Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: SAS - 07.07.10 - klo:21:30
-
Mennä viikolla tekniikan tutkija sanoi jotta 20 th.maksava auto pitää pystyä valmistamaan tehtaalla alle 3000 eurolla muuten ei pärjää kilpailussa.Ei ole ihme vaikka laatu kärsii kun kilpailu kovenee aina vaan ja auto pitäisi saada koppuloitua kasaan noin pieneen rahaan sanoi tutkija.
-
Halvalla menee, mutta menkööt! Pian sadantuhannen traktorikin varmaan pitää saada kursittua kasaan parilla kympillä, muuten lappu luukulle.
-
Saako euroille vastinetta ? Muissakuin tumman vihreissä ?....................
-
Halvalla menee, mutta menkööt! Pian sadantuhannen traktorikin varmaan pitää saada kursittua kasaan parilla kympillä, muuten lappu luukulle.
Luuletko ettei niin ole? Taitaa traktoreittenkin hinta kehittyä suurelta osalta markkinoinnista kuten autojenkin.
-
Halvalla menee, mutta menkööt! Pian sadantuhannen traktorikin varmaan pitää saada kursittua kasaan parilla kympillä, muuten lappu luukulle.
Luuletko ettei niin ole? Taitaa traktoreittenkin hinta kehittyä suurelta osalta markkinoinnista kuten autojenkin.
Tuossapa ennenvanhaan huoltopomo kertoi valmistuskustannusten laskeneen siirryttäessä JDllä 6000-sarjan valmistukseen, myyntihintaan tais vaikutus olla päinvastainen...
-
Onhan nuo jdt nykyään kuttaperkkaa tai mitä lie pahvia.
Aina on tullut halpis fiilis kun on noita tsekkaillut.
-
Halvalla menee, mutta menkööt! Pian sadantuhannen traktorikin varmaan pitää saada kursittua kasaan parilla kympillä, muuten lappu luukulle.
Auton loppuhinnassa on erilaisia veroja paljon.
Tr:n ostaessa saat rautaa ja muovia koko rahalla.
-
Halvalla menee, mutta menkööt! Pian sadantuhannen traktorikin varmaan pitää saada kursittua kasaan parilla kympillä, muuten lappu luukulle.
Auton loppuhinnassa on erilaisia veroja paljon.
Tr:n ostaessa saat rautaa ja muovia koko rahalla.
***Jonnun kyseessä ollen saat myös riesaa ja harmia ylenmäärin.
-
Halvalla menee, mutta menkööt! Pian sadantuhannen traktorikin varmaan pitää saada kursittua kasaan parilla kympillä, muuten lappu luukulle.
Auton loppuhinnassa on erilaisia veroja paljon.
Tr:n ostaessa saat rautaa ja muovia koko rahalla.
***Jonnun kyseessä ollen saat myös riesaa ja harmia ylenmäärin.
Ai?
Ei jd kauppias koskaan oo maininnu noita lisävarusteita.
-
Halvalla menee, mutta menkööt! Pian sadantuhannen traktorikin varmaan pitää saada kursittua kasaan parilla kympillä, muuten lappu luukulle.
Auton loppuhinnassa on erilaisia veroja paljon.
Tr:n ostaessa saat rautaa ja muovia koko rahalla.
***Jonnun kyseessä ollen saat myös riesaa ja harmia ylenmäärin.
Ai?
Ei jd kauppias koskaan oo maininnu noita lisävarusteita.
Ne tulee pyytämättäki...
-
Halvalla menee, mutta menkööt! Pian sadantuhannen traktorikin varmaan pitää saada kursittua kasaan parilla kympillä, muuten lappu luukulle.
Auton loppuhinnassa on erilaisia veroja paljon.
Tr:n ostaessa saat rautaa ja muovia koko rahalla.
Rautabuumin ollessa kovimmillaan mainittiin, että alhaisen jalostusasteen tuotteiden hintoihin kohdistuu nousupaineita, viljasiilot, kattopellit yms. tästä alle viikko niin MTssä mainos: Osta valtu äkkiä, ennenkuin hinta nousee raakaineiden kallistumisen takia...
-
Auton loppuhinnassa on erilaisia veroja paljon.
Tr:n ostaessa saat rautaa ja muovia koko rahalla.
Sehän on sitten suhteellisesti halpaa kuin saippua.
Työn osuus tulee laskemaan edelleen koneitten valmistuskustannuksissa. Autoillehan näin on jo käynyt kun tehtaita on siirretty halvempiin maihin. Tuskinpa tämä kuitenkaan hinnoissa näkyy.