Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Alfa-Alfa - 21.03.10 - klo:08:00
-
nissan navara, 2.5 tdi kones.
vetää pätkien ja tosi huonosti 2 ja 4 vaihteella. Viitosella pelaa ja vetää ongelmitta. Filtterit on vai hdettu. Mistä etsiä vikaa?
-
" vetää pätkien "..... wtf????.......siis miten pätkien ? "röpöttääkö" moottori vai miten ? .....pikkasen enemmän olisit voinut kertoa "oireista"
-
Ikäänkuin sopasta olisi vajetta, kesken vedon puudahtaa ja sitten taas vetää jotenki. Mutta outoa tuo vaihtelu eri vaihteilla. Voisiko laatikko olla menossa ja hirttelee (vastustaa niin paljon) välistä?? Se olisi outoa, tunne on niin puhtaasti mottorista.
-
nissan navara, 2.5 tdi kones.
vetää pätkien ja tosi huonosti 2 ja 4 vaihteella. Viitosella pelaa ja vetää ongelmitta. Filtterit on vai hdettu. Mistä etsiä vikaa?
voisko nuo vaihteet olla samalla akselilla lootassa.... kyllähän sieltä ääni kuulus jos loota hirttäs ??? ??? ??? ???
-
Jos tuosta lähtisi jotakin tietoa.
http://www.ncf.fi/forum/YaBB.cgi?num=1262110595/3
-
Kuinka paljon ajettu?
Eihän noita ole ollut myynnissäkään kuin reilu 3 vuotta, joten tuskin vaihdeloota vielä loppu on..
-
nissan navara, 2.5 tdi kones.
vetää pätkien ja tosi huonosti 2 ja 4 vaihteella. Viitosella pelaa ja vetää ongelmitta. Filtterit on vai hdettu. Mistä etsiä vikaa?
voisko nuo vaihteet olla samalla akselilla lootassa.... kyllähän sieltä ääni kuulus jos loota hirttäs ??? ??? ??? ???
onhan ne samalla akselilla ja 4nenhan on "suora" .........vitonen ylivaihde .......mutta siis että 1 , 3 ja 5 vaihteet vetää ihan hyvin (käy ja kukkuu) .....2 ja 4 temppuilee ....siis kun vaihekepistä vedetään penkkiin päin .........???
-
kones hajoamassa..
-
kones hajoamassa..
N.10.000 euron paukahdus . Ruotsista itte hakien halvempi , muita paikkoja en tiedä . :'(
-
kones hajoamassa..
kuinka päädyit tälläiseen yllättäväänkin tulkintaan ??
-
kones hajoamassa..
kuinka päädyit tälläiseen yllättäväänkin tulkintaan ??
On tuosa lähipiirisä useampi noita laviskamallin cr-navaroita ja king-capeja kokenut moisen kohtalon, ongelma on nimenonaan cr-koneissa, ilmeisesti alakerta ei kestä vääntöä ja alkaa purkautumaan. Eikä ole ollu lastuja tai muuten epäkuranttia kohtelua. Samoilla omistajilla ollut vanhempia td-kingcapeja ilman ongelmia.
Esim. nettiautossa on myytävänä konevikaisena noita useasti.
-
kones hajoamassa..
kuinka päädyit tälläiseen yllättäväänkin tulkintaan ??
On tuosa lähipiirisä useampi noita laviskamallin cr-navaroita ja king-capeja kokenut moisen kohtalon, ongelma on nimenonaan cr-koneissa, ilmeisesti alakerta ei kestä vääntöä ja alkaa purkautumaan. Eikä ole ollu lastuja tai muuten epäkuranttia kohtelua. Samoilla omistajilla ollut vanhempia td-kingcapeja ilman ongelmia.
Esim. nettiautossa on myytävänä konevikaisena noita useasti.
ahaaa..............tuo miuta ihmetyttää että osalla vaihteista pelaa ihan normaalisti ja osalla ei ....
-
nissan navara, 2.5 tdi kones.
vetää pätkien ja tosi huonosti 2 ja 4 vaihteella. Viitosella pelaa ja vetää ongelmitta. Filtterit on vai hdettu. Mistä etsiä vikaa?
Moottoriohjaimen vaihteisto anturi.
-
No en tiedä onko moisia antureita olemassa, nelosella kovasti keppiä painattaessa alavasemmalle tuntui vetävän liki normaalisti. Koe jäi tekemättä "tyhjäkäyntilämmitin" päällä, haistaako nelosen sisäänpanon.
Mutta jos nyt sitten tuolla on jotakin, saa pienempipalkkaset ja kätiset merkkihuollossa tutkailla.
-
Tuli vain mieleen niinkin yksinkertainen asia että mahtaneeko olla tankin ilmansaannissa häikkä.eli ei saa kuitenkaan tarpeeksi ainetta.
-
No en tiedä onko moisia antureita olemassa, nelosella kovasti keppiä painattaessa alavasemmalle tuntui vetävän liki normaalisti. Koe jäi tekemättä "tyhjäkäyntilämmitin" päällä, haistaako nelosen sisäänpanon.
Mutta jos nyt sitten tuolla on jotakin, saa pienempipalkkaset ja kätiset merkkihuollossa tutkailla.
kerro meillekin jos löytävät vian.......ihan vaan mielenkiinnosta....
-
Diaknoosi oli joku vaihteistoanturi
Kone siis luulee olevansa vapaalla ja siksi päästöjen vuoksi saa aivan liian laihaa. Eli kaasupohjassa vapaalla on eri moottori kuin kaasupohjassa kytkinpohjassa vaihdesilmässä.
-
Diaknoosi oli joku vaihteistoanturi
Kone siis luulee olevansa vapaalla ja siksi päästöjen vuoksi saa aivan liian laihaa. Eli kaasupohjassa vapaalla on eri moottori kuin kaasupohjassa kytkinpohjassa vaihdesilmässä.
Vaihtoon äkkiä ettei käys samoin kuin primastaanin kanssa kävi meikäläisen , anturi vikaa ja sit vaihdeloota .
-
Diaknoosi oli joku vaihteistoanturi
Kone siis luulee olevansa vapaalla ja siksi päästöjen vuoksi saa aivan liian laihaa. Eli kaasupohjassa vapaalla on eri moottori kuin kaasupohjassa kytkinpohjassa vaihdesilmässä.
elikkä tuo nimimerkki Neke oli oikeassa..............................
-
Teemme kunniaa Nekelle!
Onkohan tuollainen vaihteistoanturi miten uusi keksintö? Meillä on yhdessä vm. 93 bensaopelissa aika samat oireet.. Skanneri ei löydä mitään ongelmia. Tuli vaan mieleen.
-
Menneen viikon keskiviikolla oli tämä diaknoosin mukainen palikanvaihtopäivä. 5 h työtä ja osa = 608 €
-
Pysäytystapin vaijeri jumittaa.
Ei mee ihan alas ja alkaa polttoaineen syöttö katkeilla.
-
Menneen viikon keskiviikolla oli tämä diaknoosin mukainen palikanvaihtopäivä. 5 h työtä ja osa = 608 €
'
Joku oli kuulemma jossain joskus maksanu operaatiosta 615eur. sis osa(30eur)
-
kyllä nissanin laatu on nykyään peestä kuulin justiin että uudesta navarasta kampi kyljestä läpi. omasta meni vitosvaihde .