Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Uuno74 - 26.01.10 - klo:08:59
-
Onkohan Casella Perkinssi tuossa 42XX sarjassa? vai onko Cummins?
Mitenköhän luotettavia koneita muuten?
Terveisin Uuno
-
Eiköhän näissä ole natikan omat moottorit, 4210:ssä D-239 ja isommissa D-268
http://www.konedata.net/Traktorit/caseih3210.htm
-
Eiköhän näissä ole natikan omat moottorit, 4210:ssä D-239 ja isommissa D-268
http://www.konedata.net/Traktorit/caseih3210.htm
Aivan, kiitos.
Näitä on joskus moitittu varaosien kalleudesta ja tarjonnasta, pitääkö paikkaans?
Terveisin Uuno
-
Eiköhän näissä ole natikan omat moottorit, 4210:ssä D-239 ja isommissa D-268
http://www.konedata.net/Traktorit/caseih3210.htm
Aivan, kiitos.
Näitä on joskus moitittu varaosien kalleudesta ja tarjonnasta, pitääkö paikkaans?
Terveisin Uuno
Ittellä joskus oli 4240. Kyllä siihen osia sai ja ei aivan maltaita silti maksanutkaan, mutta aikalaisekseen ehkä osat hinnaltaan yläpäästä ;) Moottori oli hyvä, tehokas, ja sitkä .... ja siihen kevyt traktori ....oli se vaan aika hyvä ;D Harmi kun vaihdoin sisäänajetun pois ??? ??? . Mutta toki niille tunneille huoltamot tuli tutuksi muutenkin kuin huolloissa ( osaksi ehkä siitä johtuen ;) ) Kone oli näppärä kevyt ja tehokas . Miinuksena Kevyt ;) nostolaitteena kohottajat jne...
Oli tästä joku ketju jo ennenminkin 8)
-
Eihän ne osat kalliita olisi jos ei AGRITEK niitä kauppaisi >:(
Vielä kehuvat lehdissäkin että varaosakauppa meillä kannattaa.
En ko. mallista tiedä, mutta 844 XL natikkaan maksaa raidetanko ja nivelet 1600 € :o
Sikamaisen kallista, leukkuun noi maksaa muutaman kympin per nivel ja tanko satasen kahtapuolta.
-
Eiköhän näissä ole natikan omat moottorit, 4210:ssä D-239 ja isommissa D-268
http://www.konedata.net/Traktorit/caseih3210.htm
Aivan, kiitos.
Näitä on joskus moitittu varaosien kalleudesta ja tarjonnasta, pitääkö paikkaans?
Terveisin Uuno
Tuo 4200 sarja on jo sen ikänen , että siihen saa hyvin tarvikeosia esim. sparex, longlife jne.
-
Eihän ne osat kalliita olisi jos ei AGRITEK niitä kauppaisi >:(
Vielä kehuvat lehdissäkin että varaosakauppa meillä kannattaa.
En ko. mallista tiedä, mutta 844 XL natikkaan maksaa raidetanko ja nivelet 1600 € :o
Sikamaisen kallista, leukkuun noi maksaa muutaman kympin per nivel ja tanko satasen kahtapuolta.
Oletkos IKH:lta kysyny? Agrimarketistakin saanu tarvikkeena ainakin raidentangon päitä.
-
Eihän ne osat kalliita olisi jos ei AGRITEK niitä kauppaisi >:(
Vielä kehuvat lehdissäkin että varaosakauppa meillä kannattaa.
En ko. mallista tiedä, mutta 844 XL natikkaan maksaa raidetanko ja nivelet 1600 € :o
Sikamaisen kallista, leukkuun noi maksaa muutaman kympin per nivel ja tanko satasen kahtapuolta.
Halpa raidetanko tulee vanhasta kwernelandin heinähännän piikista johon saa näppärästi hitsattua isot mutterit päähän ja tangonpäät saaki jo aika halvalla.
-
Onkohan Casella Perkinssi tuossa 42XX sarjassa? vai onko Cummins?
Mitenköhän luotettavia koneita muuten?
Muistaakseni tuossa on joku MWM kone. Kovilla pakkasilla polttoaineen saanti vaikeuksia voi olla niinkuin omallakin muovitankkisella.
Terveisin Uuno
-
Muistaakseni tuossa on joku MWM kone. Kovilla pakkasilla polttoaineen saanti vaikeuksia voi olla niinkuin omallakin muovitankkisella.
CS:ssä oli MWM, ennenkuin vaihtuu Sisuun
-
Onkohan Casella Perkinssi tuossa 42XX sarjassa? vai onko Cummins?
Mitenköhän luotettavia koneita muuten?
Muistaakseni tuossa on joku MWM kone. Kovilla pakkasilla polttoaineen saanti vaikeuksia voi olla niinkuin omallakin muovitankkisella.
Terveisin Uuno
kyllä se perkinssi noissa on. mwm löytyi steyr pohjaisesta cs-sarjasta ennen sisun moottoreihin siirtymistä. Mukava pikkukone se 4240 oli. sensijaan cs:stä ei paljoa hyvää kerrottavaa jäänyt.
-
Perkinssi tuli vasta Cx:ään.
Tietääkseni viimeiset vanhalla IH:n Neussin tehtaalla tehdyillä moottoreilla varustetut Caset oli juuri tuota 3200/4200 sarjaa. Valmistus loppui joskus -97 tai -98.
845, 856, 1455 valmistus oli loppunut jo aiemmin.
Esim. 4230:ssä käsittääkseni sama D268 mikä 845:ssa, eli saksalainen moottori.
Korjatkaa jos olen väärässä.
-
Perkinssi tuli vasta Cx:ään.
Tietääkseni viimeiset vanhalla IH:n Neussin tehtaalla tehdyillä moottoreilla varustetut Caset oli juuri tuota 3200/4200 sarjaa. Valmistus loppui joskus -97 tai -98.
845, 856, 1455 valmistus oli loppunut jo aiemmin.
Esim. 4230:ssä käsittääkseni sama D268 mikä 845:ssa, eli saksalainen moottori.
Korjatkaa jos olen väärässä.
Näin mäkin ajattelisin että 845 ja 4230 samalla koneella . 4240 sitten turbo lisänä. Aika huonosti olen traktorini kattellut, mutta ei se kyllä perkiisseli ollut, senhän sai käyntiinkin talvella ;D
-
Perkinssi tuli vasta Cx:ään.
Tietääkseni viimeiset vanhalla IH:n Neussin tehtaalla tehdyillä moottoreilla varustetut Caset oli juuri tuota 3200/4200 sarjaa. Valmistus loppui joskus -97 tai -98.
845, 856, 1455 valmistus oli loppunut jo aiemmin.
Esim. 4230:ssä käsittääkseni sama D268 mikä 845:ssa, eli saksalainen moottori.
Korjatkaa jos olen väärässä.
Just noin 4230 & 845 koneissa D.268 neussilainen kone 4.4l.
4240:ssä DT.268 eli sama kone piristettynä Garretin mutkalla.
Janonen mutta muuten hyvä moottori.