Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: SAS - 15.08.10 - klo:19:24
-
Poliisi on jo löytänyt syyllisen kolariin rekkakuskin.
Rekkamiehen olisi pitänyt väistää (rekalla on helppo väistellä)
ja oli ylinopeuttakin hieman ei muuta kuin linnaan näin on viisas poliisi jo päättänyt.http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010081512192489_uu.shtml
-
Tuo on valitettavaa...niin tuossa järkkytävässä onnettomuudessa kuin monessa muussakin törmäyksessä....
surullinen tapaus kaikille osapuolille, Voimia!!
-
Jos henkilöauto ajoi kolmion takaa rekan alle,niin syy ei voi olla rekkakuskin.Mutta ainahan syyllistä yritetään tehdä, vaikka väkisin >:(
-
Jos henkilöauto ajoi kolmion takaa rekan alle,niin syy ei voi olla rekkakuskin.Mutta ainahan syyllistä yritetään tehdä, vaikka väkisin >:(
Rekan kuljettaja on ainoa henkiiinjäänyt. Niin kauan kuin henkilöauton kuljettaja oli sairaalassa hengissä, häntä epäiltiin viidestä kuolemantuottamuksesta ja varomattomuudesta liikenteessä tjsp. Hänen kuoltuaan ei ole muita syyllisiä kuin jäljellejäänyt rekan kuljettaja.
Anteeksi mauton päättelyni, mutta tuo uutisointi ja syyllisen nimeäminen on aivan perseestä. Ylinopeutta ja ylipainoakin mahdollisesti, voi v***u! Kamala tapahtuma, mutta voitaisko jo myöntää, että syyllinen saattoi sittenkin olla henkilöautossa. Jos ajoneuvossa oli alkoholijuomia (kuten jossain mainittiin) ja rekan kuljettajan mukaan ajoneuvo oli jo hiljentämässä risteykseen, niin kovin kaukana ei ole ajatus siitä, että takapenkiltä olis risteyksessä neuvottu: "kyllä siitä saatana vielä ehtii - anna perkele mennä vaan"
Osanottoni (vaikka ei aikaisemman kokemukseni tällä kirjoittelulla ole kuulemma paskankaan merkitystä asianosaisille).
-
tuo on todella niintotta! jo pelkästään tuo h-auton ikärakenne tukee tuota ja kun kerran kuski kertoo hiljentämisestä niin mitä helevettiä siinä enää voi tehdä jos toinen työntää aivan väkisin eteen? tuo kuski on kertonut muuten erään toisen kuskin manaavan noita syysilmoja ja viikonloppuöitä; kaikenlaiset *******t tekee 'todella hauskoja' temppuja autoillaan! ajetaan kohti samalla kaistalla ja juuri puskurin edestä kun rekka on jo aloittanut tappamaan vauhtiaan vetäistään takaisin omalle kaistalle ja näytetään keskaria naama virneessä! tämä kaveri sanoi että hän vielä joskus väistää sille toiselle puolelle ja nauraa raadoille paskasta naurua! kyllä teille mahtuu todella paljon kaikkea!
-
Tossa voi olla kyseessä ihan oikea tapaturmakin, itselle meinasi kerran käydä köpelösti, kun ajelin pakettiautolla ja vieressä kaveri ryyppäsi olutta, se helvetin ääliö pisti ne tyhjät pullot lattialle ja eikähän sieltä sitten yhdessä mutkassa pyörinyt sellainen tyhjä pullo minun puolelle ja tietenkin jarrupolkimen alle, no eihän sillä autolla pystynyt jarruttamaan tietenkään seuraavassa risteyksessä ????
No onneksi ei tullut rekkaa, eikä menty ulos tieltä, mutta tommoset tilanteet tulee todella nopeasti ja ei niissä aina vaan kerkeä reagoida tai tajuta, mikä helvetti tässä on vikana kun ei jarrupoljin painu vaikka polkisi pää sinisenä jarrua ????
-
Tutkinnalle on pakko antaa jokin nimike.Eihän ketään ole tuomittu.
lehtilööpit erikseen.
-
Ajoi varmasti rajoitinta vasten ja ylikuormaa oli. >:(
-
Silloin kun noin suuren eron omaavat massat kohtaavat ei muutamilla tonneilla eikä nopeuden muuttujilla ole ratkaisevaa merkitystä. Se vaan tappaa.
-
Ajoi varmasti rajoitinta vasten ja ylikuormaa oli. >:(
Niin oli myös henkilöautossa(1+5) ja ajoi kärkikolmion takaa eteen.
-
Jos henkilöauto ajoi kolmion takaa rekan alle,niin syy ei voi olla rekkakuskin.Mutta ainahan syyllistä yritetään tehdä, vaikka väkisin >:(
Tsot, tsot.
Eivät asiat ole koskaan noin yksinkertaisia. Reipas ylinopeus rekalla, valottomuus pimeällä, tms. voivat tehdä rekastakin osasyyllisen.
Katsoin googlen kuvista ko. risteystä. Aivan normiristeys se on. Paljon pahempia on pilvin pimein.
Henkilöauton kuljettaja teki virheen. Viimeisen.
-
Silloin kun noin suuren eron omaavat massat kohtaavat ei muutamilla tonneilla eikä nopeuden muuttujilla ole ratkaisevaa merkitystä. Se vaan tappaa.
näinhän se on. mutta jos tuossa tutkinnassa selviää että rekka ajoi ylinopeutta, vaikka lievää sellaista niin kusisesti siinä kuskin käy. vaikka kuinka maalaisjärki sanoo että yhä edelleen sieltä kolmion takaa tullut teki virheen
-
Silloin kun noin suuren eron omaavat massat kohtaavat ei muutamilla tonneilla eikä nopeuden muuttujilla ole ratkaisevaa merkitystä. Se vaan tappaa.
näinhän se on. mutta jos tuossa tutkinnassa selviää että rekka ajoi ylinopeutta, vaikka lievää sellaista niin kusisesti siinä kuskin käy. vaikka kuinka maalaisjärki sanoo että yhä edelleen sieltä kolmion takaa tullut teki virheen
*** Näin on. Ylinopeus tekee väistämättä osasyyllisen. Mutta eipä suotta hutkita, tutkinta ja mahdollinen oikeuskäsittely aikanaan selvittää tilanteen. Malttia ja varovaisuutta itsekullekin liikenteeseen,virheillä on tapana kertautua.
-
Ajoi varmasti rajoitinta vasten ja ylikuormaa oli. >:(
ainahan sinä moitit työläisiä laiskoiksi mutta nyt sekään ei kelpaa kun kuski yrittää kaikkensa töissä :o :o :o :o
-
Ajoi varmasti rajoitinta vasten ja ylikuormaa oli. >:(
ainahan sinä moitit työläisiä laiskoiksi mutta nyt sekään ei kelpaa kun kuski yrittää kaikkensa töissä :o :o :o :o
Kun kerran syyllinen tiedetään, niin kyllä se vielä rikoskin löytyy kun tarpeeksi pengotaan, kommunistien vanha totuus N-liiton ajoilta ...
-
Ajoi varmasti rajoitinta vasten ja ylikuormaa oli. >:(
Niin oli myös henkilöautossa(1+5) ja ajoi kärkikolmion takaa eteen.
Eiköhän se suurin syy, ja häiriötekijä löydy tuosta.
-
Piirturin kiekosta näkyy heti ajoneuvon nopeus tiettynä aikana.
Mihin se kiekko viedään tarkastettvaksi?
Jollekin äääribyrolle, joka toteaa nopeuden olleen tappavaa laatua.
Linnaan.
-
Jos on ollut 60 alueella esim. 80 rekan nopeus niin
voi auton kuski lähteä liian täpärästi jos usein ajaa
tutusta risteyksestä.
Ei huomaa, että auto tuleekin kovempaa valtatietä pitkin.
Täs kasitiellä on noita lyhyitä 60 alueita missä on kamera.
Rekkakuskit tiedottaa lällärillä missä tolpassa ei ole kameraa ja
sit voi tosiaan ajaa rajoitinta vasten 60 alueen läpitte.
Tuo on mahdollista. ???
-
Jos on ollut 60 alueella esim. 80 rekan nopeus niin
voi auton kuski lähteä liian täpärästi jos usein ajaa
tutusta risteyksestä.
Ei huomaa, että auto tuleekin kovempaa valtatietä pitkin.
Täs kasitiellä on noita lyhyitä 60 alueita missä on kamera.
Rekkakuskit tiedottaa lällärillä missä tolpassa ei ole kameraa ja
sit voi tosiaan ajaa rajoitinta vasten 60 alueen läpitte.
Tuo on mahdollista. ???
Minun tajuun ei käy että lyödään tie valtatieksi ja sitten lätkäistään sitten 60km/h rajoitus sinne. ??? ??? ??? ??? ???
Kyllä valtatiet pitäisi rakentaa siihen kuntoon että voi risteykset posottaa 80-100km/h läpi.
-
Piirturin kiekosta näkyy heti ajoneuvon nopeus tiettynä aikana.
Mihin se kiekko viedään tarkastettvaksi?
Jollekin äääribyrolle, joka toteaa nopeuden olleen tappavaa laatua.
Linnaan.
oisko tuossa nyt sitte se paljon puhuttu digipiirturi, lienee huomattavasti tarkempi tämmöisen tapauksen tutkinnan kannalta mitä se paperiin käyrää piirtävä vanha malli ???
-
Piirturin kiekosta näkyy heti ajoneuvon nopeus tiettynä aikana.
Mihin se kiekko viedään tarkastettvaksi?
Jollekin äääribyrolle, joka toteaa nopeuden olleen tappavaa laatua.
Linnaan.
oisko tuossa nyt sitte se paljon puhuttu digipiirturi, lienee huomattavasti tarkempi tämmöisen tapauksen tutkinnan kannalta mitä se paperiin käyrää piirtävä vanha malli ???
tässä onnettomuusrekassa ei ole digipiirturia.
-
ja jotenkin säälittäviä noi ukkovarpaan ( ja kymmenen sivuperson ) suuresti ihaileman iltalehden otsikkolööpit! kyllä se puukkko kiertyy jo ihan tarpeeks sen rekan kuskin sydämmessä.....
-
Piirturin kiekosta näkyy heti ajoneuvon nopeus tiettynä aikana.
Mihin se kiekko viedään tarkastettvaksi?
Jollekin äääribyrolle, joka toteaa nopeuden olleen tappavaa laatua.
Linnaan.
oisko tuossa nyt sitte se paljon puhuttu digipiirturi, lienee huomattavasti tarkempi tämmöisen tapauksen tutkinnan kannalta mitä se paperiin käyrää piirtävä vanha malli ???
tässä onnettomuusrekassa ei ole digipiirturia.
Meillä on pikkulavetin piirturissa isonvihan aikainen kiekko ja siitä ei ota pirukaan selvää edes viimeisen vuoden, saati sitten viimeisen tunnin aikaisia tapahtumia.
Jos tuostakin kolarista ruvetaan rekkamiestä syyllistämään, niin samalla voitaisiin syyllistää rajoitinta.
Koskapa. Jos ajoi rajoitinta vasten, niin ilman rajoitinta olisi todennäköisesti kerennyt ohittaa risteyksen ennen ha:n saapumista.
Spekulointia?
-
Piirturin kiekosta näkyy heti ajoneuvon nopeus tiettynä aikana.
Mihin se kiekko viedään tarkastettvaksi?
Jollekin äääribyrolle, joka toteaa nopeuden olleen tappavaa laatua.
Linnaan.
oisko tuossa nyt sitte se paljon puhuttu digipiirturi, lienee huomattavasti tarkempi tämmöisen tapauksen tutkinnan kannalta mitä se paperiin käyrää piirtävä vanha malli ???
tässä onnettomuusrekassa ei ole digipiirturia.
Meillä on pikkulavetin piirturissa isonvihan aikainen kiekko ja siitä ei ota pirukaan selvää edes viimeisen vuoden, saati sitten viimeisen tunnin aikaisia tapahtumia.
Jos tuostakin kolarista ruvetaan rekkamiestä syyllistämään, niin samalla voitaisiin syyllistää rajoitinta.
Koskapa. Jos ajoi rajoitinta vasten, niin ilman rajoitinta olisi todennäköisesti kerennyt ohittaa risteyksen ennen ha:n saapumista.
Spekulointia?
ihme etteivät oo sitä lehtolan karia vai mikä se nyt oli raahanneet lausuntoa antamaan...jos ylinopeus oli lievää ja ylikuormaa ei löydy seuraavaks aletaan kait saivartelemaan rengaspaineilla, jarruvoimilla, väljillä puslilla akseleissa jne jne...monta henkeä tutkii valtion piikkiin kuukausikaupalla, asuvat hotellissa ja kuittaavat päivärahat >:( >:( >:(
-
Linnaan.
[/quote]oisko tuossa nyt sitte se paljon puhuttu digipiirturi, lienee huomattavasti tarkempi tämmöisen tapauksen tutkinnan kannalta mitä se paperiin käyrää piirtävä vanha malli ???
[/quote]
tässä onnettomuusrekassa ei ole digipiirturia.
[/quote]
Meillä on pikkulavetin piirturissa isonvihan aikainen kiekko ja siitä ei ota pirukaan selvää edes viimeisen vuoden, saati sitten viimeisen tunnin aikaisia tapahtumia.
Jos tuostakin kolarista ruvetaan rekkamiestä syyllistämään, niin samalla voitaisiin syyllistää rajoitinta.
Koskapa. Jos ajoi rajoitinta vasten, niin ilman rajoitinta olisi todennäköisesti kerennyt ohittaa risteyksen ennen ha:n saapumista.
Spekulointia?
[/quote]
tässä tapauksessa pitää muistaa että henkilöautossa oli yksi matkustaja liikaa.
miksi tästä iltapäivälehdet eivät ole tehneet näyttävää otsikkoa?
-
niin, sa SE! tuntuis muuten mun käsityksenä että jäbä on aina lähtennä seatilla tosta ristiltä , -itekseen , nopsaan liikenteenvirtaan mutta nyt kun paaaljon populaa kotterossa niin eipä kiihty kuin kuski! väärin arvioitu tilanne!
-
Ajoi varmasti rajoitinta vasten ja ylikuormaa oli. >:(
ainahan sinä moitit työläisiä laiskoiksi mutta nyt sekään ei kelpaa kun kuski yrittää kaikkensa töissä :o :o :o :o
?? Se ei ole mikään peruste laittomuuksiin. Meillä ei työnantaja maksa ylinopeussakkoja tai muitakaan sakkoja.
-
Tämän päivän Ilkan mielipideosastolla oli kyllä täydellinen ratkaisu tämäntyyppisten kolareiden estämiseen (en muista sanantarkkaa versiota, mutta periaate kuitenkin oli): Kärkikolmion takaa ei saa koskaan tulla tielle!
;D
-
Ajoi varmasti rajoitinta vasten ja ylikuormaa oli. >:(
ainahan sinä moitit työläisiä laiskoiksi mutta nyt sekään ei kelpaa kun kuski yrittää kaikkensa töissä :o :o :o :o
?? Se ei ole mikään peruste laittomuuksiin. Meillä ei työnantaja maksa ylinopeussakkoja tai muitakaan sakkoja.
Onkos teidän työnantajalla vakuutus sitä varten jos ei kerkiäkkään kärkikolmion takaa ylilastissa rekan alta pois?
-
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2009/10/971472 (http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2009/10/971472)
Ruotsissa meininki on rennompaa.
-
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2009/10/971472 (http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2009/10/971472)
Ruotsissa meininki on rennompaa.
Savossa ei toimita noin.
http://www.lansi-savo.fi/Uutiset/enon_turmarekan_kuljettaja_sairauslomalle_10448734.html
-
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010081812208290_uu.shtml
-
Piirturin kiekosta näkyy heti ajoneuvon nopeus tiettynä aikana.
Olipahan kerran Karpon ohojelmasa tappaus:
- rekkamies sai sakot ylinoppeuvesta
- rekkamies yritti todistaa piirturin kiekolla, että ei ollu ajanu niin kovvaa ku polliisi väitti
- oikeus ei hyväksyny piirturin kiekkoa todisteeksi noppeuvesta...
-
kantsis tutkii,kuin tuollanen seatti kiihtyy paikaltaan lähdössä ylikuormattuna?
-
Ajoi varmasti rajoitinta vasten ja ylikuormaa oli. >:(
ainahan sinä moitit työläisiä laiskoiksi mutta nyt sekään ei kelpaa kun kuski yrittää kaikkensa töissä :o :o :o :o
?? Se ei ole mikään peruste laittomuuksiin. Meillä ei työnantaja maksa ylinopeussakkoja tai muitakaan sakkoja.
Onkos teidän työnantajalla vakuutus sitä varten jos ei kerkiäkkään kärkikolmion takaa ylilastissa rekan alta pois?
On, kuolinpesä saa 25 donaa tjs.
-
Piirturin kiekosta näkyy heti ajoneuvon nopeus tiettynä aikana.
Olipahan kerran Karpon ohojelmasa tappaus:
- rekkamies sai sakot ylinoppeuvesta
- rekkamies yritti todistaa piirturin kiekolla, että ei ollu ajanu niin kovvaa ku polliisi väitti
- oikeus ei hyväksyny piirturin kiekkoa todisteeksi noppeuvesta...
rengaskoon muuttaminenhan luonnollisesti muuttaa myös nopeutta joten piirturi täytyy kalibroida uudelleen. muutaman kilometrin heitto tulee ammattilaisten mukaan jo siitä kun renkaat kuluu täydestä pinnasta lähes sileäksi joten ihan tarkka ei ole tuo piirturikaan. tutkaan jos on lukema saatu niin se pätee
-
Piirturin kiekosta näkyy heti ajoneuvon nopeus tiettynä aikana.
Olipahan kerran Karpon ohojelmasa tappaus:
- rekkamies sai sakot ylinoppeuvesta
- rekkamies yritti todistaa piirturin kiekolla, että ei ollu ajanu niin kovvaa ku polliisi väitti
- oikeus ei hyväksyny piirturin kiekkoa todisteeksi noppeuvesta...
rengaskoon muuttaminenhan luonnollisesti muuttaa myös nopeutta joten piirturi täytyy kalibroida uudelleen. muutaman kilometrin heitto tulee ammattilaisten mukaan jo siitä kun renkaat kuluu täydestä pinnasta lähes sileäksi joten ihan tarkka ei ole tuo piirturikaan. tutkaan jos on lukema saatu niin se pätee
Tarkotin tuolla jutullani sitä, että polliisin on siis turhaa lähteä tutkimaan piirturin kiekkoja tässä kolaritapauksessa. Koska oikeus ei siis hyväksy piirturin kiekkoa todisteeksi... ;)
Tutkan "tarkkuudesta" löytyy taas paljonkin juttua netistä. Teknologiauskovaiset suomalaiset nielevät useimmiten purematta polliisin väitteet, ja sakot "yli"nopeuksistaan. Mm. Stalker tutkan tarkkuus (oikein käytettynä) on ± 2 km/h, mutta sitähän Suomen polliisi ei liiemmin tuo julki...
-
Teknologiauskovaiset suomalaiset nielevät useimmiten purematta polliisin väitteet, ja sakot "yli"nopeuksistaan. Mm. Stalker tutkan tarkkuus (oikein käytettynä) on ± 2 km/h, mutta sitähän Suomen polliisi ei liiemmin tuo julki...
Kyllähän yleinen käytäntö poliiseilla on, että Stalkerin näyttämästä nopeudesta vähennetään 3 km/h, joten eiköhän tuo siinä tavallaan tule "julki".
-
Henkilöauton kuljettaja teki virheen. Viimeisen.
--Nainen,joka lensi ulos autosta,oli istunut kuljettajan viereisen miehen sylissä,ja estänyt näkyvyyden.Muut olivat turvavöissä.Rekkakuski syytön turmaan.
[/quote]
-
Poliisi on jo löytänyt syyllisen kolariin rekkakuskin.
Rekkamiehen olisi pitänyt väistää (rekalla on helppo väistellä)
ja oli ylinopeuttakin hieman ei muuta kuin linnaan näin on viisas poliisi jo päättänyt.http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010081512192489_uu.shtml
Just noin. Vähintäänkin rikolliseksi leimatulla rekkakuskiparalla tulee olla joidenkin mielestä väistämisvelvollisuus kaikkia, myös kärkikolmion takaa tulevia kohtaan.
-
Poliisi on jo löytänyt syyllisen kolariin rekkakuskin.
Rekkamiehen olisi pitänyt väistää (rekalla on helppo väistellä)
ja oli ylinopeuttakin hieman ei muuta kuin linnaan näin on viisas poliisi jo päättänyt.http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010081512192489_uu.shtml
Just noin. Vähintäänkin rikolliseksi leimatulla rekkakuskiparalla tulee olla joidenkin mielestä väistämisvelvollisuus kaikkia, myös kärkikolmion takaa tulevia kohtaan.
mikähän siinä on että poliisinkin pitää sortua esittämään näitä arvauksia ja epäilyjä. eikö tämmösissä tapauksissa vois vain sanoa että tutkinta on kesken, valmistuu aikanaan jolloin syytteet luetaan. vai muodostuuko poliisien palkasta kenties osa näiden vihjailujen vuotamisesta lööppimedialle. venemyyjän kuoleman yhteydessä huhuilta katkaistiin siivet nopeasti.....
-
Poliisi on jo löytänyt syyllisen kolariin rekkakuskin.
Rekkamiehen olisi pitänyt väistää (rekalla on helppo väistellä)
ja oli ylinopeuttakin hieman ei muuta kuin linnaan näin on viisas poliisi jo päättänyt.http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010081512192489_uu.shtml
Just noin. Vähintäänkin rikolliseksi leimatulla rekkakuskiparalla tulee olla joidenkin mielestä väistämisvelvollisuus kaikkia, myös kärkikolmion takaa tulevia kohtaan.
Hesassa oli tapaus jossa kilpaa ajaneet ajoi etuajo-oikeutettua katua ylinopeutta. Taksi kääntyi vasemmalle sivukadulle päin eteen ja matkustaja kuoli. Ylinopeutta ajanut tuomittiin.
-
Teknologiauskovaiset suomalaiset nielevät useimmiten purematta polliisin väitteet, ja sakot "yli"nopeuksistaan. Mm. Stalker tutkan tarkkuus (oikein käytettynä) on ± 2 km/h, mutta sitähän Suomen polliisi ei liiemmin tuo julki...
Kyllähän yleinen käytäntö poliiseilla on, että Stalkerin näyttämästä nopeudesta vähennetään 3 km/h, joten eiköhän tuo siinä tavallaan tule "julki".
Hyvä, jos näin on.
Mutta kooklettamalla löytyy monta muutakin juttua, mitkä kannattaa ottaa huomioon, jos joutuu oikein tiukille näitten kanssa:
http://copradar.com/preview/chapt7/ch7d2.html
-
Teknologiauskovaiset suomalaiset nielevät useimmiten purematta polliisin väitteet, ja sakot "yli"nopeuksistaan. Mm. Stalker tutkan tarkkuus (oikein käytettynä) on ± 2 km/h, mutta sitähän Suomen polliisi ei liiemmin tuo julki...
Kyllähän yleinen käytäntö poliiseilla on, että Stalkerin näyttämästä nopeudesta vähennetään 3 km/h, joten eiköhän tuo siinä tavallaan tule "julki".
Hyvä, jos näin on.
Mutta kooklettamalla löytyy monta muutakin juttua, mitkä kannattaa ottaa huomioon, jos joutuu oikein tiukille näitten kanssa:
http://copradar.com/preview/chapt7/ch7d2.html
kuulin kylillä että mediassa kerrottu nopeus, rajoitinta vasten ajo on ollut väärää tietoa ja kyseessä olisi vain lievä ylinopeus. onko jollain viime hetken tietoa asiasta.
-
Poliisi on jo löytänyt syyllisen kolariin rekkakuskin.
Rekkamiehen olisi pitänyt väistää (rekalla on helppo väistellä)
ja oli ylinopeuttakin hieman ei muuta kuin linnaan näin on viisas poliisi jo päättänyt.http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010081512192489_uu.shtml
https://yle.fi/uutiset/3-9552990
Otsikon häätyis olla pikemminki jotta "Kuuden vuoden odotus syyttömyydestä"... :-\
"Vaimo kertoo Pekalle puhelimessa, että netissä kerrotaan Korkeimman oikeuden tehneen päätöksen Ahvenisen turmasta. Lähes kuusi vuotta kolarin jälkeen oikeus päättää, että Pekka on syytön nuorten kuolemaan. Nyt odotus on ohi."
-
Jopas ot vanhaa kaivellut.
-
Jopas ot vanhaa kaivellut.
Antitesantti on semmonen vanhojen kaivelija. Tykkää, uppoo ku vanahaan ihmiseen. 😀😁🎅
-
Jopas ot vanhaa kaivellut.
Antitesantti on semmonen vanhojen kaivelija. Tykkää, uppoo ku vanahaan ihmiseen. 😀😁🎅
Mää olen tullut siihen johtopäätökseen, et Antidesantti on teistä kahdesta se pimeempi osapuoli. :D :D :D
-
Jopas ot vanhaa kaivellut.
Antitesantti on semmonen vanhojen kaivelija. Tykkää, uppoo ku vanahaan ihmiseen. 😀😁🎅
Mää olen tullut siihen johtopäätökseen, et Antidesantti on teistä kahdesta se pimeempi osapuoli. :D :D :D
Paljon mahollista. Antitesantilla kun ei oo lamppu syttynyt. Mulla sentään pitkät valot päällä. 😀😁🎅
-
.. vaikka vastaantulija välkyttää kuinka..
-
Jopas ot vanhaa kaivellut.
Antitesantti on semmonen vanhojen kaivelija. Tykkää, uppoo ku vanahaan ihmiseen. 😀😁🎅
Hyvähän se piste oikeudesta caselle saaha, siä veät tuntaalla...hyää...
-
Tulevaisuus näyttää oikein hyvältä, rekkamiesten puutteen takia onnettomuudet tullevat vähenemään.
"Meillä on ollut kavereita, jotka eivät osaa käyttää edes pumppukärryjä, vaikka ovat opiskelleet logistiikkaa." https://www.is.fi/taloussanomat/yrittaja/art-2000005450327.html
-
eihän sitä nyt kaikkea voi koulussa opettaa.. nethän ei kuitenkaan " opiskele" siellä. somesta löytyy sit tarvittaessa ohjeet. mutta millaset, onkin toinen juttu. tuosta ihan käytännän kokemus; hetken seurasin mutta sitten pokka petti ja pakko lähteä pois. en tiiä miten kävi lopuksi. ::)
-
Tulevaisuus näyttää oikein hyvältä, rekkamiesten puutteen takia onnettomuudet tullevat vähenemään.
"Meillä on ollut kavereita, jotka eivät osaa käyttää edes pumppukärryjä, vaikka ovat opiskelleet logistiikkaa." https://www.is.fi/taloussanomat/yrittaja/art-2000005450327.html
Tai sitten mutakuono ja lakupelle ajavat mitä ajavat ?
Mut en ihmettele jos ei homma nappaile. Moni saa leipänsä helpommalla...
-
Kymmeniä tuhansia vapaita työpaikkoja. Ulkomaan ukot ajamaan Suomen rekkoja?
-
.. vaikka vastaantulija välkyttää kuinka..
Jepz. Ja kuulema aina pitkät päälä ajavila on usseimmiten vielä tementtia... 🎅