Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: MarJukka - 04.11.10 - klo:20:25
-
Minkälaiset renkaat kävisi metsään ja pellolle.Tarkoitus olisi ajaa pienimuotoista metsäajoa.Tällä hetkellä alla vyörenkaat, mitkä ei varmasti metsässä kestä.
-
Eipä olla vielä saatu vyörenkaita metsässä rikki mutta kivikossa ainakaan conti ei kestä mutta pirelli kestää tai ei ainakaan ole hajonnut... Pienimuotoisen ajon takia en rupeis renkaita ensimmäiseksi vaihtamaan jollei sitten ole jotkut kauhiat mouhokummit ;D
-
Firestonen vyörenkailla ainakin itte urheilen myös metsässä, takana 8500 tuntia ajetut taurukset, eipä nekään ole vielä puhjenneet. (kopkop) Ajatuksissa on ollut laittaa ainakin etusiin renkaanpaikkausmömmöä, D12 vai mikäsenytoli. Satuin sopivasti saamaan sitä 50€ 25 litran pänikän+pumpun.
Toki jos takasillassa on joku iso kuormain, niin sitte alle ihan oikeat metsärenkaat.
Forest multiplussat aika epämukavat siirtoajossa ja muistelen kuulleeni että niitäkin on saatu metsäajossa rikottua.
-
Firestonen vyörenkailla ainakin itte urheilen myös metsässä, takana 8500 tuntia ajetut taurukset, eipä nekään ole vielä puhjenneet. (kopkop) Ajatuksissa on ollut laittaa ainakin etusiin renkaanpaikkausmömmöä, D12 vai mikäsenytoli. Satuin sopivasti saamaan sitä 50€ 25 litran pänikän+pumpun.
Toki jos takasillassa on joku iso kuormain, niin sitte alle ihan oikeat metsärenkaat.
Forest multiplussat aika epämukavat siirtoajossa ja muistelen kuulleeni että niitäkin on saatu metsäajossa rikottua.
D-11 se aine on ja se toimii kyllä oikeasti jollei tule kudoksiin liian suurta vauriota...
-
Eipä olla vielä saatu vyörenkaita metsässä rikki mutta kivikossa ainakaan conti ei kestä mutta pirelli kestää tai ei ainakaan ole hajonnut... Pienimuotoisen ajon takia en rupeis renkaita ensimmäiseksi vaihtamaan jollei sitten ole jotkut kauhiat mouhokummit ;D
Miksei Voltyret tai Drepnot? Intialaista Malhotraa unohtamatta.
-
Eipä olla vielä saatu vyörenkaita metsässä rikki mutta kivikossa ainakaan conti ei kestä mutta pirelli kestää tai ei ainakaan ole hajonnut... Pienimuotoisen ajon takia en rupeis renkaita ensimmäiseksi vaihtamaan jollei sitten ole jotkut kauhiat mouhokummit ;D
Miksei Voltyret tai Drepnot? Intialaista Malhotraa unohtamatta.
Jaa-a empäs tiedä kun dneproja ei oo enää käytössä kun saatiin ne kärryt hävitettyä mutta ainakaan kärryn renkaana dnebro ei kestä tiedä sitten mistä johtuu mutta niihin tulee sellaisia paiseita jotka sitten poksuu rikki ??? Alliancet varmaan hankitaan seuraavaksi deutsin alle kunhan noi pirellit kuluu... Mutta kumi puhkeaa vauhdissa jollei se ole Sultan ;D
-
Kyllä vyörenkaat kestää metsässä ::), jos ei ammatikseen mettässä
jatkuvaa ajoa.
nostaa vaan rengaspaineet 2,5 bar ,sivut vyörenkaan arimmat
paikat, ja ketjut, suojaa rengasta aika paljon (kopkop..)
ja kattoo mistä ajelee, ensharvennus moton jäljeltä myrkkyä..,
ohutta pitkää kantoa, antautuu mettäkoneestakin renkaat,
ei nekään kaikkee kestä, no painoakin paljon enempi päällä.
-
Eipä olla vielä saatu vyörenkaita metsässä rikki mutta kivikossa ainakaan conti ei kestä mutta pirelli kestää tai ei ainakaan ole hajonnut... Pienimuotoisen ajon takia en rupeis renkaita ensimmäiseksi vaihtamaan jollei sitten ole jotkut kauhiat mouhokummit ;D
Miksei Voltyret tai Drepnot? Intialaista Malhotraa unohtamatta.
Jaa-a empäs tiedä kun dneproja ei oo enää käytössä kun saatiin ne kärryt hävitettyä mutta ainakaan kärryn renkaana dnebro ei kestä tiedä sitten mistä johtuu mutta niihin tulee sellaisia paiseita jotka sitten poksuu rikki ??? Alliancet varmaan hankitaan seuraavaksi deutsin alle kunhan noi pirellit kuluu... Mutta kumi puhkeaa vauhdissa jollei se ole Sultan ;D
Ja tarinan opetus oli?
-
Eipä olla vielä saatu vyörenkaita metsässä rikki mutta kivikossa ainakaan conti ei kestä mutta pirelli kestää tai ei ainakaan ole hajonnut... Pienimuotoisen ajon takia en rupeis renkaita ensimmäiseksi vaihtamaan jollei sitten ole jotkut kauhiat mouhokummit ;D
Miksei Voltyret tai Drepnot? Intialaista Malhotraa unohtamatta.
Jaa-a empäs tiedä kun dneproja ei oo enää käytössä kun saatiin ne kärryt hävitettyä mutta ainakaan kärryn renkaana dnebro ei kestä tiedä sitten mistä johtuu mutta niihin tulee sellaisia paiseita jotka sitten poksuu rikki ??? Alliancet varmaan hankitaan seuraavaksi deutsin alle kunhan noi pirellit kuluu... Mutta kumi puhkeaa vauhdissa jollei se ole Sultan ;D
Ja tarinan opetus oli?
No jos kumi puhkeaa väärään aikaan niin se on sitten sotkuisempi homma ;D
-
Ja tarinan opetus oli?
Täytyy vetää sulttaani päälle, niin saa ajaa rommakossa rauhassa.....
-
Forest multiplussat aika epämukavat siirtoajossa ja muistelen kuulleeni että niitäkin on saatu metsäajossa rikottua.
...ja p*rkeleen liukkaat talvella, sivuttaispito ihan olematon :-\ Onneksi ei oo niitä enää...
-
Ja tarinan opetus oli?
Täytyy vetää sulttaani päälle, niin saa ajaa rommakossa rauhassa.....
Mää oon pruukannu laskee navalle tai selälle. Viis sekuntia ennen napin laukeemista kiskasee ulos ja antaa tulla. Vaatii kellosepän tarkkuutta ja hiukan mielikuvitusta. Jos hiukankin liian aikasin, jää homma "kesken", jos liian myöhään, on tyksireisu taattu. Riippuen tietty itupohjasta ja kuun asennosta......
Kumin keksijä ei oo kyl ymmärtäny seksiä..... Aina oon pannu paljaalla ja tuun panemaan, antibiootit auttaa moneen vaivaan........
-
Ja tarinan opetus oli?
Täytyy vetää sulttaani päälle, niin saa ajaa rommakossa rauhassa.....
Mää oon pruukannu laskee navalle tai selälle. Viis sekuntia ennen napin laukeemista kiskasee ulos ja antaa tulla. Vaatii kellosepän tarkkuutta ja hiukan mielikuvitusta. Jos hiukankin liian aikasin, jää homma "kesken", jos liian myöhään, on tyksireisu taattu. Riippuen tietty itupohjasta ja kuun asennosta......
Kumin keksijä ei oo kyl ymmärtäny seksiä..... Aina oon pannu paljaalla ja tuun panemaan, antibiootit auttaa moneen vaivaan........
Todella kiva kuulla ;D ::)
-
Ja tarinan opetus oli?
Täytyy vetää sulttaani päälle, niin saa ajaa rommakossa rauhassa.....
Mää oon pruukannu laskee navalle tai selälle. Viis sekuntia ennen napin laukeemista kiskasee ulos ja antaa tulla. Vaatii kellosepän tarkkuutta ja hiukan mielikuvitusta. Jos hiukankin liian aikasin, jää homma "kesken", jos liian myöhään, on tyksireisu taattu. Riippuen tietty itupohjasta ja kuun asennosta......
Kumin keksijä ei oo kyl ymmärtäny seksiä..... Aina oon pannu paljaalla ja tuun panemaan, antibiootit auttaa moneen vaivaan........
Todella kiva kuulla ;D ::)
Niin nääs kun pääasiassa apilaan ja timpan kanssa ajelee ni harvon sitä itää......
-
Ja tarinan opetus oli?
Täytyy vetää sulttaani päälle, niin saa ajaa rommakossa rauhassa.....
Mää oon pruukannu laskee navalle tai selälle. Viis sekuntia ennen napin laukeemista kiskasee ulos ja antaa tulla. Vaatii kellosepän tarkkuutta ja hiukan mielikuvitusta. Jos hiukankin liian aikasin, jää homma "kesken", jos liian myöhään, on tyksireisu taattu. Riippuen tietty itupohjasta ja kuun asennosta......
Kumin keksijä ei oo kyl ymmärtäny seksiä..... Aina oon pannu paljaalla ja tuun panemaan, antibiootit auttaa moneen vaivaan........
Todella kiva kuulla ;D ::)
Niin nääs kun pääasiassa apilaan ja timpan kanssa ajelee ni harvon sitä itää......
Muistuttaisin kuitenkin kun harrastat tuota anaaliseksiä muiden miesten kanssa niin HIV/AIDS kuitenkin tarttuu kun ilman sultania painelet :o
-
Ja tarinan opetus oli?
Täytyy vetää sulttaani päälle, niin saa ajaa rommakossa rauhassa.....
Mää oon pruukannu laskee navalle tai selälle. Viis sekuntia ennen napin laukeemista kiskasee ulos ja antaa tulla. Vaatii kellosepän tarkkuutta ja hiukan mielikuvitusta. Jos hiukankin liian aikasin, jää homma "kesken", jos liian myöhään, on tyksireisu taattu. Riippuen tietty itupohjasta ja kuun asennosta......
Kumin keksijä ei oo kyl ymmärtäny seksiä..... Aina oon pannu paljaalla ja tuun panemaan, antibiootit auttaa moneen vaivaan........
Todella kiva kuulla ;D ::)
Niin nääs kun pääasiassa apilaan ja timpan kanssa ajelee ni harvon sitä itää......
Muistuttaisin kuitenkin kun harrastat tuota anaaliseksiä muiden miesten kanssa niin HIV/AIDS kuitenkin tarttuu kun ilman sultania painelet :o
Samanlailla se voi tulla ku joku lepakko imee sun tikkaria.