Agronet

Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Strimari - 04.11.10 - klo:14:12

Otsikko: Tyytymätön asiakas
Kirjoitti: Strimari - 04.11.10 - klo:14:12
Laitilassa tänään näin ilmeisen tyytymättömän asiakkaan; Vanhemman miehen pakettiauton sivuikkunassa oli pahvilappu jossa luki tussilla kirjoitettuna; " Älä osta Hyundaita, paljon vikoja ja takuu ei vastaa mistään!". Kannanotto se on tämäkin.
Tulee mieleen V8- Magazine jostain 80 luvun hämäristä, siinä oli juttu romiksen omistajasta joka oli mennyt tyhmyyttään ostamaan uuden diesel Cadillacin. Aikansa korjailtuaan nosti sen isolla nosturilla valtatien varteen n. 10 metrin korkeuteen ja alle roikkumaan lapun; " If you want car trouble, buy a diesel Cadillac"
Oli kuulemma aika nopsaan tehtaan puolelta tultu vastaan korjauskustannuksissa, kunhan vain ottaa auton alas..
Otsikko: Vs: Tyytymätön asiakas
Kirjoitti: JoHaRa - 04.11.10 - klo:14:58
Laitilan Shell -huoltoasemalla mieten vessoissa on tuplalukot. Havaitsin ilmiön tiistaina. Onko munapitäjässä syytä lukita vieraat munat kahdella lukolla  :D
Otsikko: Vs: Tyytymätön asiakas
Kirjoitti: Fuller - 04.11.10 - klo:15:00
Ne on six tuplalukot jos sattuu SDPedeus paikalle ja homottelemaan alkaisi ;D ;D ;D
Otsikko: Vs: Tyytymätön asiakas
Kirjoitti: Kloppi - 04.11.10 - klo:15:45
Seinäjoella oli vastaavanlainen vastalause Kia:sta (muistaakseni, tai sitten Hyundai) joitakin vuosia takaperin. Kyllä siitä ainakin jonkinverran pulinaa tuli lehden päällä.  :)
Otsikko: Vs: Tyytymätön asiakas
Kirjoitti: -Joomies- - 04.11.10 - klo:15:48
Seinäjoella oli vastaavanlainen vastalause Kia:sta (muistaakseni, tai sitten Hyundai) joitakin vuosia takaperin. Kyllä siitä ainakin jonkinverran pulinaa tuli lehden päällä.  :)

Tästä Ei vikoja puutu.

Sittemmin kirjoitettiin lehdessä, että kuka saa autoihin liimailla tarroja ja kenen teettämiä.
Otsikko: Vs: Tyytymätön asiakas
Kirjoitti: zetor8045 - 04.11.10 - klo:19:38
Laitilassa tänään näin ilmeisen tyytymättömän asiakkaan; Vanhemman miehen pakettiauton sivuikkunassa oli pahvilappu jossa luki tussilla kirjoitettuna; " Älä osta Hyundaita, paljon vikoja ja takuu ei vastaa mistään!". Kannanotto se on tämäkin.
Tulee mieleen V8- Magazine jostain 80 luvun hämäristä, siinä oli juttu romiksen omistajasta joka oli mennyt tyhmyyttään ostamaan uuden diesel Cadillacin. Aikansa korjailtuaan nosti sen isolla nosturilla valtatien varteen n. 10 metrin korkeuteen ja alle roikkumaan lapun; " If you want car trouble, buy a diesel Cadillac"
Oli kuulemma aika nopsaan tehtaan puolelta tultu vastaan korjauskustannuksissa, kunhan vain ottaa auton alas..
Ai jaa 65000km Kia ceed 1.6crdi takana ja yksi koiranluu vaihdettu ei muuta paitsi tietenkin normaali huolloissa öljyt yms...  ;D Mutta huolto on kyllä aikas jäykähkö asioida...
Otsikko: Vs: Tyytymätön asiakas
Kirjoitti: Verku - 05.11.10 - klo:14:18
Seinäjoella oli vastaavanlainen vastalause Kia:sta (muistaakseni, tai sitten Hyundai) joitakin vuosia takaperin. Kyllä siitä ainakin jonkinverran pulinaa tuli lehden päällä.  :)

http://www.virallisetlinkit.fi/site/16502.html

Menikös ne käräjille, miten tämä juttu päättyi?
Otsikko: Vs: Tyytymätön asiakas
Kirjoitti: SKN - 05.11.10 - klo:14:28
Laitilassa tänään näin ilmeisen tyytymättömän asiakkaan; Vanhemman miehen pakettiauton sivuikkunassa oli pahvilappu jossa luki tussilla kirjoitettuna; " Älä osta Hyundaita, paljon vikoja ja takuu ei vastaa mistään!". Kannanotto se on tämäkin.
Tulee mieleen V8- Magazine jostain 80 luvun hämäristä, siinä oli juttu romiksen omistajasta joka oli mennyt tyhmyyttään ostamaan uuden diesel Cadillacin. Aikansa korjailtuaan nosti sen isolla nosturilla valtatien varteen n. 10 metrin korkeuteen ja alle roikkumaan lapun; " If you want car trouble, buy a diesel Cadillac"
Oli kuulemma aika nopsaan tehtaan puolelta tultu vastaan korjauskustannuksissa, kunhan vain ottaa auton alas..
Ai jaa 65000km Kia ceed 1.6crdi takana ja yksi koiranluu vaihdettu ei muuta paitsi tietenkin normaali huolloissa öljyt yms...  ;D Mutta huolto on kyllä aikas jäykähkö asioida...
Zetoria, venakkokärryjä....ja vielä KIA!!!!!

 :D :D :D :D :D :D
Otsikko: Vs: Tyytymätön asiakas
Kirjoitti: zetor8045 - 06.11.10 - klo:02:20
Laitilassa tänään näin ilmeisen tyytymättömän asiakkaan; Vanhemman miehen pakettiauton sivuikkunassa oli pahvilappu jossa luki tussilla kirjoitettuna; " Älä osta Hyundaita, paljon vikoja ja takuu ei vastaa mistään!". Kannanotto se on tämäkin.
Tulee mieleen V8- Magazine jostain 80 luvun hämäristä, siinä oli juttu romiksen omistajasta joka oli mennyt tyhmyyttään ostamaan uuden diesel Cadillacin. Aikansa korjailtuaan nosti sen isolla nosturilla valtatien varteen n. 10 metrin korkeuteen ja alle roikkumaan lapun; " If you want car trouble, buy a diesel Cadillac"
Oli kuulemma aika nopsaan tehtaan puolelta tultu vastaan korjauskustannuksissa, kunhan vain ottaa auton alas..
Ai jaa 65000km Kia ceed 1.6crdi takana ja yksi koiranluu vaihdettu ei muuta paitsi tietenkin normaali huolloissa öljyt yms...  ;D Mutta huolto on kyllä aikas jäykähkö asioida...
Zetoria, venakkokärryjä....ja vielä KIA!!!!!

 :D :D :D :D :D :D
Niimpä ja rahaa jää vielä itsellekkin  ;D No toi KIA on kyllä äitimuorin mutta silti se toimii  :D Itsellä on Seat....  :-X Ja latvia ei oo venäjällä että tiedoksesi vaan  ;D