Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: zetka-mies - 04.08.10 - klo:12:45
-
tiedossa 2500h ajettu kohtuu edullinen mylly kuormaimella. kokemusta massikoista ei käytännössä ole. kannattaako sekaantua. kesällä urakointia, maatalouden perus kutoseks tulis. n:1500h\v. paljon ek:käyttöä
-
Paras traktori ek käyttöön: neljä pikavaihdetta suunnan vaihtajassa ja kuormaaja hallinta koneen omalla sähköisellä esiohjauksella.
-
onko kokemusta vetotöissä? onko miten vääntävä kone jos tuossa se 160hv tosiaan on
-
ota vallun nelipyttyne ännä. ja tietysti advance. suunnanvaihtaja parempi, hyvä joikkari ja pikavaihteet siinä joikkarin vieressä
-
6 pikavaihdetta.
-
tiedossa 2500h ajettu kohtuu edullinen mylly kuormaimella. kokemusta massikoista ei käytännössä ole. kannattaako sekaantua. kesällä urakointia, maatalouden perus kutoseks tulis. n:1500h\v. paljon ek:käyttöä
Eikö se Zetor olekkaan järkimiehen valinta ???
-
Paras traktori ek käyttöön: neljä pikavaihdetta suunnan vaihtajassa ja kuormaaja hallinta koneen omalla sähköisellä esiohjauksella.
6 pikavaihdetta.
Oho!! kirjoitin väärin dyna6 on tietenkin 6 pikavaihdetta suunnanvaihtajassa ja säädettävä suunnan vaihdon reagointi nopeus joita Valtrassa ei ole.
-
valtran suunnanvaihdon reagointinopeutta EI TARVI säätää.
-
valtran suunnanvaihdon reagointinopeutta EI TARVI säätää.
Sanoo ihminen (??) joka ei ole kokeillut erilaista reagointi nopeutta vaan olettaa että Valtrasta saamansa on paras.
-
Paras traktori ek käyttöön: neljä pikavaihdetta suunnan vaihtajassa ja kuormaaja hallinta koneen omalla sähköisellä esiohjauksella.
6 pikavaihdetta.
Oho!! kirjoitin väärin dyna6 on tietenkin 6 pikavaihdetta suunnanvaihtajassa ja säädettävä suunnan vaihdon reagointi nopeus joita Valtrassa ei ole.
Kyllä se Dyna-6:n säädettävä suunnanvaihto oli aika hyvän tuntunen kun kokeilin.
-
Eikös luiskanokka malli olis parempi valinta ek hommiin?
-
valtran suunnanvaihdon reagointinopeutta EI TARVI säätää.
Ei varmaan, mutta ainakin vanhempien haitekkien kytkin on laukaisulaite ellei sitä oo säädetty... Ainakin se kyseinen yksilö, jota olen joskus työn puolesta joutunu ajelemaan (6550 -99) oli kytkimen toiminnaltaan syvältä perseestä. Kovasti olis säätöä tarvinnu, vaikka valtran suunnanvaihdon reagointinopeutta EI TARVI säätää...
-
Kamala vehje, mies muuttuu siinä tikaksi, jos pitää vaihteistoa automaattiasennossa sitä vaihteiden nypyyttämistä ei kestä kukaan. Dyna shifti ja DynaVt on tosi hyviä dyna6 on aivan syvältä.
-
ollut pariinkin otteeseen dyna-6 lainassa, toinen ampui vaihteita karmean kolinan ja nykimisen säestyksellä. Toinen kone oli todella sutjakka ajaa, huollosta tiedustellessani kerrottiin ettei toisen koneen laatikkoa oltu kalibroitu tehtaan jäljiltä. Eli nykyään ei koekoneen nykiminen kerro koko totuutta asiasta, kyllä dyna-6 on kuitenkin paras ei portaaton kytkimettä ajettava kone.
-
Niis on kuulemma joku poksi,jota tarttee tinailla määrävälein :-[
Kannattais heti kattella oikeeta traktoria.John Deere 8)
-
Niis on kuulemma joku poksi,jota tarttee tinailla määrävälein :-[
Kannattais heti kattella oikeeta traktoria.John Deere 8)
Mä luulen et jos massikan pojat vain malttaas antaa tulla vaihteiston ja perän ventin tehtaalta täydellisenä tietokone ohjelminensa ja näyttöinensä ni ne pelaas mutta ku massikan pojat on halunneet laittaa itte ohjelman tohon vaihteiston toimintaan!! Ni kaikkihan ranskalaisten sähköt tietää miten ne pelaa ;)
-
Joojoo... :D
-
Eikös luiskanokka malli olis parempi valinta ek hommiin?
Kuutosia EI SAA luiskanokkaisena, Kuten myös sisudieselin nelosia.
Ainoastaan perkinssin nelosen kanssa saa luiskanokan. ::) ::) ::)
-
Just noin asia on. Kyllä se kuutonenkin saatais pienemmän keulan alle mahtumaan. Joskus kummastuttaa miks helkkaris nokasta pitää tehdä niin massiivinen vaikka ne hilut pystyttäis tälläämään pienempäänkin nokkaan. Peltouskottavuus kärsii pienestä keulasta? Samaa möhkötautia ne kaikki merkit nykyään potee.
-
Juu tuossa Cornfarmer:in taustakuvassa nokka saa näyttämään hytin ihan koiran kopilta.
-
On katsottava kauas tulevaisuuteen. ;) :D
Ja kun saisivat sen hydraulisen suunnanvaihtajan siihen forterraan, Zetoreista muuten niin jokohan niitä maxterroja ensi keväänä tulee Suomeen??
-
Eikös luiskanokka malli olis parempi valinta ek hommiin?
Kuutosia EI SAA luiskanokkaisena, Kuten myös sisudieselin nelosia.
Ainoastaan perkinssin nelosen kanssa saa luiskanokan. ::) ::) ::)
Näinhän tuo on, onko tuollainen perkinsi niin huono ettei sellaisiin sitten kannata sekaantua? Eikös tuollainen ihan hyvät lukemat kuitenkin saanut aikaiseksi koneviestin testissä?