Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: SAS - 16.04.10 - klo:21:26
-
Niin käy jos Islannissa purkaus jatkuu ja tuulet ovat sieltä päin.
Ulkolaisiin koneisiin varaosat tulevat pääsääntöisesti lentoteitse.
-
Maahan tuojilla on kattavat varastot, ei haitta lento lakot
::)
-
Maahan tuojilla on kattavat varastot, ei haitta lento lakot
::)
Jaa, miks suurin osa varaosista on sitten tilaustavaraa? Agrimarketin ukkelikin kerran mainosti että kun mää tänään tilaan, osa tulee lentorahtina seuraavaks aamuks tiskille...
Ei täällä maahantuojilla ole mitään kattavia varastoja, suodattimia ny varmaan voi enemmän löytyä mutta vähänkään harvinaisempia osia ei ole kannattavaa pitää hyllyssä, se kuulemma syö kaupan kannattavuutta. No onko kannattavaa seisotuttaa asiakkaan konetta kun se ei saa varaosaansa aikonaan... ::)
-
Kannattaa olla keskon asiakas, niiden varaosatoimitusten nopeuteen parin viikon lentotauko ei tuo havaittavaa lisäviivettä.
-
Kannattaa olla keskon asiakas, niiden varaosatoimitusten nopeuteen parin viikon lentotauko ei tuo havaittavaa lisäviivettä.
;D ;D ;D ;D
-
Kannattaa olla keskon asiakas, niiden varaosatoimitusten nopeuteen parin viikon lentotauko ei tuo havaittavaa lisäviivettä.
Tuohon ei kyllä pysty lisäämään mitään ;D
Ytimekkäästi ilmaistu
-
Jonnikkaan saa onneksi osia laukkaselta suoraan hyllystä :D Mutta tarvitaanko se on eriasia 8)
-
Laukkasena mainostaisin televiisiosa... varaston nähneenä. ja muutenki moni äijä paniikisasa
-
Laukkanen irroittaa niistä kierrätys kasan laitteista osan kuin osan ja nopeesti,,,,,,,,,,,
:'(
-
Jonnikkaan saa onneksi osia laukkaselta suoraan hyllystä :D Mutta tarvitaanko se on eriasia 8)
Se varmaan pitää niitä hyllyssä ihan lämpimikseen. :D
-
Jonnikkaan saa onneksi osia laukkaselta suoraan hyllystä :D Mutta tarvitaanko se on eriasia 8)
Se varmaan pitää niitä hyllyssä ihan lämpimikseen. :D
Joo joo tietenkin pyyhkii vaan pölyjä niistä välillä kun ei kukaan niitä tartte ;D No ei vaan onhan sieltä joskus tullut jotain haettua...
-
Jopa sellaisilla volyymituoteilla (maatalouskalustoon verrattuna) kuin autoila on varsinainen varasto esim. Tanskassa. Joskus takavuosina ainakin Fordin osia lennätettiin aika paljon sieltä päivän palveluna. Nyt saattaa mennä kauemmin. Kyllä tuo on ihan tosi uhka kevät/rehunkorjuu/sadonkorjuun toimivuudelle, jos tulivuori on kovin pitkään aktiivinen. Ennakkohuolto ja ennakointi saattaa tulevana sesonkina olla arvossaan?
Petri
-
Jopa sellaisilla volyymituoteilla (maatalouskalustoon verrattuna) kuin autoila on varsinainen varasto esim. Tanskassa. Joskus takavuosina ainakin Fordin osia lennätettiin aika paljon sieltä päivän palveluna. Nyt saattaa mennä kauemmin. Kyllä tuo on ihan tosi uhka kevät/rehunkorjuu/sadonkorjuun toimivuudelle, jos tulivuori on kovin pitkään aktiivinen. Ennakkohuolto ja ennakointi saattaa tulevana sesonkina olla arvossaan?
Petri
Niin no siis eikö traktoreillakin ole nää ns. päävarastot euroopassa, saksassa tsjp. Ruattis tais olla kanssa jonkun merkin päävarasto...
Nythän viksup varaosakauppiaat tilais osia laivarahtina, kääris hyvät voitot itselleen... luulis laivarahdin olevan pikkusen halvempi kuin lentokoneella...
-
Niin no siis eikö traktoreillakin ole nää ns. päävarastot euroopassa, saksassa tsjp. Ruattis tais olla kanssa jonkun merkin päävarasto...
Nythän viksup varaosakauppiaat tilais osia laivarahtina, kääris hyvät voitot itselleen... luulis laivarahdin olevan pikkusen halvempi kuin lentokoneella...
Jos vain pääomaa on niin paljoa, että on varaa seisottaa sitä isossa varastossa... Kyllähän tämä aika optimointia on tämä varaosakauppa, rahaa seisoo helposti vähän paljon siellä hyllyssä.
Petri