Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: nuffieldmaster - 28.09.09 - klo:10:52
-
;)
Näin kävi Ilomantsin syksyisessä traktoritapahtumassa.
25000 kg kuormalla Fendt 930:n veti kärrin mäen päälle ajalla 34 sekuntia, Valmet 8400 ilman cooleria kiskoi samaisen kärrin mäelle ajalla 34,4 sekuntia. Sen kuuli, miten öljy vatkaantuu, ja vauhti hiipuu... ei vedä ei ;D
Pienemmällä kuormalla eli 16500 kg Fendtin paras aika oli 29 sekuntia, valmetilla 29,6 sekuntia.
Case IH 159,8 hv tappitehoilla veti ajan 34,4 sekuntia!!!
Muuta tietoa tapahtumasta löytyy täältä:
http://www.nuhvi.net/foorumi/viewtopic.php?t=2589 (http://www.nuhvi.net/foorumi/viewtopic.php?t=2589)
http://www.pielisenpulling.com/?cat=4 (http://www.pielisenpulling.com/?cat=4)
Siihen loppui ventin ylivoimaisuus ;)
-
fentin omistajan täytyy meluta sitten senkin edestä ;D
-
fentin omistajan täytyy meluta sitten senkin edestä ;D
;D ;D ;D ;D laskekaa viisaat mitä maksaa sekuntti fentillä ja mitä valmetilla tuossa kisassa, melko alivoimainen suoritus törkeen hinnakkaalta peliltä ::) ::) ::) ::)
-
Ojalaaaaa.... Missäs ylivoimaiset selitykset viipyy? ;D
-
;)
Näin kävi Ilomantsin syksyisessä traktoritapahtumassa.
25000 kg kuormalla Fendt 930:n veti kärrin mäen päälle ajalla 34 sekuntia, Valmet 8400 ilman cooleria kiskoi samaisen kärrin mäelle ajalla 34,4 sekuntia. Sen kuuli, miten öljy vatkaantuu, ja vauhti hiipuu... ei vedä ei ;D
Pienemmällä kuormalla eli 16500 kg Fendtin paras aika oli 29 sekuntia, valmetilla 29,6 sekuntia.
Case IH 159,8 hv tappitehoilla veti ajan 34,4 sekuntia!!!
Muuta tietoa tapahtumasta löytyy täältä:
http://www.nuhvi.net/foorumi/viewtopic.php?t=2589 (http://www.nuhvi.net/foorumi/viewtopic.php?t=2589)
http://www.pielisenpulling.com/?cat=4 (http://www.pielisenpulling.com/?cat=4)
Siihen loppui ventin ylivoimaisuus ;)
Oliko 8700 fordi paikan päällä ja oliko se mukana mäkivetokisassa ?
Siitä on vissiin kutiteltu mukavasti heppoja ulos ;D ;D?? Vai kuinka paljon sieltä lienee irtoavan kaakkia?
-
;)
Näin kävi Ilomantsin syksyisessä traktoritapahtumassa.
25000 kg kuormalla Fendt 930:n veti kärrin mäen päälle ajalla 34 sekuntia, Valmet 8400 ilman cooleria kiskoi samaisen kärrin mäelle ajalla 34,4 sekuntia. Sen kuuli, miten öljy vatkaantuu, ja vauhti hiipuu... ei vedä ei ;D
Pienemmällä kuormalla eli 16500 kg Fendtin paras aika oli 29 sekuntia, valmetilla 29,6 sekuntia.
Case IH 159,8 hv tappitehoilla veti ajan 34,4 sekuntia!!!
Muuta tietoa tapahtumasta löytyy täältä:
http://www.nuhvi.net/foorumi/viewtopic.php?t=2589 (http://www.nuhvi.net/foorumi/viewtopic.php?t=2589)
http://www.pielisenpulling.com/?cat=4 (http://www.pielisenpulling.com/?cat=4)
Siihen loppui ventin ylivoimaisuus ;)
Oliko 8700 fordi paikan päällä ja oliko se mukana mäkivetokisassa ?
Siitä on vissiin kutiteltu mukavasti heppoja ulos ;D ;D?? Vai kuinka paljon sieltä lienee irtoavan kaakkia?
Voortille sattui harjoituksissa pieni tekninen vika, joten se oli poissa pelistä varmuuden vuoksi näytöksissä. Siellä se paikanpäällä oli. Heppoja löytyy sanotaanko tarpeeksi. Joskus karjahdukset kuuluvat tällekkin suunnalle kun sitä tuossa noen kilometrin päässä käynnistellään ;D
Mutta missäs tosiaan on ventin puolustajat häh :D :o ;D ;D
-
;)
Näin kävi Ilomantsin syksyisessä traktoritapahtumassa.
25000 kg kuormalla Fendt 930:n veti kärrin mäen päälle ajalla 34 sekuntia, Valmet 8400 ilman cooleria kiskoi samaisen kärrin mäelle ajalla 34,4 sekuntia. Sen kuuli, miten öljy vatkaantuu, ja vauhti hiipuu... ei vedä ei ;D
Pienemmällä kuormalla eli 16500 kg Fendtin paras aika oli 29 sekuntia, valmetilla 29,6 sekuntia.
Case IH 159,8 hv tappitehoilla veti ajan 34,4 sekuntia!!!
Muuta tietoa tapahtumasta löytyy täältä:
http://www.nuhvi.net/foorumi/viewtopic.php?t=2589 (http://www.nuhvi.net/foorumi/viewtopic.php?t=2589)
http://www.pielisenpulling.com/?cat=4 (http://www.pielisenpulling.com/?cat=4)
Siihen loppui ventin ylivoimaisuus ;)
Oliko 8700 fordi paikan päällä ja oliko se mukana mäkivetokisassa ?
Siitä on vissiin kutiteltu mukavasti heppoja ulos ;D ;D?? Vai kuinka paljon sieltä lienee irtoavan kaakkia?
Voortille sattui harjoituksissa pieni tekninen vika, joten se oli poissa pelistä varmuuden vuoksi näytöksissä. Siellä se paikanpäällä oli. Heppoja löytyy sanotaanko tarpeeksi. Joskus karjahdukset kuuluvat tällekkin suunnalle kun sitä tuossa noen kilometrin päässä käynnistellään ;D
Mutta missäs tosiaan on ventin puolustajat häh :D :o ;D ;D
En puolustele venttiä,mutta on erikoneet millä leikitään mäes ja millä tehdään tiliä.Vuosi sitten puskan mks kisois valtra 191 hävis kaikille nh tm 100-155 malleille lähes 20 sekuntia,hollanneilla n30 sek valtu n50sek :o
-
;)
Näin kävi Ilomantsin syksyisessä traktoritapahtumassa.
25000 kg kuormalla Fendt 930:n veti kärrin mäen päälle ajalla 34 sekuntia, Valmet 8400 ilman cooleria kiskoi samaisen kärrin mäelle ajalla 34,4 sekuntia. Sen kuuli, miten öljy vatkaantuu, ja vauhti hiipuu... ei vedä ei ;D
Pienemmällä kuormalla eli 16500 kg Fendtin paras aika oli 29 sekuntia, valmetilla 29,6 sekuntia.
Case IH 159,8 hv tappitehoilla veti ajan 34,4 sekuntia!!!
Muuta tietoa tapahtumasta löytyy täältä:
http://www.nuhvi.net/foorumi/viewtopic.php?t=2589 (http://www.nuhvi.net/foorumi/viewtopic.php?t=2589)
http://www.pielisenpulling.com/?cat=4 (http://www.pielisenpulling.com/?cat=4)
Siihen loppui ventin ylivoimaisuus ;)
Oot sä melko moottoriurheilija kun isommalla ajalla on voitettu. Nopeempi se Fentti silti oli. :P
"ei me jätkät tätä peliä hävitty, toiset vaan teki yhden maalin enemmän!
-
Oot sä melko moottoriurheilija kun isommalla ajalla on voitettu. Nopeempi se Fentti silti oli. :P
"ei me jätkät tätä peliä hävitty, toiset vaan teki yhden maalin enemmän!
Ei siitä ollut kysymys, ei meillä kukaan voittanut. Ei ollut kilpailua, otettiin vain aikoja. Näytöksenä vedettiin kaikki vedot.
Siitä oli kysymys, että ei se fentti näytä mäessä olevan niin ylivoimainen kuin annetaan uskoa, näköjään ;D
-
Siitä oli kysymys, että ei se fentti näytä mäessä olevan niin ylivoimainen kuin annetaan uskoa, näköjään ;D
Missä on annettu uskoa fentin olevan kovasti ylivoimainen mäkivedossa?
-
Voi voi...Miten se menikään...?sääliä saa ilman ja kateus pitää ansaita... ;D
-
Tässä aihe kanssa, josta voi jankata loputtomiin. Itsellä kokemusta työvedossa Valtra T 190, Valtra 8050 Hitech piristettynä ja Fend vario 415 ja 820. Tämän kärkipalkinnot jaettiin Fenteille, kärrynä kuormattu Junkkari jld 16 jossa vaakan kanssa kuormat siinä 16 tonnin paikkeilla ja sama mäki. 8050 11 km/h, T190 14 km/h, vario 415 17 km/h ja 818 20 km/h. Siinä siis alin havaittu nopeus, joka saavutettiin mäelle noustessa. Itse en normaalisti työkäytössä aja fendillä eli siis en ole aivopesty. Tässä tuloksessa ei ole huomioitu sääolojen muuttumista, rengasoloja ja muuta joutavaa. Valttereissa oli kuitenkin reippailla paineilla varustetut tri 2 renkaat ja fendeissä heikoilla paineilla trelleborgit. Siinä siis luettavaa, jonka itse päässyt testaamaan. Jos kysyttävää niin kyselkää.
-
Omat "mäkivetokisat" tiivistyy siihen mitä jää viivan alle..
Jos fentilläki jää verotettavaa joka vuosi yli satku, niin otetaan valtun arvosteluja vastaan ;) ;D
-
Mitä järkeä on tuollaisilla vetokisoilla????
Emmää ainaskaan mene omaa Dynäveeteetäni rääkkäämään tuollaisissa kisoissa?
Nautiskelen Dynäveeteestä esim. kyntelemällä.
Kauniissa syyssäässä.
-
Omat "mäkivetokisat" tiivistyy siihen mitä jää viivan alle..
Jos fentilläki jää verotettavaa joka vuosi yli satku, niin otetaan valtun arvosteluja vastaan ;) ;D
Onko se niinkuin joka valtusta vai kaikista yhteensä ::)
-
Mitä järkeä on tuollaisilla vetokisoilla????
Emmää ainaskaan mene omaa Dynäveeteetäni rääkkäämään tuollaisissa kisoissa?
Nautiskelen Dynäveeteestä esim. kyntelemällä.
Kauniissa syyssäässä.
Aamen.
Kyllä ne kaikki koneet hajoaa kun vaan tarpeeks rääkkää, isoon remonttikin yleensä kalliimpaa. ;)
Mun lempi(työ)hommaa on pöyhiminen, 540E perä päälle ja pieni suhina vaan käy kun heinä liikkuu.... :D
-
Mitä järkeä on tuollaisilla vetokisoilla????
Emmää ainaskaan mene omaa Dynäveeteetäni rääkkäämään tuollaisissa kisoissa?
Nautiskelen Dynäveeteestä esim. kyntelemällä.
Kauniissa syyssäässä.
Ju,köyhät ei revi koneit.Paitti nyykkärin om, nak, nak, nak, poks.
-
Omat "mäkivetokisat" tiivistyy siihen mitä jää viivan alle..
Jos fentilläki jää verotettavaa joka vuosi yli satku, niin otetaan valtun arvosteluja vastaan ;) ;D
Onko se niinkuin joka valtusta vai kaikista yhteensä ::)
Kaikista, joilla sais yhen ventin ;) :D
-
Niinpä, onhan se nyt kuitenkin niin että Ladalla ja Mersulla saa kummallakin ylinopeussakot jos haluaa...Lada on vaan halvempi,mutta onko kenenkään mielestä parempi?? Jos joku haluaa ajaa Fendtillä niin mitä *****a se kellekään kuuluu? Vai onko ne teidän rahoilla ostettu? ;)
tiedän yhden joka tohtii sanoa ääneen keiden rehellisten rahoilla se on ostettu :D :D :D :D
-
Niinpä, onhan se nyt kuitenkin niin että Ladalla ja Mersulla saa kummallakin ylinopeussakot jos haluaa...Lada on vaan halvempi,mutta onko kenenkään mielestä parempi?? Jos joku haluaa ajaa Fendtillä niin mitä *****a se kellekään kuuluu? Vai onko ne teidän rahoilla ostettu? ;)
tiedän yhden joka tohtii sanoa ääneen keiden rehellisten rahoilla se on ostettu :D :D :D :D
Hei mäkin tiän yhen :) : siten niitä on kaks ;D, tai ei ehkei sittenkään >:(
-
Vai mitä täältä kuuluu ???
-
Toi "omat mäkivetokisat" on vähä huonosti sanottu, kun kaikkia testattiin samalla pätkällä töissä. Ei siis laskettu vaan luru pohjassa pitkin teitä. Mutta kyllä siitä raputtomuudesta apua on ainakin näin mäkisissä oloissa. Eriasia on sitte ne tasamaan tallaajat. Meiläpäin sanonta et kyllä se Fergukin tasamaalla ponnistaa, eli sopii ylämäettömään kulttuuriin eli laivamoottoreiks. Senköhän takia ovatten sisupoweriin siirtyny. Mielestäni kuitenkin sisun koneetkin vielä kaukana kärkikasteista.
-
Mielestäni kuitenkin sisun koneetkin vielä kaukana kärkikasteista.
Mikäköhän kone kuuluu siihen kärkikastiin?
-
CNH/cummins, deutz, myös fendin modaama, deere. eiköhän tuossa nuita ole. Saattaa muitakin olla, mutta traktoripuolesta puhuessa varmaan tuossa on jotain. Siitä paremmuudesta jokainen voi olla sitten erimieltä...
-
Mielestäni kuitenkin sisun koneetkin vielä kaukana kärkikasteista.
Mikäköhän kone kuuluu siihen kärkikastiin?
No setorit, tietysti!
-
;)
Näin kävi Ilomantsin syksyisessä traktoritapahtumassa.
25000 kg kuormalla Fendt 930:n veti kärrin mäen päälle ajalla 34 sekuntia, Valmet 8400 ilman cooleria kiskoi samaisen kärrin mäelle ajalla 34,4 sekuntia. Sen kuuli, miten öljy vatkaantuu, ja vauhti hiipuu... ei vedä ei ;D
Pienemmällä kuormalla eli 16500 kg Fendtin paras aika oli 29 sekuntia, valmetilla 29,6 sekuntia.
Case IH 159,8 hv tappitehoilla veti ajan 34,4 sekuntia!!!
Muuta tietoa tapahtumasta löytyy täältä:
http://www.nuhvi.net/foorumi/viewtopic.php?t=2589 (http://www.nuhvi.net/foorumi/viewtopic.php?t=2589)
http://www.pielisenpulling.com/?cat=4 (http://www.pielisenpulling.com/?cat=4)
Siihen loppui ventin ylivoimaisuus ;)
Ja valmetin pumppu vakiosäädöissä?
Lisätäänpäs sen verran näihin tirriäisiin kuormaa että vedettävä massa samaa luokkaa kun Fendtillä,tulee todellinen ero esiin. Vai pääsisivätkö mäjelle ollenkaan?
-
Joo nyt alkaa järjen ääni tulla esille, kun aletaan puhua kokonaismassasta ja säädöistä. Tohon kun polttoaineenkulutus ympätään niin paletti on valmis. :P
-
Joo nyt alkaa järjen ääni tulla esille, kun aletaan puhua kokonaismassasta ja säädöistä. Tohon kun polttoaineenkulutus ympätään niin paletti on valmis. :P
hinta/paino/teho/luotettavuus= ei ainakaan fent :-\ :-\ :-\ :-\
-
CNH/cummins, deutz, myös fendin modaama, deere. eiköhän tuossa nuita ole. Saattaa muitakin olla, mutta traktoripuolesta puhuessa varmaan tuossa on jotain. Siitä paremmuudesta jokainen voi olla sitten erimieltä...
Agco on itse kertonut Sisun olevan heidän käyttämistään moottoreista kestävin. Cummins voi olla myös kestävä, mutta muuten melko surkea.
-
CNH/cummins, deutz, myös fendin modaama, deere. eiköhän tuossa nuita ole. Saattaa muitakin olla, mutta traktoripuolesta puhuessa varmaan tuossa on jotain. Siitä paremmuudesta jokainen voi olla sitten erimieltä...
Agco on itse kertonut Sisun olevan heidän käyttämistään moottoreista kestävin. Cummins voi olla myös kestävä, mutta muuten melko surkea.
Voi sitä surun päivää kun Suolahen betonimylly mun Fendtin keulalta löytyy :'( :'( :P
-
;)
Näin kävi Ilomantsin syksyisessä traktoritapahtumassa.
25000 kg kuormalla Fendt 930:n veti kärrin mäen päälle ajalla 34 sekuntia, Valmet 8400 ilman cooleria kiskoi samaisen kärrin mäelle ajalla 34,4 sekuntia. Sen kuuli, miten öljy vatkaantuu, ja vauhti hiipuu... ei vedä ei ;D
Pienemmällä kuormalla eli 16500 kg Fendtin paras aika oli 29 sekuntia, valmetilla 29,6 sekuntia.
Case IH 159,8 hv tappitehoilla veti ajan 34,4 sekuntia!!!
Muuta tietoa tapahtumasta löytyy täältä:
http://www.nuhvi.net/foorumi/viewtopic.php?t=2589 (http://www.nuhvi.net/foorumi/viewtopic.php?t=2589)
http://www.pielisenpulling.com/?cat=4 (http://www.pielisenpulling.com/?cat=4)
Siihen loppui ventin ylivoimaisuus ;)
Ja valmetin pumppu vakiosäädöissä?
Lisätäänpäs sen verran näihin tirriäisiin kuormaa että vedettävä massa samaa luokkaa kun Fendtillä,tulee todellinen ero esiin. Vai pääsisivätkö mäjelle ollenkaan?
Kuinka verrataan 300 heppasta venttiä ja 160 heppasta valtua, no tietty sama kärry perään ja ihmetellään ku valtu hävis puoli seekunttia ;D :D
-
CNH/cummins, deutz, myös fendin modaama, deere. eiköhän tuossa nuita ole. Saattaa muitakin olla, mutta traktoripuolesta puhuessa varmaan tuossa on jotain. Siitä paremmuudesta jokainen voi olla sitten erimieltä...
Agco on itse kertonut Sisun olevan heidän käyttämistään moottoreista kestävin. Cummins voi olla myös kestävä, mutta muuten melko surkea.
Voi sitä surun päivää kun Suolahen betonimylly mun Fendtin keulalta löytyy :'( :'( :P
Näinhän Agcon edustaja aikoinaan jossain haastattelussa sanoi, että Sisun koneiden reklamaatiot on alan pienimmät, ja tuohon perustui sisun laajennuksen aloittaminen. Sisua olisi jo otettu enemmänkin käyttöön Agcon koneissa, mutta viljan hintakuplan kiihdyttämä konekauppa johti siihen, ettei kapasiteetti riittänyt. Nyt varmaan ollaan lähellä päätöstä....
-
CNH/cummins, deutz, myös fendin modaama, deere. eiköhän tuossa nuita ole. Saattaa muitakin olla, mutta traktoripuolesta puhuessa varmaan tuossa on jotain. Siitä paremmuudesta jokainen voi olla sitten erimieltä...
Agco on itse kertonut Sisun olevan heidän käyttämistään moottoreista kestävin. Cummins voi olla myös kestävä, mutta muuten melko surkea.
Voi sitä surun päivää kun Suolahen betonimylly mun Fendtin keulalta löytyy :'( :'( :P
[/quote surettaahan se kun huomaa koko elämänsä kumartaneen väärää jumalaa ;D ;D ;D ;D
-
;)
Näin kävi Ilomantsin syksyisessä traktoritapahtumassa.
25000 kg kuormalla Fendt 930:n veti kärrin mäen päälle ajalla 34 sekuntia, Valmet 8400 ilman cooleria kiskoi samaisen kärrin mäelle ajalla 34,4 sekuntia. Sen kuuli, miten öljy vatkaantuu, ja vauhti hiipuu... ei vedä ei ;D
Pienemmällä kuormalla eli 16500 kg Fendtin paras aika oli 29 sekuntia, valmetilla 29,6 sekuntia.
Case IH 159,8 hv tappitehoilla veti ajan 34,4 sekuntia!!!
Muuta tietoa tapahtumasta löytyy täältä:
http://www.nuhvi.net/foorumi/viewtopic.php?t=2589 (http://www.nuhvi.net/foorumi/viewtopic.php?t=2589)
http://www.pielisenpulling.com/?cat=4 (http://www.pielisenpulling.com/?cat=4)
Siihen loppui ventin ylivoimaisuus ;)
Ja valmetin pumppu vakiosäädöissä?
Lisätäänpäs sen verran näihin tirriäisiin kuormaa että vedettävä massa samaa luokkaa kun Fendtillä,tulee todellinen ero esiin. Vai pääsisivätkö mäjelle ollenkaan?
Kuinka verrataan 300 heppasta venttiä ja 160 heppasta valtua, no tietty sama kärry perään ja ihmetellään ku valtu hävis puoli seekunttia ;D :D
On kyllä virkkuna Valtu ollu :o
Aiemmin palstalla kerroin viljan kuskauksesta ja vastamäessä tuli 20 hp riskimpi valtu
2tn pienemmällä kuormalla perälauta edellä vastaan... ???
-
;)
Näin kävi Ilomantsin syksyisessä traktoritapahtumassa.
25000 kg kuormalla Fendt 930:n veti kärrin mäen päälle ajalla 34 sekuntia, Valmet 8400 ilman cooleria kiskoi samaisen kärrin mäelle ajalla 34,4 sekuntia. Sen kuuli, miten öljy vatkaantuu, ja vauhti hiipuu... ei vedä ei ;D
Pienemmällä kuormalla eli 16500 kg Fendtin paras aika oli 29 sekuntia, valmetilla 29,6 sekuntia.
Case IH 159,8 hv tappitehoilla veti ajan 34,4 sekuntia!!!
Muuta tietoa tapahtumasta löytyy täältä:
http://www.nuhvi.net/foorumi/viewtopic.php?t=2589 (http://www.nuhvi.net/foorumi/viewtopic.php?t=2589)
http://www.pielisenpulling.com/?cat=4 (http://www.pielisenpulling.com/?cat=4)
Siihen loppui ventin ylivoimaisuus ;)
Ja valmetin pumppu vakiosäädöissä?
Lisätäänpäs sen verran näihin tirriäisiin kuormaa että vedettävä massa samaa luokkaa kun Fendtillä,tulee todellinen ero esiin. Vai pääsisivätkö mäjelle ollenkaan?
Kuinka verrataan 300 heppasta venttiä ja 160 heppasta valtua, no tietty sama kärry perään ja ihmetellään ku valtu hävis puoli seekunttia ;D :D
valmetissa asetukset pielessä, jos ois kohallaan ois voittanu reilusti ;) ;) ;) ;)
-
Te jotka olette valtun puolella niin ÄLKÄÄ
käykö testaamassa 182 direktiä(raputonta).
Tulee jo tyhjänäkin ylämäessä vetovarret edellä(siis takavetovarret) vastaan.
Samoihin mäkiin 716 fednt kiihty.Tietty 182 proto ja painavampi.
Antaahan kehittyä viel pari vuotta.
7050 autocommand valmiin oloinen,kokemukset +2000h jälkeen kertovat totuuden.
Kosketus näyttö erittäin helppokäyttöinen,edes fendt ei pärjää/ole.
-
Juu, en tahdo sen kummemmin kommentoida näitä uusia traktoreita ja vaihteistojen eroja, kummastuttaa vain kattoa vierestä kun 90 luvun alun mega valtteri veti tosi terhakasti hintasekseen vrt. muutaman vuoden vanha "sähköpesä" julmetun kallis fentti. Varsinkin tällä sivustolla näyttää noita punasin silmin vihersokeita kirjoittelevan niin arvelin hiukka härnätä, ja hyvin näkyi kalikka kolahtavan ;D
Itte ajelen vaan valmetin 6+2r synkronoidulla sekä nuffin 5+1 synkronoimattomalla lootalla (toises kotimainen loikkari ;) ) niin en voe sen enempää paremmuuksia nuista uusista sanoa :D
Muuten, tiedättekös mitä yhteistä on miun kolmosnuffilla ja tolla naapuriurakoitsijan fendillä ?
Molempien tehot alkaa kolmosella ;D (300 ja 37 hv)
-
Niin edelleen olen sitä mieltä, että työkoneen tulee tuottaa, eli traktori valitaan sen mukaan millä pystyy kaikki työt tekemään kohtuullisilla kuluilla ja kohtuullisella mukavuudella kuitenkin em kriteerien halvemmasta päästä.
Eli edelleen ajan mieluummin Ässällä ja Valtulla kuin Ventillä ja Corollalla ;D
Raputtomia valtuja en aio alkaa testaamaan omalla kustannuksella, kun kerran T on hyväksi koettu ratkaisu ;)
-
Varsinkin tällä sivustolla näyttää noita punasin silmin vihersokeita kirjoittelevan niin arvelin hiukka härnätä, ja hyvin näkyi kalikka kolahtavan ;D
No onko ne sen kiihkoisempia kuin valkovanteisen ja värikartasta värin valinneetkaan???
-
Voi sitä surun päivää kun Suolahen betonimylly mun Fendtin keulalta löytyy :'( :'( :P
Mutta siitä seuraavana päivänä se taitaa olla aiva ylivoimmaanen..
-
Fendtin alamäki alkoi kun tulivat nuukaksi ja hylkäsivät MAN agregaatit keulalta,,,,,,,,,
Kertoili Man myynti inssi agritechnikassa
8) ::)
-
Niin edelleen olen sitä mieltä, että työkoneen tulee tuottaa, eli traktori valitaan sen mukaan millä pystyy kaikki työt tekemään kohtuullisilla kuluilla ja kohtuullisella mukavuudella kuitenkin em kriteerien halvemmasta päästä.
Eli edelleen ajan mieluummin Ässällä ja Valtulla kuin Ventillä ja Corollalla ;D
ratkaisu ;)
Sama täällä. Siksi pikkumese ja pikkuventti. Ei ne täydellisiä ole mutta kohtuullisen mukavia. ;D
-
Fendtin alamäki alkoi kun tulivat nuukaksi ja hylkäsivät MAN agregaatit keulalta,,,,,,,,,
Kertoili Man myynti inssi agritechnikassa
8) ::)
manneihin en ainakaan minä ole koskaan luottanu...