Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: montöör - 22.12.09 - klo:23:13
-
Joillain tr-merkeillä on ollut pidempään,joillakin lyhemmän aikaa
moottoreita,joissa on neljä venttiiliä/sylinteri.Näihin on softattu
myös lisäteho-ominaisuus.Onko tiedossanne,onko näitä sylinteri-
kansia jo korjailtu/vaihdettu vai onko tämä räjähtämätön aikapommi. :-\ ???
-
Joillain tr-merkeillä on ollut pidempään,joillakin lyhemmän aikaa
moottoreita,joissa on neljä venttiiliä/sylinteri.Näihin on softattu
myös lisäteho-ominaisuus.Onko tiedossanne,onko näitä sylinteri-
kansia jo korjailtu/vaihdettu vai onko tämä räjähtämätön aikapommi. :-\ ???
miks ois ??? ??? ???onhan esim cumminnsilla ollu neliventtiilikoneita vaikka kuinka kauan ja hyvin kestäneet
-
Ihan ylivoimasta on ja hengittää heleposti :o
Fendt Vario 24 valve intercooler jo vuodesta -96
-
yleisesti ottaen cr koneiden kannet on autoissa ja traktoreissa vahvempia kun vanhat kapeet kannet.
-
Joillain tr-merkeillä on ollut pidempään,joillakin lyhemmän aikaa
moottoreita,joissa on neljä venttiiliä/sylinteri.Näihin on softattu
myös lisäteho-ominaisuus.Onko tiedossanne,onko näitä sylinteri-
kansia jo korjailtu/vaihdettu ???
Eipä oo tievossa semmosia tappauksia. Luulenpa, ettei tuo 4V-tekniikka oo näisä niitä suurimpia murheita...
-
Kyllähän mä arvasin,ettei moposkootterissa oo venttiilejä muuta kuin
tubeless-venttiilit.Jos kuitenkin joku aikuinen ymmärsi kysymyksen,
vois laittaa vastausta.Vai onko suurempi murhe "Antidesntin" mielestä
yhteispaineruiskutus.
-
cr aiheuttaa joskus jäynää... :P