Agronet

Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: 7530 - 28.06.10 - klo:14:16

Otsikko: fendt 828
Kirjoitti: 7530 - 28.06.10 - klo:14:16
Onko kukaan päässy ajamaan,oikein töissä.Vai vaan kylmät tyypit penkillä.
Otsikko: Vs: Ylivoimaa tarjouksessa !
Kirjoitti: Ojala - 29.06.10 - klo:07:42
Onko kukaan päässy ajamaan,oikein töissä.Vai vaan kylmät tyypit penkillä.

Hallisa taisi seisoo Fendt Forum tilassa, ei päässy ajamaan  ???

Nyt olis tarjoukses 415 Valtralla, hopi-hopi ostamhan !
Otsikko: Vs: Ylivoimaa tarjouksessa !
Kirjoitti: Timppa - 29.06.10 - klo:08:58
Onko kukaan päässy ajamaan,oikein töissä.Vai vaan kylmät tyypit penkillä.

Hallisa taisi seisoo Fendt Forum tilassa, ei päässy ajamaan  ???

Nyt olis tarjoukses 415 Valtralla, hopi-hopi ostamhan !

Onk siin joku vallun kolmipyttynen savutin?
Otsikko: Vs: fendt 828
Kirjoitti: maitoa - 29.06.10 - klo:10:13
Ei se nyt niin ylivertainen ole. samat työt hoitunu muillakin koneilla... :P
Otsikko: Vs: Ylivoimaa tarjouksessa !
Kirjoitti: bobbari - 29.06.10 - klo:11:14
Onko kukaan päässy ajamaan,oikein töissä.Vai vaan kylmät tyypit penkillä.

Hallisa taisi seisoo Fendt Forum tilassa, ei päässy ajamaan  ???

Nyt olis tarjoukses 415 Valtralla, hopi-hopi ostamhan !

Onk siin joku vallun kolmipyttynen savutin?
  Tää kolmipyttyinen savutin oli kokeella reilun viikon.   Voimaa kokoisekseen pirusti.
Silti kulutus pysyi tosi alhaalla.        Tyhjäkäynti 1,0 l/h    Etukuormaajahommat 3,7 l/h
Vahvan kuivaheinän kaato 10,2 l/h ,koneena 2.8m.kronen niittomurskain.
Ei millään pahalla, mut kyllä löysät pikidiiselit jää kyllä varmaan hopealusikalle, vaikka onkin neljä pyttyä!
 ;D ;D   
Voimansiirto toimii kuin ajatus.   Tää ajopoljin on kyllä hintansa väärti.  Ei tarvi koko ajan räplätä
sitä joustikkia vaikka se hieno ja kevytkäyttöinen on muissakin merkeissä.
Ja etukuormaajasta vois kyllä muutkin ottaa taas kopioo...         Tykkäsin.    :-* :-* :-*
Otsikko: Vs: fendt 828
Kirjoitti: 3050 - 14.07.10 - klo:21:13
kuka maksaa paskasta n.30-40t€ enempi leluja saa kärkkäiseltä
Otsikko: Vs: fendt 828
Kirjoitti: Ala-Pertti - 14.07.10 - klo:22:22
Täällä taas porukka huutaa hoosiannaa kun mainitaan nimi Fendt.

Kertokaa nyt viimeinkin Fendtin kadehtijat. Kun sanotte jotta miksi maksaa ylihintaa traktorista, kun samat hommat hoituu merkillä X paaaljon halvemmalla.
Miksi asettaa se rima juuri siihen X:ään maksaa ylihintaa siitä merkistä X, sehän on paska jo ostettaessa ja sitäpaitsi samat hommat hoituu esim. Belaruksella ja paaaljon halvemmalla.

Olen ennenkin todennut ja totean sen vieläkin, jotta 936 on haaveena ja tiedä vaikka toteutuisi.
Otsikko: Vs: fendt 828
Kirjoitti: iskra - 14.07.10 - klo:22:33
Joo,ostat 5-6 belkkua samalla rahalla ja teet samat työt niillä ja lähdet sitten myymään kalustoa pois,kummastakohan jää enemmän käteen..
  Siks toisekseen,kyllähän belkun hinta-laatusuhde peittoaa monen läntisen "halpismerkin",näissä tulee äkkiä puolen belkun hintaisia remontteja..
Otsikko: Vs: fendt 828
Kirjoitti: aurajokilaivuri - 14.07.10 - klo:22:52
Joo,ostat 5-6 belkkua samalla rahalla ja teet samat työt niillä ja lähdet sitten myymään kalustoa pois,kummastakohan jää enemmän käteen..

Belkuista. Jää nimittäin ne traktorit käteen. Fendistä käteen jää vain tilisiirtolomake.

Otsikko: Vs: fendt 828
Kirjoitti: bobbari - 14.07.10 - klo:23:55
kuka maksaa paskasta n.30-40t€ enempi leluja saa kärkkäiseltä
Sen kun menet ostamaan ne lelus kärkkäiseltä.     Ei kiinnosta pätkääkään.
Mutta se kiinnostaa kun sen 30-40 tuhatta euroo saa vaihtohyvityksenä enemmän vuosien päästä.
Ja boonuksena pienemmät polttoainekulut.          Se aika on aika lähellä kun motari maksaa EURON
litra.       Lisäksi saat tuhansien tuntien huolettomat ajot samaan hintaan.
Jos jotain yllättävää kuitenkin sattuu, niin tehdas hoitaa asian hienotunteisesti ilman mekkalaa ja
laskua.         Yhteen yhdeksän vuotta vanhaan fenttiin tuli murtuma kampiakseliin, niin tehdas toimitti
uuden kampiakselin ilman laskua!
Ei välttämättä onnistu muilla merkeillä...     :o :o :o
Otsikko: Vs: fendt 828
Kirjoitti: icefarmer - 15.07.10 - klo:03:09
kuka maksaa paskasta n.30-40t€ enempi leluja saa kärkkäiseltä
Sen kun menet ostamaan ne lelus kärkkäiseltä.     Ei kiinnosta pätkääkään.
Mutta se kiinnostaa kun sen 30-40 tuhatta euroo saa vaihtohyvityksenä enemmän vuosien päästä.
Ja boonuksena pienemmät polttoainekulut.          Se aika on aika lähellä kun motari maksaa EURON
litra.       Lisäksi saat tuhansien tuntien huolettomat ajot samaan hintaan.
Jos jotain yllättävää kuitenkin sattuu, niin tehdas hoitaa asian hienotunteisesti ilman mekkalaa ja
laskua.         Yhteen yhdeksän vuotta vanhaan fenttiin tuli murtuma kampiakseliin, niin tehdas toimitti
uuden kampiakselin ilman laskua!
Ei välttämättä onnistu muilla merkeillä...     :o :o :o
a-sarjan valmetista löydät nuo ominaisuudet edullisesti :D :D :D :D
Otsikko: Vs: fendt 828
Kirjoitti: kyntaja - 15.07.10 - klo:06:32
kuka maksaa paskasta n.30-40t€ enempi leluja saa kärkkäiseltä
Sen kun menet ostamaan ne lelus kärkkäiseltä.     Ei kiinnosta pätkääkään.
Mutta se kiinnostaa kun sen 30-40 tuhatta euroo saa vaihtohyvityksenä enemmän vuosien päästä.
Ja boonuksena pienemmät polttoainekulut.          Se aika on aika lähellä kun motari maksaa EURON
litra.       Lisäksi saat tuhansien tuntien huolettomat ajot samaan hintaan.
Jos jotain yllättävää kuitenkin sattuu, niin tehdas hoitaa asian hienotunteisesti ilman mekkalaa ja
laskua.         Yhteen yhdeksän vuotta vanhaan fenttiin tuli murtuma kampiakseliin, niin tehdas toimitti
uuden kampiakselin ilman laskua!
Ei välttämättä onnistu muilla merkeillä...     :o :o :o

Ei se fentkään ilmaiseksi kulje.716 oli koeajussa,aurauksessa ja kärrinvedossa kulutus kipusi 20l paremmalle puolelle.Tietenkin jos ei töitä tee.Ja eihän nämä mitään vetokoneita ole kun tuodaan tänne mäkisiin olosuhteisiin.Hyvä peli varmaan,mut tuohon hintaan ei sais oikeasti olla vikaaa...
Otsikko: Vs: fendt 828
Kirjoitti: 3070 E - 15.07.10 - klo:13:23
kuka maksaa paskasta n.30-40t€ enempi leluja saa kärkkäiseltä
Sen kun menet ostamaan ne lelus kärkkäiseltä.     Ei kiinnosta pätkääkään.
Mutta se kiinnostaa kun sen 30-40 tuhatta euroo saa vaihtohyvityksenä enemmän vuosien päästä.
Ja boonuksena pienemmät polttoainekulut.          Se aika on aika lähellä kun motari maksaa EURON
litra.       Lisäksi saat tuhansien tuntien huolettomat ajot samaan hintaan.
Jos jotain yllättävää kuitenkin sattuu, niin tehdas hoitaa asian hienotunteisesti ilman mekkalaa ja
laskua.         Yhteen yhdeksän vuotta vanhaan fenttiin tuli murtuma kampiakseliin, niin tehdas toimitti
uuden kampiakselin ilman laskua!
Ei välttämättä onnistu muilla merkeillä...     :o :o :o

Ei se fentkään ilmaiseksi kulje.716 oli koeajussa,aurauksessa ja kärrinvedossa kulutus kipusi 20l paremmalle puolelle.Tietenkin jos ei töitä tee.Ja eihän nämä mitään vetokoneita ole kun tuodaan tänne mäkisiin olosuhteisiin.Hyvä peli varmaan,mut tuohon hintaan ei sais oikeasti olla vikaaa...

Omistajan kannalta parempi puoli on alle 20l.
Otsikko: Vs: fendt 828
Kirjoitti: Cornfarmer - 31.07.10 - klo:20:43
kattoon siinä piruuttani listahintaa tästä ventin uuresta 800-sarjasta ni pienin eli 819 hinta oli 178939 euroa, et taitaa pian aikaa jäädä aika harvinaiseksi malliksi niinku 900-sarjakin suomessa  >:( noh maksaa tuo vanhakin 818:nen melkein 150000e
Otsikko: Vs: fendt 828
Kirjoitti: Wejjo - 31.07.10 - klo:22:36
kattoon siinä piruuttani listahintaa tästä ventin uuresta 800-sarjasta ni pienin eli 819 hinta oli 178939 euroa, et taitaa pian aikaa jäädä aika harvinaiseksi malliksi niinku 900-sarjakin suomessa  >:( noh maksaa tuo vanhakin 818:nen melkein 150000e

Mut kiloa kohti hinta on vertailukelpoinen  ;D
Otsikko: Vs: fendt 828
Kirjoitti: Fuller - 31.07.10 - klo:23:02
Vasaramies on kuulemma poikennut 800 ja 900 Ventti tiloilla  :)
Otsikko: Vs: fendt 828
Kirjoitti: Cornfarmer - 01.08.10 - klo:00:59
Vasaramies on kuulemma poikennut 800 ja 900 Ventti tiloilla  :)


Jaa meinaakko et on huutokauppoja (konkurssi) tullu kyseisille tiloille missä on ollu näitä mallisarjoja  ::)
Otsikko: Vs: fendt 828
Kirjoitti: aurajokilaivuri - 01.08.10 - klo:01:43
Vasaramies on kuulemma poikennut 800 ja 900 Ventti tiloilla  :)

Ei sentään viikatemies?
Otsikko: Vs: fendt 828
Kirjoitti: hiihaamees - 06.08.10 - klo:17:03
kuka maksaa paskasta n.30-40t€ enempi leluja saa kärkkäiseltä
Sen kun menet ostamaan ne lelus kärkkäiseltä.     Ei kiinnosta pätkääkään.
Mutta se kiinnostaa kun sen 30-40 tuhatta euroo saa vaihtohyvityksenä enemmän vuosien päästä.
Ja boonuksena pienemmät polttoainekulut.          Se aika on aika lähellä kun motari maksaa EURON
litra.       Lisäksi saat tuhansien tuntien huolettomat ajot samaan hintaan.
Jos jotain yllättävää kuitenkin sattuu, niin tehdas hoitaa asian hienotunteisesti ilman mekkalaa ja
laskua.         Yhteen yhdeksän vuotta vanhaan fenttiin tuli murtuma kampiakseliin, niin tehdas toimitti
uuden kampiakselin ilman laskua!
Ei välttämättä onnistu muilla merkeillä...     :o :o :o

Ei se fentkään ilmaiseksi kulje.716 oli koeajussa,aurauksessa ja kärrinvedossa kulutus kipusi 20l paremmalle puolelle.Tietenkin jos ei töitä tee.Ja eihän nämä mitään vetokoneita ole kun tuodaan tänne mäkisiin olosuhteisiin.Hyvä peli varmaan,mut tuohon hintaan ei sais oikeasti olla vikaaa...

Tuskin keskikulutus oli yli 20l/h? Polttoainetta menee joka vehkellä kun voimaa tarvitaan, mutta osa pystyy hyödyntämään paremmoin ne pienetkin "suvannot", joissa mennään piemnemmällä, niissä ne säästöt tulee..

Kaveri sano että sen enon corvette oli näyttänyt kulutuksena 120l/100km kiihdytyksessä, luuletko että sillä pääsee yli 50km/ tankki? Ei se 120l/100km kuluta kuin sekunnin tai kaksi, sit helpottaa.., sehän hetkellisen kulutuksen mittareissa on perteestä..
Otsikko: Vs: fendt 828
Kirjoitti: Cornfarmer - 06.08.10 - klo:18:29
kuka maksaa paskasta n.30-40t€ enempi leluja saa kärkkäiseltä
Sen kun menet ostamaan ne lelus kärkkäiseltä.     Ei kiinnosta pätkääkään.
Mutta se kiinnostaa kun sen 30-40 tuhatta euroo saa vaihtohyvityksenä enemmän vuosien päästä.
Ja boonuksena pienemmät polttoainekulut.          Se aika on aika lähellä kun motari maksaa EURON
litra.       Lisäksi saat tuhansien tuntien huolettomat ajot samaan hintaan.
Jos jotain yllättävää kuitenkin sattuu, niin tehdas hoitaa asian hienotunteisesti ilman mekkalaa ja
laskua.         Yhteen yhdeksän vuotta vanhaan fenttiin tuli murtuma kampiakseliin, niin tehdas toimitti
uuden kampiakselin ilman laskua!
Ei välttämättä onnistu muilla merkeillä...     :o :o :o

Ei se fentkään ilmaiseksi kulje.716 oli koeajussa,aurauksessa ja kärrinvedossa kulutus kipusi 20l paremmalle puolelle.Tietenkin jos ei töitä tee.Ja eihän nämä mitään vetokoneita ole kun tuodaan tänne mäkisiin olosuhteisiin.Hyvä peli varmaan,mut tuohon hintaan ei sais oikeasti olla vikaaa...

Tuskin keskikulutus oli yli 20l/h? Polttoainetta menee joka vehkellä kun voimaa tarvitaan, mutta osa pystyy hyödyntämään paremmoin ne pienetkin "suvannot", joissa mennään piemnemmällä, niissä ne säästöt tulee..

Kaveri sano että sen enon corvette oli näyttänyt kulutuksena 120l/100km kiihdytyksessä, luuletko että sillä pääsee yli 50km/ tankki? Ei se 120l/100km kuluta kuin sekunnin tai kaksi, sit helpottaa.., sehän hetkellisen kulutuksen mittareissa on perteestä..


Eihän mitään kulutuslukemia kannata ottaa hetkellisen kulutuksen näytön perusteella...
Otsikko: Vs: fendt 828
Kirjoitti: Rimuli - 07.08.10 - klo:11:00
Miksi ostaa esim. 828 muokkaustöihin jos kulutus jää alle 25l/h ?
Otsikko: Vs: fendt 828
Kirjoitti: bobbari - 09.08.10 - klo:21:44
kattoon siinä piruuttani listahintaa tästä ventin uuresta 800-sarjasta ni pienin eli 819 hinta oli 178939 euroa, et taitaa pian aikaa jäädä aika harvinaiseksi malliksi niinku 900-sarjakin suomessa  >:( noh maksaa tuo vanhakin 818:nen melkein 150000e
Joo kallis on kyllä.  Ei voi kiistää...    Mutta jokaisella arvonsa tuntevalla tipu ja töpseliparonilla
semmonen 900-sarjalainen jo kyllä löytyy sieltä liiterin perältä...

Toisaalta ei tää 900-sarja muita samankokoisia verratessa ole enää sikakallis.
Kyllä ne muutkin merkit alkavat maksamaan tässä luokassa.

Vanhan mallinen 800-sarja on vielä kohtalaisessa hinnassa.     Mut uusi 800- sarja on kuin ysisatanen
ilman erillisjousitusta etupäässä.     
Otsikko: Vs: fendt 828
Kirjoitti: Ojala - 10.08.10 - klo:20:06
Has landet, show`s later next veek  8)
Otsikko: Vs: fendt 828
Kirjoitti: Cornfarmer - 10.08.10 - klo:20:57
kattoon siinä piruuttani listahintaa tästä ventin uuresta 800-sarjasta ni pienin eli 819 hinta oli 178939 euroa, et taitaa pian aikaa jäädä aika harvinaiseksi malliksi niinku 900-sarjakin suomessa  >:( noh maksaa tuo vanhakin 818:nen melkein 150000e
Joo kallis on kyllä.  Ei voi kiistää...    Mutta jokaisella arvonsa tuntevalla tipu ja töpseliparonilla
semmonen 900-sarjalainen jo kyllä löytyy sieltä liiterin perältä...

Toisaalta ei tää 900-sarja muita samankokoisia verratessa ole enää sikakallis.
Kyllä ne muutkin merkit alkavat maksamaan tässä luokassa.

Vanhan mallinen 800-sarja on vielä kohtalaisessa hinnassa.     Mut uusi 800- sarja on kuin ysisatanen
ilman erillisjousitusta etupäässä.     



Kuinkahan arvonsa tuntevalla tällääsellä viljanviljelijällä olisi saumoja 900:seen tai tähän uuteen 800:seen venttiin ;D ;D ;D ;D
Otsikko: Vs: fendt 828
Kirjoitti: Ojala - 20.08.10 - klo:12:59
Onko kukaan päässy ajamaan,oikein töissä.Vai vaan kylmät tyypit penkillä.

Ensiesittely oli eilen Suomessa, lehdistä kirijoottaa juttua  ;D

Hieno laite, ylivoimaanen sanoisin  8)
Otsikko: Vs: fendt 828
Kirjoitti: rene-rane - 20.08.10 - klo:16:48
Onko kukaan päässy ajamaan,oikein töissä.Vai vaan kylmät tyypit penkillä.

Ensiesittely oli eilen Suomessa, lehdistä kirijoottaa juttua  ;D

Hieno laite, ylivoimaanen sanoisin  8)

Älä selitä täys paska natikka on parempi ;D

(http://lh4.ggpht.com/_eoiLGjZE1TE/TAETXLeKalI/AAAAAAAAAKM/A_eS7NLd2CU/s640/Kuva0184.jpg)
Otsikko: Vs: fendt 828
Kirjoitti: 3070 E - 20.08.10 - klo:20:14
Onko kukaan päässy ajamaan,oikein töissä.Vai vaan kylmät tyypit penkillä.

Ensiesittely oli eilen Suomessa, lehdistä kirijoottaa juttua  ;D

Hieno laite, ylivoimaanen sanoisin  8)

Älä selitä täys paska natikka on parempi ;D

(http://lh4.ggpht.com/_eoiLGjZE1TE/TAETXLeKalI/AAAAAAAAAKM/A_eS7NLd2CU/s640/Kuva0184.jpg)

Ku ei oo pistettä eikä pilikkua niin tuosta voi käsittää mitä vaan, esim. "Älä selitä, täys paska Natikka on, parempi."  ;D
Otsikko: Vs: fendt 828
Kirjoitti: rene-rane - 21.08.10 - klo:02:29
Onko kukaan päässy ajamaan,oikein töissä.Vai vaan kylmät tyypit penkillä.

Ensiesittely oli eilen Suomessa, lehdistä kirijoottaa juttua  ;D

Hieno laite, ylivoimaanen sanoisin  8)

Älä selitä täys paska natikka on parempi ;D

(http://lh4.ggpht.com/_eoiLGjZE1TE/TAETXLeKalI/AAAAAAAAAKM/A_eS7NLd2CU/s640/Kuva0184.jpg)

Ku ei oo pistettä eikä pilikkua niin tuosta voi käsittää mitä vaan, esim. "Älä selitä, täys paska Natikka on, parempi."  ;D

noh niin no, Kukin ajatelkoon mitä halua  ;D
Otsikko: Vs: fendt 828
Kirjoitti: ravenlord - 25.08.10 - klo:15:26
minoon kuulu semmosta että muiden hyvin kokemusten, ja nyt pikkusarjan kokemusten perusteella ventilläkin on herätty linnavuoren ylivoimaan, joten maanmainioita 7.4 litrasia sisudieseleitä tulee lähivuosina löytymään venttienkin nokalta.
Otsikko: Vs: fendt 828
Kirjoitti: Cornfarmer - 25.08.10 - klo:18:10
minoon kuulu semmosta että muiden hyvin kokemusten, ja nyt pikkusarjan kokemusten perusteella ventilläkin on herätty linnavuoren ylivoimaan, joten maanmainioita 7.4 litrasia sisudieseleitä tulee lähivuosina löytymään venttienkin nokalta.


Tässä olisi ventin arvoinen moottorimerkki keulalle neljäsylinterisiin malleihin ;)


http://www.mercedes-benz.fi/content/finland/mpc/mpc_finland_website/fi/home_mpc/truck_home/home/trucks/atego/engine_gear_axle/components.fb0001.html


Kyllä linnavuoren betoni mylly paskantaas verta pihalle jo tyhjäkäynnilläkin jos 215hv:n tehoa ottaisivat N-sarjalaisen pannusta... sais venttiki mainostaa 400-sarjaansa sit maailman tehokkaimpana ylivoimaisesti ;D ;D


Ja täs olis kans ylivoimaa kuutos koneisiin ;)


http://www.mercedes-benz.fi/content/finland/mpc/mpc_finland_website/fi/home_mpc/truck_home/home/trucks/axor/engine_gear_axle/components.html
Otsikko: Vs: fendt 828
Kirjoitti: ijasja2 - 25.08.10 - klo:20:51
Ja täs olis kans ylivoimaa kuutos koneisiin ;)


http://www.mercedes-benz.fi/content/finland/mpc/mpc_finland_website/fi/home_mpc/truck_home/home/trucks/axor/engine_gear_axle/components.html

Mulla puimurissa tuollainen 6.4l kuutonen ja ihan mukavan pikkuruokainen. Toki sehän ei ollut yllätys kun tuttuja moottoreita :)
Otsikko: Vs: fendt 828
Kirjoitti: Naturalis - 25.08.10 - klo:20:54
minoon kuulu semmosta että muiden hyvin kokemusten, ja nyt pikkusarjan kokemusten perusteella ventilläkin on herätty linnavuoren ylivoimaan, joten maanmainioita 7.4 litrasia sisudieseleitä tulee lähivuosina löytymään venttienkin nokalta.

Joo Neste on tehny sopimuksen Agcon kanssa. Eli Agco saa siivun joka litrasta kun pistää Sisun juopon koneitten keulaan... ;D
Otsikko: Vs: fendt 828
Kirjoitti: icefarmer - 25.08.10 - klo:22:19
minoon kuulu semmosta että muiden hyvin kokemusten, ja nyt pikkusarjan kokemusten perusteella ventilläkin on herätty linnavuoren ylivoimaan, joten maanmainioita 7.4 litrasia sisudieseleitä tulee lähivuosina löytymään venttienkin nokalta.


Tässä olisi ventin arvoinen moottorimerkki keulalle neljäsylinterisiin malleihin ;)


http://www.mercedes-benz.fi/content/finland/mpc/mpc_finland_website/fi/home_mpc/truck_home/home/trucks/atego/engine_gear_axle/components.fb0001.html


Kyllä linnavuoren betoni mylly paskantaas verta pihalle jo tyhjäkäynnilläkin jos 215hv:n tehoa ottaisivat N-sarjalaisen pannusta... sais venttiki mainostaa 400-sarjaansa sit maailman tehokkaimpana ylivoimaisesti ;D ;D


Ja täs olis kans ylivoimaa kuutos koneisiin ;)


http://www.mercedes-benz.fi/content/finland/mpc/mpc_finland_website/fi/home_mpc/truck_home/home/trucks/axor/engine_gear_axle/components.html
volvo ja scaniamiehille nuo mersut on yleinen naurun ja vahingonilon aiheuttaja ??? ??? ???
Otsikko: Vs: fendt 828
Kirjoitti: redbull - 25.08.10 - klo:22:43
Ja täs olis kans ylivoimaa kuutos koneisiin ;)
 
http://www.nettikone.com/fendt/311/860974
Aika löyhä tua manni sitten loppujenlopuksi ;) ;)


benz.fi/content/finland/mpc/mpc_finland_website/fi/home_mpc/truck_home/home/trucks/axor/engine_gear_axle/components.html
[/quote]

Mulla puimurissa tuollainen 6.4l kuutonen ja ihan mukavan pikkuruokainen. Toki sehän ei ollut yllätys kun tuttuja moottoreita :)
[/quote]
Otsikko: Vs: fendt 828
Kirjoitti: ravenlord - 26.08.10 - klo:11:27
minoon kuulu semmosta että muiden hyvin kokemusten, ja nyt pikkusarjan kokemusten perusteella ventilläkin on herätty linnavuoren ylivoimaan, joten maanmainioita 7.4 litrasia sisudieseleitä tulee lähivuosina löytymään venttienkin nokalta.


Tässä olisi ventin arvoinen moottorimerkki keulalle neljäsylinterisiin malleihin ;)


http://www.mercedes-benz.fi/content/finland/mpc/mpc_finland_website/fi/home_mpc/truck_home/home/trucks/atego/engine_gear_axle/components.fb0001.html


Kyllä linnavuoren betoni mylly paskantaas verta pihalle jo tyhjäkäynnilläkin jos 215hv:n tehoa ottaisivat N-sarjalaisen pannusta... sais venttiki mainostaa 400-sarjaansa sit maailman tehokkaimpana ylivoimaisesti ;D ;D


Ja täs olis kans ylivoimaa kuutos koneisiin ;)


http://www.mercedes-benz.fi/content/finland/mpc/mpc_finland_website/fi/home_mpc/truck_home/home/trucks/axor/engine_gear_axle/components.html
volvo ja scaniamiehille nuo mersut on yleinen naurun ja vahingonilon aiheuttaja ??? ??? ???

Kuulemma Actrossin jälleenmyyntiarvo romahtaa muihin merkkeihin verrattuna..  Eipä nuota näjykkään liikenteessä, scania ja volvo on niitä valtamerkkejä, ja vanhoilla fullerisisuilla ajetaan soraa.