Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: icefarmer - 10.08.26 - klo:23:27

Otsikko: nyt eemelille suositellaan 3 lasia täysmaitoa per päivä
Kirjoitti: icefarmer - 10.08.26 - klo:23:27
kuten arvata saatoimme on kokoomuksen lautasmallit aivan päin persettä   :o :o :o :o

Yliopistotutkijoiden havainnoista voi olla hyötyä etenkin ikääntyvälle väestölle. Ihmisen energiantarve pienenee tavallisesti iän myötä. Riittävä proteiinin ja suojaravintoaineiden saanti voi olla haastavaa ilman, että että kalorimäärä nousee liian korkeaksi. Maitotuotteet ovat useille ikääntyville paitsi tuttu, myös helposti nautittava ravinnon lähde.

https://seura.fi/kunnon-juttuja/uusi-tutkimus-kyseenalaistaa-vallitsevat-ravinto-ohjeet-rasvaiset-maitotuotteet-eivat-olekaan-epaterveellisia/
Otsikko: Vs: nyt eemelille suositellaan 3 lasia täysmaitoa per päivä
Kirjoitti: Oksa - 11.08.26 - klo:08:21
ja kun vielä kaikkee mitä muuta maitosta tehtään,  söisi...
Otsikko: Vs: nyt eemelille suositellaan 3 lasia täysmaitoa per päivä
Kirjoitti: lypsyukko - 11.08.26 - klo:08:25
ja kun vielä kaikkee mitä muuta maitosta tehtään,  söisi...

Kepu, MTK
Otsikko: Vs: nyt eemelille suositellaan 3 lasia täysmaitoa per päivä
Kirjoitti: Oksa - 11.08.26 - klo:08:28
niiin,  ja kun arlalaista ei uskalla syötä..   juota tahi muuten nauttia.   mikä lie tuo ruottin mtkn vastine?    mutta kyllä ottaa joillain kovasti hermoon pienpuolue! ;D ;D
Otsikko: Vs: nyt eemelille suositellaan 3 lasia täysmaitoa per päivä
Kirjoitti: pig24 - 11.08.26 - klo:10:30
www.https://www.lrf.se/
Otsikko: Vs: nyt eemelille suositellaan 3 lasia täysmaitoa per päivä
Kirjoitti: Syyllinen - 11.08.26 - klo:11:26
(https://images.sanoma-sndp.fi/fbe74086-8a67-5745-ab01-88d70bd26ac5.jpg/normal/978.avif)
Otsikko: Vs: nyt eemelille suositellaan 3 lasia täysmaitoa per päivä
Kirjoitti: Eemeli - 11.08.26 - klo:12:20
Maitohan on ympäristömyrkky
Otsikko: Vs: nyt eemelille suositellaan 3 lasia täysmaitoa per päivä
Kirjoitti: Syyllinen - 11.08.26 - klo:13:03
Maitohan on ympäristömyrkky
Olisi mielenkiintoista kuulla, että miten Eemeli valmistaa lohikeiton. Käyttääkö hän siinä yhtenä ainesosana kenties erästä "ympäristömyrkkyä"?  ;D
Otsikko: Vs: nyt eemelille suositellaan 3 lasia täysmaitoa per päivä
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 11.08.26 - klo:13:56
Maitohan on ympäristömyrkky
Olisi mielenkiintoista kuulla, että miten Eemeli valmistaa lohikeiton. Käyttääkö hän siinä yhtenä ainesosana kenties erästä "ympäristömyrkkyä"?  ;D

  Jos tarkoitat sillä ympäristömyrkyllä maitua, niin ei lohikeitto todellakaan sitä tarvitse. On vain suomalaisten tapa työntää maitua joka paikkaan. 😁
Otsikko: Vs: nyt eemelille suositellaan 3 lasia täysmaitoa per päivä
Kirjoitti: Eemeli - 11.08.26 - klo:14:22
Ja lisäksi ilmastomyrkky.
Otsikko: Vs: nyt eemelille suositellaan 3 lasia täysmaitoa per päivä
Kirjoitti: Syyllinen - 11.08.26 - klo:14:31
Maitohan on ympäristömyrkky
Olisi mielenkiintoista kuulla, että miten Eemeli valmistaa lohikeiton. Käyttääkö hän siinä yhtenä ainesosana kenties erästä "ympäristömyrkkyä"?  ;D

  Jos tarkoitat sillä ympäristömyrkyllä maitua, niin ei lohikeitto todellakaan sitä tarvitse. On vain suomalaisten tapa työntää maitua joka paikkaan. 😁
Lohikeitto todellakin tarvitsee KERMAA. Lohikeitto ilman kermaa on kuin pizza ilman juustoa. Vain hyvin vääristynyt ja kieroutunut makuaisti voi pitää sitä hyvänä. 🎅🎅😁
Otsikko: Vs: nyt eemelille suositellaan 3 lasia täysmaitoa per päivä
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 11.08.26 - klo:14:51
Maitohan on ympäristömyrkky
Olisi mielenkiintoista kuulla, että miten Eemeli valmistaa lohikeiton. Käyttääkö hän siinä yhtenä ainesosana kenties erästä "ympäristömyrkkyä"?  ;D

  Jos tarkoitat sillä ympäristömyrkyllä maitua, niin ei lohikeitto todellakaan sitä tarvitse. On vain suomalaisten tapa työntää maitua joka paikkaan. 😁

Siitarin Sepolle Valion maitoa pöytään

 Kelpaa juoda 😎😎😎