Agronet
Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: icefarmer - 25.06.26 - klo:20:10
-
ei edes persut ollu kovin innokkaetaa lähtemään salmelle jumal-ukkonsa avuksi :-\ :-\ :-\
https://www.hs.fi/maailma/art-2000012100670.html
-
ei edes persut ollu kovin innokkaetaa lähtemään salmelle jumal-ukkonsa avuksi :-\ :-\ :-\
https://www.hs.fi/maailma/art-2000012100670.html
Trump: ”Meidät jätettiin pulaan. Tuhosimme Iranin käytännössä hyökkäyksen ensimmäisen viikon aikana, emmekä tarvinneet apua, mutta olisi ollut kiva, jos joku olisi sanonut, että haluaa auttaa”,
Mitä ihmettä Trump taas länkytti? Ei tarvinnut apua, mutta jätettiin pulaan, koska ei sanottu, että halutaan auttaa?
Ukko pitäisi taluttaa jo vanhainkotiin.
-
ei edes persut ollu kovin innokkaetaa lähtemään salmelle jumal-ukkonsa avuksi :-\ :-\ :-\
https://www.hs.fi/maailma/art-2000012100670.html
Trump: ”Meidät jätettiin pulaan. Tuhosimme Iranin käytännössä hyökkäyksen ensimmäisen viikon aikana, emmekä tarvinneet apua, mutta olisi ollut kiva, jos joku olisi sanonut, että haluaa auttaa”,
Mitä ihmettä Trump taas länkytti? Ei tarvinnut apua, mutta jätettiin pulaan, koska ei sanottu, että halutaan auttaa?
Ukko pitäisi taluttaa jo vanhainkotiin.
mistähän löytyisi trumpin sukupuu, tiedä vaekka olsi savolaesia juuria :-\ :-\ :-\ :-\
-
Ei tunnu ymmärtävän, että NATO on puolustusliitto, ei hyökkäysliitto. No pitää etsiä syyllistä omille hölmöilyille.
-
Grönlannin valtuussakin nato taas varmaasti pettää :'( :'( :'( :'(
Sekin kysymys nousemassa taas pinnalle :o :o :o :o