Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Ojala - 26.11.09 - klo:20:57
-
Maatalouskosmetologi laittaa ISOMMAN ;D
Ostakkee vanaha alta poes :D
http://www.nettikone.com/viewMachine.php?id_machine=787990&status=F&id_machineType=2&id_ssub_type=8&id_smake=390&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?status=F@id_machineType=2@id_ssub_type=8@id_smake=390
-
valamettiinko vaehtane?
-
valamettiinko vaehtane?
ompa isäntä lihonu ku käyny hytti ahtaaks.....kieltämättä tuo kyllä näyttää pirun pieneltä ja epäkäytännolliseltä ??? ??? ??? ???
-
Tainnut olla paljon remonttia koska ei mittariin tullut kuin 650 tuntia vuodessa.VOI SANOA ETTÄ TOSI KALLIITA TUNTEJA. :o
-
valamettiinko vaehtane?
aivan varmasti, s-sarjalaesta kahteloo!
-
Vai laitit tuon nettiin! Melkein jo ostin tuon pari viikkoa sitten kun puhelimessa asiasta mainitsit ;D Ei vaiskaan.. liian iso ja hieno toimistorotalle..
-
Ei kiitos. Kyllä raktorissa pitää portaat olla.. hytin ulkopuolella sekä vaihelootassa. ;)
-
Ei kiitos. Kyllä raktorissa pitää portaat olla.. hytin ulkopuolella sekä vaihelootassa. ;)
Kyllä lootan rappuset on viimevuosituhannen tekniikkaa ;)
-
Viime vuosituhannen tekniikasta on 1000 vuotinen kokemus. Tämän vuosituhannen tekniikasta vasta 10 vuoden ;D
-
Viime vuosituhannen tekniikasta on 1000 vuotinen kokemus. Tämän vuosituhannen tekniikasta vasta 10 vuoden ;D
Off topic, mutta ei malta: "Jo sadan vuoden ajan Mercedes Benz:in tekniset ratkaisut ovat edustaneet autoilun historiaa."
-
Huonolla pidolla vissiin ollu, kun ei voi muita kuvia laittaa näytille kun YLIVOIMAisen ahtaasta puoliksi portaattomasta kopperosta?? ;D
-
Näinkin voi ajatella
-
Ei kiitos. Kyllä raktorissa pitää portaat olla.. hytin ulkopuolella sekä vaihelootassa.
Kyllä lootan rappuset on viimevuosituhannen tekniikkaa
Sitä vanhaa kunnon tekniikkaa.. eikä ole niin helvetin tylsä ajettava ;) Noihin kehityksen huipputuotteisiinhan nukahtaa rattiin, tai eiköhän niitä kohta ajeta jollain kauko-ohjauksella ettei tarvi hyttiin edes kiivetä.
-
ojala kalastelee irtopisteitä maahantuojalta, yrittää sitä vario kerhon myynnin edistämis paskaa täällä netissäkin. paska mikä paska, ei rentiä osta ku... ;D
-
"Saksalaista laatua vuosiksi eteenpäin" ???... Mistä se tietää, ettei jää seuraavallakin omistajalla pieneksi
-
Onhan tuossa 150 Hv...
-
Onhan tuossa 150 Hv...
Veikkaisin että säätämättä 175 löytyy ::)
Mulla 714 ja samoilla tunneilla 160, sinetit paikallaan ;D
Uusia kuveja oli maatalouskosmetologi laittanu ::)
http://www.nettikone.com/viewMachine.php?id_machine=787990&status=F&id_machineType=2&id_ssub_type=8&id_smake=390&PN
-
Onhan tuossa 150 Hv...
Veikkaisin että säätämättä 175 löytyy ::)
Mulla 714 ja samoilla tunneilla 160, sinetit paikallaan ;D
Uusia kuveja oli maatalouskosmetologi laittanu ::)
http://www.nettikone.com/viewMachine.php?id_machine=787990&status=F&id_machineType=2&id_ssub_type=8&id_smake=390&PN
onkos fendt miehil muutakin yhteistä ;D
-
Tuommosen vanahan romun hinnalla saa uuden koneen suolahdesta, joka on tehty tilaajan toiveiden mukaisesti..
-
Onkohan aski remontti jo tehty ???
-
Tuommosen vanahan romun hinnalla saa uuden koneen suolahdesta, joka on tehty tilaajan toiveiden mukaisesti..
Suolahesta nuita saa juu mutta ne tehään MARKTOBERDORFISSA ;D
-
Tuommosen vanahan romun hinnalla saa uuden koneen suolahdesta, joka on tehty tilaajan toiveiden mukaisesti..
Suolahesta nuita saa juu mutta ne tehään MARKTOBERDORFISSA ;D
Suursaksan valtakunnassa, herraskansan toimesta....
-
Tuommosen vanahan romun hinnalla saa uuden koneen suolahdesta, joka on tehty tilaajan toiveiden mukaisesti..
Suolahesta nuita saa juu mutta ne tehään MARKTOBERDORFISSA ;D
hah hah.. voi v...u että säälittää tuo ojalan räpellys ;D
miehellä ei muuta tehtävää elämässä taida olla ku kaupitella toisten vanhoja romuja.
kerhotoimintaahan se on sitten sekin vai..?
-
Arvakkaapa olisko ilimootus luettu muutamas päiväs iliman hopotusta yli 2300 kertaa ?
Meleko kuuma ostaja on jo usutettu Polovijärvelle päin ;)
-
Olen ainakin Ojalan kanssa samalla linjalla tässä asiassa.... mitä iesusta sitä romulla ja "jokamiehen" traktoreilla ajeleen ku voi ajaa kunnon MIESTEN koneella ;D kuten fendt ja deutz 8) en halua loukata jontikka ja hollanterin miehiä.... mutta miten niissä voi kojelaudat päräätä asfaltti tiellä ajettaessa... :D ja tämä siis tapahtui puimurin perässä ajaessa et ei lujaa menty.... ja koneet on 2006 vuoden malleja... vai johtuuko se siitä että on tottunut laatuun ku MERSULLA on tottunut ajamaan ei kojelaudat päräjä!!! et sitä samaa laatua odottaa traktoriltakin... fentissä ja deutzissa se laatu tuntuu olevan kohillaan ;D
-
Olen ainakin Ojalan kanssa samalla linjalla tässä asiassa.... mitä iesusta sitä romulla ja "jokamiehen" traktoreilla ajeleen ku voi ajaa kunnon MIESTEN koneella ;D kuten fendt ja deutz 8) en halua loukata jontikka ja hollanterin miehiä.... mutta miten niissä voi kojelaudat päräätä asfaltti tiellä ajettaessa... :D ja tämä siis tapahtui puimurin perässä ajaessa et ei lujaa menty.... ja koneet on 2006 vuoden malleja... vai johtuuko se siitä että on tottunut laatuun ku MERSULLA on tottunut ajamaan ei kojelaudat päräjä!!! et sitä samaa laatua odottaa traktoriltakin... fentissä ja deutzissa se laatu tuntuu olevan kohillaan ;D
Laatu ja laatuvaikutelma on kaksi eri asiaa.. ;)
-
Edelläkäviä ajaa variolla... Eli siis se joka maksaa omasta selkänahastaan oppirahoja valmistan puolesta...
-
Olen ainakin Ojalan kanssa samalla linjalla tässä asiassa.... mitä iesusta sitä romulla ja "jokamiehen" traktoreilla ajeleen ku voi ajaa kunnon MIESTEN koneella ;D kuten fendt ja deutz 8) en halua loukata jontikka ja hollanterin miehiä.... mutta miten niissä voi kojelaudat päräätä asfaltti tiellä ajettaessa... :D ja tämä siis tapahtui puimurin perässä ajaessa et ei lujaa menty.... ja koneet on 2006 vuoden malleja... vai johtuuko se siitä että on tottunut laatuun ku MERSULLA on tottunut ajamaan ei kojelaudat päräjä!!! et sitä samaa laatua odottaa traktoriltakin... fentissä ja deutzissa se laatu tuntuu olevan kohillaan ;D
Kuinka enää voi puhua Mersusta ja laadusta edes samas lausees? ;D
-
Edelläkäviä ajaa variolla... Eli siis se joka maksaa omasta selkänahastaan oppirahoja valmistajan puolesta...
Näillä Suolahen Direkteillä sitä oppirahaa saattaa vielä hiukan kulua ;D
-
Näillä Suolahen Direkteillä sitä oppirahaa saattaa vielä hiukan kulua ;D
[/quote]
Aika näyttää.
-
Edelläkäviä ajaa variolla... Eli siis se joka maksaa omasta selkänahastaan oppirahoja valmistajan puolesta...
Näillä Suolahen Direkteillä sitä oppirahaa saattaa vielä hiukan kulua ;D
Ainakin tähänsaakka ne Suolahdessa valmistetut pohjoisen olosuhteisiin suunnitellut mootorityökoneet ovat olleet laatutasoltaan selvästi muita edellä.
Aika näyttää, toistaako historia taas itseään. Vaihtovalmettien yli 1000 tuntia/vuosi rajapyykin rutiininomainen ylitys kertoo omaa tarinaansa.
-
Edelläkäviä ajaa variolla... Eli siis se joka maksaa omasta selkänahastaan oppirahoja valmistajan puolesta...
Näillä Suolahen Direkteillä sitä oppirahaa saattaa vielä hiukan kulua ;D
Ainakin tähänsaakka ne Suolahdessa valmistetut pohjoisen olosuhteisiin suunnitellut mootorityökoneet ovat olleet laatutasoltaan selvästi muita edellä.
Aika näyttää, toistaako historia taas itseään. Vaihtovalmettien yli 1000 tuntia/vuosi rajapyykin rutiininomainen ylitys kertoo omaa tarinaansa.
Meinaat että made in India startilla räväytetää laatu uudelle tasolle :P
-
Edelläkäviä ajaa variolla... Eli siis se joka maksaa omasta selkänahastaan oppirahoja valmistajan puolesta...
Näillä Suolahen Direkteillä sitä oppirahaa saattaa vielä hiukan kulua ;D
Ainakin tähänsaakka ne Suolahdessa valmistetut pohjoisen olosuhteisiin suunnitellut mootorityökoneet ovat olleet laatutasoltaan selvästi muita edellä.
Aika näyttää, toistaako historia taas itseään. Vaihtovalmettien yli 1000 tuntia/vuosi rajapyykin rutiininomainen ylitys kertoo omaa tarinaansa.
Tuleehan niihin tunteja kun niitä ei uskalla sammuttaa jos ne kerrankin lähtee kaikilla pytyillä käymään ;D
-
Edelläkäviä ajaa variolla... Eli siis se joka maksaa omasta selkänahastaan oppirahoja valmistajan puolesta...
Näillä Suolahen Direkteillä sitä oppirahaa saattaa vielä hiukan kulua ;D
Ainakin tähänsaakka ne Suolahdessa valmistetut pohjoisen olosuhteisiin suunnitellut mootorityökoneet ovat olleet laatutasoltaan selvästi muita edellä.
Aika näyttää, toistaako historia taas itseään. Vaihtovalmettien yli 1000 tuntia/vuosi rajapyykin rutiininomainen ylitys kertoo omaa tarinaansa.
Meinaat että made in India startilla räväytetää laatu uudelle tasolle :P
Hmm, ainakin tähänsaakka intialainen startti on toiminut yhtä hyvin ku nuo luukakset ja boshit. Marellin starttia moititaan voimattomaksi. Käynnistinmoottori on ollu rakenteeltaan muuttumaton viimesen 40 vuotta, ku päästihin eroon CAV.n -45 sarjan starteista, työntöankkuri startteja ny on ollu kuorma-auto käytössä myöhempäänkin. Sitä tosin pitäs tukustaa joka on keksiny tinata ne hiilet kenttäkäämien päähän.
Heh, kaskun ei venttiin oo pistetty varalle inertiastarttia. Sais mannin startata samalla tavalla ku aikoinaan esimerkiksi Maybachhin HL 230 P30 käynnistettiin.. Pelastaisi Ojalan päivän, jos käy nii surkkiast että Fentin akku on tyhjä.. Myös penikka olis varmasti kovassa kurssissa :) Jos on pakkasta ja mannilla on pikkuusen pitkä vieteri käyntiinlähdössä -10 asteen tulipalopakkasilla...
http://www.youtube.com/watch?v=kGXe-gnjZ9o&feature=PlayList&p=1DD059DFF68FB84B&playnext=1&playnext_from=PL&index=11
eka luulin että ojala starttaa venttiään, mutta eipäs ollukkaa..