Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: icefarmer - 25.06.26 - klo:23:28
-
eipä ole yllätys että patmos-radiossakin todetaan säännöllisesti että uskovainen ei kokoomuksen pää-äänen kannattajaa avaa enää nykypäivänä :o :o :o :o
kuvankin tarkoituksellisuudesta voidaan olla montaa mieltä :o :o :o :o :o
Iltalehti vieraili muissakin Kauhavan keskustan kaupoissa, kuten K-supermarketissa, Lidlissä, Alkossa, Tokmannilla ja Halpakaupassa. Näissä oli torstaina päiväsaikaan melko rauhallista, ja hyllyissä oli hyvin myytävää. Monessa kerrottiin, että Suviseurat on huomioitu tilausmäärissä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/aa0ff22a-33d2-4ccb-a304-78e839819351
-
Eiköhän osallistujien suurin osuus ole noita alkoholipolitiikkaa vastustavia hörhökepuja.
Eihän missään muussa puolueessa olla niin holhovia tiukkapipoja kuin kepussa, ei edes kristillisissä.