Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Teroman - 20.09.09 - klo:11:04
-
Käyttäjiä linjoilla ?
Pystyykö V chekerillä vetään 2,5 tdi tyhjäkäntiä hieman alemmas ?
nyt tahtoo ryömiä automaatti liikaa esim liikennevaloissa
??? ::)
-
Kysy ennemin audifinnssien diesel foorumilta, siel tietänevät jos viittiivät vastata. Toinen vaihtoehto ffp:n diesel-osio tai ultimatevw ?
Onko ross techin kaapeli käytössä vai mikä ?
Ps. pumppu siitä on kuitenkin paskana ;D
-
Ei kait nyt pumppu taas voi olla, just vuosi sitten laitettiin Häkkisellä,,,,,,
Kierroksia välillä pitelee korkealla ; Syitä vois olla lämpöanturi, Kaasu- potikka, Huollossa kerran nostettiin tyhjäkäyntiä että voitelisi paremmin jne,,,,,,, ilmamassa mittareita vaihdettu,,,,,,,, ja ahto paineita ylitelty,,,,,,,,,
Mulla vain V chekkeri kotona , ajattelin jos joku neropatti tietäis miten kierrokset takaisin lasketaan ?
Onhan Tää Maatalouskone kun sillä pellollakin ajellaan ???
-
Taitaa olla VAG-Comilla tai muilla testaukseen tarkoitetuilla hiukan hankala saada ohjelmia muutetuksi. Siis onko moottorin kierrokset liian korkealla vrt. ohjearvo vai ottaako automaatin momentinmuunnin liian aikaisin kiinni. Ainahan nuo automaatit ryömivät-ehjinäkin- D-asennossa ellei jarrulla pidä paikallaan. Tosin kokemusta ei ole kaikista, ainoastaan muutamista kymmenistä eri merkeistä yli parinkymmenen vuoden korjaamokokemuksella. Itselläni oli Volvo V70 tuolla koneella ja automaatilla eikä se ryömintä ollut ongelma kun autossa oli jarrupoljin ja tietäen että se on automaatin ominaisuus. Mieluummin pieni veto päällä kuin mietintä ennen liikkeellelähtöä. Varsinkin liikennevaloissa ;). Yleensä en lähtöä hävinnyt ;D.
-
Mesessä hold-toiminto, ku painaa jarrua kerran jää jarrut kiinni ja kaasupolkimella aukee. On muuten oranssilla menty jo pari auton mittaa, ku muut arpoo viä seuraavia pykäliä ;D
-
Terolla taitaa olla se "pahamaineisempi" 2.5 V6 tdi kyseessä, ei riviviitonen. Sähköpumppu ja moottorinohjaussysteemit voi noissa sähköohjatuissa dieseleissä oireilla jännästi pelkän anturivian takia.
Pitäshän sen moottorin mielellään ensin toimia normaalisti ennenkuin sitä alkaa säätämään. Eiku VW pikahuoltoon vaan ja piuhoihin.
-
Voih ku tietäisit kuinka monesti ollunna jo,,,,,,,
Ite ne on kuitenkin kuntoon laitettava.
Tää kierrosten nosto voitelun takia hiukan huono juttu. 8) ::)
-
Asiasta toiseen Tero: vietkö "laitumen" näyttelyyn koneita?
nim.toispualt jokke
-
Pari Perfektiä olis Tarkootus näyttää livenä,,,,,,,,,,,
ZF 240 Ja KM 300 etu/taka malli
Myller opastin,,,,,,,,,
Simbaa tuo PKR ideaparkinvierestä kuljettajana Koivumäki ???
mikään ei niin varmaa kuin epävarma ::)