Agronet

Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: sonninlypsäjä - 13.10.10 - klo:22:19

Otsikko: Fliegl puskulava, miksi kipata?
Kirjoitti: sonninlypsäjä - 13.10.10 - klo:22:19
Luvattoman vähällä käytöllä ollut järeä maansiirtokontti jököttää pihassa,kiinnitykset 20 jalkaselle merikontille ja original Fliegl kiinnitys, pohja 8mm ja laidat 6mm Hardoxia, alla kuorma-autolle tehty 3aks. puoliperävaunu jolla ajettu monenlaisia maa-aineksia 26-30 tonnin kuormina,paljonkohan siitä kehtais pyytää rahaa ???
Otsikko: Vs: Fliegl puskulava, miksi kipata?
Kirjoitti: Teroman - 13.10.10 - klo:22:22

Aikas paljon,,,,,

Kuten niiden Vannesaha aikanaan.
 ???
Otsikko: Vs: Fliegl puskulava, miksi kipata?
Kirjoitti: Verku - 14.10.10 - klo:23:19
Onko tämä se yhteistyön helmi josta oli useammassa lehdessäkin juttua, oisko muutama vuosi taaksepäin?
Otsikko: Vs: Fliegl puskulava, miksi kipata?
Kirjoitti: 3070 E - 15.10.10 - klo:14:02
Luvattoman vähällä käytöllä ollut järeä maansiirtokontti jököttää pihassa,kiinnitykset 20 jalkaselle merikontille ja original Fliegl kiinnitys, pohja 8mm ja laidat 6mm Hardoxia, alla kuorma-autolle tehty 3aks. puoliperävaunu jolla ajettu monenlaisia maa-aineksia 26-30 tonnin kuormina,paljonkohan siitä kehtais pyytää rahaa ???

Aikansa totakin esittelivät Foorumissa, aktiivista oli myyjäväki.
Otsikko: Vs: Fliegl puskulava, miksi kipata?
Kirjoitti: KJL - 15.10.10 - klo:21:21
Luvattoman vähällä käytöllä ollut järeä maansiirtokontti jököttää pihassa,kiinnitykset 20 jalkaselle merikontille ja original Fliegl kiinnitys, pohja 8mm ja laidat 6mm Hardoxia, alla kuorma-autolle tehty 3aks. puoliperävaunu jolla ajettu monenlaisia maa-aineksia 26-30 tonnin kuormina,paljonkohan siitä kehtais pyytää rahaa ???

Aikansa totakin esittelivät Foorumissa, aktiivista oli myyjäväki.

Niin no mä oon vähä puolueellinen jos mä sanon, että kippaaminen on turhaa... Eipä ollu Flieglin paskakärryssäkään (siinä Samsonin näkööses) turhia kuluvia/venyviä pohjakuljettimen ketjuja.
Otsikko: Vs: Fliegl puskulava, miksi kipata?
Kirjoitti: apilas - 16.10.10 - klo:21:43
Luvattoman vähällä käytöllä ollut järeä maansiirtokontti jököttää pihassa,kiinnitykset 20 jalkaselle merikontille ja original Fliegl kiinnitys, pohja 8mm ja laidat 6mm Hardoxia, alla kuorma-autolle tehty 3aks. puoliperävaunu jolla ajettu monenlaisia maa-aineksia 26-30 tonnin kuormina,paljonkohan siitä kehtais pyytää rahaa ???

kuusakoskelta päivän kurssi ;D
Otsikko: Vs: Fliegl puskulava, miksi kipata?
Kirjoitti: sonninlypsäjä - 16.10.10 - klo:22:36

Aikansa totakin esittelivät Foorumissa, aktiivista oli myyjäväki.
[/quote]
Tätä kiviäkin kestävää yksilöä  ;) ei ainakaan ole missään näyttelyssä esitelty, itse olin paikalla kun saksasta tuoneesta autosta purettiin kuorma ja soviteltiin tohon rungolle jossa  nyt lepää.