Agronet

Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Timppa - 24.11.09 - klo:21:48

Otsikko: Kottikärryt.
Kirjoitti: Timppa - 24.11.09 - klo:21:48
http://www.vw.co.za/models/pickup/

Hinta hiukka yli 8000€ lava-autolla.

 ;D
Otsikko: Vs: Kottikärryt.
Kirjoitti: SAS - 24.11.09 - klo:21:50
Nuo oli kuulemma kestäviä autoja aikoinaan.
Otsikko: Vs: Kottikärryt.
Kirjoitti: Maalaispoika - 25.11.09 - klo:11:56
Caddy oli kova peli, kulutus alle 5 l/100 km ja dieselvero oli 450 markka-aikaan. 1000 kg kulki vielä "kevyesti" kyytissä. ;D
Otsikko: Vs: Kottikärryt.
Kirjoitti: Kamikaze - 25.11.09 - klo:12:09
Miten niin "oli". Meillä on vieläkin käytössä. Kova peli. (tai alkaa olla jo aika pehmeä)
Otsikko: Vs: Kottikärryt.
Kirjoitti: Timppa - 25.11.09 - klo:12:09
Saako tommosen bensakoneisen kulut kokonaan maatalouden verotukseen?

Jos tois tollasen etelä-afrikasta...
Otsikko: Vs: Kottikärryt.
Kirjoitti: bouli - 25.11.09 - klo:13:03
Saako tommosen bensakoneisen kulut kokonaan maatalouden verotukseen?



Miksi ei saisi?
Otsikko: Vs: Kottikärryt.
Kirjoitti: Maalaispoika - 25.11.09 - klo:14:55
Miten niin "oli". Meillä on vieläkin käytössä. Kova peli. (tai alkaa olla jo aika pehmeä)

Tuli luovuttua siitä lähinnä sen urheiluautomaisen 2-paikkaisuuden takia.
Otsikko: Vs: Kottikärryt.
Kirjoitti: Paalinpyörittäjä - 25.11.09 - klo:15:07
Saako tommosen bensakoneisen kulut kokonaan maatalouden verotukseen?

Jos tois tollasen etelä-afrikasta...
Tuontipelissä ei ole sitä parinkymmenen sentin ruostuvaa jatketta lavassa, mikä pitää olla sen minimipituuden takia. Kuormalava(120) senttiä kait täytyy verottajan tulkinnan mukaan mahtua pakettiauton lavalle, huoltoautosta en sitten tiekkään..
Otsikko: Vs: Kottikärryt.
Kirjoitti: aurajokilaivuri - 25.11.09 - klo:16:49
Lavan pituudella ei ole enää 1.4.2009 jälkeen ollut merkitystä.

http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1994/19941482
ja kahdeksas pykälä.

Etelä-afrikassa on ennenkin ollut ns. mielenkiintoisia autoja, mutta ensinnäkin kannattaa huomata että siellä ajavat väärällä puolen tietä, ja toisekseen että paikallinen tuotanto ei täytä EU-vaatimuksia. Eikä myöskään USA- eikä Japani-vaatimuksia, joten kilpiin saaminen saattaisi edellyttää jotain kolaritestauksia yms.

Otsikko: Vs: Kottikärryt.
Kirjoitti: Puraat - 25.11.09 - klo:19:59
Miten niin "oli". Meillä on vieläkin käytössä. Kova peli. (tai alkaa olla jo aika pehmeä)
Mullakin on vielä käytössä Käppyrä, vuosimallia -84. Alkaa tämäkin kyyti olla jo aika pehmee, mutta ajetaan niin kauan kun menee katsastuksesta läpi ilman isoja remontteja.
Otsikko: Vs: Kottikärryt.
Kirjoitti: Terminator - 25.11.09 - klo:21:15
Pistää 40-50000€ kiini niin saa 6 litran cumminsilla olevan 4x4  kuorma-auton ja mahtuu 6 henkeä kyytiin. Saa latoa tavaraa kyytiin ja pysyy ajoneuvovero vielä kohtuudessa kun on kuorma-auto. on vielä pellin alla 325 kaakkia ja aito v8. ;D
Otsikko: Vs: Kottikärryt.
Kirjoitti: Halliorja - 25.11.09 - klo:21:21
Pistää 40-50000€ kiini niin saa 6 litran cumminsilla olevan 4x4  kuorma-auton ja mahtuu 6 henkeä kyytiin. Saa latoa tavaraa kyytiin ja pysyy ajoneuvovero vielä kohtuudessa kun on kuorma-auto. on vielä pellin alla 325 kaakkia ja aito v8. ;D
6 litran Cummins ei taida olla V8, kuuspyttynen suora veekasi...
Otsikko: Vs: Kottikärryt.
Kirjoitti: Terminator - 25.11.09 - klo:22:15
Pistää 40-50000€ kiini niin saa 6 litran cumminsilla olevan 4x4  kuorma-auton ja mahtuu 6 henkeä kyytiin. Saa latoa tavaraa kyytiin ja pysyy ajoneuvovero vielä kohtuudessa kun on kuorma-auto. on vielä pellin alla 325 kaakkia ja aito v8. ;D
6 litran Cummins ei taida olla V8, kuuspyttynen suora veekasi...

Varmaksi en mene vätitämään, mutta näin mainos väittää.
5,9 litran diesel v8 dodge ram 2500 ja moottorin sanoivat olevan cummins
Otsikko: Vs: Kottikärryt.
Kirjoitti: Paalinpyörittäjä - 25.11.09 - klo:22:46
Pistää 40-50000€ kiini niin saa 6 litran cumminsilla olevan 4x4  kuorma-auton ja mahtuu 6 henkeä kyytiin. Saa latoa tavaraa kyytiin ja pysyy ajoneuvovero vielä kohtuudessa kun on kuorma-auto. on vielä pellin alla 325 kaakkia ja aito v8. ;D
Juu ja kaheksankympin lätkä takalasissa ;D
Eiku ainiin, nykyään on rajotin ;D ;D
Otsikko: Vs: Kottikärryt.
Kirjoitti: Menneisyydenkaipuu - 25.11.09 - klo:23:16
Saako tommosen bensakoneisen kulut kokonaan maatalouden verotukseen?

Jos tois tollasen etelä-afrikasta...

Miksi ei samalla paria Hiacea?  ;D
Otsikko: Vs: Kottikärryt.
Kirjoitti: keskomies - 25.11.09 - klo:23:35
Oisko menny bensakoneen kanssa ristiin? Melko varmaksi sanon nottei Cumminsilla oo tuollaista "mörkö"pannua. Se on siis 5.9 litranen normi kuutonen, josta saa sitä Woimmaa ihan kivasti. Sama kones vähä muokattuna löytyy muunmuassa Maxumeista ja joistain maansiirtokoneista.
Otsikko: Vs: Kottikärryt.
Kirjoitti: Terminator - 26.11.09 - klo:06:24
Oisko menny bensakoneen kanssa ristiin? Melko varmaksi sanon nottei Cumminsilla oo tuollaista "mörkö"pannua. Se on siis 5.9 litranen normi kuutonen, josta saa sitä Woimmaa ihan kivasti. Sama kones vähä muokattuna löytyy muunmuassa Maxumeista ja joistain maansiirtokoneista.

No annan periksi. voi kuvien perusteella ollakkin rivi kuutonen.
Otsikko: Vs: Kottikärryt.
Kirjoitti: Terminator - 26.11.09 - klo:06:25
Pistää 40-50000€ kiini niin saa 6 litran cumminsilla olevan 4x4  kuorma-auton ja mahtuu 6 henkeä kyytiin. Saa latoa tavaraa kyytiin ja pysyy ajoneuvovero vielä kohtuudessa kun on kuorma-auto. on vielä pellin alla 325 kaakkia ja aito v8. ;D
Juu ja kaheksankympin lätkä takalasissa ;D
Eiku ainiin, nykyään on rajotin ;D ;D

Lähtee silti sinun ässä mesen rinnalta renkaat savuten. ;D
Otsikko: Vs: Kottikärryt.
Kirjoitti: Paalinpyörittäjä - 26.11.09 - klo:08:29
Pistää 40-50000€ kiini niin saa 6 litran cumminsilla olevan 4x4  kuorma-auton ja mahtuu 6 henkeä kyytiin. Saa latoa tavaraa kyytiin ja pysyy ajoneuvovero vielä kohtuudessa kun on kuorma-auto. on vielä pellin alla 325 kaakkia ja aito v8. ;D
Juu ja kaheksankympin lätkä takalasissa ;D
Eiku ainiin, nykyään on rajotin ;D ;D

Lähtee silti sinun ässä mesen rinnalta renkaat savuten. ;D
;D ;D Savua ja melua voi tullakkin, mutta mese liikkuu ;) 8)