Kuinka lähtee ?
Käyntiin, liikkeelle, hydrauliikan lämmitys yms ?
Kuuluu olevan pientä eroa Varioon ?Fendt Vario, aito alkuperäinen
Kuinka lähtee ?
Käyntiin, liikkeelle, hydrauliikan lämmitys yms ?
Kuuluu olevan pientä eroa Varioon ?Fendt Vario, aito alkuperäinen
Vitustako vielä voi tietää. Kun ei ole vielä DynaVT:tä näkynny.
Kyllä onkin hyvä ettei heti lähde kerkee vähä notkistuu.Käyntiin lähtee avaimia taskussa kilistelemällä nämä uudet Kuninkaalliset PääMoottorit.Suorastaan helähtää tulille. 8) *****.
Ehkäpä ongelma on että Vario ei ole lähtenyt viime talven jälkeen käyntiin, saati liikkeelle. Jämähti umpi jäähän ja seissyt kesän varjon puolella. ;Dja harmittelee ku venttiin ei saa auto ilmastointia , sähköpeilejä ja lämmitystä niihin :D
Nyt sitte kaikessa hiljaisuudessa Ojala kattelee uutta Dynaa ja kyselee täällä kommentteja... :D
Ehkäpä ongelma on että Vario ei ole lähtenyt viime talven jälkeen käyntiin, saati liikkeelle. Jämähti umpi jäähän ja seissyt kesän varjon puolella. ;Dja harmittelee ku venttiin ei saa auto ilmastointia , sähköpeilejä ja lämmitystä niihin :D
Nyt sitte kaikessa hiljaisuudessa Ojala kattelee uutta Dynaa ja kyselee täällä kommentteja... :D
Vitustako vielä voi tietää. Kun ei ole vielä DynaVT:tä näkynny.
Eihän tätä tietekkään sais sanoa täällä ääneen ::) Kerran oli pakko lähtä ja laittaa päksteri käymään -25 pakkasessa ja lämmittämättä. Käytin avainta vain niinkö käyttämällä starttiasennosta tarkoituksena "herättää akku". Mutta koneppa helähti heti tulille.
Niin mikäkö? No valmet 455 ;D
Pakko on aina pakko, niisanotusti forssan majori (Force majeure). Kerran oli pakko surukseni räjäyttää 165 käyntiin -35 asteesta (yöllä oli ollu -39), että sai vietyä pajalle lämppärin asennukseen. Tapauksesta on jo 20 vuotta aikaa.Eihän tätä tietekkään sais sanoa täällä ääneen ::) Kerran oli pakko lähtä ja laittaa päksteri käymään -25 pakkasessa ja lämmittämättä. Käytin avainta vain niinkö käyttämällä starttiasennosta tarkoituksena "herättää akku". Mutta koneppa helähti heti tulille.
Niin mikäkö? No valmet 455 ;D
Ja tuhannen tunnin kulumat tuli koneelle :'( ,vaan onko rauta vieläkin niin halpaa että kannattaa pakkasen takia lyhentää käyttö ikää?
Samalla lailla 605 vallulla. Piti saada lehmille rehua ja oli tullut jätettyä sähköttömään paikkaan. 10700 tuntia on nyt.
Vanhaisäntä ei muutenkaan juurikaan käyttänyt lohkaria, kun muutenkin lähti. Nuorempana se oli rehunajossa pari-kolmekertaa viikossa.
On se naapurin Dynä näkynyt pakkasillakin liikkeellä, eikä taida mahtua lämpimään.
Tulee vaan mieleen, että kuinka pitkään moottorit kestäiskään ilman talvee. Niin näkeehän siitä, kun urakkakoneet ei ehdi juuri jäähtyäkään. Mutta miten on selitettävis se, että kone vetelee viimesiään muutaman tuhannen tunnin paikkeilla vaikka aina on lämpimästä lähdettykin?
Teuvalla aikoinaan känninen kaverusjoukko pilotilla herätteli majoria,joku vaan sattui hehkuttamaan.Majori kiertää maapalloa varmaan vieläkin ???
Viime talven pakkasilla ei mitään ongelmaa. 7 pv/ viikko sai Dyna VT liikuntaa ja aina helähti tulille. Jos oli pakkasta yli -10 niin laitoin käyntiin ja painuin kahville kymmeneksi minuutiksi niin sinä aikana hydrauliöljytkin vähä notkistu. Sitte kärry perään ja menoksi. :)
Tätä talvea ei tarvinne kommentoida...
Ilmeisesti jollakin on ollut ongelmaa ku tällasta kyselet vai onko tää perinteistä Ventti vastaan Verku jutustelua?
Kuinka lähtee ?Ojala sitten on harkitsemassa traktorin vaihtoa kun massikan ominaisuuksista on kiinnostunut.Mahtaneeko ne kuitenkaan kyllin keskosliikkeessä arvostaa tuota *****tettua ylivoimaa jota vaihtokoneena tarjoat.Ne kun nuo harvinaisuudet eivät ole vaihtokoneena kovin suosittuja.
Käyntiin, liikkeelle, hydrauliikan lämmitys yms ?
Kuuluu olevan pientä eroa Varioon ?Fendt Vario, aito alkuperäinen
Tulee vaan mieleen, että kuinka pitkään moottorit kestäiskään ilman talvee. Niin näkeehän siitä, kun urakkakoneet ei ehdi juuri jäähtyäkään. Mutta miten on selitettävis se, että kone vetelee viimesiään muutaman tuhannen tunnin paikkeilla vaikka aina on lämpimästä lähdettykin?