Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: SAS - 02.07.10 - klo:16:34
-
Miljoonia tojoja ajetaan tai hinataan pajalle koska niissä on vakavaa vikaa moottorissa .Tämä uutinen ei hätkäytä vaan se on Tojon ratekia siirtää ennen tehtaalla tehty tarkastus kentällä suoritettavaksi ,siellä se on edullisempaa,mutta viheliäistä auton omistajalle.
Niinpä tojon myynti tökkii joka puolella maailmaa.Suomessa piti uuden
Aven olla menestys, mutta nyt jo myynti on kääntynyt laskuun ja jo uutta "faceliftiä odotellaan kiireesti.
-
niin, se alkaa olla yleismaailman onkelma että nuoret eivät enää sitoudu töihin ja siitä se laatu sitten katoaa, ihan kuten suomessakin on käynyt jo aikoja sitten! pitäisköhän muuten kysellä olisko tuo miun 21 vuotias huoltolistalla kun sekin tahtoo sammahtella ajossa kun ei enää jaksa vitosella tyhjäkäynnillä vetää......?
nykyään taitaa olla tehtaan takuu sen mittanen kuin takavalot näkyvissä, merkillä kuin merkillä!
-
Chevyn 5.7l diesel siinävasta luotettava kone .raparauta kampiakselit katkes tuon tuostakin . 6,2l akselit samaa amerikan raparautaa eikä kestä vielä6,5l kone, mutta 6,6 duramax kestää se onki japsikone.
-
Chevyn 5.7l diesel siinävasta luotettava kone .raparauta kampiakselit katkes tuon tuostakin . 6,2l akselit samaa amerikan raparautaa eikä kestä vielä6,5l kone, mutta 6,6 duramax kestää se onki japsikone.
Ropakantaa.
Ei katkennut 5,7 kampirauta kuin kerran. Itse kun hitsasin, loppui senkin ongelmat siihen.
Kestänyt liki 20 vuotta...
... postilaatikon alla.
Mut fiddu tuo tojotan D4, saahtana vähänväliä hävii tehot, eikä pyöri muuta kuin joutokäyntiä.