;D
-
Miten nuo chiltonit?
Onko niistä mitään näkemystä jos joskus sattuu UK-eläviltä tuomaan sellaista.
-
Mulla on Deutzissa Stoll, ja aluksi olin vähän varauksellinen. Positiivinen yllätys se on kyllä ollut. Rimpulan näköinen, mutta hyvinpä on kestänyt.
-
ja taas tää menee täks vääntämiseks kuten edellinenki keskustelu.... se nyt on fakta et jos oikeesti aletaan kuormaamaan ni traktori + etukuormaaja on lelu siihen hommaan
-
ja taas tää menee täks vääntämiseks kuten edellinenki keskustelu.... se nyt on fakta et jos oikeesti aletaan kuormaamaan ni traktori + etukuormaaja on lelu siihen hommaan
Joo mutta jos kuormaimen traktorin nokkaan ostaa niin täytyy sen takaa myös jotain nähdä ;D Tällänen sitten kun tarvii oikeasti kuormata jotain monipuolisesti http://sennebogen.com/hp2964/305-Multihandler.htm# :o Tai sitten http://sennebogen.com/hp5230/310-Multiloader.htm
-
Eipä se Stollin hankinta yrman kauttakaan niin hääviä ole,kun eivät tunnu saavan tarjousta paperille.
-
Nettikoneessa näytti olevan PALAS merkkistä etukuormainta kaupan.Myyjä väitti että on sama kuormain kuin John Deeren kuormain!?Miten on?kannattaako kyseiseen kuormaajaan sekaantua?Hinta oli varusteet huomioon ottaen kohillaan,MUTTA!
Viime talvena bongasin LH-Osan pihalla tuommosen ja ihan asialliselta peliltä näyttää. Töissä en ole nähnyt yhtään saatikka päässyt kokeilemaan, mutta eiköhän tuolla työt tule tehtyä siinä missä muillakin.
-
[/quote] Trima oli kyllä hyvä kun palautui vääntymisen jälkeen hetkessä mutta tuo uusi quicke ei eikä sen takaa näe mitään ja tapit rupee pyörii... Softdrive on huonompi kuin vanhemmissa ja kauhankulmat on perseestä... Niin ja kauhan hydraulilukitus systeemi on myös kyllä tehty huonosti niinkuin mekaaninenkin kun sen pystyy tekemään ilman tuollaisia vipusysteemejä niinkuin stollissa ja taitaa myös jonnikan kuormaimessakin olla samanlainen... :P
[/quote]
Tappien pyöriminen johtuu huollon puutteesta, niitä pitäisi joskus muistaa rasvata.
-
Pitäis nähdä moinen Palas "livenä",mutta ei oo vissiin ainuttakaan toimitettu lähelle pohojanmaata.
-
Muistuttaisin aikaisemmasta viestistäni tällä palstalla: Saksalaisen DLZ:n laajassa testissä vuosi sitten eri merkkien pisteet olivat varsin tasaisia. Ainoa, joka erottui oli JD, joka jäi selkeästi viimeiseksi.
-
Muistuttaisin aikaisemmasta viestistäni tällä palstalla: Saksalaisen DLZ:n laajassa testissä vuosi sitten eri merkkien pisteet olivat varsin tasaisia. Ainoa, joka erottui oli JD, joka jäi selkeästi viimeiseksi.
http://www.hydrac.com/frontladertest.pdf
-
Trima oli kyllä hyvä kun palautui vääntymisen jälkeen hetkessä mutta tuo uusi quicke ei eikä sen takaa näe mitään ja tapit rupee pyörii... Softdrive on huonompi kuin vanhemmissa ja kauhankulmat on perseestä... Niin ja kauhan hydraulilukitus systeemi on myös kyllä tehty huonosti niinkuin mekaaninenkin kun sen pystyy tekemään ilman tuollaisia vipusysteemejä niinkuin stollissa ja taitaa myös jonnikan kuormaimessakin olla samanlainen... :P
[/quote]
Tappien pyöriminen johtuu huollon puutteesta, niitä pitäisi joskus muistaa rasvata.
[/quote] Kyllä on rasvattu useasti ja LE:n tappirasvalla joka sotkee joka paikan mutta ei auta niin antaa pyöriä sitten vaan mutta jos tuo quicken nyt sais palasiksi niin stolli istutetaan nokkaan sen jälkeen.... ;D