Agronet

Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Ojala - 25.12.07 - klo:19:57

Otsikko: Tienkunnostusjyrsintää
Kirjoitti: Ojala - 25.12.07 - klo:19:57
http://www.youtube.com/watch?v=9QoTuBeHbI8&NR=1

Liekö *irkkonen kattonu tämä kun pääty menetelmäänsä ?
Lehtijutus oli kyllä aika monta kohtaa mihinä hiukan oletin
olevan kuulijan vastuulla  ;)
Päällysteen repiminen routapiikillä ja murskaus sitte oli
aika karkeeta ajella, täs uudemmas tuubis ajettiin Meriläisellä
ehjää öljysoraa tms ja tehtiin maabetonoinnilla stabilointi...?

 ;D Vetokoneina tietenkin Variot  ;D

Otsikko: Vs: Tienkunnostusjyrsintää
Kirjoitti: lappalainen - 25.12.07 - klo:21:24
http://www.youtube.com/watch?v=9QoTuBeHbI8&NR=1

Liekö *irkkonen kattonu tämä kun pääty menetelmäänsä ?
Lehtijutus oli kyllä aika monta kohtaa mihinä hiukan oletin
olevan kuulijan vastuulla  ;)
Päällysteen repiminen routapiikillä ja murskaus sitte oli
aika karkeeta ajella, täs uudemmas tuubis ajettiin Meriläisellä
ehjää öljysoraa tms ja tehtiin maabetonoinnilla stabilointi...?

 ;D Vetokoneina tietenkin Variot  ;D


oiskait se tuoki mukava dynä vt,n kamerasta kahtoa miten homma käy ei tulis niskat kipeäksi ;)
Otsikko: Vs: Tienkunnostusjyrsintää
Kirjoitti: RockBull - 26.12.07 - klo:11:05
http://www.youtube.com/watch?v=9QoTuBeHbI8&NR=1

Liekö *irkkonen kattonu tämä kun pääty menetelmäänsä ?
Lehtijutus oli kyllä aika monta kohtaa mihinä hiukan oletin
olevan kuulijan vastuulla  ;)
Päällysteen repiminen routapiikillä ja murskaus sitte oli
aika karkeeta ajella, täs uudemmas tuubis ajettiin Meriläisellä
ehjää öljysoraa tms ja tehtiin maabetonoinnilla stabilointi...?

 ;D Vetokoneina tietenkin Variot  ;D


oiskait se tuoki mukava dynä vt,n kamerasta kahtoa miten homma käy ei tulis niskat kipeäksi ;)


Muistappa nyt että kopiohan se vt on,ettei se kamerakin oo suoraan ventiltä lainattua.
Otsikko: Vs: Tienkunnostusjyrsintää
Kirjoitti: articla - 26.12.07 - klo:12:01
On kai hän ainakin kannattavuuslaskelmia hommalle tehnyt, jos tällä kaavalla menee: päiväsaavutus valmista tietä keskim. 700m pitkästi*keskim. 6m leveää=4200 m2*laskutus 2,5-3,0 eur/m2=10500-12600 eur/päivä. Oletus päivän pituudelle vaikkapa 12 tuntia, tekee 875-1050 eur/tunti. Tuo summa jaettuna Fendtille, tiehöylälle, kaivurille ja kuskeille kuluineen, näppituntuma jotta pikkusen parempaa hommaa kuin keskimäärin koneurakointi, vaikkakin Fendtin aiheuttamat (polttoaine) kulut aivan järjettömän suuret.
Massan siirrot ja rumpujen asennukset laskutetaan vielä erikseen.
Lienenkö ymmärtänyt jutut oikein? Kolme kirjoitusta aiheesta on eri lehdissä tullut vastaan.
Otsikko: Vs: Tienkunnostusjyrsintää
Kirjoitti: lappalainen - 26.12.07 - klo:12:38
http://www.youtube.com/watch?v=9QoTuBeHbI8&NR=1

Liekö *irkkonen kattonu tämä kun pääty menetelmäänsä ?
Lehtijutus oli kyllä aika monta kohtaa mihinä hiukan oletin
olevan kuulijan vastuulla  ;)
Päällysteen repiminen routapiikillä ja murskaus sitte oli
aika karkeeta ajella, täs uudemmas tuubis ajettiin Meriläisellä
ehjää öljysoraa tms ja tehtiin maabetonoinnilla stabilointi...?

 ;D Vetokoneina tietenkin Variot  ;D


oiskait se tuoki mukava dynä vt,n kamerasta kahtoa miten homma käy ei tulis niskat kipeäksi ;)


Muistappa nyt että kopiohan se vt on,ettei se kamerakin oo suoraan ventiltä lainattua.
saakohan siihen fenttiin sitä kameraa ja montaa muuta ominaisuutta  ;)
Otsikko: Vs: Tienkunnostusjyrsintää
Kirjoitti: lappalainen - 26.12.07 - klo:12:40
http://www.youtube.com/watch?v=9QoTuBeHbI8&NR=1

Liekö *irkkonen kattonu tämä kun pääty menetelmäänsä ?
Lehtijutus oli kyllä aika monta kohtaa mihinä hiukan oletin
olevan kuulijan vastuulla  ;)
Päällysteen repiminen routapiikillä ja murskaus sitte oli
aika karkeeta ajella, täs uudemmas tuubis ajettiin Meriläisellä
ehjää öljysoraa tms ja tehtiin maabetonoinnilla stabilointi...?

 ;D Vetokoneina tietenkin Variot  ;D


oiskait se tuoki mukava dynä vt,n kamerasta kahtoa miten homma käy ei tulis niskat kipeäksi ;)


Muistappa nyt että kopiohan se vt on,ettei se kamerakin oo suoraan ventiltä lainattua.
kylläkait ne nyt päämerkkiin parhaat osat laittaa ja pikkumerkit sitten erikseen
Otsikko: Vs: Tienkunnostusjyrsintää
Kirjoitti: RockBull - 26.12.07 - klo:13:42
http://www.youtube.com/watch?v=9QoTuBeHbI8&NR=1

Liekö *irkkonen kattonu tämä kun pääty menetelmäänsä ?
Lehtijutus oli kyllä aika monta kohtaa mihinä hiukan oletin
olevan kuulijan vastuulla  ;)
Päällysteen repiminen routapiikillä ja murskaus sitte oli
aika karkeeta ajella, täs uudemmas tuubis ajettiin Meriläisellä
ehjää öljysoraa tms ja tehtiin maabetonoinnilla stabilointi...?

 ;D Vetokoneina tietenkin Variot  ;D


oiskait se tuoki mukava dynä vt,n kamerasta kahtoa miten homma käy ei tulis niskat kipeäksi ;)


Muistappa nyt että kopiohan se vt on,ettei se kamerakin oo suoraan ventiltä lainattua.
saakohan siihen fenttiin sitä kameraa ja montaa muuta ominaisuutta  ;)

Venttiin on saanu sitä kameraa jo aika kauan ennen kuin veeteehen. Kummasti joitain muitahi saman näköisiä systeemejä löytyy veeteestä mitkä ollu ventissä jo ennemmin.. Eli insinööritaitoa ja testityötä on kyllä tar***** helevatin paljon kun naitettu perkiisseliä ja resutiisseliä ventin voimansiirtosysteemiin.
Muotoilijalla suurin suunnittelu homma,muutaman vuoden välillä muutellaan disainia kun ei muuhun kehitystyöhön sitä rahaa mene...
Mutta ei sillä,lopputulos on kuitenkin hyvä ja toimiva mitä nyt olen veeteellä ajellut. Mutta kootut teokset se vaan on.
Että sanon veeteeksi siihen asti kun osaavat verkupajassa jotain ihan itse kehittää.. ;D
Otsikko: Vs: Asiaa...
Kirjoitti: Ojala - 26.12.07 - klo:13:45
Dyna VT = Halpis versio Fendtistä  ;D

Etuakselisto, moottori ja sähkölaiteet halpakamaa  :o
Otsikko: Vs: Tienkunnostusjyrsintää
Kirjoitti: articla - 26.12.07 - klo:14:40
Hei poijjaat/miehet!
Mikäs se olikaan aloittajalla aiheena tässä blokissa???
Oliko se vertailu DynaVT vs. Fendt?
Vai olenko ainut joka ei ole tajunnut jutun juurta?
Otsikko: Vs: Ei ku...
Kirjoitti: Ojala - 26.12.07 - klo:15:01
Hei poijjaat/miehet!
Mikäs se olikaan aloittajalla aiheena tässä blokissa???
Oliko se vertailu DynaVT vs. Fendt?
Vai olenko ainut joka ei ole tajunnut jutun juurta?

Mää vaan tuota tienkunnostusta tutkin ja Lappalaine alkoo
heti inttää Dyna VT:stä...
Se alotti  ;)
Otsikko: Vs: Asiaa...
Kirjoitti: lappalainen - 26.12.07 - klo:15:02
Dyna VT = Halpis versio Fendtistä  ;D

Etuakselisto, moottori ja sähkölaiteet halpakamaa  :o

mikä se fentin himmeli etuakseli voihan se kestää siinä ku ei keulalla kunnon moottoria vain joku pikkunen deutsi mistä vähän väliä uutta kannentiivistettä ja suutinta pukkaa, väännöt ja kulutus kaukana sisusta kv,n testin mukaan :)
sitten ne sähöt ei jarrutusvoiman säätöä ei kameraa,ei kierros säätöä poljinajolle jne...ryömii takapäin tyhjäkäynnillä vaikka suunnanvaihin eteen ,oli massikassaki näin muutama vuosi sitten  ;) ;)
entäpä se pieni hydrauliikkaöljy tilavuus? :)
nouseeko isot kärryt 800 sarjalla
onhan siinä se maailman lujin ja toimivin voimansiirto(niinku massikassaki) mikä ei fentin kehittämä muulta kuin niiltä vanhanaikasilta sähköosilta :) (massikassa omat sähöt onneksi) :)

Otsikko: Vs: Ei ku...
Kirjoitti: lappalainen - 26.12.07 - klo:15:03
Hei poijjaat/miehet!
Mikäs se olikaan aloittajalla aiheena tässä blokissa???
Oliko se vertailu DynaVT vs. Fendt?
Vai olenko ainut joka ei ole tajunnut jutun juurta?

Mää vaan tuota tienkunnostusta tutkin ja Lappalaine alkoo
heti inttää Dyna VT:stä...
Se alotti  ;)
pitää aina vähä sohaista ;)
Otsikko: Vs: Tienkunnostusjyrsintää
Kirjoitti: pome - 26.12.07 - klo:20:05
heti kun vario viedään niin sanottuun raskaanpaan työhön niin päästään hetkelliseen 100l/h ja jatkuvaan 30-40l/h löpön kulutukseen ja sit katkee traktorin runko  :D näin todettiin lehdissä tirkkosen koneesta
Otsikko: Vs: Tienkunnostusjyrsintää
Kirjoitti: lappalainen - 26.12.07 - klo:20:41
http://www.youtube.com/watch?v=9QoTuBeHbI8&NR=1

Liekö *irkkonen kattonu tämä kun pääty menetelmäänsä ?
Lehtijutus oli kyllä aika monta kohtaa mihinä hiukan oletin
olevan kuulijan vastuulla  ;)
Päällysteen repiminen routapiikillä ja murskaus sitte oli
aika karkeeta ajella, täs uudemmas tuubis ajettiin Meriläisellä
ehjää öljysoraa tms ja tehtiin maabetonoinnilla stabilointi...?

 ;D Vetokoneina tietenkin Variot  ;D


oiskait se tuoki mukava dynä vt,n kamerasta kahtoa miten homma käy ei tulis niskat kipeäksi ;)


Muistappa nyt että kopiohan se vt on,ettei se kamerakin oo suoraan ventiltä lainattua.
saakohan siihen fenttiin sitä kameraa ja montaa muuta ominaisuutta  ;)

Venttiin on saanu sitä kameraa jo aika kauan ennen kuin veeteehen. Kummasti joitain muitahi saman näköisiä systeemejä löytyy veeteestä mitkä ollu ventissä jo ennemmin.. Eli insinööritaitoa ja testityötä on kyllä tar***** helevatin paljon kun naitettu perkiisseliä ja resutiisseliä ventin voimansiirtosysteemiin.
Muotoilijalla suurin suunnittelu homma,muutaman vuoden välillä muutellaan disainia kun ei muuhun kehitystyöhön sitä rahaa mene...
Mutta ei sillä,lopputulos on kuitenkin hyvä ja toimiva mitä nyt olen veeteellä ajellut. Mutta kootut teokset se vaan on.
Että sanon veeteeksi siihen asti kun osaavat verkupajassa jotain ihan itse kehittää.. ;D
mitenkäs jarrutusvoimaa ei pysty säätään variossa ja miksi se ryömii niinku vanhemmat vt,t.
vt,n teko on päästy puhtaalta pöyältä tekeen melkein joka osa moottoria ja etuakselia myöten parasta mitä rahalla saa  :)
ja ei millään pahalla kyllä se fenttiki lähes yhtä hyvä on  :)
Otsikko: Vs: Tienkunnostusjyrsintää
Kirjoitti: articla - 26.12.07 - klo:21:55
No kun tää nyt meni tälle linjalle niin sanonpa minäkin jotain näistä Verkuloista.
Entiseen K-kaupan merkkiin tottuneena, siihen haalistuneen viheriään, niin ainakin minulle Verkun ergonomia on aivan p...stä. Nuppia nappia ja vipua kyllä riittää joka puolella hyttiä, ei mitään logiikkaa niitten sijoittelussa. Paljon halvan oloisia yksityiskohtia joitten kestoa käytännössä epäilen vahvasti. Tulee mieleen menneitten aikojen Italialaiset autot muoviosineen.
Näkyvyys ympäristöön todella surkia. Konepelti suuri kuin tanssilava. Lokasuojat leviällä kuin lentokoneen siivet. Näkymät kolmea metriä lähemmäksi konetta aivan olemattomat. Voin vain kuvitella jos vielä kuormain oisi peittämässä näkymiä.
Minulle riitti 5 minuutin istahtaminen esittely Verkun pukille.
Ehkä olen poikkeava yksilö.
Ja sitten luotettavuudesta, kuultua asiaa, mutta sellaisen ihmisen suusta kuultua joka työkseen tekemisissä asian kanssa: "Jos haluat ittelles PALJON ja HANKALIA korjaustöitä, niin ala Verkun huoltajaksi,
mutta opettele myös kestämään vihaisten isäntien tunnepurkaukset kun ovat laskusi saaneet".
Seuraavan kuulin entiseltä viheriän merkin myyjältä: "Jos pitäisi ittelle valita traktori, niin ei tarvisi kauaa miettiä. Valitettavasti sitä ei tällä hetkellä uutena saa". Em. henkilö myy nykyään olosuhteiden pakosta Verkua.
Olenpa kysäissyt varsin vaihtaakin "saman katon alla". Myyjä totesi: "eikai sitä huonompaan kannata, mutta jos välttämättä haluat"
Kysyin myös mielipiteitä Fendtistä. Kumpikaan em. henkilöistä ei enää ollut sitä mieltä että kone huononee ja värikään ei niin kovin paljo muutu.
Että tämmösiä kuulumisia. Toivottavasti edes joku käsitti mitä ajoin takaa.
Otsikko: Vs: Tienkunnostusjyrsintää
Kirjoitti: Jokeri - 26.12.07 - klo:22:03
No kun tää nyt meni tälle linjalle niin sanonpa minäkin jotain näistä Verkuloista.
Entiseen K-kaupan merkkiin tottuneena, siihen haalistuneen viheriään, niin ainakin minulle Verkun ergonomia on aivan p...stä. Nuppia nappia ja vipua kyllä riittää joka puolella hyttiä, ei mitään logiikkaa niitten sijoittelussa. Paljon halvan oloisia yksityiskohtia joitten kestoa käytännössä epäilen vahvasti. Tulee mieleen menneitten aikojen Italialaiset autot muoviosineen.
Näkyvyys ympäristöön todella surkia. Konepelti suuri kuin tanssilava. Lokasuojat leviällä kuin lentokoneen siivet. Näkymät kolmea metriä lähemmäksi konetta aivan olemattomat. Voin vain kuvitella jos vielä kuormain oisi peittämässä näkymiä.
Minulle riitti 5 minuutin istahtaminen esittely Verkun pukille.
Ehkä olen poikkeava yksilö.
Ja sitten luotettavuudesta, kuultua asiaa, mutta sellaisen ihmisen suusta kuultua joka työkseen tekemisissä asian kanssa: "Jos haluat ittelles PALJON ja HANKALIA korjaustöitä, niin ala Verkun huoltajaksi,
mutta opettele myös kestämään vihaisten isäntien tunnepurkaukset kun ovat laskusi saaneet".
Seuraavan kuulin entiseltä viheriän merkin myyjältä: "Jos pitäisi ittelle valita traktori, niin ei tarvisi kauaa miettiä. Valitettavasti sitä ei tällä hetkellä uutena saa". Em. henkilö myy nykyään olosuhteiden pakosta Verkua.
Olenpa kysäissyt varsin vaihtaakin "saman katon alla". Myyjä totesi: "eikai sitä huonompaan kannata, mutta jos välttämättä haluat"
Kysyin myös mielipiteitä Fendtistä. Kumpikaan em. henkilöistä ei enää ollut sitä mieltä että kone huononee ja värikään ei niin kovin paljo muutu.
Että tämmösiä kuulumisia. Toivottavasti edes joku käsitti mitä ajoin takaa.
Myyjä ilmoitti hienotunteisesti että luotto on loppu???
Otsikko: Vs: Tienkunnostusjyrsintää
Kirjoitti: Jätkä - 27.12.07 - klo:09:05
Näkyvyys ympäristöön todella surkia. Konepelti suuri kuin tanssilava. Lokasuojat leviällä kuin lentokoneen siivet. Näkymät kolmea metriä lähemmäksi konetta aivan olemattomat. Voin vain kuvitella jos vielä kuormain oisi peittämässä näkymiä.
Minulle riitti 5 minuutin istahtaminen esittely Verkun pukille.
Ehkä olen poikkeava yksilö.
Ja sitten luotettavuudesta, kuultua asiaa, mutta sellaisen ihmisen suusta kuultua joka työkseen tekemisissä asian kanssa: "Jos haluat ittelles PALJON ja HANKALIA korjaustöitä, niin ala Verkun huoltajaksi,
mutta opettele myös kestämään vihaisten isäntien tunnepurkaukset kun ovat laskusi saaneet".

Taidat olla aika keskenkasvunen kun maailma näyttää suurelta? Parempi lokasuojia katsella kuin leveitä renkaita. Ja jos olisin huoltohenkilö niin olisin tyytyväinen jos olisi paljon hankalia töitä silloin olisi leipää tiedossa ja suuren laskun antaminen on aina ilahduttanut ainakin minua  ;D , se on työn teettäjän ongelma jos se lasku hänen mielestään vaikuttaa suurelta.
Otsikko: Vs: Tienkunnostusjyrsintää
Kirjoitti: articla - 27.12.07 - klo:11:50
Myyjä ilmoitti hienotunteisesti että luotto on loppu???

Väärin tulkittu, sorry.
Ko. myyjä on tosin tarjonnut kerran luottoa.
Jokaisen rekisteröitävän koneeni rek.otteessa on omistaja sekä haltija sama henkilö.
Monesti taitaa olla niin että haltijan nimi on tuttu, mutta omistaja on jokin kasvoton taho.
Otsikko: Vs: Tienkunnostusjyrsintää
Kirjoitti: articla - 27.12.07 - klo:12:05

Taidat olla aika keskenkasvunen kun maailma näyttää suurelta? Parempi lokasuojia katsella kuin leveitä renkaita. Ja jos olisin huoltohenkilö niin olisin tyytyväinen jos olisi paljon hankalia töitä silloin olisi leipää tiedossa ja suuren laskun antaminen on aina ilahduttanut ainakin minua  ;D , se on työn teettäjän ongelma jos se lasku hänen mielestään vaikuttaa suurelta.

Hyvin luettu ystäväiseni!
Missä kohdin kirjoitin maailman suuruudesta?
Vai rajoittuuko sinun maailmasi Verkun suureen konepeltiin?
Keskenkasvuisuudesta olen kyllä samaa mieltä kanssasi, muutama lisäsentti joihinkin kohtiin olisi kyllä kelvannut, mutta kun satuin olemaan jonossa siellä häntäpäässä, niin ei riittäny mulle asti. ;)
Kiitä vain onneasi ettet satu olemaan huoltomies. Tuolla asenteella epäilen vahvasti ettet pitkään alalla pärjäisi.
Ja on totta että renkaan on hyvä olla suojan alla. Mutta ne suojat voi muotoilla myös siten ettei ne peitä lähinäkymiä kovin laajasti.

Tämä riittänee nyt aiheesta "Tienkunnostusjyrsintää" ;D
Otsikko: Vs: Tienkunnostusjyrsintää
Kirjoitti: mike - 27.12.07 - klo:12:09

Taidat olla aika keskenkasvunen kun maailma näyttää suurelta? Parempi lokasuojia katsella kuin leveitä renkaita. Ja jos olisin huoltohenkilö niin olisin tyytyväinen jos olisi paljon hankalia töitä silloin olisi leipää tiedossa ja suuren laskun antaminen on aina ilahduttanut ainakin minua  ;D , se on työn teettäjän ongelma jos se lasku hänen mielestään vaikuttaa suurelta.

Hyvin luettu ystäväiseni!
Missä kohdin kirjoitin maailman suuruudesta?
Vai rajoittuuko sinun maailmasi Verkun suureen konepeltiin?
Keskenkasvuisuudesta olen kyllä samaa mieltä kanssasi, muutama lisäsentti joihinkin kohtiin olisi kyllä kelvannut, mutta kun satuin olemaan jonossa siellä häntäpäässä, niin ei riittäny mulle asti. ;)
Kiitä vain onneasi ettet satu olemaan huoltomies. Tuolla asenteella epäilen vahvasti ettet pitkään alalla pärjäisi.
Ja on totta että renkaan on hyvä olla suojan alla. Mutta ne suojat voi muotoilla myös siten ettei ne peitä lähinäkymiä kovin laajasti.

Tämä riittänee nyt aiheesta "Tienkunnostusjyrsintää" ;D
   Eihän tämä kantaasi vaikuta mutta niitten lokasuojien leveyden saa valita.
Otsikko: Vs: Tienkunnostusjyrsintää
Kirjoitti: HK75 - 27.12.07 - klo:19:31


Väärin tulkittu, sorry.
Ko. myyjä on tosin tarjonnut kerran luottoa.
Jokaisen rekisteröitävän koneeni rek.otteessa on omistaja sekä haltija sama henkilö.
Monesti taitaa olla niin että haltijan nimi on tuttu, mutta omistaja on jokin kasvoton taho.

Eikös Haltija ole joku satuolento?
Otsikko: Vs: Tienkunnostusjyrsintää
Kirjoitti: RockBull - 27.12.07 - klo:20:24
Helinä-Keiju? Häh?
Otsikko: Vs: Tienkunnostusjyrsintää
Kirjoitti: Jätkä - 28.12.07 - klo:08:28

Taidat olla aika keskenkasvunen kun maailma näyttää suurelta? Parempi lokasuojia katsella kuin leveitä renkaita. Ja jos olisin huoltohenkilö niin olisin tyytyväinen jos olisi paljon hankalia töitä silloin olisi leipää tiedossa ja suuren laskun antaminen on aina ilahduttanut ainakin minua  ;D , se on työn teettäjän ongelma jos se lasku hänen mielestään vaikuttaa suurelta.

Hyvin luettu ystäväiseni!
Missä kohdin kirjoitin maailman suuruudesta?
Vai rajoittuuko sinun maailmasi Verkun suureen konepeltiin?
Keskenkasvuisuudesta olen kyllä samaa mieltä kanssasi, muutama lisäsentti joihinkin kohtiin olisi kyllä kelvannut, mutta kun satuin olemaan jonossa siellä häntäpäässä, niin ei riittäny mulle asti. ;)
Kiitä vain onneasi ettet satu olemaan huoltomies. Tuolla asenteella epäilen vahvasti ettet pitkään alalla pärjäisi.
Ja on totta että renkaan on hyvä olla suojan alla. Mutta ne suojat voi muotoilla myös siten ettei ne peitä lähinäkymiä kovin laajasti.

Tämä riittänee nyt aiheesta "Tienkunnostusjyrsintää" ;D

Sori mun vika, meillä on eri käsitykset suureista, Jos olitit kirjoitanut että massikan konepelti on edessä kuin hevonper*e ettei ohi nää, vaan vertasit tanssilavaan niin heti tuli mieleen pikku poika joka eksyy viljapeltoon kun kaikki on suurta. Itselleni massikan konepelti ei merkitse mitään eikä muittenkaan merkkien sillä ne ovat vain osa konetta joita en tarvitse.
Kyllä huoltomies menestyy jos on paljon töitä ja osamyyntiä, ei heille leipä tule jos koneet pysyvät ehjänä tai isännät osaavat itse huoltaa ne.
Otsikko: Älä rupee.................
Kirjoitti: JiiPee42 - 28.12.07 - klo:10:24
Helinä-Keiju? Häh?



sotkemaan Heltsua tähän asiaaan ..............hän käy hakees meikäläisen joka ilta höyhensaarille  ;)
Otsikko: Vs: Tienkunnostusjyrsintää
Kirjoitti: ss3 - 29.12.07 - klo:22:41
http://www.youtube.com/watch?v=KT-fEQG8ITM&feature=related (http://www.youtube.com/watch?v=KT-fEQG8ITM&feature=related)  Onnistuu myös ilman vihreää voimaa :D