Ei 20-sarjalaisissa ole tuota ongelmaa juurikaan ilmennyt, ei ainakaan itellä, eikä ainakaan laajasti muillakaan. Tuota venttiilikumien vaihtoa vähän epäilen....Voipi olla turhaa.Savun pölläyttely ei vakavaa, tätä on jo nähty tuhansia tunteja ajetuissa metsäkoneissa, joissa TIER III kone...Kakkosvaiheen koneissa ei tuota kuulemma ilmennyt. Mitäpä ei päästöjen takia tehtäisi, ja nyt joku säikähti jossain tilanteessa pöllähtävää mustaa savua.
Kansiremppoihin löytyy yleensä syy virittämisestä, erityisesti vanhoissa 100- ja 10-sarjojen koneitten kannet ym. moottorirakenne ei kestä välttämättä mahdottomia tehonlisäyksiä.
Ei 20-sarjalaisissa ole tuota ongelmaa juurikaan ilmennyt, ei ainakaan itellä, eikä ainakaan laajasti muillakaan. Tuota venttiilikumien vaihtoa vähän epäilen....Voipi olla turhaa.Savun pölläyttely ei vakavaa, tätä on jo nähty tuhansia tunteja ajetuissa metsäkoneissa, joissa TIER III kone...Kakkosvaiheen koneissa ei tuota kuulemma ilmennyt. Mitäpä ei päästöjen takia tehtäisi, ja nyt joku säikähti jossain tilanteessa pöllähtävää mustaa savua.kyllä ne pienet kansi tai venttiili rempat 30 sarjassa
Kansiremppoihin löytyy yleensä syy virittämisestä, erityisesti vanhoissa 100- ja 10-sarjojen koneitten kannet ym. moottorirakenne ei kestä välttämättä mahdottomia tehonlisäyksiä.
Moottorin jäähdytys ei tainnut olla joissain 10 ja 100 sarjan koneissa markkinoiden tehokkaimpia, joten ainakin ruuvaamisessa saattoi tulla melko pian sitäkautta rajat vastaan.
Moottorin jäähdytys ei tainnut olla joissain 10 ja 100 sarjan koneissa markkinoiden tehokkaimpia, joten ainakin ruuvaamisessa saattoi tulla melko pian sitäkautta rajat vastaan.
Se mullakin tuli 10-sarjalaisessa eteen, kun pumpusta otettiin kaikki irti, niin sen jälkeen työt tehtiin lämpömittarin ehdoilla. Ei auttanu edes vesipumpun ja viskon vaihtaminen, silti yritti lämmetä. 10:n vaihtaminen 20:een sitten lopulta auttoi asiaan. ;)
ovat jokapäiväistä touhua kuuluu maakunnasta ja oli kuvakin Maaseutu lehdessä .Kansia napsuu poikki ja venttiilikumien kanssa käydään pajoilla sylipainia harvase päivä.Kateellisen panettelua.Toisaalta ,miksi ostaa liian pieni kone jos sitä pitää sitten viritellä.Parasta virittämistä on,kun ostaa tarpeeksi tehoa niin konekin kestää.Virittämiset pitäis loppua siinä vaiheessa kun mopoikä on ohi.
Kerro juuri sinä känsäläinen oletko näitä kuullut.
Aski ongelmat on kaikkien tiedossa niistä on nyt tässä yhteydessä turha turista nyt keskitytään moottoriin.
ovat jokapäiväistä touhua kuuluu maakunnasta ja oli kuvakin Maaseutu lehdessä .Kansia napsuu poikki ja venttiilikumien kanssa käydään pajoilla sylipainia harvase päivä.Kateellisen panettelua.Toisaalta ,miksi ostaa liian pieni kone jos sitä pitää sitten viritellä.Parasta virittämistä on,kun ostaa tarpeeksi tehoa niin konekin kestää.Virittämiset pitäis loppua siinä vaiheessa kun mopoikä on ohi.
Kerro juuri sinä känsäläinen oletko näitä kuullut.
Aski ongelmat on kaikkien tiedossa niistä on nyt tässä yhteydessä turha turista nyt keskitytään moottoriin.
En tiedä mikä on takuun laita, kai se on voimassa jos JD huolto lastuttaa 100h huollon yhteydessä?
ja remppaa ki on riittäny niissäEn tiedä mikä on takuun laita, kai se on voimassa jos JD huolto lastuttaa 100h huollon yhteydessä?
Mitä mä olen kuullut, niin tehdas ei ainakaan ole kovin suosiollisesti suhtautunut noihin takuuhuoltovirityksiin.
joo tuttu hualtajamies sono että just jonh Deereis tyypivikoi paljon
6410 ja kansipahvin vaihto noin 5500h kohdalla. Kaikki otettu irti mitä pumpusta lähtee,ei ole ollut kuitenkaan lämpöongelmia? Vika ilmeni lämppärin toimimattomuutena ja lämpöjen hitaana nousemisena,silmällä ei pahvista vikaa löytynyt kuin arvaamalla.
6410 ja kansipahvin vaihto noin 5500h kohdalla. Kaikki otettu irti mitä pumpusta lähtee,ei ole ollut kuitenkaan lämpöongelmia? Vika ilmeni lämppärin toimimattomuutena ja lämpöjen hitaana nousemisena,silmällä ei pahvista vikaa löytynyt kuin arvaamalla.
***niin kaikki otettu irti mitä pumpusta lähtee... hyvähän se on sanoa kun sieltä ei mitään lähe. onnettomia noiden pumput...
10 sarja jd,stä kestävin tietääkseni oli siinäki uutena tyypillisiä saksalaisten sähkövikoja . saksalaisilla nykyisin semmonen vika, että ne käyttää halppissähköosia6410 ja kansipahvin vaihto noin 5500h kohdalla. Kaikki otettu irti mitä pumpusta lähtee,ei ole ollut kuitenkaan lämpöongelmia? Vika ilmeni lämppärin toimimattomuutena ja lämpöjen hitaana nousemisena,silmällä ei pahvista vikaa löytynyt kuin arvaamalla.
***niin kaikki otettu irti mitä pumpusta lähtee... hyvähän se on sanoa kun sieltä ei mitään lähe. onnettomia noiden pumput...
Nih,mähän sanoinkin että kaikki otettu irti mitä lähtee,en kuinka paljon ;D
Kai tuostakin sais elementtien vaihdolla enemmän,tai sitten vaihtamalla pumppu.
Kai tuostakin sais elementtien vaihdolla enemmän,tai sitten vaihtamalla pumppu.
jontikan pahveja ei vaihdeta korkeintaan kuin kerran.
joo tuttu hualtajamies sono että just jonh Deereis tyypivikoi paljon
6410 ja kansipahvin vaihto noin 5500h kohdalla. Kaikki otettu irti mitä pumpusta lähtee,ei ole ollut kuitenkaan lämpöongelmia? Vika ilmeni lämppärin toimimattomuutena ja lämpöjen hitaana nousemisena,silmällä ei pahvista vikaa löytynyt kuin arvaamalla.
***niin kaikki otettu irti mitä pumpusta lähtee... hyvähän se on sanoa kun sieltä ei mitään lähe. onnettomia noiden pumput...
Nih,mähän sanoinkin että kaikki otettu irti mitä lähtee,en kuinka paljon ;D
Kai tuostakin sais elementtien vaihdolla enemmän,tai sitten vaihtamalla pumppu.
***koukkaa Hp-dieselin kautta niin alkaa papua olemaan ;-)