Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: håkan - 16.04.10 - klo:21:21
-
Lähinaapurin kanssa kun yhteistyötä tehdään monin tavoin mm. yhteinen 425 carrier jonka vetokoneena on hänen 6910 J.Deere. Kone on pelannut kohtuullisen hyvin ja voimaakin ollut sopivasti. Viime syksynä koneen vaihteistovalo syttyi kun kone oli ajettu lämpimäksi. Kylmänä ei valo palanut. Kone jätettiin sittemmin talviteloille ja nyt keväthuollossa vaihdettiin anturi uuteen, mutta vika ei hävinnyt. Siis vaihteistovalo palaa vain kuumana, ei kylmänä. Onko kokemuksia mistä lähteä vikaa etsimään?
-
Paska mikä paska...
-
Lähinaapurin kanssa kun yhteistyötä tehdään monin tavoin mm. yhteinen 425 carrier jonka vetokoneena on hänen 6910 J.Deere. Kone on pelannut kohtuullisen hyvin ja voimaakin ollut sopivasti. Viime syksynä koneen vaihteistovalo syttyi kun kone oli ajettu lämpimäksi. Kylmänä ei valo palanut. Kone jätettiin sittemmin talviteloille ja nyt keväthuollossa vaihdettiin anturi uuteen, mutta vika ei hävinnyt. Siis vaihteistovalo palaa vain kuumana, ei kylmänä. Onko kokemuksia mistä lähteä vikaa etsimään?
6410:ssä oli sama vika. Aikamme vaihdettiin antureita ja öljyjä. Lopulta laitettiin teippi merkkivalon päälle. Se tuli jossain huollos kuntoon, mutta en kyllä pirullakaan muista että millä.
-
Paska on Timpalla housuissansa. Suotimien vaihto ja kovaa ajoa.
-
Paska mikä paska...
vaikka dyna-vt:n omistan niin täytyy todeta että 6900/6910 john deere on yksi parhaista tähän saakka valmistetuista traktorimalleista.
-
Lähinaapurin kanssa kun yhteistyötä tehdään monin tavoin mm. yhteinen 425 carrier jonka vetokoneena on hänen 6910 J.Deere. Kone on pelannut kohtuullisen hyvin ja voimaakin ollut sopivasti. Viime syksynä koneen vaihteistovalo syttyi kun kone oli ajettu lämpimäksi. Kylmänä ei valo palanut. Kone jätettiin sittemmin talviteloille ja nyt keväthuollossa vaihdettiin anturi uuteen, mutta vika ei hävinnyt. Siis vaihteistovalo palaa vain kuumana, ei kylmänä. Onko kokemuksia mistä lähteä vikaa etsimään?
terve! tarkasta vaihteiston voitelupaine ja anturi ehkä????
ja uusi suotimet jos ei uusittu ja tarkasta johdot ja lämpö anturi
ehkä?? myös syylärin sis vuoto joten tarkasta lämpötila vai palaako lämpövalo
-
On ollut joskus 6310 jossa varoitusvalo syttyi. Huollosta sanoivat että jos pikavaihteet pelaa, ei kannata huolestua. Silloin on vaihdelaatikossa paineet tallella, eli vika jossain anturi hässäköissä tai johdoissa. Pikavaihteet kuulema pelitää vaihdelaatikon öljyn paineilla...
-
Paska mikä paska...
Koville ottaa Timpalla. Ymmäretävää kun kiintoavaimella joutuu lattian luukusta ajelemaan Dynalla, kun ei muuten liiku ;D
-
Paska mikä paska...
Koville ottaa Timpalla. Ymmäretävää kun kiintoavaimella joutuu lattian luukusta ajelemaan Dynalla, kun ei muuten liiku ;D
Se kammella ajomahdollisuus on tehty entisiä vallukuskeja varten. On kotonen olo, kuin vanhainkodin eteisessä köppejä. ;D
-
Paska mikä paska...
vaikka dyna-vt:n omistan niin täytyy todeta että 6900/6910 john deere on yksi parhaista tähän saakka valmistetuista traktorimalleista.
Hyvää vain Moottori
Mites neet pultit kestää ? perässä ?
:'(
-
Paska mikä paska...
vaikka dyna-vt:n omistan niin täytyy todeta että 6900/6910 john deere on yksi parhaista tähän saakka valmistetuista traktorimalleista.
Hyvää vain Moottori
Mites neet pultit kestää ? perässä ?
:'(
Lanseerattiinkos 6000-sarjassa pikkusen viksumpi pienenlautaspyörän-akselin laakerointi ja pumppu siirtämään öljyä pois rattaiden tieltä?
-
Näitähän ei ollut autopoowereina ?
Joten pultit kestää
:'(
-
Näitähän ei ollut autopoowereina ?
Joten pultit kestää
:'(
näitähän oli myös autopowerina silti pultit kestää
-
Joten pultit kestää
:'(
Mitä tarkoitat pulttien kestolla?
-
Lähinaapurin kanssa kun yhteistyötä tehdään monin tavoin mm. yhteinen 425 carrier jonka vetokoneena on hänen 6910 J.Deere. Kone on pelannut kohtuullisen hyvin ja voimaakin ollut sopivasti. Viime syksynä koneen vaihteistovalo syttyi kun kone oli ajettu lämpimäksi. Kylmänä ei valo palanut. Kone jätettiin sittemmin talviteloille ja nyt keväthuollossa vaihdettiin anturi uuteen, mutta vika ei hävinnyt. Siis vaihteistovalo palaa vain kuumana, ei kylmänä. Onko kokemuksia mistä lähteä vikaa etsimään?
terve! tarkasta vaihteiston voitelupaine ja anturi ehkä????
ja uusi suotimet jos ei uusittu ja tarkasta johdot ja lämpö anturi
ehkä?? myös syylärin sis vuoto joten tarkasta lämpötila vai palaako lämpövalo
tere onko mitä löytynyt jos viittit paljastaa
-
Soittelin kaverille ja kyselin tilannetta. Siellä oli tänään käynyt huoltomies tutkimassa konetta ja vähän pahalta näyttää. Pikavaihteet siinä on luistaneet ja levyjen pinnat ovat päätyneet suodattimeen joka oli ilmeisesti aivan tukossa. Paineet ovat siis hukassa. Huoltomies oli arvionut remontin hinnaksi n.5000e. Koneella on ajettu 5900h.
-
Enkös mää sanonu. Paska mikä paska.
;D
-
Enkös mää sanonu. Paska mikä paska.
;D
-
Enkös mää sanonu. Paska mikä paska.
;D
tere samalla periaattella taitaa pikavaihteet hävitä kaikista
joskus meni mehtäzetkasta kun ei ollu öljyä saanu riitävästi
ja valmet f105 kuumui liikaa tieajossa(120c¤)
casesta (ih 684 ta) liukeni pinta väärällä öljyllä v.87
miten lie nuo massikat kun ei tietoo yleensä vetolevy pettää tiukassa paikassa ensin sama myös nh/fiat
paljonko tehoja 6910 on jos rikitetty!!
-
Pyörän pultteja kopallinen mukaan ja menoksi ?????????
:'(