Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: retku - 15.09.10 - klo:19:19
-
niillä on paljo hienommat lelutkin ::)
http://www.youtube.com/watch?v=_ptBNw3xbdw
-
Jos en ihan väärin muista niin, etkös sinä joskus haaveillu 926 ventistä tai 900-sarjalaisesta kuitenkin, ni olis kunnon veturi ;D
http://www.nettikone.com/fendt/926/815918
-
Tuntuu vähä casen 270 lastutettunakin nuhaiselta ku kokonais massa on casen perässä 39 tonnia ja ventin vanhan 924 (man moottori) pysyy helposti perässä 49 tonnin massalla ;D hyvin vähän tuntuu vario voimaa hukkaavan!!!
http://www.youtube.com/watch?v=Mp4Qg5jRVGY
-
Raakaa voimaa ajalta kun traktorit oli viellä traktorin näköisiäkin: http://www.youtube.com/watch?v=G7guD2KKvnk&feature=related
-
Tuntuu vähä casen 270 lastutettunakin nuhaiselta ku kokonais massa on casen perässä 39 tonnia ja ventin vanhan 924 (man moottori) pysyy helposti perässä 49 tonnin massalla ;D hyvin vähän tuntuu vario voimaa hukkaavan!!!
http://www.youtube.com/watch?v=Mp4Qg5jRVGY
Eiköhän nu tasasella samaa vauhtia hyssyttele.Mukava olisi nähdä miten mäessä kävisi kovemmalla kokonaismassalla.
-
Raakaa voimaa ajalta kun traktorit oli viellä traktorin näköisiäkin: http://www.youtube.com/watch?v=G7guD2KKvnk&feature=related
tyypillisiä masseri kuskeja ;D
-
Jos en ihan väärin muista niin, etkös sinä joskus haaveillu 926 ventistä tai 900-sarjalaisesta kuitenkin, ni olis kunnon veturi ;D
http://www.nettikone.com/fendt/926/815918
*** pykettiltä saa 930:n samaan hintaan: http://www.pykett-tractors.co.uk/index.php?p0=detail&id=2834
tämmönen slantnose olis vielä TRAKTORI: http://www.pykett-tractors.co.uk/index.php?p0=detail&id=2894 eikä paha hintakaan.
toki olishan 930:ssä sitä voimanpaskaa pikkuse enempi...
toisaalta voimasta puheen ollen: http://www.agriaffaires.com/occasion/tracteur-agricole/1449571/claas-3300-xerion-med-frontlift.html
on se hyvä ajaa vanha slantnose, oikee naurettavan hyvä: http://www.youtube.com/watch?v=dTN3-5lwSr4
-
Tuntuu vähä casen 270 lastutettunakin nuhaiselta ku kokonais massa on casen perässä 39 tonnia ja ventin vanhan 924 (man moottori) pysyy helposti perässä 49 tonnin massalla ;D hyvin vähän tuntuu vario voimaa hukkaavan!!!
http://www.youtube.com/watch?v=Mp4Qg5jRVGY
Tää juutuupi pätkä ei kerro, vetikö molemmat koneet pyttyä sauhupelti auki.
Aikoinaan fendtillä oli kestävyyden kanssa isoja vaikeuksia isolla mallisarjalla pitkäkestoisessa
raskaassa vedossa.
Magnumit taas on sellaisia hinaajia, jotka kestää raskasta vetoa aamusta iltaan, vuosikymmenestä
toiseen...
Jos työ on raskasta hinaamista, vielä ei ole magnumin powershiftin voittanutta.
Uuden Loimaan alueelle tulossa MX 310, 350 heppaa... lastutettuna 500 hevosvoimaa!
CUMMINS voimaa... 8) 8) 8)
-
Tuntuu vähä casen 270 lastutettunakin nuhaiselta ku kokonais massa on casen perässä 39 tonnia ja ventin vanhan 924 (man moottori) pysyy helposti perässä 49 tonnin massalla ;D hyvin vähän tuntuu vario voimaa hukkaavan!!!
http://www.youtube.com/watch?v=Mp4Qg5jRVGY
Tää juutuupi pätkä ei kerro, vetikö molemmat koneet pyttyä sauhupelti auki.
Aikoinaan fendtillä oli kestävyyden kanssa isoja vaikeuksia isolla mallisarjalla pitkäkestoisessa
raskaassa vedossa.
Magnumit taas on sellaisia hinaajia, jotka kestää raskasta vetoa aamusta iltaan, vuosikymmenestä
toiseen...
Jos työ on raskasta hinaamista, vielä ei ole magnumin powershiftin voittanutta.
Uuden Loimaan alueelle tulossa MX 310, 350 heppaa... lastutettuna 500 hevosvoimaa!
CUMMINS voimaa... 8) 8) 8)
Mä kans vähä epäälen tuota varion kestävyyttä jatkuvassa tieajossa raskailla kuormilla...?!?!?! Olis mukava saada sellaselta kommenttia miten se vario kestää jatkuvaa tieajoa...
Vai onko se vain niin että ei oo ku yksi ja ainut joka on siihen oikeen tehty eli tämä ;)
http://www.youtube.com/watch?v=f1XNv0kGgY0
-
Eikös täällä suomenniemellä ole useampikin paskareino jolla siirtoajossa isompi fentti.
-
mitä oon ulukomaan jepeiltä kuullu niin magnumin 50 versio ei mikään paras tielaatikko, eikä 40 versiokaan. hukkaa voimaa. pellolla ihan hyvä.
eikö se fentti vedä aika mekaanisesti tienopeuksissa? hitaat nopeudet ne enemmän myrkkyä pitäs olla. kaiken kaikkiaan hieno laatikko.toimiva ja taloudellinen. hajotessaan nopea ottaa irti ja vaihtohinta uuteen latikkoon järkevä.
--------
mb-trakki on hyvä tiellä. täytyy tuo 1500 joskus päivittää 1600 malliin. semmoseen missä on kääntyvä ohjauspulpetti ja etunostolaitteet 8)
-
eikö se fentti vedä aika mekaanisesti tienopeuksissa? hitaat nopeudet ne enemmän myrkkyä pitäs olla.
***Kokemattoman tyypillinen mielipide. Toimii aivan hienosti alhaisilla nopeuksillakin.
-
eikö se fentti vedä aika mekaanisesti tienopeuksissa? hitaat nopeudet ne enemmän myrkkyä pitäs olla.
***Kokemattoman tyypillinen mielipide. Toimii aivan hienosti alhaisilla nopeuksillakin.
ja yllättävän taloudellinen on muuten tiellä. Menee 16tn hiekkakuormilla vähemmällä kuin 3050turbo jonnu, tämä on siis ihan mitattu. Pikkupyörityksessä vie toki isompi kone enemmän soppaa kuin pieni.
-
mitä oon ulukomaan jepeiltä kuullu niin magnumin 50 versio ei mikään paras tielaatikko, eikä 40 versiokaan. hukkaa voimaa. pellolla ihan hyvä.
Mut se laatikko kestää... kestäää.... kestääää... vuosikymmenestä toiseen.
Ei tarvii ottaa migreeniä vaihtolaatikon hinnoista kun semmosta EI TARVII.
:) :) :)
Jatkuvaan tiekuljetukseen on joskus kehitetty kuorma-auto... Halvemmat renkaat, pienempi
vierintävastus. Käytettynä löytyy sopivasti pikkurahalla.
-
eikö se fentti vedä aika mekaanisesti tienopeuksissa? hitaat nopeudet ne enemmän myrkkyä pitäs olla.
***Kokemattoman tyypillinen mielipide. Toimii aivan hienosti alhaisilla nopeuksillakin.
juu juu, ja paljonkos sitä kokemusta tinpalle on kertyny variosta?
-
eikö se fentti vedä aika mekaanisesti tienopeuksissa? hitaat nopeudet ne enemmän myrkkyä pitäs olla.
***Kokemattoman tyypillinen mielipide. Toimii aivan hienosti alhaisilla nopeuksillakin.
juu juu, ja paljonkos sitä kokemusta tinpalle on kertyny variosta?
En tiedä siitä mut mulla on nyt vajaa tuhannen tuntia tullu ja päätyny samaan huomioon ku Tinppa.