Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: icefarmer - 25.04.10 - klo:23:51
-
huutas isompiki noukkari jo hoosiannaa tuolla koneella ;D ;D ;D ;D http://www3.scania.com/fi/New-V8-truck-range/Uusi-V8-moottori/
-
Ei taida loppua... 90 luvulla osalla oli FH16:a n800hv ja nykyään lastuttavat paljon jo nuita Scanian 620:ä.
-
on woimmoo:
http://www.youtube.com/watch?v=Tl911P93qUk
-
Scanialta iso moottori juu. Lootaksi ei saa kuin Opticruisen >:( ja perät paukkuu edelleen. Scanian logossahan on sen mahahapoista kärsivän sorsan taustalla purkautuneesta planeettapyörästöstä rikkinäinen kannatin ja sileäksi rapissut aurinkopyörä... Tuon logon kantajillahan on oma klaani: Ruotsalaisten Sorvareiden Tukiyhdistys. Jäsenmaksu ajotyylistä riippuen 5-30.000 €/vuosi. Sillä rahalla saa sitten uusia kissanpäitä ja vetoakseleita ja ristilukon holkkeja...
-
Matalakierros moottoreihin ollaan menossa tosin Valtra edelläkävijä,
traktori puolella ,miksi mouruuttaa kun vähemmälläkin löytyy tehoa ja vääntöä.
Kyllähän hurrit on aina tehneet parhaimmat kuormaauton moottorit.
Täällä päin kehuvat Scaniaa kestäväksi .Onhan se ohittanut Volvon myynnissä viime vuonna.
-
huutas isompiki noukkari jo hoosiannaa tuolla koneella ;D ;D ;D ;D http://www3.scania.com/fi/New-V8-truck-range/Uusi-V8-moottori/
Hauskaa kun hurri sössöttää henklanniksi.
-
Ei taida loppua... 90 luvulla osalla oli FH16:a n800hv ja nykyään lastuttavat paljon jo nuita Scanian 620:ä.
ja ureat ohitaan ohjelmalla ;)
-
on woimmoo:
http://www.youtube.com/watch?v=Tl911P93qUk
Ei saakuta...Housut kastuu.
Tommosta sen pitäs olla suomessakin.
Taksat ei vaan anna myöten ;D
-
Scanialta iso moottori juu. Lootaksi ei saa kuin Opticruisen >:( ja perät paukkuu edelleen. Scanian logossahan on sen mahahapoista kärsivän sorsan taustalla purkautuneesta planeettapyörästöstä rikkinäinen kannatin ja sileäksi rapissut aurinkopyörä... Tuon logon kantajillahan on oma klaani: Ruotsalaisten Sorvareiden Tukiyhdistys. Jäsenmaksu ajotyylistä riippuen 5-30.000 €/vuosi. Sillä rahalla saa sitten uusia kissanpäitä ja vetoakseleita ja ristilukon holkkeja...
volvon kardaanit saa myydä kierretangon pätkinä sen jälkeen jos sen ripustas scanian v-koneen ja perän väliin, kyllä jämpti o näin >:( >:( >:( >:(
-
on woimmoo:
http://www.youtube.com/watch?v=Tl911P93qUk
Ei saakuta...Housut kastuu.
Tommosta sen pitäs olla suomessakin.
Taksat ei vaan anna myöten ;D
***joo, hurjia on jenkit. tässä moninkertnen pullinki voittaja. pienemmällä cumminsilla muistaakseni ajo ennen. tässä vedossa 18.9l cummins KTA600 kolmella turbolla:
http://www.youtube.com/watch?v=C2HLaNTybTo
se hyvä puoli tuos on että ei kuskinpuolen etufillari kulu...
-
on woimmoo:
http://www.youtube.com/watch?v=Tl911P93qUk
Ei saakuta...Housut kastuu.
Tommosta sen pitäs olla suomessakin.
Taksat ei vaan anna myöten ;D
***joo, hurjia on jenkit. tässä moninkertnen pullinki voittaja. pienemmällä cumminsilla muistaakseni ajo ennen. tässä vedossa 18.9l cummins KTA600 kolmella turbolla:
http://www.youtube.com/watch?v=C2HLaNTybTo
se hyvä puoli tuos on että ei kuskinpuolen etufillari kulu...
tuosta cumminssista tuli mieleen sisu auton kohtalo, siitähän oli täällä juttua ja linkki MOT;n jossa sisun tilaa ruodittiin. mikä lie sisun nykyinen tilanne ???
-
kait se nurin menee? vähän niitä enää näkyy tukkiautoina.
pillari ei kait ollu hyvä valinta. cumminssi olis ollu moottori.
hakkurialustana sisu on kova, siinäkin tosin pillari cumminsia heikompi.
tommonen ois sisuun pitäny laittaa:
http://www.everytime.cummins.com/assets/pdf/4087153.pdf
-
[/quote] mikä lie sisun nykyinen tilanne ???
[/quote]
Tukkikuskien tietotoimistosta kerrottiin, että viime vuoden puolenvälin jälkeen ei olisi tullut Karjaan navetan nurkasta ainakaan puuautoja. Tummanvihreitä läpivetäviä kyllä tulee...