Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Heino Leino - 15.10.09 - klo:21:01
-
minkälaenen joloha mahtaapi olla pösö 406:sen käsijarrun säätö. Olihäntä katastusmies ilenny hylätä katastuksen moesesta syystä
-
Mitä tuon kansa rassutut. Mäne aotokaoppaan ja vaeha. Niin se tämä minähi tein.
-
Se korjaantuu vaihattamalla koko pösö.Kertakäyttöisiä rakkineita ovat.
-
niihä ne, tuollakkaa oo ajettu ku 380 000 (kolomesattaakaheksankytätuhatta) ja käsijarru jo reistovaa
-
Eli,helppo homma niille jotka sen osaa.Mut jos ei osaa huoltoon vain,ja koska ei ole aikaa muuhun kuin netissä roikkumiseen vielä paremmalla syyllä huolto on syytä teettää ammattilaisella.Näyttää olevan varaosien suhteen melkoinen sekasikiö tuo 406 pökötin varsinkin takajarrujen.on rumpua ja levyä sekaisin.
-
Samassa autossa?
-
Sellaisia nuo pököttimet ovat.
-
Mul on siihen (johonkin vuosimalliin, itellä oli -99) lontoonkielinen korjauskäsikirja JOSSAIN (oon muuttanu sen jälkeen kun sitä viimeksi tarvitsin, enkä oo ihan sata, missä se on...).
Oli muuten hyvä peli - oli meille tullessa vuonna 2002 kilsat jotain 246000. Meni osituksessa exälle ja se vaihtoi pari vuotta myöhemmin 330 tkm:n kohdalla tila-autoon. Perushuoltoa tehtiin ei isompaa.
Eix siinä oo käyttöjarruna levyt takana ja niiden sisällä pienet käsijarrukengät? Vai muistanko Volvoa (nymmulla on semmoinen ja sen kirja löyty heti :( ).
-
Mä olen ymmärtäny, että sulla pitäs olla Kartanovolvo. Kateellisten mielestä.
-
Mä olen ymmärtäny, että sulla pitäs olla Kartanovolvo. Kateellisten mielestä.
Pitäis ja pitäis...pitäis olla montaalajia muutakin. Esim. Maxxumissa turbo. Mut auto on tommonen.
-
hieno on pirssi, heinolla oli joskus vanahempi, taes ollla -75 mallie. Nyt on kakkosautona 740:nen kartanomalli, vm -90 ja on apsit ja ilimastoennit ja vakijonoppeussäätimet.
-
Näyttää tuo MF 4000 olevan ylivertainen asiassa,kuin asiassa.
-
Näyttää tuo MF 4000 olevan ylivertainen asiassa,kuin asiassa.
Viksu on :o ookona kateelinen ???
-
Hyviä ranskalaisia saa grilliltä, ei autokaupasta ::)
-
Hyviä ranskalaisia saa grilliltä, ei autokaupasta ::)
Velipoika tilaa just näinä päivinä uuden Renault Magane Sport Tourerin, 1.9 tdi/131hv. Sil on kyl aina ollu Renault - jaa eka auto oli VauxhallViva. Siinä kais sit on sen taso :)
-
Kaverilla meinas pokkaa koetella kun meni uutukaisen Citroénin kans pajalle valittaen
rengaspaineanturien antamia hälytyksiä, myyjä just esitelly hienoja lisävarusteita mm.
Korjaamopäällikkö lakoniseen tapaansa toteaa -ettei ne kellään pelaa, läppärillä
suljetaan em toiminto ::)
Mulla Transportteris piippaili jarrupalojen kulumisvaroitin aikansa ja paikallisella pajalla
johtoo tinattiin , paloja vaihettiin... :P
Vikaa ei saatu kuriin niin vein WV pajalle ja kas lakkasj piippaus, päällikkö sanos jotta
ei ne vanhana toimi, läppärillä ruksi päälle ja lakkaa piippailemasta ja sielähän oli
uudet palat paikallaan, *ittu että otti päästä :P
-
minkälaenen joloha mahtaapi olla pösö 406:sen käsijarrun säätö. Olihäntä katastusmies ilenny hylätä katastuksen moesesta syystä
Erittäin yksinkertainen juttu. Heti alkuun varoitan että jarrukilpi voipi olla kaputtis,ei saa kun pösöltä. 406 yleisesti ottaen helppo ti miähen seppiä.
Eli käsijarruvaijeri löysälle ja kehit ne kenkät. Levy pois,ennen sitä tietysti jarrusatula pois,näät kenkien kunnon. Ainoa kalliimpi juttu ne kilvet,olikohan n.80,-€ kpl. Ja terotan vielä että uudet tai vanhat kenkät niin kehi ne vaijeri löysällä. Ja Kas pösössä on sellainen käkkäri että äiti ei usko.
Siihen Volvoon samat ohjeet,tosin joissain vm ei kehintää,joudut tekemään lattaraudasta hieman pidemmät palaset kuin orig.
Ja vielä kerran kehintä vaijeri löysättynä.......