Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: Bentti - 16.11.10 - klo:22:22
-
Iso-Magneetti- nimisessä ilmaisjakelulehdessä on mainosten ohella usein muutamia mielenkiintoisia artikkeleita, uusimmassa lehdessä on mm. eräs juttu nimeltä Mikä amerikkalaisia hidastaa, kirjoittajana trendianalyytikko Gerald Celente, en käy referoimaan koko artikkelia vaan loppukappaleen, jossa kirjoitetaan näin:
"Celenten mukaan lähes kaikki ihmisen elinympäristössä on liittoutunut tuhoamaan elinvoimaa, itsenäistä ajattelua ja luovuutta: uutiset ja tv:n ohjelmatarjonta, ruoka, lääkkeet, media, elokuvat, musiikki, "taide" muoti ja kirjallisuus. Lähes kaikki on samojen tahojen tuotosta ja omistuksessa. Kaikki on valjastettu ohjaamaan ajattelua, uskomuksia ja kulutustottumuksia tuottamaan voittoa korporaatioille. Kaikki on yhdenmukaistettu, ketjutettu, myyty.
Celenten mukaan suunta on kuitenkin muuttumassa. Hän ennustaa Aitojen Individualistien nousua: luomutuottajat, pienyrittäjät, ja käsityöläiset tulevat olemaan avainasemassa. Muutos nousee välttämättömyyden pakosta, ja luo uusia työpaikkoja. Jo nyt takapihat, jotka ennen olivat nurmikoita, kasvavat ruokaa.
Jättiyritysten ja pankkien vastarinta tulee olemaan ankaraa, Celente arvioi, mutta hänen mukaansa ihmiset tulevat löytämään uudelleen perusasiat ja -arvot."
http://www.lewrockwell.com/celente/celente52.1.html
Gerald Celente on Trends Research-instituutin perustaja ja johtaja ja The Trends Journal-lehden julkaisija. Hän on myös julkaissut teokset Trends 2000 ja Trend Tracking. Celente ennusti oikein myös vuoden 2009 kriisin.
-
Kyllä, kaikki on ketjutettu ja myyty! Ja toivottavasti tulee muutos, se tie alkaa olla umpikujassa.
Jos palataan perusarvojen ajatteluun, niin mitkähän ratkaisut sieltä nousee tärkeimmiksi. Kehitys kuitenkin menee eteeenpäin, eikä mihinkään täysin samanlaiseen palata, joka on jo historiaa.
-
Itsehän me toisaalta olemme myös syyllisiä, suosimme suuria yrityksiä ja suuri kauppakeskittymiä, kun pitää saada kaikki mahdollisimman halvalla.
-
Itsehän me toisaalta olemme myös syyllisiä, suosimme suuria yrityksiä ja suuri kauppakeskittymiä, kun pitää saada kaikki mahdollisimman halvalla.
Ja Kärkkäisen liiteri antaa siihen oivan mahdollisuuden....
-
Iso-Magneetti- nimisessä ilmaisjakelulehdessä on mainosten ohella usein muutamia mielenkiintoisia artikkeleita, uusimmassa lehdessä on mm. eräs juttu nimeltä Mikä amerikkalaisia hidastaa, kirjoittajana trendianalyytikko Gerald Celente, en käy referoimaan koko artikkelia vaan loppukappaleen, jossa kirjoitetaan näin:
"Celenten mukaan lähes kaikki ihmisen elinympäristössä on liittoutunut tuhoamaan elinvoimaa, itsenäistä ajattelua ja luovuutta: uutiset ja tv:n ohjelmatarjonta, ruoka, lääkkeet, media, elokuvat, musiikki, "taide" muoti ja kirjallisuus. Lähes kaikki on samojen tahojen tuotosta ja omistuksessa. Kaikki on valjastettu ohjaamaan ajattelua, uskomuksia ja kulutustottumuksia tuottamaan voittoa korporaatioille. Kaikki on yhdenmukaistettu, ketjutettu, myyty.
Celenten mukaan suunta on kuitenkin muuttumassa. Hän ennustaa Aitojen Individualistien nousua: luomutuottajat, pienyrittäjät, ja käsityöläiset tulevat olemaan avainasemassa. Muutos nousee välttämättömyyden pakosta, ja luo uusia työpaikkoja. Jo nyt takapihat, jotka ennen olivat nurmikoita, kasvavat ruokaa.
Jättiyritysten ja pankkien vastarinta tulee olemaan ankaraa, Celente arvioi, mutta hänen mukaansa ihmiset tulevat löytämään uudelleen perusasiat ja -arvot."
http://www.lewrockwell.com/celente/celente52.1.html
Gerald Celente on Trends Research-instituutin perustaja ja johtaja ja The Trends Journal-lehden julkaisija. Hän on myös julkaissut teokset Trends 2000 ja Trend Tracking. Celente ennusti oikein myös vuoden 2009 kriisin.
venäläisetkin taitavat luopua takapihaviljelystään vai ? ???
-
Onko tuo demarin kuukausiliite ???
-
Celenten mukaan suunta on kuitenkin muuttumassa. Hän ennustaa Aitojen Individualistien nousua: luomutuottajat, pienyrittäjät, ja käsityöläiset tulevat olemaan avainasemassa. Muutos nousee välttämättömyyden pakosta, ja luo uusia työpaikkoja. Jo nyt takapihat, jotka ennen olivat nurmikoita, kasvavat ruokaa.
--------------Eläköön muutos,tervetuloa muutos
-
Celenten mukaan suunta on kuitenkin muuttumassa. Hän ennustaa Aitojen Individualistien nousua: luomutuottajat, pienyrittäjät, ja käsityöläiset tulevat olemaan avainasemassa. Muutos nousee välttämättömyyden pakosta, ja luo uusia työpaikkoja. Jo nyt takapihat, jotka ennen olivat nurmikoita, kasvavat ruokaa.
--------------Eläköön muutos,tervetuloa muutos
Mikä muutos. http://areena.yle.fi/video/1450911 Aika vähillä sitä tulee toimeen jos haluaa. ;D
-
Ihan asiaahan tossa on ????
-
Mikä muutos. http://areena.yle.fi/video/1450911 Aika vähillä sitä tulee toimeen jos haluaa. ;D
[/quote]
----olen alkanut unelmoida yksinkertaisesta elämästä.Siinä on yks esimerkki.
-
Iso-Magneetti- nimisessä ilmaisjakelulehdessä on mainosten ohella usein muutamia mielenkiintoisia artikkeleita, uusimmassa lehdessä on mm. eräs juttu nimeltä Mikä amerikkalaisia hidastaa, kirjoittajana trendianalyytikko Gerald Celente, en käy referoimaan koko artikkelia vaan loppukappaleen, jossa kirjoitetaan näin:
"Celenten mukaan lähes kaikki ihmisen elinympäristössä on liittoutunut tuhoamaan elinvoimaa, itsenäistä ajattelua ja luovuutta: uutiset ja tv:n ohjelmatarjonta, ruoka, lääkkeet, media, elokuvat, musiikki, "taide" muoti ja kirjallisuus. Lähes kaikki on samojen tahojen tuotosta ja omistuksessa. Kaikki on valjastettu ohjaamaan ajattelua, uskomuksia ja kulutustottumuksia tuottamaan voittoa korporaatioille. Kaikki on yhdenmukaistettu, ketjutettu, myyty.
Celenten mukaan suunta on kuitenkin muuttumassa. Hän ennustaa Aitojen Individualistien nousua: luomutuottajat, pienyrittäjät, ja käsityöläiset tulevat olemaan avainasemassa. Muutos nousee välttämättömyyden pakosta, ja luo uusia työpaikkoja. Jo nyt takapihat, jotka ennen olivat nurmikoita, kasvavat ruokaa.
Jättiyritysten ja pankkien vastarinta tulee olemaan ankaraa, Celente arvioi, mutta hänen mukaansa ihmiset tulevat löytämään uudelleen perusasiat ja -arvot."
http://www.lewrockwell.com/celente/celente52.1.html
Gerald Celente on Trends Research-instituutin perustaja ja johtaja ja The Trends Journal-lehden julkaisija. Hän on myös julkaissut teokset Trends 2000 ja Trend Tracking. Celente ennusti oikein myös vuoden 2009 kriisin.
Kaikki alkaa kapinapäätöksestä EN OSTA EN OSTA! Kokeilkaa, satkueuroa taskussa ja kävely läpi marketin eikä osta mittään, hieno tunne ;D, satkujen määrää voi sitten lisätä kun varmuus kasvaa ;D
Toivottavasti visio toteutuu, veikkaan ihmisten jakautumista A ja B(Brismalaisiin) kansalaisiin.
Kaikki ketjutettu on masentavaa pas**a! Joulupropaganda on jo alkanut, kauppa odottaa myynnin kasvua, buahahahhaa, tehoaa vain B
ryhmään, onneksi Aat on kasvussa :)
-
Vielä lisään, ennenkuin on varaa ajella satku taskussa on aloitettava 50c pantilla siinä ostoskärryssä, tyhjällä kärryllä läpi kaupan -ja maailma pelastuu!