Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: totuuden torvi - 09.01.10 - klo:19:21
-
Jos Suomesta ei saa luotettavia työntekijöitä, niin nopeasti myyntiin. Jos ne Suomessa pitää jonkinlaisena tukiasemana, niin tuokoon kenttähenkilökunnan ulkomailta. Finnair on niin kamalan kalliskin muihin lentoyhtiöihin verrattuna, että voisi vaikka lopettaa lentotoiminnan.
-
Jos Suomesta ei saa luotettavia työntekijöitä, niin nopeasti myyntiin. Jos ne Suomessa pitää jonkinlaisena tukiasemana, niin tuokoon kenttähenkilökunnan ulkomailta. Finnair on niin kamalan kalliskin muihin lentoyhtiöihin verrattuna, että voisi vaikka lopettaa lentotoiminnan.
norjalainen norwegianilla palkat 14% liikevaihdosta, finnairilla 27% :P
-
Jos Suomesta ei saa luotettavia työntekijöitä, niin nopeasti myyntiin. Jos ne Suomessa pitää jonkinlaisena tukiasemana, niin tuokoon kenttähenkilökunnan ulkomailta. Finnair on niin kamalan kalliskin muihin lentoyhtiöihin verrattuna, että voisi vaikka lopettaa lentotoiminnan.
norjalainen norwegianilla palkat 14% liikevaihdosta, finnairilla 27% :P
Kerro samalla tulonmuodostuksen ja yrityksen rakenne... se saattaa vaikuttaa... vaikka ei sitä siellä kiertokoulussa opetettukaan... tai et oppinut... tai ymmärtänyt.
-
Jos Suomesta ei saa luotettavia työntekijöitä, niin nopeasti myyntiin. Jos ne Suomessa pitää jonkinlaisena tukiasemana, niin tuokoon kenttähenkilökunnan ulkomailta. Finnair on niin kamalan kalliskin muihin lentoyhtiöihin verrattuna, että voisi vaikka lopettaa lentotoiminnan.
norjalainen norwegianilla palkat 14% liikevaihdosta, finnairilla 27% :P
On tuo aika hurjaa jos polttoainekulut on 90% liikevaihdosta.
;D
-
Jos Suomesta ei saa luotettavia työntekijöitä, niin nopeasti myyntiin. Jos ne Suomessa pitää jonkinlaisena tukiasemana, niin tuokoon kenttähenkilökunnan ulkomailta. Finnair on niin kamalan kalliskin muihin lentoyhtiöihin verrattuna, että voisi vaikka lopettaa lentotoiminnan.
norjalainen norwegianilla palkat 14% liikevaihdosta, finnairilla 27% :P
On tuo aika hurjaa jos polttoainekulut on 90% liikevaihdosta. ;D
No perkele... osaahan täällä joku kansantalouden peruskustannuslaskentaaki, juu ::) ::) ::) ::)
-
Jos Suomesta ei saa luotettavia työntekijöitä, niin nopeasti myyntiin. Jos ne Suomessa pitää jonkinlaisena tukiasemana, niin tuokoon kenttähenkilökunnan ulkomailta. Finnair on niin kamalan kalliskin muihin lentoyhtiöihin verrattuna, että voisi vaikka lopettaa lentotoiminnan.
norjalainen norwegianilla palkat 14% liikevaihdosta, finnairilla 27% :P
On tuo aika hurjaa jos polttoainekulut on 90% liikevaihdosta. ;D
No perkele... osaahan täällä joku kansantalouden peruskustannuslaskentaaki, juu ::) ::) ::) ::)
Juujuu.
-
Voisin kyllä alkaa lentäjäksi Finnairille, mulle riittäis palkaksi joku 3-4 t/kk, enhän mä koskaan ole lentokonetta lentänyt, joten joku pikakurssi vois olla poikaa, ja Finski vois kustantaa mulle myös uudet klasit, kun nää nykyiset on jo vähän heikot ja naarmuuntuneet, joten jos kaikki käy hyvin, niin tervetuloa sitten viimeistään keväälllä mun kyytiin, kun lennetään Thaimaaseen... ;D ;D
-
Voisin kyllä alkaa lentäjäksi Finnairille, mulle riittäis palkaksi joku 3-4 t/kk, enhän mä koskaan ole lentokonetta lentänyt, joten joku pikakurssi vois olla poikaa, ja Finski vois kustantaa mulle myös uudet klasit, kun nää nykyiset on jo vähän heikot ja naarmuuntuneet, joten jos kaikki käy hyvin, niin tervetuloa sitten viimeistään keväälllä mun kyytiin, kun lennetään Thaimaaseen... ;D ;D
Käviskö Cuzco... sinne tulisin vaik sun kyydissäs ::) ::) ::) ::) :D :D :D :D
-
Ne koneet lentää automaatilla nykysin, ei siinä lentäjän tarvii paljoa kuin istuskella ja kattella maisemia.
-
Ne koneet lentää automaatilla nykysin, ei siinä lentäjän tarvii paljoa kuin istuskella ja kattella maisemia.
Ei salaisuuksia saa paljastaa ::) ::) ::) ::)
-
Voisin kyllä alkaa lentäjäksi Finnairille, mulle riittäis palkaksi joku 3-4 t/kk, enhän mä koskaan ole lentokonetta lentänyt, joten joku pikakurssi vois olla poikaa, ja Finski vois kustantaa mulle myös uudet klasit, kun nää nykyiset on jo vähän heikot ja naarmuuntuneet, joten jos kaikki käy hyvin, niin tervetuloa sitten viimeistään keväälllä mun kyytiin, kun lennetään Thaimaaseen... ;D ;D
Käviskö Cuzco... sinne tulisin vaik sun kyydissäs ::) ::) ::) ::) :D :D :D :D
Googlailin, ja näyttää aika epätasaiselta ja kiviseltä paikalta, onko siellä ees lentokenttää ???
-
Tällä hetkellä taitaa olle huono aika myydä lentoyhtiö, kun koko ala pyörii tappiolla, se menisi alihintaan, mutta tuskin kokkarit siitä mitään välittää, niillehän pääasia on ulkomainen omistus ja sen lisääminen Suomessa.
-
Paska puhetta että 90 % menee polttoaineeseen. Miten halpalentoyhtiöt lentää vuodesta toiseen murto-osalla kustannuksista? Kyllä yleiskustannukset on ylisuuret. MYYNTIIN KOKO PASKA.
-
Voisin kyllä alkaa lentäjäksi Finnairille, mulle riittäis palkaksi joku 3-4 t/kk, enhän mä koskaan ole lentokonetta lentänyt, joten joku pikakurssi vois olla poikaa, ja Finski vois kustantaa mulle myös uudet klasit, kun nää nykyiset on jo vähän heikot ja naarmuuntuneet, joten jos kaikki käy hyvin, niin tervetuloa sitten viimeistään keväälllä mun kyytiin, kun lennetään Thaimaaseen... ;D ;D
Käviskö Cuzco... sinne tulisin vaik sun kyydissäs ::) ::) ::) ::) :D :D :D :D
Googlailin, ja näyttää aika epätasaiselta ja kiviseltä paikalta, onko siellä ees lentokenttää ???
On toki... ja selitysosana et tahtosin nähdä omin silmin Titicaca-järven... sen on sanottu olevan maailman kaunein paikka.
-
Voisin kyllä alkaa lentäjäksi Finnairille, mulle riittäis palkaksi joku 3-4 t/kk, enhän mä koskaan ole lentokonetta lentänyt, joten joku pikakurssi vois olla poikaa, ja Finski vois kustantaa mulle myös uudet klasit, kun nää nykyiset on jo vähän heikot ja naarmuuntuneet, joten jos kaikki käy hyvin, niin tervetuloa sitten viimeistään keväälllä mun kyytiin, kun lennetään Thaimaaseen... ;D ;D
Käviskö Cuzco... sinne tulisin vaik sun kyydissäs ::) ::) ::) ::) :D :D :D :D
Googlailin, ja näyttää aika epätasaiselta ja kiviseltä paikalta, onko siellä ees lentokenttää ???
On toki... ja selitysosana et tahtosin nähdä omin silmin Titicaca-järven... sen on sanottu olevan maailman kaunein paikka.
No miten muuten, onko hyvä kalajärvi ????
-
Jos Suomesta ei saa luotettavia työntekijöitä, niin nopeasti myyntiin. Jos ne Suomessa pitää jonkinlaisena tukiasemana, niin tuokoon kenttähenkilökunnan ulkomailta. Finnair on niin kamalan kalliskin muihin lentoyhtiöihin verrattuna, että voisi vaikka lopettaa lentotoiminnan.
eikööhän tota finnairin sosialistista luuseriporukkaa elätetä meidän rehellisten ihmiisten veroeuroil viimeseen saakka >:(
-
Jos Suomesta ei saa luotettavia työntekijöitä, niin nopeasti myyntiin. Jos ne Suomessa pitää jonkinlaisena tukiasemana, niin tuokoon kenttähenkilökunnan ulkomailta. Finnair on niin kamalan kalliskin muihin lentoyhtiöihin verrattuna, että voisi vaikka lopettaa lentotoiminnan.
eikööhän tota finnairin sosialistista luuseriporukkaa elätetä meidän rehellisten ihmiisten veroeuroil viimeseen saakka >:(
Tietääkseni Finnair pyörii ihan "pääsylipputuloilla" jos tätä termiä voi käyttää, se on sitten toimivan johdon oma vika jos palkat karkaa liian ylös kilpailijohin nähden ????
-
Jos Suomesta ei saa luotettavia työntekijöitä, niin nopeasti myyntiin. Jos ne Suomessa pitää jonkinlaisena tukiasemana, niin tuokoon kenttähenkilökunnan ulkomailta. Finnair on niin kamalan kalliskin muihin lentoyhtiöihin verrattuna, että voisi vaikka lopettaa lentotoiminnan.
eikööhän tota finnairin sosialistista luuseriporukkaa elätetä meidän rehellisten ihmiisten veroeuroil viimeseen saakka >:(
Tietääkseni Finnair pyörii ihan "pääsylipputuloilla" jos tätä termiä voi käyttää, se on sitten toimivan johdon oma vika jos palkat karkaa liian ylös kilpailijohin nähden ????
ei varmasti
pyöri pääsylippuilla :o
ei taitas ykskään kone lentää mihinkää jos matkustajat ite joutus maksaan kaikki kulut
palijoko valtijot kompensoi lentopensaa ???
-
Voisin kyllä alkaa lentäjäksi Finnairille, mulle riittäis palkaksi joku 3-4 t/kk, enhän mä koskaan ole lentokonetta lentänyt, joten joku pikakurssi vois olla poikaa, ja Finski vois kustantaa mulle myös uudet klasit, kun nää nykyiset on jo vähän heikot ja naarmuuntuneet, joten jos kaikki käy hyvin, niin tervetuloa sitten viimeistään keväälllä mun kyytiin, kun lennetään Thaimaaseen... ;D ;D
ameerikoista on esimerkki miten matkustajakoneeseen
ei tar***** koulutusta ja hyvin käsiohjauksella osuttiin
kohteeseen
yhden lentäjän haaveet pilasivat asiantuntemattomat matkustajat :P
-
Jos Suomesta ei saa luotettavia työntekijöitä, niin nopeasti myyntiin. Jos ne Suomessa pitää jonkinlaisena tukiasemana, niin tuokoon kenttähenkilökunnan ulkomailta. Finnair on niin kamalan kalliskin muihin lentoyhtiöihin verrattuna, että voisi vaikka lopettaa lentotoiminnan.
eikööhän tota finnairin sosialistista luuseriporukkaa elätetä meidän rehellisten ihmiisten veroeuroil viimeseen saakka >:(
Tietääkseni Finnair pyörii ihan "pääsylipputuloilla" jos tätä termiä voi käyttää, se on sitten toimivan johdon oma vika jos palkat karkaa liian ylös kilpailijohin nähden ????
ei varmasti
pyöri pääsylippuilla :o
ei taitas ykskään kone lentää mihinkää jos matkustajat ite joutus maksaan kaikki kulut
palijoko valtijot kompensoi lentopensaa ???
Ei kai toi mikään ongelma olisi, mikäli lentobensalle tulisi sama vero kuin on tavallisellakin bensalla, niin koneet varmasti tankattaisiin siellä reitin määräpäässä ja ehkä koneet tekisi välilaskun Tallinnan puolelle ja tankkaisivat vielä sielläkin, jos tarvetta on, yksikään kone ei tankkaisi Suomessa, se kannattaisi käydä tankaamassa vaikka Virossa.